R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

XizoR 20-05-2008 19:41:38

Arkadaslar kurtlar vadisi 1. bölümü izledm demin :D

bi sorum olacakti polat alemdar yüz degistiriyor herhalde demi ?

PaRDuS 20-05-2008 19:48:20

İlk bölümde yüz değiştiriliyor..

XizoR 20-05-2008 20:07:18

Alıntı:

PaRDuS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1871633)
İlk bölümde yüz değiştiriliyor..

Peki neden degistiriyor :confused:

Fhenix 20-05-2008 20:38:56

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1871651)
Peki neden degistiriyor :confused:

Mafyanın arasına girmek için.Türkiye'deki mafya şebekesini tamamen çökertmek için yüz ve kimlik değiştiriyor.

WebStyle 20-05-2008 21:08:44

39. Bölüm Fragmanı;
Kurtlar Vadisi Pusu

Onurss 20-05-2008 21:14:29

Polat fragmanın başından sonuna kadar hep evde :) Örgütün başkanını yakalamışlar sanırım onun aracılıgıyla Memati'yi kurtaracaklar.Güzel bir bölüm olacak gibi.

WebWorm 20-05-2008 21:16:24

güzel bölüm olcak kesinlikle.. şimdiden fena heyecan bastı :p

Red John 20-05-2008 21:39:16

Polisler ile giden Kemal mı?
Örgüt başkanı kimin elinde acaba :)

Fhenix 20-05-2008 21:40:49

ekşın var yine:)

jackal 20-05-2008 21:41:06

fagmanda o evi 3 dakıkada gezıyorsa dizide 15 dakıka evde dolanır durur artık :)

Ufuk Gedik 20-05-2008 21:42:30

Örgüt başkanını polat alıyor.
Polat iskenderin eski evini öğrenmiş ve basmış.

Gerisi karışık.

ach 20-05-2008 22:59:46

Muro'yla çetoya ne oldu ?
Mematiyi ele geçirdilerse zaten verdiler mi eroini memati iflas zaten mal bul kazım demişti :o
Bu arada polatın silahı hoşuma gitti modelini bilen var mı ?

DreamSinger 20-05-2008 23:53:19

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1872601)
Muro'yla çetoya ne oldu ?
Mematiyi ele geçirdilerse zaten verdiler mi eroini memati iflas zaten mal bul kazım demişti :o
Bu arada polatın silahı hoşuma gitti modelini bilen var mı ?

mal derken karı demek istedi sanırım gamzeye zıtlık olsun diye :D
uzi olsa gerek tam göremedim ama uzi ye benziyor http://www.gunsforfilm.com/images/spring_uzi_jpg.jpg

Haymac 21-05-2008 00:15:32

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1872872)
mal derken karı demek istedi sanırım gamzeye zıtlık olsun diye :D
uzi olsa gerek tam göremedim ama uzi ye benziyor http://www.gunsforfilm.com/images/spring_uzi_jpg.jpg

yazımı düzeltiyorum
dipçik yoktur uzide :) uzi değil.
ayrıca arkadaş tabancayı sormuş galiba.

TRN 21-05-2008 00:19:42

Memati ile abdülheyi kim almış

O örgütün başkanını da omuzlarından vuran Polat amca mı :p

Fhenix 21-05-2008 01:31:08

Alıntı:

tRn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1872999)
Memati ile abdülheyi kim almış

O örgütün başkanını da omuzlarından vuran Polat amca mı :p


Örgütün başkanını vuran kimse Mematiyle abdülheyi de o almış:o

brtkgzdm 21-05-2008 01:43:12

Yau mematiynen abdülheyin alındığını nerden çıkardınız. Öyle bi ortam yoktu onların sahnede, bilakis polatın ofise benziyor.

Fhenix 21-05-2008 01:44:42

Alıntı:

brtkgzdm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1873360)
Yau mematiynen abdülheyin alındığını nerden çıkardınız. Öyle bi ortam yoktu onların sahnede, bilakis polatın ofise benziyor.


