R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

XizoR 27-05-2008 19:08:20

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906188)
O resimden başka anlam çıkmaz zaten. :D
Ne Çakır'ı ya, Çakır mı kaldı? Adam öldü gitti dizide seneler önce, halen daha Çakır diyorsunuz.O adam öldüğünde ben lisedeydim, şimdi üniversiteyi bitiriyorum. :D Halen Çakır diyorsunuz. :D


Bizim kalbimizde yasiyor cakir :cool:

Ufuk Gedik 27-05-2008 19:23:19

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906233)
Bizim kalbimizde yasiyor cakir :cool:

altı patlar ile meşhur oldu adam :D

ach 27-05-2008 19:47:15

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906233)
Bizim kalbimizde yasiyor cakir :cool:

Çakır ölünce resmini koymuştuk ceketin yakaya :D

XizoR 27-05-2008 19:52:17

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906438)
Çakır ölünce resmini koymuştuk ceketin yakaya :D

sen ne kadar espiriktuelsin öyle :D

cakir gine oynarsa kvp de görürsün ;) baska karekter olarak yada elif

KingMania 27-05-2008 19:54:36

Adana' da Cenaze bile kaldırdılar çakır için helva falan, hangi dizi için yapılmış böyle birşey :D

XizoR 27-05-2008 19:55:29

bu arada cakir abimiz hangi bölümde vefaat etti ?

deejay35 27-05-2008 20:22:15

hangı bolumde oldu bılmıyorum ama oldugu gun polat ıstanbulda adam bırakmamıstı :D

aslanim 27-05-2008 20:44:46

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

40.bölüm fragmanı çıkmış.

HaytaWeb 27-05-2008 20:45:27

Kurtlar Vadisi Pusu

Nazım polata silah doğrultuyor :o

aslanim 27-05-2008 20:46:48

yılzdız zehirleniyor
memati bulutun kalbine bıçak sokuyor

gerisini izleyin gerildim walla :eek:

HaytaWeb 27-05-2008 20:48:48

Bu polat ordan nasıl çıkıcak acaba :o

aslanim 27-05-2008 20:50:54

oraya nasıl gitti onu anlamadım.adamlar silahlandı,soraki sahnede polat tek başına odaya girdi,sanırım yakaladıklar.

HaytaWeb 27-05-2008 20:51:35

Alıntı:

aslanim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906827)
oraya nasıl gitti onu anlamadım.adamlar silahlandı,soraki sahnede polat tek başına odaya girdi,sanırım yakaladıklar.

nasıl girdiği hakkında bi tahminim yok ama, bence abdülheyler basıcak orayı :p

SABOCES 27-05-2008 20:53:54

Deli kadir polatı kurtarmaya geliyormuş kesin bilgi.

Dağılınnnnn ulennnn diye girecekmiş

Onurss 27-05-2008 20:54:10

Sezon 41.Bölümde biteceği için güzel birşey yapmaya çalışıyor arkadaşlar :D

Ufuk Gedik 27-05-2008 20:57:47

son sahne bir rüya.

Red John 27-05-2008 21:09:05

Nazım sıktımı acaba gerçi sıkamazda:D

XizoR 27-05-2008 21:10:28

polatin kafaya SIKIyorloar :S

GoogleFan 27-05-2008 21:56:46

Abi deli kadir kimdi:o

ach 27-05-2008 22:15:36

rüya olacağını sanmam :R

brtkgzdm 27-05-2008 22:19:30

Bence o arkadaki siyahlılar bizim Polat dayının adamları. Son silah seside nazıma sıkıyollar sanırsam.

Macabré 27-05-2008 22:19:33

Tetik çekme sahnesine bakarsanız hakkaten basıyor Nazım tetiğe.
Birebir görünüyor bastığı.

H5PY0 27-05-2008 22:23:24

Şimdi 2 gün bekle..

KingMania 27-05-2008 22:23:27

Rüyadır o bence, normal "Kurtlar Vadisi"nde hep oluyordu bence rüyadır Süpermenler ölmez!

