R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Labidu 03-04-2008 21:37:47

mematiye tokat atan elemanı harcadı iskender :D

eXe34 03-04-2008 21:41:46

laa mematide keş oldu desenize :D

TeKKursun 03-04-2008 21:43:25

hay ben bu atikerin........ :D

appps 03-04-2008 22:08:23

walla hi ya :D atiker atiker :D

eXe34 03-04-2008 22:11:11

bu bölümde mematiyi bulamaz polat. :D

Onurss 03-04-2008 22:12:36

Mematiye yazık oldu :) Baya heyeceanlı gidiyor bakalım :)

MicroChip 03-04-2008 22:44:43

gerçek dışı :D :D

vezir 03-04-2008 22:44:58

muro çok pis dalacak örgüte

Onurss 03-04-2008 22:46:50

Hüsnü yine süperdi :D Muro'nun "Benim listemdekini bi başkasımı öldürdü!" demesi ayrı bir komediydi zaten :D Bir haftanın yorgunlugunu alıyor vallahi :)

Fhenix 03-04-2008 22:47:04

Sizde farkettiniz mi,
iskender'in memati deyişi değişmiş.

Labidu 03-04-2008 22:48:14

bazen uzatarak bazen hızlıca söylüyor :)

vezir 03-04-2008 22:48:54

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668070)
Hüsnü yine süperdi :D Muro'nun "Benim listemdekini bi başkasımı öldürdü!" demesi ayrı bir komediydi zaten :D Bir haftanın yorgunlugunu alıyor vallahi :)

evet hüsnü kopardı bu hafta :D

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668075)
Sizde farkettiniz mi,
iskender'in memati deyişi değişmiş.

farkettim bende :) artık mema ti demiyor memati diyor ::))

izmirli_ 03-04-2008 22:49:33

Gazeteci:Uğur MUMCU

Kurtlar vadisinde değişme var ilginç bu çizgilere kayarmıydı.

RebeLMasteR 03-04-2008 22:49:54

Memati keş oldu :D

TeXaS 03-04-2008 23:02:40

way be :D

LuGeSoft 03-04-2008 23:07:43

Buyrun burdan izleyin

Kurtlar Vadisi Pusu 32. Bölüm - DiziManya.Com

EuDownload 03-04-2008 23:10:38

Alıntı:

LuGeSoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668172)

luge sanada reklam yapmaya gun doğdu he :D:D

Fhenix 03-04-2008 23:12:20

ben bu atikerin a... tikerim...

MicroChip 03-04-2008 23:12:27

yetiş polat yetiş :)

The_RoTinG 03-04-2008 23:13:25

Hadi polat kurtar mematiyi :o

hacspectrum 03-04-2008 23:14:16

evet şimdi ne olacak tahminleri alalım :) bence reklam ile bitecek :(

eXe34 03-04-2008 23:15:15

Allah belalarını versin. ******** haysiyetsiz herifler. ben artık dayanamıyorum ya. bi yandan da artık cılkı çıktı işin.

SABOCES 03-04-2008 23:15:31

İskender ne şerefsizmiş :mad:

vezir 03-04-2008 23:15:39

davut kurtuldu,

memati kurtuldu,

fatihbaz 03-04-2008 23:16:08

iskenderin keyfine diyecek yok şuan :D

MicroChip 03-04-2008 23:16:23

iskenderde ne romantik adammış mumlar falan :)

The_RoTinG 03-04-2008 23:16:32

Çok acayip bir bölüm içim parçalanıyor mematiyi öyle görünce :o acayip tüylerim diken diken oluyor :o...

appps 03-04-2008 23:16:32

iskender'de inciyi götürdü

Fhenix 03-04-2008 23:17:04

birşey olmucak polatmen yetişçek adamların kafasına sıkıcak,mematiyi kurtarıcak dizide burda bitçek.
mutlu son:p

The_RoTinG 03-04-2008 23:17:23

Çok ******** köpekmiş İskender :https://www.r10.net/../images/smilies/mad.gifhttps://www.r10.net/../images/smilies/mad.gifhttps://www.r10.net/../images/smilies/mad.gif

Sabri 03-04-2008 23:18:23

Pornocu iskender :)

The_RoTinG 03-04-2008 23:19:32

Ya acayip heycanlı yerinde bitecek dizi bekleki haftaya perşembe gelsinhttps://www.r10.net/../images/smilies/mad.gif

Onurss 03-04-2008 23:20:19

Bence Mema ti kurtlamadan dizi bitecek.Haftaya bırakacaklar o sahneyi :)

Fhenix 03-04-2008 23:20:37

inci ne küfür ediyodur iskendere:D:D

SABOCES 03-04-2008 23:21:23

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668227)
Pornocu iskender :)

+ rep :D

İskender aştı artık işlerini

MicroChip 03-04-2008 23:21:39

evet haftaya kalır..reklam bitmek üzere zaten 5 sn. sürer biter.

iBiL 03-04-2008 23:23:48

Buldularrrrrrrrr :D

TeXaS 03-04-2008 23:23:48

mematinin duruş çok acaipti ama sonunda buldular :D

The_RoTinG 03-04-2008 23:24:55

Ve mutlu son memati kurtuldu davut kurtuldu :D:D:D

Fhenix 03-04-2008 23:25:03

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668222)
birşey olmucak polatmen yetişçek adamların kafasına sıkıcak,mematiyi kurtarıcak dizide burda bitçek.
mutlu son:p


ben dedim size:p:D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:23:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.