R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TRN 09-10-2008 22:33:46

Harbiden canım sıkıldı ya.. morelim sıfır :cry

ReGuaL 09-10-2008 22:34:01

Polatin durmu nedir tahmin yürütün bakim :)

hrngndz 09-10-2008 22:34:16

atikere botnet atcaksın aslında

kurac 09-10-2008 22:34:19

Alıntı:

DerbedeL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2598863)
Polatta keş mi olmuş bülbülmü olmuş yoksa numara mı yapıyor çözemedim. Hatırlatma niteliğinde bir bölüm olmuş. Açıkçası beklediğim tadı alamadım şuana kadar..

aynen abi...

linksis 09-10-2008 22:36:46

konuşturmak için ilacı basmışlar besbelli

fatihbaz 09-10-2008 22:36:48

izleyemiyorum şuan diziyi ama ötüyosa ne oldugu ortada,ilaç verdiler...

R@mses 09-10-2008 22:37:41

polat yalan olmuş :D

aslanim 09-10-2008 22:47:36

vadi yakında biter adam kalmadı

GoogleFan 09-10-2008 22:57:48

memati Kazım'a yürürken elini oynattı nevzat.:D

Polat'ı yaşlılar kurtarır kurtarırsa..:o

kopekolduren 09-10-2008 22:59:47

polat vücut yapmış :D

Fhenix 09-10-2008 23:00:19

Pff, şimdi 5-10 bölüm Polat kendine gelemez. 5-10 bölüm duygusal bölümler seyrederiz.

teknodunya 09-10-2008 23:00:19

:( çok sıkıcı yaw.bir senarist senaryo bulamazsa kullandığı tek taktik bir olay yapıp geçmişe döndürme taktiğidir

GoogleFan 09-10-2008 23:01:41

Bana sıkıcı gelmiyor. Acayip heycanlıyım ve duygulandım.:o

DerbedeL 09-10-2008 23:02:43

Dizide adam kalmadı. Mematiyi de öldürün de tam olsun bari. Yoksa kurtlar vadisi de mi mala bağladı ?

teknodunya 09-10-2008 23:04:02

Bu iş çok uzun sürer güllü bir kaç bölümde kolunun derdine yanar sonra memati kan derdine düşer gene saçmalıklar peşinde koşar polat mallık derdinde olur vs vs :D

brtkgzdm 09-10-2008 23:04:04

O bu değil de ben müziklere bittim. Memati'nin türküyü eğmişler bükmüşler değiştirmişler tadından yenmez olmuş. Harika yahu yeni müzikler

Labidu 09-10-2008 23:04:45

arkadaşlar bu işler sandığınız kadar kolay değil.Sezon başlangıçları herzaman zorlu olur.Buda onlardan birisi.Ayrıca bence Ölümler iyi oldu.Bu sayede Polatın kadrosunun ölümsüz olmadığı belli olmuş oldu :) .Ayrıca birileri gider yenileri gelir.Ki yakın zamanda yeni birileride girecektir.İskender de yeni sayılır unutmayın.Ayrıca polata ilaç verildiği için böyle davranıyor.Bence sıkıcı değil başarılı.

by_wirus 09-10-2008 23:08:48

Sıkıcı değil ne sıkıcısı :) birileri ölmek zorunda süperman mi bunlar. Aha başladı ben. abdulhey özel düğmeye bastı kırmızı kitap açıldı şimdi kapadı tam otomatik yav sistemlere bak

kral18 09-10-2008 23:14:05

polat kafayı çakacak şimdi 1.5 iskendere :p

anam kavga var :S

kopekolduren 09-10-2008 23:15:44

yoksa ben sana unutamicağın bir madalya takarım :D

brtkgzdm 09-10-2008 23:24:50

Sıkıcı diyen arkadaşları kınıyorum. bu büyük travmayı daha ne kadar güzel anlatabilirsinizki

şu muro'nun şaklabanlıkları girmese araya daha güzel olurmuş

Fhenix 09-10-2008 23:28:08

İşte Polat'tan beklencek bi' hareket. Hapları hiç yutmamış :D

by_wirus 09-10-2008 23:28:08

polatım içermi o ilacı be koskoca polat alemdar *** :D yine reklam yine reklam

piyanist 09-10-2008 23:28:53

Helal be Polat verilen ilacı yutmadı yürüyorda kesin numara yapıyor :D

engelci19 09-10-2008 23:28:55

Offf vallahi ne büyük bir heyecan yarattı ya kalbim duracak gibi :D

Anti iskender :D sevmiyorum sokakta görsem dövecek gibiyim. Kötülere karşıyım :D

teknodunya 09-10-2008 23:29:59

Bu ne kadar reklam yaw :D

ozgurland 09-10-2008 23:30:10

Polat boş bir anı bekliyor o an tüyecek oradan o anı yakalayana kadar numara yapacak sanırım :D

GoogleFan 09-10-2008 23:30:40

İlk verilen hapları almış Polat. / Öyle görünüyor. Hafızası yerine geliyor zaten.:)

engelci19 09-10-2008 23:32:14

Alıntı:

ozgurland Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599095)
Polat boş bir anı bekliyor o an tüyecek oradan o anı yakalayana kadar numara yapacak sanırım :D


işte filmin bitiş sahnesi :D

TRN 09-10-2008 23:32:22

Hatırlamıyorummmmm:confused:

JoyEX 09-10-2008 23:36:25

Bu bölümü hiç sevmedim.

Osman Sınav bu diziden ayrılmıcaktı ekşın düştümü sıkılmaya başlıyorum.

TheConqueror 09-10-2008 23:36:25

radmine o ilacı içirip :

R10 nun ftp bilgilerini ver demek lazım :D :D

Alıntı:

radmin: hatırlamıyorummm...
iskender ve tayfası : nasıl yapıo l*n bunu
xD

ReGuaL 09-10-2008 23:38:00

Anlamadigim olay polat ile radminin ne alakasi var :)

DerbedeL 09-10-2008 23:39:37

İskender'in binbaşısı örgütü polisi hakimi paşası varda Polatın hiç bişeyi yok mu. Nerde bu devletin asıl sahibi ihtiyarlar. İnşallah seneristler bişe düşünmüştür..

Dizide en hoşuma giden yan ise dizinin başında Kuran okunmasıydı.

Ve bu bölüm bitmiştir hayırlı olsun..

The_CooL 09-10-2008 23:39:57

10 saniye için 15 dk beklettiler ne güzel :)

teknodunya 09-10-2008 23:39:57

Aylardır beklenen dizi bitti :(

ozgurland 09-10-2008 23:40:05

bitti :D

GoogleFan 09-10-2008 23:40:43

Hiç sıkıcı bir bölüm değildi. Her bölüm de aksiyon olacak değil ya.

engelci19 09-10-2008 23:40:53

bitti :(

TRN 09-10-2008 23:40:58

Hatırlamaya çalış.:mad:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.