R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TheeRsin 11-04-2008 00:15:07

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697748)
polat yanlış yaptı bu memati bi delilik yapacak

attın tutmadı :D

Labidu 11-04-2008 00:16:09

Sen öyle san.Yazıyorum buraya haftaya polatın belinden silahı alıp oradan kaçacak bu memati buraya yazıyorum.Bi şekilde orada bi olay yaşanacak hissediyorum kutuda büyük var

The_Ptah 11-04-2008 00:16:56

Kısa sürdü bölüm :(

ramonerassi 11-04-2008 00:17:46

bu arada Gürkan Uygun'un ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu gördük.Polat çok yapmacık,o ağlarken ben gülüyordum :D

vezir 11-04-2008 00:22:59

[media]http://lost.kucukresim.com/uploads/ab36c0.jpg[/media] bu adamın adı aklıma gelmedi

ne diyordu millet vekiline: sen her ortamda grup kurarsın :D

koptum ya çok anlamlı laf etti :D:D

ach 11-04-2008 00:23:36

Polat'ın içeri girdiğinde bile karizmayı bozmuyor eli belinde hala sonradan şey ediyor

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1698026)
Sen öyle san.Yazıyorum buraya haftaya polatın belinden silahı alıp oradan kaçacak bu memati buraya yazıyorum.Bi şekilde orada bi olay yaşanacak hissediyorum kutuda büyük var

hırsız :mad: bu benim senaryom çalma :o:p

vezir 11-04-2008 00:28:01

bide şu oyuncu yunan başbakana karamanlismidir nedir

ona benzemiyormu :D

[media]http://lost.kucukresim.com/uploads/afc0ef.jpg[/media]

karaLi 11-04-2008 00:51:57

beyler bi hesap numarası belirleyekte para toplayak mematiye mal almamız lazım :D

Fibonacci 11-04-2008 00:55:33

Bütün Memati sahnelerinde gözlerim doldu yemin ederim. Gürkan Uygun mükemmel oynamış.

Red John 11-04-2008 02:22:08

bu arada LuGeSoft tekrar tşk ederim.
Sayende diziyi donmadan görüntü kalitesi yüksek şekilde netten izledim:)

Sabri 11-04-2008 10:58:42

Pırag bu işleri çetin prag akşam izlememiştim netten bakıyorum koptum :)
lanet olsun bu içimdeki muro sevgisine :)

MicroChip 11-04-2008 13:34:43

muronun yeni lafı:
feodal moruk :D :D

Deae 11-04-2008 14:52:16

Zar atsam 6 da 1 burjuva gelmez çetooo... :D

vezir 11-04-2008 15:01:31

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1698098)
bide şu oyuncu yunan başbakana karamanlismidir nedir

ona benzemiyormu :D

http://lost.kucukresim.com/uploads/afc0ef.jpg

benzemiiyormu :o

MicroChip 11-04-2008 15:03:16

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699797)
benzemiiyormu :o

yunan falan değilde o sahnede başka bi mesaj var ama çıkaramadım:confused:

ozk4n 11-04-2008 15:07:52

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699805)
yunan falan değilde o sahnede başka bi mesaj var ama çıkaramadım:confused:

:D ilk o sahneyi ardından iskenderle israillinin sahnesini izle :D ve geriye doğru gazeteleri oku :D:D anlarsın ozmn

Labidu 11-04-2008 15:10:47

Muro Kimle Çalışacak ?

Arkadaşlar Muro yavaş yavaş örgütten kopuyor.Benim merak ettiğim bundan sonra muronun kiminle çalışacağı.Bikez muro liderlik yapısına sahip bir adam.Birilerinin altında bu saatten sonra çalışacağını pek sanmıyorum.Kimle çalışacağı konusunda seçenekler sınırlı.Polat Bulut ya da İskender..Çok merak ediyorum doğrusu.

M3DL1N3 11-04-2008 15:13:46

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699478)
muronun yeni lafı:
feodal moruk :D :D

süper bi laf yaw bu Muro varya:D:D:D:D

MicroChip 11-04-2008 15:15:16

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699832)
Muro Kimle Çalışacak ?

Arkadaşlar Muro yavaş yavaş örgütten kopuyor.Benim merak ettiğim bundan sonra muronun kiminle çalışacağı.Bikez muro liderlik yapısına sahip bir adam.Birilerinin altında bu saatten sonra çalışacağını pek sanmıyorum.Kimle çalışacağı konusunda seçenekler sınırlı.Polat Bulut ya da İskender..Çok merak ediyorum doğrusu.

bulutla papaz. polatla pek iyi geçmişi yok. iskenderle zaten örgütün kumandanı iş birliğinde. bence çetoyla birlikte bişeyler yaparlar :D ama birisinin emri altına gireceğini sanmıyorum.

Labidu 11-04-2008 15:22:04

Benimde aklıma o geliyor.Tek başına birşeyler yapabilir lakin Muro örgüt olmadan gücü olmayan birisi konumuna düşmezmi?Yani mutlaka biri ile çalışmak zorunda değilmi..Muronun gelen tepkiler sonucu bir kılıfa uydurulmaya çalışıldığını düşünürsek senaristin işi gerçekten zor.Bekleyip göreceğiz.

