![]() |
Alıntı:
Bizim kalbimizde yasiyor cakir :cool: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
cakir gine oynarsa kvp de görürsün ;) baska karekter olarak yada elif |
Adana' da Cenaze bile kaldırdılar çakır için helva falan, hangi dizi için yapılmış böyle birşey :D |
bu arada cakir abimiz hangi bölümde vefaat etti ? |
hangı bolumde oldu bılmıyorum ama oldugu gun polat ıstanbulda adam bırakmamıstı :D |
|
|
yılzdız zehirleniyor memati bulutun kalbine bıçak sokuyor gerisini izleyin gerildim walla :eek: |
Bu polat ordan nasıl çıkıcak acaba :o |
oraya nasıl gitti onu anlamadım.adamlar silahlandı,soraki sahnede polat tek başına odaya girdi,sanırım yakaladıklar. |
Alıntı:
|
Deli kadir polatı kurtarmaya geliyormuş kesin bilgi. Dağılınnnnn ulennnn diye girecekmiş |
Sezon 41.Bölümde biteceği için güzel birşey yapmaya çalışıyor arkadaşlar :D |
son sahne bir rüya. |
Nazım sıktımı acaba gerçi sıkamazda:D |
polatin kafaya SIKIyorloar :S |
Abi deli kadir kimdi:o |
rüya olacağını sanmam :R |
Bence o arkadaki siyahlılar bizim Polat dayının adamları. Son silah seside nazıma sıkıyollar sanırsam. |
Tetik çekme sahnesine bakarsanız hakkaten basıyor Nazım tetiğe. Birebir görünüyor bastığı. |
Şimdi 2 gün bekle.. |
Rüyadır o bence, normal "Kurtlar Vadisi"nde hep oluyordu bence rüyadır Süpermenler ölmez! |
o maskeli adamlar albül erhan nevzat ve hürmüs bence polatın planı bu nazıma sıkarlar iskenderide alırlar kucağa :) |
ya bu kurtlar vadisi adamı cıldırtır bee :=)) |
Alıntı:
|
son sahne rüyadır. http://www.kurtlarvadisi.com/images/main/27052.jpg arkadaki haritaya bakın.İskenderin yönetebileceği kadar istediği toprağın haritası.Yani devrim geçirmiş ve başında iskender olan bir türkiyenin haritası. rüyasındada karşısında başbakan ve askeriyeden bir görevliyi almış emir verir gibi.Rüyasına göre amacı bu zaten. Yani son sahne tamamen iskenderin rüyasından ibaret. |
ben abdülü avrupa yakasindaki gaffura benzetiyorum :D cok tirsak ürkek bakiyor :D |
son sahnede arkadaki silahlı adamlar nevzat erhan abdülhey. erhan ortadaki nevzat sağdaki soldakide abdülhey. iskenderi alcaklar aşağıya nazıma sıkıp. |
mematii buluta iyi koymuş :D |
http://www.resimages.com/resim/28161...d5a6419af4.jpg Resimde gösterdim. Erhan ve Abdüle benzettim onları |
İhtiyarların bu bölümde devreye girmesi gekir. Hem iskenderin asıl isteği kırmızı kitap değil mi ? Ayrıca bu resimdeki şahıs kim ? Bence hiç polata benzemiyor. Polat değilse maskeli adamların polatın adamları olması zorlaşıyor çünkü burda 4 kişiler. Ayrıca Ellerine aldıkları silahlar uyuşmuyor. Gerçi dizide bu kadar dikkat ederlermi bilmem en son hastahanelerde sürünen hakanın, Ahunun (doktor kızın) evindeki sinek kaydı traşı dikkatimi çekmişti :D http://img522.imageshack.us/img522/4769/kimbukq2.jpg |
Bence bulut ölmedi yaşayacak :)) film gereği gülüm ölmez bence o adam. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bulut ölmez.. Bıçak kalbini falan sıyırır geçer.Zaten bulut ölürse davut tataroğlu yalnız kalır. |
yaralama maksatlı bıcakladı öldürecek olsaydı öldürürdü bulutu memati :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.