R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 06-06-2008 19:20:16

iskenderin baklavayla hastahaneye kaldırıp çıkacağı gibi saçma salak birşeyle çıkacağını sanmam direk elini kolunu sallaya sallaya çıkar, hatta hapishane görevlileri istifasını bile verir çıkartıp iskendere yakın olmak için.
Ayrıca şeker hastası adam bir baklavayla birşey olmaz, o kadar durumu kötü olsaydı, bir çorbayla bir dilim ekmek yiyince komaya girmesi lazımdı.

Tahminim o baklavayı gönderen ya saf bir görevli, iskenderin hastalığını bilmiyor, veyada iskenderin düşmanı :)

iskenderin kaçacağını polat önceden hesaplamıştır, adamlarını oraya yerleştirmesi v.b

Peksoft 06-06-2008 19:30:16

Demedi demeyin, demiştim :D

fatihbaz 06-06-2008 21:35:58

şimdi son sahneye birdaha baktım da bagzı arkadaşların söyledigi gibi erhan - nevzat - pürmüz üçlüsünün çelik yelek filan giydigi yokmuş çünkü normal bi mermi yemiş gibi kan çıkıyor.sadece merminin girdigi yerde küçük bi delik yani :D

Red John 06-06-2008 21:56:47

yeni bitti izlemem güzel bölümdü aslında...
Öldürmezler bence yaşarlar yada ölecekler :D
3-4 Ay sonra izleriz artık :)

vezir 08-06-2008 00:25:25

bazı arkadaşlar internetten indiriyorum reklam derdi yok kalitelice izliyorum tüm bölümü diyorlardı. bu konuda bilgi verebilirlermi acaba bana http://img155.imageshack.us/img155/8424/ads305zbo0.png

bende onlara rep veririrm,http://img155.imageshack.us/img155/8424/ads305zbo0.png teşekkür ederim, çok sevinirim :)

ramonerassi 08-06-2008 00:27:07

bu topik yaşamalı...

en azından perşembe günü bu topiğe saygı için girip yazacağım..

kafamdan senaryolar üretip iskender'i binbir kılığa sokacağım..

Bu konu ölmez !!

:D

ecosu 08-06-2008 00:29:47

polat bu gece kaçmasında ne zaman kaçarsa kaçsın demişti iskenderden için..
birde dikkatimi çeken şey şu oldu. erhanlar belediye arabası falan diyolar ama plaka resmi plaka değildi ki ?
yeni sezonu bekliyorum belki iskender rüya görmüştür diye :D

Kavi 03-08-2008 23:38:43

neredesin vadi :) özledik seni be

Fhenix 03-08-2008 23:40:26

vadicilev vadicilev naber ya :)

MicroChip 03-08-2008 23:43:51

Biri beni çağırdı galiba:cool:

Fhenix 03-08-2008 23:44:35

Yeni sezon Eylül'de mi başlayacak bi' bilginiz var mı?

Kavi 03-08-2008 23:45:56

bilmiyorum ama başlasada izlesek

Fhenix 03-08-2008 23:47:34

Abi büyük hata yaptılar. Sezonu böyle bitirmiceklerdi, bi' önceki bölümde bitirceklerdi ki bak bakalım millet nasıl bekliyor. Bu final izlediğin en keyifsiz KV sezon finali oldu malesef.

MicroChip 03-08-2008 23:57:10

Ramazan ayı içinde başlarlar yeni sezona.
Valla bu sezonda nefesleri keseceklerini iyi biliyorum. Çünkü birçok olay oldu yaz aylarında. Siyasi ve politik..Raci Şaşmaz şimdiye kaç bölüm yazıp bitirmiştir.

Fhenix 04-08-2008 00:00:20

Bi'de farkettiniz mi, KV'nin senaryonun alayı doğru çıktı.

MicroChip 04-08-2008 00:01:46

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260375)
Bi'de farkettiniz mi, KV'nin senaryonun alayı doğru çıktı.

Boşuna bu kadar raiting almıyo dimi:)

Fhenix 04-08-2008 00:05:22

Senaristler olayı aynen yazmış, görmüş de yazmış gibi :)

MicroChip 04-08-2008 00:07:08

Zaten dizideki karakterlere gerçek hayattan benzetmeler de var. Burada söylemek doğru olmaz şimdi. Sanki adam hayatlarını biliyor bizzat yaşayıp senaryoya dökmüş gibi. Rtük bi aksilik çıkarmazsa güzel bi sezon olacak.

cnk27 04-08-2008 00:13:02

Arkadaşlar Memati bizim üniversiteye gelmişti beraber söyleşi yapmıştık söyletide ; gelecek sezon'un çok çok güzel olacağı diğer sezon gibi monoton olmayacağını ve mematinin bomba gibi dönüp iskenderin korkulu rüyası olacağını söylemişti. Bu arada kendi deyimiyle önümüzdeki sezon Abdülheyde inş "milli":D olacakmış. çaycı kadınla abdulheyin arasında birşeyler olabilirmiş :D

