![]() |
Final sahnesi orası, zaten.:) Ev patlamaz.;) |
Bitsinde netten izliyek ya... |
Kaçda bitiyoo ? |
bu gece 1i bulur |
Alıntı:
|
Hikmet'in sevgilisi ölebilir.:rolleyes: |
Muro Gümmmmmmmmmm :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
Patlıyor derken yanıyor demek istedim fragmanı izledim heralde :) |
Alıntı:
|
Ahanda ev yandı bitti :( |
Polattttttttt :| :( |
Polat bu sefer, İskender'i öldürür. |
Hadi ihtiyarlar şimdi temizlesin bakalım bu işi ? İskenderi soktularya hapise.. Töbe ya.. |
İlk defa bir sezon finalinde heycanlanmadım. Şahsen geçen haftaki bölümde daha çok heycanlanmıştım. |
Saçma bir sezon finali... |
KURTLAR VADİSİ AVRUPA ŞAMPİYONASINDA MİLLİ TAKIMIMIZA BAŞARILAR DİLER güzel yazmışlar aferin :) |
Ambulans değil çöp kamyonu :) bu herifin kaçacağı belliydi zaten.Ama çocukların durumları ağır gibi |
İskendere bak postayı koyar böyle haha polat yemek yesin :D |
Hadi bakalım bekleyip duralım şimdi en az 3 ay. :D |
:cool:iskender büyük:cool: |
İskender nasıl kaçtı?:o Yeni Sezon Ekim de başlar. |
Alıntı:
|
bence iskender rüya görüyo |
Beyenmedin finali saçma abartı olmuş. Yakışmadı. Polat tarafı hep acılı memati tuncay aşk acısı diperleri kurşun acısı polatta yanık acısı çekicek :D iskenderde baklavaları götürdü iş mi bu :) |
2-3 ay senaryo yazarız artık :D adamları öldü sanırım. Ölmezlerse saçmalık olur artık, habire kurşun yiyip yiyip ölmüyorlar. |
İskender'e baklava verildi ve şeker komasına girdi.Hastane bahanesi ile kaçırıldı. Polat ihtiyarların içinde kısmende olsa pislik olduğunu anladı ve hesabını sorar. İskenderide bu sefer ne istihbarata ne savcıya verir.Direk kafasına sıkar,çukura atar,üstünede beton döktürür (pala mevzusu gibi) erhan,pürmüz,nevzat ne olur bilemem. ortalık karışacak. |
Adamlardan birisi ölebilir. Erhan karnına yedi diğerlerine dikkat etmedim.:/ |
Erhan,Pürmüz ve Nevzat'a birşey olmaz. Çelik yelek giyiyor onlar. Farkındaysanız kan çıkmadı. |
Erhan'ın karnı şiş durumdaydı, yani büyük ihtimalle çelik yelek vardı. Gerçi o bile çok mantıksız geliyor bana, bu kadar göstere göstere yapılmaz ki çelik yelek mevzusu. Hadi diyelim onlar çelik yelekle kurtuldu, içeridekiler ne olacak? Kapı kapalı, e kaçacak yer de yok? Cayır cayır yanmaktan nasıl kurtulacaklar onu merak ediyorum... |
iyide ev yanıyor çelik yelek varsa yerde niye yatıyorlar yardım etselerya |
34 Plt 34 |
Nevzat yarım ekmeği yerken dikkat ettim diğerleri daha 1 kere aldı o ekmeğin hepsini bitirdi:) |
çok kötü bitti :( |
Alıntı:
|
Arkadaşlar çelik yelek sadece kurşunu vücuda sokmaz, yarası yine kalır. Polat kurtaracaktır onları daha sonra evdeki küçük çocuğu kurtarmak için birdaha girip çıkacaktır. |
iskender kaçacak demedim mi ibrahim sana |
Alıntı:
geçen seneki final daha etkilydi :) saten artik her sene finalda mutlaka bişe oluyo :) |
Alıntı:
Geçen sene final olmadı ki :D |
oldu oldu :) hani bu bomba süsü verilmiş çiçek davasi :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:30:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.