R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 03-04-2008 23:59:53

kurtuldu ama keş olmuş :(
eroini 2 haftada bırakırsa çok saçma olur :)

pRoFeSSioNaL 04-04-2008 00:03:31

Abdülhey bak bana galiba mayına bastım :eek:
- Erhan o mayın değil dal dal :D:D

The_RoTinG 04-04-2008 00:04:02

bence bu eroin bölümünü mematiye vermeseydiler :o üzüldüm onun gibi adama

Fhenix 04-04-2008 00:04:16

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668480)
kurtuldu ama keş olmuş :(
eroini 2 haftada bırakırsa çok saçma olur :)


bence mematiyi uzuu...n bi zaman eskisi gibi göremicez

SABOCES 04-04-2008 00:04:38

Alıntı:

pRoFeSSioNaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668497)
Abdülhey bak bana galiba mayına bastım :eek:
- Erhan o mayın değil dal dal :D:D

daha önce döşenmişte olabilirdi harbi yusuf yusuf oldu erhan :D

GoogleFan 04-04-2008 00:29:08

Gözüme baksana doktor?
Ben bakarım.
:D

Not: Artık sabitliyelim konuyu

GoogleFan 04-04-2008 00:31:12

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668477)
Mematinin kendisini toparlaması 5 6 bölüm alackmış sürecekmiş baya yani gazete yazıyor :o muro karekteri ise öne çıkacakmış mematiden üstün olacakmış yani mematinin üstünde olacakmış hatta polatın üstüne bile çıkacakmış yuh derim o kadar başrol verecekler herhalde :D:D:D:D

yalandır işallah..:)

ach 04-04-2008 00:31:56

niye yalan olsun ki hem 5-6 bölüm iyi az yani.
muro çıksın önede keyfimiz gelir :D

The_RoTinG 04-04-2008 00:45:35

Aslında anket yapılsa memati ölecekmi keşmi kalacak diziden ayrılacakmı vs vs :D:D:D baya yogun ilgi olur anket'e

VaGaBoND 04-04-2008 00:48:33

Komedi olmaya başladı artık Muro senaristler çok eğleniyormuş onun repliklerini yazarken :) . Muro'nun itirafçı olacağı yönünde dedikodular var :D PKK'yı ön plana çıkartacaklar ve bilinmeyenleri halkın göz önüne sereceklerini düşünüyorum.

Red John 04-04-2008 08:09:59

Tahminler doğru çıktı adama her saat eroin verdiler bakarım nasıl kurturacak..
Daha izlemedim kardeşim dedi :)
İzlemeye geçim

HKNOCN 04-04-2008 10:35:49

Ya iyice pembe diziye döndü bu dizi..
Mematiyi izleyip ağlayan çok adam gördüm dün :D

Red John 04-04-2008 10:37:19

daha yeni bitti izlemem...
İskender işi biliyor mum ışıkları v.s :)
Mematiye yazık ya ama 1-2 bölüm sonra kurturacaktır...

Duygusal 04-04-2008 10:40:06

vadinin son 10dakikasını izleyebileceğim bi link var mı?

TurkGrubu 04-04-2008 10:41:23

Kurtlar Vadisi , bır yandan stand-up olmaya başladı Muro ile , kopuyoruz resmen :)

Red John 04-04-2008 10:47:43

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1669405)
vadinin son 10dakikasını izleyebileceğim bi link var mı?

MSN den ilettim :)

Duygusal 04-04-2008 10:49:02

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1669421)
MSN den ilettim :)

teşekkürler repledim:p

osenmer 04-04-2008 10:49:14

Ya güllü Erhan'ın mayına bastığını zannettiği sahneye ne demeli, "Abdül mayına bastım galiba" diyor, bende aha dedim polatın işi yoktu bide o arada Erhan'ın bastığı mayını imha etmekle uğraşacak:D ama mayın değilmiş ağaç dalına basmış.

Deae 04-04-2008 10:55:55

Con con murruuuu :D
http://img213.imageshack.us/img213/5620/adszud1.png

TurkGrubu 04-04-2008 11:12:47

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1669446)

aahhaah elıne saglık abı :)

MicroChip 04-04-2008 12:39:31

dediğim çıkıyor..muroyu seyirciye iyice sevdirdiler. şimdi örgüte yüz çevirtecekler bi şekilde. birden iyiler tarafına geçse tepki alırdı.

Jason 04-04-2008 14:26:49

Muro itirafçı olacak sanırım..Öyle duyumlar aldım (:

Bizim arkadaşın üst komşusunun sevgilisi vadi seti'nde çalışıyormuş..Senaryo eline geçiyormuş kızın,düzenlemeler falan yapıyormuş arkadaş söyledi bir an önce arkadaşla konuşacam bakalım yeni bölümde neler olacak :D

Serkan 04-04-2008 16:40:47

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668384)
küçük iskendercikler yolda:p

Aynen usta :p

İskenderden Bu tür şeyler beklenecek bi tipi yoktu ama Oda muro gibi yaptı Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine dedi İnci Hanımı Yalnız Bırakmadı :p

eXe34 04-04-2008 17:05:54

tepki alıyordu karakterlerin neden hiç cinsel hayatı yok diye. önce memati hatun buldu şimdide iskender inciyi kebap yaptı :D

ManuaL 04-04-2008 17:33:24

yeni izledim de inci ne alaka iskender'le pek anlayamadım :) direk yatağa girdiler birde :D

KiNGMASTER 04-04-2008 18:04:21

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1670898)
yeni izledim de inci ne alaka iskender'le pek anlayamadım :) direk yatağa girdiler birde :D

Bebeği vermesi için sanırsam

"Hoşgeldin incim"

bu adamda herkese m diyor.

nazımım
hakanım :D

vezir 04-04-2008 18:29:01

http://freedom.kucukresim.com/uploads/aa9ae99.gif

:D

MicroChip 04-04-2008 18:58:38

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671184)

tam ne diyo orda:D

vezir 04-04-2008 19:00:44

gel incim diyor :D amaa :)

ach 04-04-2008 19:00:58

nazımım diyo galiba

Fhenix 04-04-2008 19:03:01

inci isteksizdi ama iskender verim alamaz:D:D

ach 04-04-2008 19:06:47

polata verecekken istekliydi ama :D

MicroChip 04-04-2008 19:07:44

daldan dala daldan dala :)

infratime 04-04-2008 19:17:21

Muro devletin tarafına geçecek diyorlar :D olabilir mi acaba , o adamın ölmesi pek hayırlı olmaz :D KV biter :D:D:D

MicroChip 04-04-2008 19:30:51

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671393)
Muro devletin tarafına geçecek diyorlar :D olabilir mi acaba , o adamın ölmesi pek hayırlı olmaz :D KV biter :D:D:D

çakır içinde aynısını söylüyorlardı :D :p :D

infratime 04-04-2008 19:34:06

Muro daha büyük bi yankı uyandırdı ama Çakır kaç bölüm oynadı ne kadar konuşuldu ?
Muro kaç bölümdür oynuyo ve ne kadar konuşuluyoo ?

ach 04-04-2008 19:42:48

çakır 47 bölüm falan oynadı
muro bu sezon geldi 15 bölüm falan mı ne oldu galiba

Must4f4 04-04-2008 20:36:59

Memati olmasın mı memoş :)

Cenk 04-04-2008 20:40:40

Gel İnci'm.
Git Nazımım.

Must4f4 04-04-2008 21:00:27

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671831)
Gel İnci'm.
Git Nazımım.

neden mematim demedi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.