R@p£dooR 27-05-2008 22:40:31

o maskeli adamlar albül erhan nevzat ve hürmüs bence polatın planı bu nazıma sıkarlar iskenderide alırlar kucağa :)

Hostsahibi 27-05-2008 23:03:07

ya bu kurtlar vadisi adamı cıldırtır bee :=))

fatihbaz 27-05-2008 23:37:33

Alıntı:

R@p£dooR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1907547)
o maskeli adamlar albül erhan nevzat ve hürmüs bence polatın planı bu nazıma sıkarlar iskenderide alırlar kucağa :)

bencede böyle olucak....

Ufuk Gedik 27-05-2008 23:39:58

son sahne rüyadır.

http://www.kurtlarvadisi.com/images/main/27052.jpg

arkadaki haritaya bakın.İskenderin yönetebileceği kadar istediği toprağın haritası.Yani devrim geçirmiş ve başında iskender olan bir türkiyenin haritası.

rüyasındada karşısında başbakan ve askeriyeden bir görevliyi almış emir verir gibi.Rüyasına göre amacı bu zaten.

Yani son sahne tamamen iskenderin rüyasından ibaret.

XizoR 27-05-2008 23:58:08

ben abdülü avrupa yakasindaki gaffura benzetiyorum :D

cok tirsak ürkek bakiyor :D

WebWorm 28-05-2008 10:25:31

son sahnede arkadaki silahlı adamlar nevzat erhan abdülhey.

erhan ortadaki nevzat sağdaki soldakide abdülhey.

iskenderi alcaklar aşağıya nazıma sıkıp.

appps 28-05-2008 10:31:24

mematii buluta iyi koymuş :D

Red John 28-05-2008 16:12:29

http://www.resimages.com/resim/28161...d5a6419af4.jpg
Resimde gösterdim.
Erhan ve Abdüle benzettim onları

GM_HaYHaY 28-05-2008 16:20:17

İhtiyarların bu bölümde devreye girmesi gekir. Hem iskenderin asıl isteği kırmızı kitap değil mi ?
Ayrıca bu resimdeki şahıs kim ? Bence hiç polata benzemiyor. Polat değilse maskeli adamların polatın adamları olması zorlaşıyor çünkü burda 4 kişiler. Ayrıca Ellerine aldıkları silahlar uyuşmuyor.
Gerçi dizide bu kadar dikkat ederlermi bilmem en son hastahanelerde sürünen hakanın, Ahunun (doktor kızın) evindeki sinek kaydı traşı dikkatimi çekmişti :D
http://img522.imageshack.us/img522/4769/kimbukq2.jpg

ReRTo 28-05-2008 19:33:47

Bence bulut ölmedi yaşayacak :)) film gereği gülüm ölmez bence o adam.

ozk4n 28-05-2008 23:42:35

Alıntı:

ReRTo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1911435)
Bence bulut ölmedi yaşayacak :)) film gereği gülüm ölmez bence o adam.

memati bulutu bıcakladğı sahnedeki kızı hiç görmedi yani rüya değil

fatihbaz 29-05-2008 00:02:00

Alıntı:

ozk4n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1912963)
memati bulutu bıcakladğı sahnedeki kızı hiç görmedi yani rüya değil

evet ama bu bulutun öldügünü göstermez bence :) yani kurtlar vadisinde kimler nerelerinden neler yedi de ölmedi :p

Fhenix 29-05-2008 09:46:33

Bulut ölmez..
Bıçak kalbini falan sıyırır geçer.Zaten bulut ölürse davut tataroğlu yalnız kalır.

GoLDeNLaNd 29-05-2008 10:57:49

yaralama maksatlı bıcakladı öldürecek olsaydı öldürürdü bulutu memati :)

Deae 29-05-2008 10:59:41

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1913956)
Bulut ölmez..
Bıçak kalbini falan sıyırır geçer.Zaten bulut ölürse davut tataroğlu yalnız kalır.

Oda ölür :D karahanlı bile öldükten sonra...

fatihbaz 29-05-2008 19:09:35

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1914181)
Oda ölür :D karahanlı bile öldükten sonra...

yav sana kalırsa bugün dizide adam kalmayacak dur :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.