![]() |
Harbiden canım sıkıldı ya.. morelim sıfır :cry |
Polatin durmu nedir tahmin yürütün bakim :) |
atikere botnet atcaksın aslında |
Alıntı:
|
konuşturmak için ilacı basmışlar besbelli |
izleyemiyorum şuan diziyi ama ötüyosa ne oldugu ortada,ilaç verdiler... |
polat yalan olmuş :D |
vadi yakında biter adam kalmadı |
memati Kazım'a yürürken elini oynattı nevzat.:D Polat'ı yaşlılar kurtarır kurtarırsa..:o |
polat vücut yapmış :D |
Pff, şimdi 5-10 bölüm Polat kendine gelemez. 5-10 bölüm duygusal bölümler seyrederiz. |
:( çok sıkıcı yaw.bir senarist senaryo bulamazsa kullandığı tek taktik bir olay yapıp geçmişe döndürme taktiğidir |
Bana sıkıcı gelmiyor. Acayip heycanlıyım ve duygulandım.:o |
Dizide adam kalmadı. Mematiyi de öldürün de tam olsun bari. Yoksa kurtlar vadisi de mi mala bağladı ? |
Bu iş çok uzun sürer güllü bir kaç bölümde kolunun derdine yanar sonra memati kan derdine düşer gene saçmalıklar peşinde koşar polat mallık derdinde olur vs vs :D |
O bu değil de ben müziklere bittim. Memati'nin türküyü eğmişler bükmüşler değiştirmişler tadından yenmez olmuş. Harika yahu yeni müzikler |
arkadaşlar bu işler sandığınız kadar kolay değil.Sezon başlangıçları herzaman zorlu olur.Buda onlardan birisi.Ayrıca bence Ölümler iyi oldu.Bu sayede Polatın kadrosunun ölümsüz olmadığı belli olmuş oldu :) .Ayrıca birileri gider yenileri gelir.Ki yakın zamanda yeni birileride girecektir.İskender de yeni sayılır unutmayın.Ayrıca polata ilaç verildiği için böyle davranıyor.Bence sıkıcı değil başarılı. |
Sıkıcı değil ne sıkıcısı :) birileri ölmek zorunda süperman mi bunlar. Aha başladı ben. abdulhey özel düğmeye bastı kırmızı kitap açıldı şimdi kapadı tam otomatik yav sistemlere bak |
polat kafayı çakacak şimdi 1.5 iskendere :p anam kavga var :S |
yoksa ben sana unutamicağın bir madalya takarım :D |
Sıkıcı diyen arkadaşları kınıyorum. bu büyük travmayı daha ne kadar güzel anlatabilirsinizki şu muro'nun şaklabanlıkları girmese araya daha güzel olurmuş |
İşte Polat'tan beklencek bi' hareket. Hapları hiç yutmamış :D |
polatım içermi o ilacı be koskoca polat alemdar *** :D yine reklam yine reklam |
Helal be Polat verilen ilacı yutmadı yürüyorda kesin numara yapıyor :D |
Offf vallahi ne büyük bir heyecan yarattı ya kalbim duracak gibi :D Anti iskender :D sevmiyorum sokakta görsem dövecek gibiyim. Kötülere karşıyım :D |
Bu ne kadar reklam yaw :D |
Polat boş bir anı bekliyor o an tüyecek oradan o anı yakalayana kadar numara yapacak sanırım :D |
İlk verilen hapları almış Polat. / Öyle görünüyor. Hafızası yerine geliyor zaten.:) |
Alıntı:
işte filmin bitiş sahnesi :D |
Hatırlamıyorummmmm:confused: |
Bu bölümü hiç sevmedim. Osman Sınav bu diziden ayrılmıcaktı ekşın düştümü sıkılmaya başlıyorum. |
radmine o ilacı içirip : R10 nun ftp bilgilerini ver demek lazım :D :D Alıntı:
|
Anlamadigim olay polat ile radminin ne alakasi var :) |
İskender'in binbaşısı örgütü polisi hakimi paşası varda Polatın hiç bişeyi yok mu. Nerde bu devletin asıl sahibi ihtiyarlar. İnşallah seneristler bişe düşünmüştür.. Dizide en hoşuma giden yan ise dizinin başında Kuran okunmasıydı. Ve bu bölüm bitmiştir hayırlı olsun.. |
10 saniye için 15 dk beklettiler ne güzel :) |
Aylardır beklenen dizi bitti :( |
bitti :D |
Hiç sıkıcı bir bölüm değildi. Her bölüm de aksiyon olacak değil ya. |
bitti :( |
Hatırlamaya çalış.:mad: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.