![]() |
Alıntı:
|
Sen öyle san.Yazıyorum buraya haftaya polatın belinden silahı alıp oradan kaçacak bu memati buraya yazıyorum.Bi şekilde orada bi olay yaşanacak hissediyorum kutuda büyük var |
Kısa sürdü bölüm :( |
bu arada Gürkan Uygun'un ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu gördük.Polat çok yapmacık,o ağlarken ben gülüyordum :D |
[media]http://lost.kucukresim.com/uploads/ab36c0.jpg[/media] bu adamın adı aklıma gelmedi ne diyordu millet vekiline: sen her ortamda grup kurarsın :D koptum ya çok anlamlı laf etti :D:D |
Polat'ın içeri girdiğinde bile karizmayı bozmuyor eli belinde hala sonradan şey ediyor Alıntı:
|
bide şu oyuncu yunan başbakana karamanlismidir nedir ona benzemiyormu :D [media]http://lost.kucukresim.com/uploads/afc0ef.jpg[/media] |
beyler bi hesap numarası belirleyekte para toplayak mematiye mal almamız lazım :D |
Bütün Memati sahnelerinde gözlerim doldu yemin ederim. Gürkan Uygun mükemmel oynamış. |
bu arada LuGeSoft tekrar tşk ederim. Sayende diziyi donmadan görüntü kalitesi yüksek şekilde netten izledim:) |
Pırag bu işleri çetin prag akşam izlememiştim netten bakıyorum koptum :) lanet olsun bu içimdeki muro sevgisine :) |
muronun yeni lafı: feodal moruk :D :D |
Zar atsam 6 da 1 burjuva gelmez çetooo... :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Muro Kimle Çalışacak ? Arkadaşlar Muro yavaş yavaş örgütten kopuyor.Benim merak ettiğim bundan sonra muronun kiminle çalışacağı.Bikez muro liderlik yapısına sahip bir adam.Birilerinin altında bu saatten sonra çalışacağını pek sanmıyorum.Kimle çalışacağı konusunda seçenekler sınırlı.Polat Bulut ya da İskender..Çok merak ediyorum doğrusu. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Benimde aklıma o geliyor.Tek başına birşeyler yapabilir lakin Muro örgüt olmadan gücü olmayan birisi konumuna düşmezmi?Yani mutlaka biri ile çalışmak zorunda değilmi..Muronun gelen tepkiler sonucu bir kılıfa uydurulmaya çalışıldığını düşünürsek senaristin işi gerçekten zor.Bekleyip göreceğiz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bence Muro itirafçı olacak. ''Lanet olsun içimdeki insan sevgisine'' |
Muronun yapacağı 2-3 şey var. Birincisi "MetropolTilkisi" olaraktan bildiklerini Polat'a anlatacaktır. Gazeteci ölmeden önceki konusmalarınıda Polat 'a anlatacaktır. Bir grup gurma çabası içine girmeyecektir. Örgütün zıttına kim hareket ederse onunla beraber olacaktır en azından bilgi temin edecektir kanımca.. |
Alıntı:
|
arkadaşlar dikkat ettimde polat uzun zamandan beri ilk defa gri bi takım giydi bu hafta:) hayret :o |
yakışmış ama polatıma :D |
Alıntı:
|
polatta örgütten adamla çalışacak hangi akıl buna inanır kadir bile inanmaz :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
:D:D:D [media]http://www.youtube.com/watch?v=TLQ6hvHqu8g[/media] |
Bu kızı bulucaz memati :) |
Gidiyoruz Memati yürü :D |
gazetecinin ölmesi kötü oldu diye düşünüyorum tamda yerinde öldürdüler adamı... |
Alıntı:
|
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi ne olmuş böyle :o |
[media]http://www.youtube.com/watch?v=fbJDGmdBiCs[/media] ayrıca dün anında görüntü showda yavuz konuktu iskender i taklit etti 02:48 de :D |
ahahaha bu adam manyak ya :D |
Abi bende izledim. Neresinden çıkartıyo o sesi acaba. Vallaha bravo adama. |
Dişinin arasına maydanoz sıkışmış Mema ti...:) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.