Kavi 04-08-2008 00:15:30

belliydi zaten Abdül den öyle bişeyler olacağı :D

MicroChip 04-08-2008 00:16:14

Alıntı:

cnk27 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260456)
Arkadaşlar Memati bizim üniversiteye gelmişti beraber söyleşi yapmıştık söyletide ; gelecek sezon'un çok çok güzel olacağı diğer sezon gibi monoton olmayacağını ve mematinin bomba gibi dönüp iskenderin korkulu rüyası olacağını söylemişti. Bu arada kendi deyimiyle önümüzdeki sezon Abdülheyde inş "milli":D olacakmış. çaycı kadınla abdulheyin arasında birşeyler olabilirmiş :D

Aman dizi misyonundan uzaklaşmasında abdüle ne olursa olsun :D

cnk27 04-08-2008 00:17:55

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260468)
Aman dizi misyonundan uzaklaşmasında abdüle ne olursa olsun :D

:D Yok bu sene daha güzel olacakmış ilk kurtlar vadisi'ndeki tadı yaşabilirmişiz çok aksiyonlu olacakmış her bölüm :)

Fhenix 04-08-2008 00:18:00

Abdül'ün kuşu ötmüyoduki :rolleyes:

MicroChip 04-08-2008 00:19:43

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260478)
Abdül'ün kuşu ötmüyoduki :rolleyes:

Senaristler onada bi çare bulmuştur merak etme :D

Fhenix 04-08-2008 00:21:14

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260494)
Senaristler onada bi çare bulmuştur merak etme :D

Adama kuşundan kaç wattlık elektirik verdiler ama yer mi anadolu çocuğu be.. :D

cnk27 04-08-2008 00:22:35

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260504)
Adama kuşundan kaç wattlık elektirik verdiler ama yer mi anadolu çocuğu be.. :D

dahada güçlü olmuştur :D

Fhenix 04-08-2008 00:25:42

Alıntı:

cnk27 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260510)
dahada güçlü olmuştur :D

Orasını raci amca bilir:D

MicroChip 04-08-2008 00:25:51

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260504)
Adama kuşundan kaç wattlık elektirik verdiler ama yer mi anadolu çocuğu be.. :D

İyi işte rtüke bahane çıkar :D Yasak içerikli yayın yapıldığından bilmem ne maddesinin bilmem ne fıkrasına göre dizinin yayın hakkı 4 haftalığına durduruluştur. Show tw ye 250 bin ytl ceza.
Şak.:)

Cenk 04-08-2008 00:26:41

İnsanların cinsel organıyla dalga geçmekten 10000$ :D

Fhenix 04-08-2008 00:30:19

Abi geçen sezon en çok Hüsnü'ye güldüm ya, adam tam komedi:D

phantom 04-08-2008 00:33:19

Benim favorimde Husnu'ydu gecen sezon. Ayrica bu sezon cok malzeme var senaristlere, ergenekon felan.
Eylul de baslarlar.

Kerem 04-08-2008 00:33:55

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260351)
Ramazan ayı içinde başlarlar yeni sezona.

Ramazan sonrası başlanacakmış, geçen gün bir gazetenin TV köşesinde yazılmıştı. Yapımcılardan birisiyle görüşmüş köşe yazarı, o söylemiş Ramazan sonrası başlayacağız diye.

MicroChip 04-08-2008 00:34:16

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260553)
Abi geçen sezon en çok Hüsnü'ye güldüm ya, adam tam komedi:D

Arada böyle karakterler çıkarıyolar ki dizi monotonluğunu yitirsin.(Bkz.:muro,çeto,hüsnü..)
Bu oyuncularında kendi çaplarında fanları oluşuyor ve dizi rant elde ediyor.

Fhenix 04-08-2008 00:46:52

Hüsnü'nün adres sahnesi çok güzeldi ya:D
Adresi hastanenin duvarına yazıyor, ordaki adama diyor sen burda dur birazdan ben bu adresi sormak için seni arıcam:D

MicroChip 04-08-2008 00:51:25

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260645)
Hüsnü'nün adres sahnesi çok güzeldi ya:D
Adresi hastanenin duvarına yazıyor, ordaki adama diyor sen burda dur birazdan ben bu adresi sormak için seni arıcam:D

Bence hüsnü'nün en iyi sahnesi muroya araba ile çarptığı sahneydi :D
orda bağırıyo ya haaayytt :D

fatihbaz 04-08-2008 01:10:07

Alıntı:

cnk27 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2260456)
Arkadaşlar Memati bizim üniversiteye gelmişti beraber söyleşi yapmıştık söyletide ; gelecek sezon'un çok çok güzel olacağı diğer sezon gibi monoton olmayacağını ve mematinin bomba gibi dönüp iskenderin korkulu rüyası olacağını söylemişti. Bu arada kendi deyimiyle önümüzdeki sezon Abdülheyde inş "milli":D olacakmış. çaycı kadınla abdulheyin arasında birşeyler olabilirmiş :D

abdülün o kızla arasında bişey olacagı zaten ilk geldigi gün(kızın) belliydi...o anda dedim ben ahanda abdüşe manita bulduk diye :p

teknotek 05-08-2008 11:08:56

arkadaşlar msn de çıkan habere bakar mısınız, kendilerini kandırıyorlar

bilgiliweb 05-08-2008 11:10:48

yeni bölümler başlasa merakla bekliyorum

TeXaS 05-08-2008 11:11:43

kurtlar vadisi ne zaman başlıyor bilgisi olan var mı :)

EuK 05-08-2008 11:16:51

az önce Raci aradı Ekim'e doğru başlarız abi diyor:p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:31:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.