Fibonacci 11-04-2008 16:28:00

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699493)
tipik evde oturup günde 35 saat tv izleyen ve kaynanası hakkında dırdır yapan türk seyircisi :D

Tipik bir MrMalson öküzlüğü. Hiç şaşırmıyorum artık :D

Jason 11-04-2008 18:34:08

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1698026)
Sen öyle san.Yazıyorum buraya haftaya polatın belinden silahı alıp oradan kaçacak bu memati buraya yazıyorum.Bi şekilde orada bi olay yaşanacak hissediyorum kutuda büyük var

geçen hafta küçük açtım diyosun :p

Bence Muro itirafçı olacak.

''Lanet olsun içimdeki insan sevgisine''

Macabré 12-04-2008 15:40:18

Muronun yapacağı 2-3 şey var.
Birincisi "MetropolTilkisi" olaraktan bildiklerini Polat'a anlatacaktır.
Gazeteci ölmeden önceki konusmalarınıda Polat 'a anlatacaktır.
Bir grup gurma çabası içine girmeyecektir.
Örgütün zıttına kim hareket ederse onunla beraber olacaktır en azından bilgi temin edecektir kanımca..

DreamSinger 12-04-2008 16:03:54

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699832)
Muro Kimle Çalışacak ?

Arkadaşlar Muro yavaş yavaş örgütten kopuyor.Benim merak ettiğim bundan sonra muronun kiminle çalışacağı.Bikez muro liderlik yapısına sahip bir adam.Birilerinin altında bu saatten sonra çalışacağını pek sanmıyorum.Kimle çalışacağı konusunda seçenekler sınırlı.Polat Bulut ya da İskender..Çok merak ediyorum doğrusu.

Burda Müslüm girio filme müslümle bir itifak kurulacak ...

MicroChip 12-04-2008 16:14:00

arkadaşlar dikkat ettimde polat uzun zamandan beri ilk defa gri bi takım giydi bu hafta:) hayret :o

ach 12-04-2008 17:21:05

yakışmış ama polatıma :D

Sabri 12-04-2008 17:52:36

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1699832)
Muro Kimle Çalışacak ?

Arkadaşlar Muro yavaş yavaş örgütten kopuyor.Benim merak ettiğim bundan sonra muronun kiminle çalışacağı.Bikez muro liderlik yapısına sahip bir adam.Birilerinin altında bu saatten sonra çalışacağını pek sanmıyorum.Kimle çalışacağı konusunda seçenekler sınırlı.Polat Bulut ya da İskender..Çok merak ediyorum doğrusu.

İskenderle çalışmaz iskender sürekli emrediyo muro o kadar lafı yemeye gelemez. Bulutu vurdu bu saatten sonra kanlı olurlar çalışamazlar. Geriye polat kalıyor.

ach 12-04-2008 18:46:20

polatta örgütten adamla çalışacak hangi akıl buna inanır kadir bile inanmaz :D

HKNOCN 12-04-2008 18:52:31

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1704766)
polatta örgütten adamla çalışacak hangi akıl buna inanır kadir bile inanmaz :D

:rolleyes: Memati'nin eroinman olacağını söyleseler buna da kimse inanmazdı.. Sabah ola hayrola :D

Sabri 12-04-2008 18:53:56

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1704793)
:rolleyes: Memati'nin eroinman olacağını söyleseler buna da kimse inanmazdı.. Sabah ola hayrola :D

Sabah değil perşembe :)

vezir 13-04-2008 08:52:35

:D:D:D

[media]http://www.youtube.com/watch?v=TLQ6hvHqu8g[/media]

Sabri 13-04-2008 09:09:51

Bu kızı bulucaz memati :)

Red John 13-04-2008 14:45:17

Gidiyoruz Memati yürü :D

Geveze1 13-04-2008 15:32:13

gazetecinin ölmesi kötü oldu diye düşünüyorum tamda yerinde öldürdüler adamı...

eviL 13-04-2008 15:50:28

Alıntı:

Geveze1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1708409)
gazetecinin ölmesi kötü oldu diye düşünüyorum tamda yerinde öldürdüler adamı...

orda anlatılan Uğur MUMCU'ydu.

vezir 13-04-2008 15:51:56

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi ne olmuş böyle :o

Labidu 13-04-2008 16:16:42

[media]http://www.youtube.com/watch?v=fbJDGmdBiCs[/media]

ayrıca dün anında görüntü showda yavuz konuktu iskender i taklit etti 02:48 de :D

ramonerassi 13-04-2008 16:21:51

ahahaha bu adam manyak ya :D

CyberDisposer 13-04-2008 16:28:39

Abi bende izledim. Neresinden çıkartıyo o sesi acaba. Vallaha bravo adama.

Red John 13-04-2008 16:30:48

Dişinin arasına maydanoz sıkışmış Mema ti...:)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.