![]() |
başını kacırdım ya :) pedere anlattırdım artık :D Reklamlara alışkın değilim, dizi sitelerinden izliyordum bölümleri :S |
ortiler agır laf yedi http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/24mcp2.gif http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/24mcp2.gif bu arada reklamlar tam 7 dk sürüyo sanırım bitmek üzeredir |
seslerde bir sorun mu var |
:( bnm yerimede izleyin:( |
Online izlenebilecek bir yer varmı ? |
Kahretsin ya sesler çıkmıyo |
Dayı gerdekde :D Vekilin kızları merak ettim şimdi :) |
Alıntı:
|
bende televizyon bozuldu sandım tekmelicektim :p |
Alıntı:
+1 Banada lazım. TV kartı salaklaştı ya. |
Alıntı:
Yozgatta böyle bi sorun yok |
Televizyon cızırtı yapmaya başladı antenide kırdım :o Show TV Büyük Ekran izle, Dizi izle, Dizivefilm, izleme, indir, kaydet bunu buldum eksik bi dll yüzünden onuda açamadım :o Olmazsa dizi bittikten sonra indirip izleyecem artık :) |
Oh geldi sesler ya:D |
|
Alıntı:
birazdan başlıyacak |
Kurtlar Vadisi Pusu 39. Bölüm - DiziManya.Com tavsiye ederim :D |
Hüsnü yine yaptı yapıcağını:D Akımları biraz arttırıp tuncay beyi bari 2006'ya alalım diyor:D:D |
Dizide en çok Ömer babanın sözleri hoşuma gidiyor. Peygamber gibi adam Mematiyi yola getirdi :) http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smileys/default/Alk.gif |
Resmen komedi seyreder gibi gülüyorum ya. İyi oldu mizahın artması :D |
bu kadın bir dişi terminatör. |
Alıntı:
|
Vay ******** yıldız öz kardeşi gözlerinin öninde öldü çıt yok Eşşek muronun bokuna herşey alt üst olduhttp://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...ult/angry9.gif |
eski başkan yalan oldu :D |
Yıldız kayıyodu :D |
Gelecek bölüm bakalım ne olcak :o Yıldız'da gümledi :D |
Adam hem kurtarıyor hemde öldürüyor :) |
Memati'nn türküyü mp3 olarak isteyenler bi' fısıldasın kulağıma:p |
|
Alıntı:
Kötele kardeş :D |
Banada köteleyin :D |
Online nerden izleyebiliriz dizicilerr ?? |
Gelecek bölüm güzel olacak. |
çatalımı deyiştirin, çay koyun, domateslerimi ver, BAŞKANIM BEN!.. |
|
yıldız öter bülbül gibii :)))))) iskenderin sonu geliyor samkiii... |
gönderdim:D |
Bi arkadaş söylemişti geçen haftalarda, burada konuşuldumu bilmiyorum. 3..4 bömlüm sonra polat iskenderin kafasını kesiyormuş. |
Alıntı:
|
Alıntı:
2 bölüm sonra sezon bitiyor:p |
o zaman arkadaşın dediği gibi :D son bölümde keser iskenderin kafasını :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:04:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.