R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

hengame 29-05-2008 23:39:58

ewt ya başlıyor reklam bitiyor.

XizoR 29-05-2008 23:40:34

Yürü iskenderim yürü verecek hesabimiz cok :D

polatin son sözü muhtesemdi

The_RoTinG 29-05-2008 23:40:48

Başlıyor hemen bitecek bence bekleki perşembe gelsin :o

hengame 29-05-2008 23:41:58

yürü iskenderim yürü anca gideriz bhahahah

The_RoTinG 29-05-2008 23:42:07

Yürü Iskenderim Yürü Görülecek Hesabimiz çok:d

VMY 29-05-2008 23:42:18

Yürü iskenderim yürüü :D:D:D Süper bitti yanlız ya :)

Fhenix 29-05-2008 23:42:31

yürü iskenderim yürüü:D:D

Erhan 29-05-2008 23:42:39

Yürü Polatım Yürü Alacağımız Hesabımız Çok

kral18 29-05-2008 23:42:45

ne oldu şimdi ha ne oldu iskenderi yakaladı 3-5 bölüm işkence eder sonra ne olacak ?

The_RoTinG 29-05-2008 23:42:58

Ama süper oldu sonu ya :D harika bitti bekleki perşembe gelsin hay allah :o

Red John 29-05-2008 23:43:20

Çok güzel bölümdü Polat lafı koydu İskender şaşkın ve haftaya işkence haftası :)

SABOCES 29-05-2008 23:43:20

yürü iskenderim yürü döner yemeye gidiyoruz:D zuahahah

GoogleFan 29-05-2008 23:43:28

Bence Memati işkence edecek iskender'e:o

Fhenix 29-05-2008 23:43:35

Birdahaki bölüm ihtiyarlar polatı pusuya düşürecek bence.

The_RoTinG 29-05-2008 23:44:15

Ben olsam işkenceyi Memoşa bırakırım :D

UndeaD 29-05-2008 23:44:31

Alıntı:

kral18 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918040)
ne oldu şimdi ha ne oldu iskenderi yakaladı 3-5 bölüm işkence eder sonra ne olacak ?

bence öldürmeyecekler iskenderi dizi o adamın üstünde gidiyor gibiydi :D gerçi son 4-5 bölümdür izlemiyorum ama..

ByMsT 29-05-2008 23:44:38

Yürü İskenderim Yürü :)

BEYZADE 29-05-2008 23:45:20

beyzade*, 10ur, AtLiHaN, BlueDream, ByMsT, CanK, CeRaT, DehaNetworks, doink, donanimmerkezi.com, dreamsinger, El-Turko, emreunan, engelci19, ErhanTuncer, Fhenix, flashdance, GoogleFan, LG700, MegaByte, Murky, okyay58, Peksoft, rapozof, ST-Murat, trky, UndeaD, unsg_, Virtuozzo, WebStyle, XizoR, yaslam

Amma izleyeni varmış bu dizinin de.:D

gangan 29-05-2008 23:45:25

süperdi ya kalbim küt küt atıyo hala manyaktı bu bölümü

Peksoft 29-05-2008 23:45:30

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918055)
Birdahaki bölüm ihtiyarlar polatı pusuya düşürecek bence.

Olabilir.
Heran herşey olabilir vadide normal :D

GoogleFan 29-05-2008 23:45:41

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918055)
Birdahaki bölüm ihtiyarlar polatı pusuya düşürecek bence.

Doğru diyorsun, iskender dönemi bitince dediğin olabilir.:rolleyes:

The_RoTinG 29-05-2008 23:46:13

Memoş reis İskenderunu Eroin'Man yapacan :D :D:D

El-Turko 29-05-2008 23:46:15

Artık iskender gözden cıktı. Ben olsam mematiye veririm oda kendi operasyonunu yapsın :D polat artık iskenderin arkasındankilerin peşine düşücek bence

Fhenix 29-05-2008 23:46:22

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918077)
Olabilir.
Heran herşey olabilir vadide normal :D


Bence öyle olacak.Yıldız'ın konuşmasından sonra ihtiyarların hakan'ı kaçırması aklıma geldi de artık pek masum gelmiyorlar bana.

GoogleFan 29-05-2008 23:47:34

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918090)
Bence öyle olacak.Yıldız'ın konuşmasından sonra ihtiyarların hakan'ı kaçırması aklıma geldi de artık pek masum gelmiyorlar bana.

O zaman Asu ihtiyarların adamı:o

Murky 29-05-2008 23:47:40

Öbür bölüm sezon finali , sezon finalinde yapacakları süpriz ihtiyarlarla ilgili olacak bana göre Yıldız mesaj verdi zaten.

Ufuk Gedik 29-05-2008 23:47:43

İskender'e baklava verecekler.Eroin gibi.

Fhenix 29-05-2008 23:48:06

Alıntı:

Murky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918103)
Öbür bölüm sezon finali , sezon finalinde yapacakları süpriz ihtiyarlarla ilgili olacak bana göre Yıldız mesaj verdi zaten.


Aynen öyle.

ach 29-05-2008 23:48:52

Alperde kedi olalı fare tuttu :D

The_RoTinG 29-05-2008 23:48:59

Mematim Ne olur Eroin ver :D:D:D:D:D:D

Fhenix 29-05-2008 23:49:36

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918101)
O zaman Asu ihtiyarların adamı:o


E günaydın :)

10ur 29-05-2008 23:49:44

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918104)
İskender'e baklava verecekler.Eroin gibi.

yok kanka adam zaten şeker kabızı, anca kokoin eroin keser onu :D

SABOCES 29-05-2008 23:49:56

siteler yoğunluktan açılmıyor bu ne hit yağmurudur ya :d

dehşet sonuç oldu

GoogleFan 29-05-2008 23:50:59

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918127)
E günaydın :)

Desene Polat'ı zor günler bekliyor.:D

ach 29-05-2008 23:51:38

ne zaman kolaydı ki polat için :D

The_RoTinG 29-05-2008 23:51:39

Polat'ta mafya tipi yok ama zeka fışkırıyor maşşallah :p

jimmorrison 29-05-2008 23:51:58

Tamamda Nazım iskenderi hemen nasıl sattı?

GoogleFan 29-05-2008 23:52:55

Alıntı:

jimmorrison Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918153)
Tamamda Nazım iskenderi hemen nasıl sattı?

Görmedin mi? Polat dayadı silahı Nazım'ıma.:D

flashdance 29-05-2008 23:53:11

Alıntı:

jimmorrison Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918153)
Tamamda Nazım iskenderi hemen nasıl sattı?

seninde etrafında 10 kişi olsun ne yapardın acep :rolleyes:

Fhenix 29-05-2008 23:53:31

Alıntı:

jimmorrison Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918153)
Tamamda Nazım iskenderi hemen nasıl sattı?

Demekki iskoşun değeri bukadarmış :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.