![]() |
ewt ya başlıyor reklam bitiyor. |
Yürü iskenderim yürü verecek hesabimiz cok :D polatin son sözü muhtesemdi |
Başlıyor hemen bitecek bence bekleki perşembe gelsin :o |
yürü iskenderim yürü anca gideriz bhahahah |
Yürü Iskenderim Yürü Görülecek Hesabimiz çok:d |
Yürü iskenderim yürüü :D:D:D Süper bitti yanlız ya :) |
yürü iskenderim yürüü:D:D |
Yürü Polatım Yürü Alacağımız Hesabımız Çok |
ne oldu şimdi ha ne oldu iskenderi yakaladı 3-5 bölüm işkence eder sonra ne olacak ? |
Ama süper oldu sonu ya :D harika bitti bekleki perşembe gelsin hay allah :o |
Çok güzel bölümdü Polat lafı koydu İskender şaşkın ve haftaya işkence haftası :) |
yürü iskenderim yürü döner yemeye gidiyoruz:D zuahahah |
Bence Memati işkence edecek iskender'e:o |
Birdahaki bölüm ihtiyarlar polatı pusuya düşürecek bence. |
Ben olsam işkenceyi Memoşa bırakırım :D |
Alıntı:
|
Yürü İskenderim Yürü :) |
beyzade*, 10ur, AtLiHaN, BlueDream, ByMsT, CanK, CeRaT, DehaNetworks, doink, donanimmerkezi.com, dreamsinger, El-Turko, emreunan, engelci19, ErhanTuncer, Fhenix, flashdance, GoogleFan, LG700, MegaByte, Murky, okyay58, Peksoft, rapozof, ST-Murat, trky, UndeaD, unsg_, Virtuozzo, WebStyle, XizoR, yaslam Amma izleyeni varmış bu dizinin de.:D |
süperdi ya kalbim küt küt atıyo hala manyaktı bu bölümü |
Alıntı:
Heran herşey olabilir vadide normal :D |
Alıntı:
|
Memoş reis İskenderunu Eroin'Man yapacan :D :D:D |
Artık iskender gözden cıktı. Ben olsam mematiye veririm oda kendi operasyonunu yapsın :D polat artık iskenderin arkasındankilerin peşine düşücek bence |
Alıntı:
Bence öyle olacak.Yıldız'ın konuşmasından sonra ihtiyarların hakan'ı kaçırması aklıma geldi de artık pek masum gelmiyorlar bana. |
Alıntı:
|
Öbür bölüm sezon finali , sezon finalinde yapacakları süpriz ihtiyarlarla ilgili olacak bana göre Yıldız mesaj verdi zaten. |
İskender'e baklava verecekler.Eroin gibi. |
Alıntı:
Aynen öyle. |
Alperde kedi olalı fare tuttu :D |
Mematim Ne olur Eroin ver :D:D:D:D:D:D |
Alıntı:
E günaydın :) |
Alıntı:
|
siteler yoğunluktan açılmıyor bu ne hit yağmurudur ya :d dehşet sonuç oldu |
Alıntı:
|
ne zaman kolaydı ki polat için :D |
Polat'ta mafya tipi yok ama zeka fışkırıyor maşşallah :p |
Tamamda Nazım iskenderi hemen nasıl sattı? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.