Masanın üstünde başkanın vurulduğu silah vardı.Gerçi başkanın vurulduğu yer 1-2 bölüm önce polatın ofisinde hakan'ı indirdikleri yere de benziyodu da neyse:)

brtkgzdm 21-05-2008 01:52:26

Vuran adamın gömleği mavi polatınki de mavi heral vuran kişi Polat, çünkü özetde Polat'ı İskender'e yaklaştıracak son isim diyor e başkanında iskender'le alakalı olduğunu düşünürsek, vuran kişi Polat

Macabré 21-05-2008 13:39:16

Bileğindeki künyede güzelmiş :D

XizoR 21-05-2008 18:00:38

Bir sorum daha olacak

kurtlar vadisin de polat yüz degistiriyor yüz degistirdigini anliyorlar mi yada polat söylüyor mu ?

fatihbaz 21-05-2008 18:07:41

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1875934)
Bir sorum daha olacak
kurtlar vadisin de polat yüz degistiriyor yüz degistirdigini anliyorlar mi yada polat söylüyor mu ?

95-96 o bölümlerden birisinde idi sanırım,polat açıklıyor gerçegi....

XizoR 21-05-2008 19:12:04

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1875975)
95-96 o bölümlerden birisinde idi sanırım,polat açıklıyor gerçegi....

ya yok 95-96 bölümler degil 2 saattir bakiyorum hala acikladigi sahneyi yakalayamadim ama o sahnenin videosunu buldum tabi bunu en sona birakiyorum o sahneyi yakalamaya calisiyorum suan 97. bölümünü izlicem bakalim artik

Fhenix 21-05-2008 19:23:05

97 yada 98 di yanlış hatırlamıyosam.

XizoR 21-05-2008 20:15:14

yok bulamadim 98 bölümü yok 97de bi ara polatin anne babasini gösterdi ya bidaha bulamadim

Fhenix 21-05-2008 20:30:22

hayır annesine babasına açıklamıyordu sanırım.Ekibine açıklıyordu.

ach 21-05-2008 20:32:19

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1876744)
hayır annesine babasına açıklamıyordu sanırım.Ekibine açıklıyordu.

Evde anlatması lazım oturup konuşuyorlardı hatırlıyorum annesi yemek falna yapıyordu.

Kerem 21-05-2008 20:40:22

Ailesine açıkladı KV'de. Bölüm numarasını hatırlamıyorum ama açıkladığını hatırlıyorum.

Ufuk Gedik 21-05-2008 20:42:24

vuran polattır.

38.bölüm
http://www.yukleresim.com/files/ribd...d7ztsuv92b.jpg


39.bölüm
http://www.yukleresim.com/files/8e6w...1tij2bwq5g.jpg

Ufuk Gedik 21-05-2008 20:45:02

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1876666)
yok bulamadim 98 bölümü yok 97de bi ara polatin anne babasini gösterdi ya bidaha bulamadim

proxy ile gir.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=pAvNPqlOb10[/media]

XizoR 21-05-2008 20:48:08

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1876832)

bunu ben izledim

ben o bölümü izlemek istiyorum nasil gitti giderken bisey oldumu eski yaptiklarini hatirladi mi vs.. vs..

Ufuk Gedik 21-05-2008 20:50:32

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1876849)
bunu ben izledim

ben o bölümü izlemek istiyorum nasil gitti giderken bisey oldumu eski yaptiklarini hatirladi mi vs.. vs..

94.bölümdür.

izleyebilirsin kurtlar vadisi 94 - Google Video

Deae 21-05-2008 21:09:55

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1876818)

Demekki başkana sıkan polat;)

aslanim 22-05-2008 18:41:38

yeni bölüm 21.45 te hadi bakalım :cool:

MicroChip 22-05-2008 19:53:30

Bekliyoruz bomba bomba bir bölüm :~)

GelecekZaman 22-05-2008 22:06:14

reklama girdi bu bölüm süper gidii http://www.yorumcuyuz.net/forum/Smil...lt/silahli.gif

ByMsT 22-05-2008 22:07:00

Başkanı maf edecek polat

Fhenix 22-05-2008 22:07:07

acaip ekşın vardı ya. :)

linksis 22-05-2008 22:07:28

o olsa olsa artık gerizekalının başkanı olur :)

Onurss 22-05-2008 22:07:53

Süper..Benim açımdan daha bir süper tabi :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.