![]() |
kurtuldu ama keş olmuş :( eroini 2 haftada bırakırsa çok saçma olur :) |
Abdülhey bak bana galiba mayına bastım :eek: - Erhan o mayın değil dal dal :D:D |
bence bu eroin bölümünü mematiye vermeseydiler :o üzüldüm onun gibi adama |
Alıntı:
bence mematiyi uzuu...n bi zaman eskisi gibi göremicez |
Alıntı:
|
Gözüme baksana doktor? Ben bakarım. :D Not: Artık sabitliyelim konuyu |
Alıntı:
|
niye yalan olsun ki hem 5-6 bölüm iyi az yani. muro çıksın önede keyfimiz gelir :D |
Aslında anket yapılsa memati ölecekmi keşmi kalacak diziden ayrılacakmı vs vs :D:D:D baya yogun ilgi olur anket'e |
Komedi olmaya başladı artık Muro senaristler çok eğleniyormuş onun repliklerini yazarken :) . Muro'nun itirafçı olacağı yönünde dedikodular var :D PKK'yı ön plana çıkartacaklar ve bilinmeyenleri halkın göz önüne sereceklerini düşünüyorum. |
Tahminler doğru çıktı adama her saat eroin verdiler bakarım nasıl kurturacak.. Daha izlemedim kardeşim dedi :) İzlemeye geçim |
Ya iyice pembe diziye döndü bu dizi.. Mematiyi izleyip ağlayan çok adam gördüm dün :D |
daha yeni bitti izlemem... İskender işi biliyor mum ışıkları v.s :) Mematiye yazık ya ama 1-2 bölüm sonra kurturacaktır... |
vadinin son 10dakikasını izleyebileceğim bi link var mı? |
Kurtlar Vadisi , bır yandan stand-up olmaya başladı Muro ile , kopuyoruz resmen :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ya güllü Erhan'ın mayına bastığını zannettiği sahneye ne demeli, "Abdül mayına bastım galiba" diyor, bende aha dedim polatın işi yoktu bide o arada Erhan'ın bastığı mayını imha etmekle uğraşacak:D ama mayın değilmiş ağaç dalına basmış. |
Con con murruuuu :D http://img213.imageshack.us/img213/5620/adszud1.png |
Alıntı:
|
dediğim çıkıyor..muroyu seyirciye iyice sevdirdiler. şimdi örgüte yüz çevirtecekler bi şekilde. birden iyiler tarafına geçse tepki alırdı. |
Muro itirafçı olacak sanırım..Öyle duyumlar aldım (: Bizim arkadaşın üst komşusunun sevgilisi vadi seti'nde çalışıyormuş..Senaryo eline geçiyormuş kızın,düzenlemeler falan yapıyormuş arkadaş söyledi bir an önce arkadaşla konuşacam bakalım yeni bölümde neler olacak :D |
Alıntı:
İskenderden Bu tür şeyler beklenecek bi tipi yoktu ama Oda muro gibi yaptı Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine dedi İnci Hanımı Yalnız Bırakmadı :p |
tepki alıyordu karakterlerin neden hiç cinsel hayatı yok diye. önce memati hatun buldu şimdide iskender inciyi kebap yaptı :D |
yeni izledim de inci ne alaka iskender'le pek anlayamadım :) direk yatağa girdiler birde :D |
Alıntı:
"Hoşgeldin incim" bu adamda herkese m diyor. nazımım hakanım :D |
|
Alıntı:
|
gel incim diyor :D amaa :) |
nazımım diyo galiba |
inci isteksizdi ama iskender verim alamaz:D:D |
polata verecekken istekliydi ama :D |
daldan dala daldan dala :) |
Muro devletin tarafına geçecek diyorlar :D olabilir mi acaba , o adamın ölmesi pek hayırlı olmaz :D KV biter :D:D:D |
Alıntı:
|
Muro daha büyük bi yankı uyandırdı ama Çakır kaç bölüm oynadı ne kadar konuşuldu ? Muro kaç bölümdür oynuyo ve ne kadar konuşuluyoo ? |
çakır 47 bölüm falan oynadı muro bu sezon geldi 15 bölüm falan mı ne oldu galiba |
Memati olmasın mı memoş :) |
Gel İnci'm. Git Nazımım. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.