![]() |
iskenderin baklavayla hastahaneye kaldırıp çıkacağı gibi saçma salak birşeyle çıkacağını sanmam direk elini kolunu sallaya sallaya çıkar, hatta hapishane görevlileri istifasını bile verir çıkartıp iskendere yakın olmak için. Ayrıca şeker hastası adam bir baklavayla birşey olmaz, o kadar durumu kötü olsaydı, bir çorbayla bir dilim ekmek yiyince komaya girmesi lazımdı. Tahminim o baklavayı gönderen ya saf bir görevli, iskenderin hastalığını bilmiyor, veyada iskenderin düşmanı :) iskenderin kaçacağını polat önceden hesaplamıştır, adamlarını oraya yerleştirmesi v.b |
Demedi demeyin, demiştim :D |
şimdi son sahneye birdaha baktım da bagzı arkadaşların söyledigi gibi erhan - nevzat - pürmüz üçlüsünün çelik yelek filan giydigi yokmuş çünkü normal bi mermi yemiş gibi kan çıkıyor.sadece merminin girdigi yerde küçük bi delik yani :D |
yeni bitti izlemem güzel bölümdü aslında... Öldürmezler bence yaşarlar yada ölecekler :D 3-4 Ay sonra izleriz artık :) |
bazı arkadaşlar internetten indiriyorum reklam derdi yok kalitelice izliyorum tüm bölümü diyorlardı. bu konuda bilgi verebilirlermi acaba bana http://img155.imageshack.us/img155/8424/ads305zbo0.png bende onlara rep veririrm,http://img155.imageshack.us/img155/8424/ads305zbo0.png teşekkür ederim, çok sevinirim :) |
bu topik yaşamalı... en azından perşembe günü bu topiğe saygı için girip yazacağım.. kafamdan senaryolar üretip iskender'i binbir kılığa sokacağım.. Bu konu ölmez !! :D |
polat bu gece kaçmasında ne zaman kaçarsa kaçsın demişti iskenderden için.. birde dikkatimi çeken şey şu oldu. erhanlar belediye arabası falan diyolar ama plaka resmi plaka değildi ki ? yeni sezonu bekliyorum belki iskender rüya görmüştür diye :D |
neredesin vadi :) özledik seni be |
vadicilev vadicilev naber ya :) |
Biri beni çağırdı galiba:cool: |
Yeni sezon Eylül'de mi başlayacak bi' bilginiz var mı? |
bilmiyorum ama başlasada izlesek |
Abi büyük hata yaptılar. Sezonu böyle bitirmiceklerdi, bi' önceki bölümde bitirceklerdi ki bak bakalım millet nasıl bekliyor. Bu final izlediğin en keyifsiz KV sezon finali oldu malesef. |
Ramazan ayı içinde başlarlar yeni sezona. Valla bu sezonda nefesleri keseceklerini iyi biliyorum. Çünkü birçok olay oldu yaz aylarında. Siyasi ve politik..Raci Şaşmaz şimdiye kaç bölüm yazıp bitirmiştir. |
Bi'de farkettiniz mi, KV'nin senaryonun alayı doğru çıktı. |
Alıntı:
|
Senaristler olayı aynen yazmış, görmüş de yazmış gibi :) |
Zaten dizideki karakterlere gerçek hayattan benzetmeler de var. Burada söylemek doğru olmaz şimdi. Sanki adam hayatlarını biliyor bizzat yaşayıp senaryoya dökmüş gibi. Rtük bi aksilik çıkarmazsa güzel bi sezon olacak. |
Arkadaşlar Memati bizim üniversiteye gelmişti beraber söyleşi yapmıştık söyletide ; gelecek sezon'un çok çok güzel olacağı diğer sezon gibi monoton olmayacağını ve mematinin bomba gibi dönüp iskenderin korkulu rüyası olacağını söylemişti. Bu arada kendi deyimiyle önümüzdeki sezon Abdülheyde inş "milli":D olacakmış. çaycı kadınla abdulheyin arasında birşeyler olabilirmiş :D |
belliydi zaten Abdül den öyle bişeyler olacağı :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Abdül'ün kuşu ötmüyoduki :rolleyes: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Şak.:) |
İnsanların cinsel organıyla dalga geçmekten 10000$ :D |
Abi geçen sezon en çok Hüsnü'ye güldüm ya, adam tam komedi:D |
Benim favorimde Husnu'ydu gecen sezon. Ayrica bu sezon cok malzeme var senaristlere, ergenekon felan. Eylul de baslarlar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu oyuncularında kendi çaplarında fanları oluşuyor ve dizi rant elde ediyor. |
Hüsnü'nün adres sahnesi çok güzeldi ya:D Adresi hastanenin duvarına yazıyor, ordaki adama diyor sen burda dur birazdan ben bu adresi sormak için seni arıcam:D |
Alıntı:
orda bağırıyo ya haaayytt :D |
Alıntı:
|
arkadaşlar msn de çıkan habere bakar mısınız, kendilerini kandırıyorlar |
yeni bölümler başlasa merakla bekliyorum |
kurtlar vadisi ne zaman başlıyor bilgisi olan var mı :) |
az önce Raci aradı Ekim'e doğru başlarız abi diyor:p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:31:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.