R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

psblog 22-05-2008 22:07:58

başını kacırdım ya :) pedere anlattırdım artık :D

Reklamlara alışkın değilim, dizi sitelerinden izliyordum bölümleri :S

GelecekZaman 22-05-2008 22:09:39

ortiler agır laf yedi http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/24mcp2.gif http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/24mcp2.gif

bu arada reklamlar tam 7 dk sürüyo sanırım bitmek üzeredir

TeXaS 22-05-2008 22:29:24

seslerde bir sorun mu var

ozk4n 22-05-2008 22:32:22

:( bnm yerimede izleyin:(

Haymac 22-05-2008 22:34:47

Online izlenebilecek bir yer varmı ?

Fhenix 22-05-2008 22:35:59

Kahretsin ya sesler çıkmıyo

GelecekZaman 22-05-2008 22:36:52

Dayı gerdekde :D

Vekilin kızları merak ettim şimdi :)

Haymac 22-05-2008 22:37:21

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882597)
Online izlenebilecek bir yer varmı ?

beyler bilen varmı

TeXaS 22-05-2008 22:37:30

bende televizyon bozuldu sandım tekmelicektim :p

Fhenix 22-05-2008 22:37:55

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882614)
beyler bilen varmı


+1
Banada lazım.
TV kartı salaklaştı ya.

GelecekZaman 22-05-2008 22:37:58

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882605)
Kahretsin ya sesler çıkmıyo


Yozgatta böyle bi sorun yok

Onurss 22-05-2008 22:40:31

Televizyon cızırtı yapmaya başladı antenide kırdım :o

Show TV Büyük Ekran izle, Dizi izle, Dizivefilm, izleme, indir, kaydet bunu buldum eksik bi dll yüzünden onuda açamadım :o Olmazsa dizi bittikten sonra indirip izleyecem artık :)

Fhenix 22-05-2008 22:40:53

Oh geldi sesler ya:D

LineBilisim 22-05-2008 22:42:42

http://show-tv.izle.tv/izle.asp?id=716

bu adresten izleyebilirsiniz

GelecekZaman 22-05-2008 22:43:07

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882639)
Televizyon cızırtı yapmaya başladı antenide kırdım :o
Show TV Büyük Ekran izle, Dizi izle, Dizivefilm, izleme, indir, kaydet bunu buldum eksik bi dll yüzünden onuda açamadım :o Olmazsa dizi bittikten sonra indirip izleyecem artık :)

Fazla kasıyor

birazdan başlıyacak

Onurss 22-05-2008 22:56:18

Kurtlar Vadisi Pusu 39. Bölüm - DiziManya.Com tavsiye ederim :D

Fhenix 22-05-2008 23:04:25

Hüsnü yine yaptı yapıcağını:D
Akımları biraz arttırıp tuncay beyi bari 2006'ya alalım diyor:D:D

GelecekZaman 22-05-2008 23:04:48

Dizide en çok Ömer babanın sözleri hoşuma gidiyor. Peygamber gibi adam Mematiyi yola getirdi :) http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smileys/default/Alk.gif

rkalkan 22-05-2008 23:09:53

Resmen komedi seyreder gibi gülüyorum ya. İyi oldu mizahın artması :D

Fhenix 22-05-2008 23:33:44

bu kadın bir dişi terminatör.

LineBilisim 22-05-2008 23:34:08

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882921)
bu kadın bir dişi terminatör.

Kim o Jülide mi ? :)

GelecekZaman 22-05-2008 23:34:30

Vay ******** yıldız öz kardeşi gözlerinin öninde öldü çıt yok

Eşşek muronun bokuna herşey alt üst olduhttp://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/angry9.gif

MicroChip 22-05-2008 23:36:22

eski başkan yalan oldu :D

psblog 22-05-2008 23:44:09

Yıldız kayıyodu :D

HaytaWeb 22-05-2008 23:47:23

Gelecek bölüm bakalım ne olcak :o Yıldız'da gümledi :D

ByMsT 22-05-2008 23:47:57

Adam hem kurtarıyor hemde öldürüyor :)

Fhenix 22-05-2008 23:50:04

Memati'nn türküyü mp3 olarak isteyenler bi' fısıldasın kulağıma:p

unsg_ 22-05-2008 23:50:15

http://img518.imageshack.us/img518/4940/asddu6.gif

GelecekZaman 22-05-2008 23:52:44

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1882979)
Memati'nn türküyü mp3 olarak isteyenler bi' fısıldasın kulağıma:p


Kötele kardeş :D

psblog 22-05-2008 23:53:59

Banada köteleyin :D

SABOCES 22-05-2008 23:54:02

Online nerden izleyebiliriz dizicilerr ??

Duygusal 22-05-2008 23:54:28

Gelecek bölüm güzel olacak.

mcsoft 22-05-2008 23:57:04

çatalımı deyiştirin, çay koyun, domateslerimi ver, BAŞKANIM BEN!..

LuGeSoft 22-05-2008 23:59:04

Buyrun burdan izleyin :p

Kurtlar Vadisi Pusu 39. Bölüm - DiziManya.Com

Hostsahibi 22-05-2008 23:59:31

yıldız öter bülbül gibii :)))))) iskenderin sonu geliyor samkiii...

Fhenix 23-05-2008 00:03:08

gönderdim:D

psblog 23-05-2008 00:27:35

Bi arkadaş söylemişti geçen haftalarda, burada konuşuldumu bilmiyorum. 3..4 bömlüm sonra polat iskenderin kafasını kesiyormuş.

fatihbaz 23-05-2008 00:34:45

Alıntı:

psblog Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1883224)
Bi arkadaş söylemişti geçen haftalarda, burada konuşuldumu bilmiyorum. 3..4 bömlüm sonra polat iskenderin kafasını kesiyormuş.

bu kadar ugraştan sonra polat bence çok basit bi şekilde iskenderi ele geçirir ve bende buna çok pis söverim :D

Fhenix 23-05-2008 00:40:05

Alıntı:

psblog Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1883224)
Bi arkadaş söylemişti geçen haftalarda, burada konuşuldumu bilmiyorum. 3..4 bömlüm sonra polat iskenderin kafasını kesiyormuş.


2 bölüm sonra sezon bitiyor:p

psblog 23-05-2008 00:42:44

o zaman arkadaşın dediği gibi :D son bölümde keser iskenderin kafasını :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:04:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.