R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Red John 24-03-2008 17:14:10

1 hafta bekledik değdi :)güzel bölüm geliyor

GoLDeNLaNd 24-03-2008 17:53:39

Memati Ex :(

ramonerassi 24-03-2008 17:57:31

bu bölüm bomba olacak fragmana bakılırsa..

eXe34 24-03-2008 17:59:15

Başımız sağolsun. Hepimiz Memati Baş 'ız.

Must4f4 24-03-2008 20:02:48

evettt fragmanı izledik. memati öldü diyorlar ama ceset yok piyasada, polat'ın duble iskenderin ofisinde ne işi var? polat ve ekibi mematinin bağlandığı yeri nerden öğrendi? bulut ölecek mi? muro çetonun ihanetini fark edecek mi? allahını seven şunların cevabını yada tahminini paylaşsın bizimle... uyku girmiyor gözüme :cry

Fhenix 24-03-2008 20:04:31

mematiye bişey olmaaaaaaz

WebWorm 24-03-2008 20:30:57

gitti yaaa... bulutta gitti mematide gitti..

off izlenmez bu dizi artk :(

On3m 24-03-2008 20:38:48

memati ölmüş gülüde ölmüş bulut :S

bende izlemem artık mokunu çıkardılar dizinin ya :S

jackal 24-03-2008 20:50:43

bence ne mamatı olur nede bulut,
bulut vuruldukdan sonra arabaya atıyor kendını sorna başka bir sahnede çimenlere atıyor
(2 hafta once fragmanda polatı snıper ın hedefınde gostermışlerdır dizide oyle bır sahne bıle yoktu)

ama senaryodada değişikliikler yapılmış olablir ki oda şu şekılde artık donguye bağlamış olan aıleler bırlıkler olayını ortadan kaldırmak ıcın bulutu harcarlar, zaten dızıde aılelerın ışın ışıne gırmesın ısağlayan oydu boylece olay burdan çıakr derın mevzualra gıder,

zaten bu aıleler oalyını yapamadı senarıstler her şeyı yarım yamalak bıraktılar, bir aile pankartlar hazırladı vs. sonra o olay aradakaynadı,
bır evı basıp bırısı oldurulecektı 1 kere teşebbus oldu ondan sorna oalydan ses çıkmadı
zaten dızı eskı akışkanlığını kaybetmıştı

UltiCode 24-03-2008 22:28:07

mematinin ölümü dizinin sonu olacağından memati ölmez gibi geliyor ama bulut ölebilir

Hostsahibi 24-03-2008 22:45:10

memati de ölmüyecek, bulutta emin olun... memati öldüyse polat iskenderin yanına gittiyse... kafasına sıkmalı yemini var dimi.. ee kafasına sıkamıyacagına göre, memati ölmedi demektir...

Must4f4 24-03-2008 22:49:36

tamam kabul ediyorum memoş ölmeyecek, bulutta ölmesin. ama memati ölürse kendimi öldürürüm, intihar süs veririm ;)

Fhenix 24-03-2008 23:30:37

Alıntı:

UltiCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1625466)
mematinin ölümü dizinin sonu olacağından memati ölmez gibi geliyor ama bulut ölebilir


dizinin sonuyla alakası yok dizi mematisiz de devam edebilir çakır'a da aynı şeyi diyolardı :)
ama memati ölmicek buraya da yazıyorum.

Must4f4 24-03-2008 23:55:35

inşallah dediğin olurda ölmez :)

reseller_bayisi 25-03-2008 00:31:50

memati 2 bolum dınlendırılıyor sanırım olmez bencede olurse dizi yara alır

canerevcik 25-03-2008 00:46:14

memati-bulut :( bu murronun taa ne vuruyorsun adamı ya :| uff abi ya..

noxious 25-03-2008 15:01:52

31. bölümde ölmesin cenabet bölümde gitmesin bari memati :D

HaytaWeb 25-03-2008 15:04:35

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1627511)
31. bölümde ölmesin cenabet bölümde gitmesin bari memati :D

hiç güleceğim yoktu :D

MicroChip 25-03-2008 15:33:30

Alıntı:

noxious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1627511)
31. bölümde ölmesin cenabet bölümde gitmesin bari memati :D

hehehhe :D

Jason 25-03-2008 15:40:19

Bence Muro insafa gelecek
Lanet olsun şu içimdeki insan sevgisine :D
Bulut ölmez,Memati ölmez..

DreamSinger 27-03-2008 01:58:44

evet açıklıyorum (:

Memati ölmüyor olay şöyle devam ediyor;
memeti kafasına dayanan silahın altında hakana son darbeyi vuruyor hakanın öttüğünü iskenderin yanında söylüyor ve iskender hakanın öttüğünü anlamak için infazı ikinci plana atıyor bu arada memati daha önce istihbaratçıların içeriye aldığı olaydan ders almış olmalıki her zaman br adem onu kurtarmak için bıçak vermeye gelmiyeceğini düşünüp yanında bir tırnak makası taşımaya karar vermiş mevzuda bu olay olunca arka cebinden tırnak makasını (: çıkarıp bıçağıyla ipleri çözüyor ve herkesin beklediği gelişme yaşanıor memati firar ediyor (:

XizoR 27-03-2008 02:01:15

memati ölmüyor

https://www.r10.net/gundemdeki-konula...olmeyecek.html

canerevcik 27-03-2008 02:03:58

Alıntı:

My_X Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1623059)
çakır içinde aynısı söylenmişti :D

söylenmişti ve uygulandı ;) sen bundan 1 yıl önceki istatistiklere bak şimdikilerine bak yarı yarıya nerdeyse ;) çakırı cok seven vardı düşünsene :) adam dizide ölüyor ertesi günü gazetelerde ölüm haberi cıkıyor başsaglıgı haberi veriliyor normalmi sizce?

brtkgzdm 27-03-2008 14:55:42

Arkadaşlar Safiye'ye n'oldu.Ben hiç hatırlamıyorum :D.Öldü mü,yurtdışınamı çıktı kafamdaki tek karanlık nokta vadide bu :D

fraklit 27-03-2008 15:35:11

öldü o büyük bir ihtimal

cenkaraman 27-03-2008 17:32:54

bu akşam bakalım neler olucak

HaytaWeb 27-03-2008 17:34:53

Beklemedeyiz :(

fraklit 27-03-2008 17:35:40

kaç dakka kaldı

MicroChip 27-03-2008 18:15:06

vakit geçmiyo yaw

Fhenix 27-03-2008 20:20:30

vadi akşamı sınavamı çalışılır ya yarına 2 sınavım var :(

flashdance 27-03-2008 20:26:57

bu akşam tüm kanallar boş olucak herkes show.a akıcak :)

SABOCES 27-03-2008 20:29:36

saat tam kaçta pusu ?

aslanim 27-03-2008 20:31:14

21:15

SABOCES 27-03-2008 20:33:30

aslanim sağolasın

yakese 27-03-2008 20:38:24

Paris Hilton KV ye rakipmiş bugece :) görünmedik daha neyi kaldıki

fraklit 27-03-2008 21:05:58

reklam aralarında bakarız yine:D

fraklit 27-03-2008 21:23:09

başladı:D herkese iyi seyirler:D

dabilyu 27-03-2008 21:24:48

susun başladı

HKNOCN 27-03-2008 21:29:01

Bi susun ya..

Çekirdek isteyen :D:D ??

pLive 27-03-2008 21:38:40

mematinin kafasına harbiden sıktılarmı ya hala inanamıyorum :(:(


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:03:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.