R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 19-04-2008 09:59:53

hüsnüde karıştırdı ortalığı :D

brtkgzdm 19-04-2008 10:24:39

Hüsnü nediyordu?

"Tipinize baksa sizi götürür" :). Orda baya gülmüştüm.

aslanim 19-04-2008 13:16:25

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1723859)
ben o mesajı yazdığımda dizi girmemişti yayına,
ama sen izledikten sonra diyorsun
herhalde kazma değiliz izledik bizde anladık lübnanlıyı :)

heh pardon ozaman :)

Macabré 21-04-2008 16:00:28

Vadiciler nerdesiniz konu kayıyo 2.sayfalara :D

Deae 21-04-2008 16:04:16

Yeni fragmanı bekliyoruz yarın düşer piyasaya :)

Macabré 21-04-2008 16:27:08

Son samuray bakalım neler yapacak bu bölümde :D

SABOCES 21-04-2008 16:31:26

İskender kuduracak büyük ihtimal tırsacak çok :D

mcsoft 21-04-2008 16:34:49

iskender adamım benim.kendini kessen tırsmaz.

Macabré 21-04-2008 16:34:54

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1733841)
İskender kuduracak büyük ihtimal tırsacak çok :D

Iskender öfkeyle kalkarsa ,
Polat onu zararla oturtur (kazığa) .. :D

HaytaWeb 21-04-2008 17:02:54

3 gün kaldı :o

Labidu 21-04-2008 17:03:46

Bu arada Lost 4. sezon 9. bölümle aynı günde yayınlanacak :p

DohPitch 21-04-2008 17:07:01

iskendere hiç birşey yapamaz polat iskender kadar sağlam adam yok bu filmde . . . ( :

Fhenix 21-04-2008 17:10:03

Alıntı:

DohPitch Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1733984)
iskendere hiç birşey yapamaz polat iskender kadar sağlam adam yok bu filmde . . . ( :


belki şuan yapamaz ama ölümsüz değil ya bu adam:)

MicroChip 21-04-2008 17:45:02

polat bu hırsla hazarbeyoğluyla kaçkarıda keserse şaşmayın :D

HaytaWeb 21-04-2008 17:48:02

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1734120)
polat bu hırsla hazarbeyoğluyla kaçkarıda keserse şaşmayın :D

kesermi keser valla :D

Deae 21-04-2008 17:49:06

Alıntı:

DohPitch Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1733984)
iskendere hiç birşey yapamaz polat iskender kadar sağlam adam yok bu filmde . . . ( :

Biz ne iskenderler gördük bu dizide 150 bölümde ne iskenderler geldi geçti, polat çerez niyetine yemez bu iskenderi :D

SABOCES 21-04-2008 17:57:57

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1733977)
Bu arada Lost 4. sezon 9. bölümle aynı günde yayınlanacak :p

Biz kurtlar vadisindeyiz :p Lost o kadar izlenilmez perşembe günü Türkiye'de

MicroChip 21-04-2008 18:11:06

bu hafta değilde sonraki hafta perşembe günü mahşeri cümbüş gelicek antepe hangisini tercih edeyim şaşırdım :s

yakese 21-04-2008 22:51:36

Birleştirsinler :D

Jack&Polat Sawyer&İskender

ach 21-04-2008 23:04:37

tek tercih kvp ;)

brtkgzdm 22-04-2008 09:30:08

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1734771)
Zaten Türkiye'de değil Amerika'da yayınlanacak.

Bize ne Lost'tan? Kurtlar Vadisi topiğinde vadi tartışılır. Adı zaten "Kurtlar Vadisi" Topiği.

