R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

GoogleFan 05-06-2008 23:48:20

Final sahnesi orası, zaten.:) Ev patlamaz.;)

Red John 05-06-2008 23:50:56

Bitsinde netten izliyek ya...

appps 05-06-2008 23:52:49

Kaçda bitiyoo ?

Sabri 05-06-2008 23:53:16

bu gece 1i bulur

Kerem 05-06-2008 23:53:19

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954354)
Final sahnesi orası, zaten.:) Ev patlamaz.;)

Patlamıyor zaten, önce çocukları tarıyorlar, ardından evi yakıyorlar bir güzel. "Yandı gülüm keten helva" oluyor yani bir güzel. ;)

GoogleFan 05-06-2008 23:54:14

Hikmet'in sevgilisi ölebilir.:rolleyes:

Ali21 06-06-2008 00:04:44

Muro Gümmmmmmmmmm :(

efe7822 06-06-2008 00:18:23

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954383)
Hikmet'in sevgilisi ölebilir.:rolleyes:

Hocam inş. öyle birşey olmaz,kızın hiçbirşeyden haberi yok.Erhan,Fürmüz,Nevzat yaralanırlar sanırım

Fhenix 06-06-2008 00:18:59

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954354)
Final sahnesi orası, zaten.:) Ev patlamaz.;)

Yanlış anlamışsın ;)
Patlıyor derken yanıyor demek istedim fragmanı izledim heralde :)

Sabri 06-06-2008 00:20:33

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954480)
Hocam inş. öyle birşey olmaz,kızın hiçbirşeyden haberi yok.Erhan,Fürmüz,Nevzat yaralanırlar sanırım

onu zaten jeneriğinde verdi ambulansla gelip elemanları vuruyorlar.

TRN 06-06-2008 00:26:05

Ahanda ev yandı bitti :(

iBiL 06-06-2008 00:26:13

Polattttttttt :| :(

GoogleFan 06-06-2008 00:26:26

Polat bu sefer, İskender'i öldürür.

Labidu 06-06-2008 00:26:32

Hadi ihtiyarlar şimdi temizlesin bakalım bu işi ?

İskenderi soktularya hapise..

Töbe ya..

Fhenix 06-06-2008 00:26:33

İlk defa bir sezon finalinde heycanlanmadım. Şahsen geçen haftaki bölümde daha çok heycanlanmıştım.

Cobra 06-06-2008 00:26:36

Saçma bir sezon finali...

Sabri 06-06-2008 00:26:36

KURTLAR VADİSİ AVRUPA ŞAMPİYONASINDA MİLLİ TAKIMIMIZA BAŞARILAR DİLER
güzel yazmışlar aferin :)

efe7822 06-06-2008 00:26:45

Ambulans değil çöp kamyonu :) bu herifin kaçacağı belliydi zaten.Ama çocukların durumları ağır gibi

KingMania 06-06-2008 00:27:03

İskendere bak postayı koyar böyle haha polat yemek yesin :D

Kerem 06-06-2008 00:27:33

Hadi bakalım bekleyip duralım şimdi en az 3 ay. :D

Ulath 06-06-2008 00:28:17

:cool:iskender büyük:cool:

GoogleFan 06-06-2008 00:28:21

İskender nasıl kaçtı?:o Yeni Sezon Ekim de başlar.

vezir 06-06-2008 00:28:46

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954524)
İlk defa bir sezon finalinde heycanlanmadım. Şahsen geçen haftaki bölümde daha çok heycanlanmıştım.

bende bu yorumu yazmak için gelmiştim konuya. aynen katılıyorum

gangan 06-06-2008 00:28:46

bence iskender rüya görüyo

RemiX 06-06-2008 00:29:05

Beyenmedin finali saçma abartı olmuş. Yakışmadı. Polat tarafı hep acılı memati tuncay aşk acısı diperleri kurşun acısı polatta yanık acısı çekicek :D iskenderde baklavaları götürdü iş mi bu :)

eviL 06-06-2008 00:29:38

2-3 ay senaryo yazarız artık :D adamları öldü sanırım. Ölmezlerse saçmalık olur artık, habire kurşun yiyip yiyip ölmüyorlar.

Ufuk Gedik 06-06-2008 00:30:26

İskender'e baklava verildi ve şeker komasına girdi.Hastane bahanesi ile kaçırıldı.

Polat ihtiyarların içinde kısmende olsa pislik olduğunu anladı ve hesabını sorar.

İskenderide bu sefer ne istihbarata ne savcıya verir.Direk kafasına sıkar,çukura atar,üstünede beton döktürür (pala mevzusu gibi)

erhan,pürmüz,nevzat ne olur bilemem.

ortalık karışacak.

GoogleFan 06-06-2008 00:33:09

Adamlardan birisi ölebilir. Erhan karnına yedi diğerlerine dikkat etmedim.:/

Fhenix 06-06-2008 00:33:18

Erhan,Pürmüz ve Nevzat'a birşey olmaz. Çelik yelek giyiyor onlar. Farkındaysanız kan çıkmadı.

Kerem 06-06-2008 00:35:00

Erhan'ın karnı şiş durumdaydı, yani büyük ihtimalle çelik yelek vardı. Gerçi o bile çok mantıksız geliyor bana, bu kadar göstere göstere yapılmaz ki çelik yelek mevzusu. Hadi diyelim onlar çelik yelekle kurtuldu, içeridekiler ne olacak? Kapı kapalı, e kaçacak yer de yok? Cayır cayır yanmaktan nasıl kurtulacaklar onu merak ediyorum...

Sabri 06-06-2008 00:36:23

iyide ev yanıyor çelik yelek varsa yerde niye yatıyorlar yardım etselerya

KingMania 06-06-2008 00:36:59

34 Plt 34

efe7822 06-06-2008 00:37:12

Nevzat yarım ekmeği yerken dikkat ettim diğerleri daha 1 kere aldı o ekmeğin hepsini bitirdi:)

SABOCES 06-06-2008 00:37:30

çok kötü bitti :(

GoogleFan 06-06-2008 00:38:01

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954568)
Erhan,Pürmüz ve Nevzat'a birşey olmaz. Çelik yelek giyiyor onlar. Farkındaysanız kan çıkmadı.

Güllü'ye dikkat edersen, delindiği belli oluyor.:o

Fhenix 06-06-2008 00:39:00

Arkadaşlar çelik yelek sadece kurşunu vücuda sokmaz, yarası yine kalır. Polat kurtaracaktır onları daha sonra evdeki küçük çocuğu kurtarmak için birdaha girip çıkacaktır.

ach 06-06-2008 00:39:09

iskender kaçacak demedim mi ibrahim sana

dEaTh 06-06-2008 00:39:54

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954597)
çok kötü bitti :(


geçen seneki final daha etkilydi :)
saten artik her sene finalda mutlaka bişe oluyo :)

Fhenix 06-06-2008 00:41:17

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954614)
geçen seneki final daha etkilydi :)
saten artik her sene finalda mutlaka bişe oluyo :)


Geçen sene final olmadı ki :D

dEaTh 06-06-2008 00:43:37

oldu oldu :) hani bu bomba süsü verilmiş çiçek davasi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:30:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.