MicroChip 22-04-2008 20:37:15

özet çıktı beyler :)

Celal Karacadağ’ın ölümüyle şok olan Kare As üyeleri, kimin tarafında yer alacak? Polat Alemdar’la İskender’i karşı karşıya getirecek yeni gelişmeler neler?
Polat, İskender’e ulaşmak için nasıl bir plan uygulayacak? Memati tekrar hastaneye dönecek mi? Bulut’un Memati için hazırladığı sürpriz ne? Hakan’ın ortadan kaybolmasının arkasındaki isim kim? Ve finalde Polat’ın hangi adamı kendini düşmanın elinde bulacak?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 35. bölümünde…

Dealxa 22-04-2008 20:39:30

Alıntı:

Ve finalde Polat’ın hangi adamı kendini düşmanın elinde bulacak?
sıra erhan'da sanırım :rolleyes:

MicroChip 22-04-2008 20:43:02

kısır döngü haline geldi..

polatın elemanlarından biri düşmanın eline düşüyor

polatta sıka sıka topluyor :D

burYq 22-04-2008 20:49:52

Ekşın olmayan bölümler bana sıkıcı gelmeye başladı.Yeni yüzlerin katılması lazım bence :)MicroChip'in de dediği gibi sık sık nereye kadar?

Fhenix 22-04-2008 21:58:01

Bu hakan 9 canlımı ya ölmüyo adam :)

WebWorm 22-04-2008 22:00:23

fragmanı bekliyoruzz :)

HaytaWeb 22-04-2008 22:38:51

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1738449)
fragmanı bekliyoruzz :)

aynen, beklemedeyiz :p

WebWorm 22-04-2008 23:36:23

hani ya genelde salı akşamları fragmanı izlerdik bugük yokmu :(

brtkgzdm 22-04-2008 23:49:05

Şindi beyler kafamdaki sorular şunlar

1.Hakan milletvekilleriyle görüşmeyecek miydi ve onun yüzünden Memati tarafından yatakta bulunamamış mıydı?
2.E ozaman bu Hakan nasıl ortadan kaybolur?
3.Polat abimiz kendisine yamuk yapan adamı Amerikan filmlerinde görmeye alışık olduğumuz plan sahneleriyle keser,biçer, sıkardı ama bu İskender'in 10. yamuğu hala niye ölmedi?
4.Polat artık niye hikmetle çay içmiyo?
5.Ömer baba niye eskisi gibi ebruu yapıp ney üflemez oldu?
6.Hikmet geçen bölümde olmasa siyaset yaptığını sittin sene göremez olduk, bu adam niye siyaset yapmıyor?
7. Bu kamera açısı ve görüşü ile çekilmesi zorunlu mu ? Eski Kurtlar Vadisi görüş,bakış,renk artık neyse o kameraynan niye çekilmiyo?
8.Her dizinin 2.sinde olduğu gibi Oyuncu kadrosu geniş görünsede bence çok kısıtlı ve çok dar alanda olaylar gelişiyo, vadinin sonu yakın olabilir mi?


Bu 8 sorunun bana mantıklı olarak cevaplarını vermenizi bekliyorum.

GoogleFan 23-04-2008 01:10:31

Raci Şaşmaz'ı davet ediyorum.:D:p

HaytaWeb 23-04-2008 12:15:36

Ekmek çıktıııı :D

İşte 35.bölüm fragmanı :)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=DEyQwQL0UdY[/YOUTUBE]

HaytaWeb 23-04-2008 12:17:42

Tuncay beyi kaçırmışlar galiba :)

Red John 23-04-2008 12:20:58

Memati delirdi ...
Tuncaya yazık yav...

ozk4n 23-04-2008 12:33:03

hakan :( ı o karı yokmu tuncaya iş atan o kaçmasına yardımcı oldu büükj ihtimal

bide :( youtube a giremiom ben şirkette yasaklı bir yere upload edebilcek arkideş varmı acaba :(

MicroChip 23-04-2008 12:43:04

kim ezildi öle ya :S

iskender yine pislik çıkarıyor

Duygusal 23-04-2008 12:54:10

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1740384)
kim ezildi öle ya :S

iskender yine pislik çıkarıyor

Mizancı heralde:p

ByMsT 23-04-2008 12:58:18

Bu Polatta hep damardan vuruluyor :)

Fhenix 23-04-2008 13:13:20

memati mizancıyı görünce kendinden geçti.
tuncaya çok pis kaynıyolar

ManuaL 23-04-2008 13:41:08

herkesi sırayla kaçırıyorlar ama kimse ölmüyor :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:37:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.