R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

AspCoder 13-03-2008 23:44:28

Bence gazetelere nasıl taziye ilanı vereceğimizi düşünelim:D

ByMsT 13-03-2008 23:44:33

Memati son anda kurtulabilir :) Bir telefona bakar

DohPitch 13-03-2008 23:45:10

bundan sonraki bölumler kacmaz :( :'( Böğğğğğğğğğğğğğ

vezir 13-03-2008 23:45:24

iskender bi kere kebap olacak eninde sonunda o kesinde :D

%99 ölmez memati. nedenmi?

sezon ortası sözleşmeli olduğu baş karakterlerden birini neden ayırsınlarki.

inşallah murodaki doğru tahminim bunda da çıkar

MicroChip 13-03-2008 23:45:31

arkadaşında dediği gibi vadide büyük değişim var. bulut ölüyo muro ölüyo memati ölüyo ne olacak bu işin sonu :S

vezir 13-03-2008 23:45:56

Alıntı:

AspCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581388)
Bence gazetelere nasıl taziye ilanı vereceğimizi düşünelim:D

:D

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581389)
Memati son anda kurtulabilir :) Bir telefona bakar

o telefon kırıldı ama :o

Fhenix 13-03-2008 23:46:39

bi tuhaf oldum ya :/

tavshan 13-03-2008 23:47:04

memati giderse izlenmez zaten, muroda bu gidişde polatin yanına yerleşecek :D

fatihbaz 13-03-2008 23:47:10

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581395)
arkadaşında dediği gibi vadide büyük değişim var. bulut ölüyo muro ölüyo memati ölüyo ne olacak bu işin sonu :S

3 ünüde çok seviyorum ben yav,diziye renk katan adamlar.bence bunların hiçbirisi ölmesin.illaki ölecekse de muro ölsün :(

vezir 13-03-2008 23:48:08

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581395)
arkadaşında dediği gibi vadide büyük değişim var. bulut ölüyo muro ölüyo memati ölüyo ne olacak bu işin sonu :S

bence hiçbiri ölmeyecek.

muro ölmeyip o saftan ayrılacak. dolayısıyla bulutta ölmeyecek. çeto ayvayı yedi o kesin :D

mematide ölmez üstteki mesajımda açıkladım bence


bu arada iskender memati yi ne güzel diyor. hızlı şekilde memati :D

MicroChip 13-03-2008 23:48:33

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581406)
3 ünüde çok seviyorum ben yav,diziye renk katan adamlar.bence bunların hiçbirisi ölmesin.illaki ölecekse de muro ölsün :(

baya bi tuhaf oldum ben ama:( harbiden mematinin o durumu polatın saç başa girmesi abdülün o bakışları :S

yakamoz01 13-03-2008 23:48:39

memati ölürse dizi kan kaybeder. onun da kendince fanatikleri var... ama film biraz kan kaybetti onu toparlamak haber bültenlerinde çıkmak olay olmak için öldürülebilir de...

HaytaWeb 13-03-2008 23:48:58

bu ihtiyarlar çok etkiledi beni, polatla memati helalleşirken'de bir acayip oldum :(

Onurss 13-03-2008 23:49:22

Memati'yi öldürmeyeceklerine kesin gözü ile bakıyorum şu an.
Muro ve Çeto meseleside karışık.Çeto'nun Muro'yu öldürebileceğini tahmin etmiyorum pek..
Tataroğlu meseleside yarıda kaldı.
Haftaya yine heyecanlı bir bölüm bizleri bekliyor...

ByMsT 13-03-2008 23:49:38

İhtiyarlar tek başına olacaksın demişti :)


Davut Tataroğlu da gidebilir :)

vezir 13-03-2008 23:50:48

hiç bu kadar heyecanlı bölüm beklemedik
31. bölüm çok heyecanlı olacak :D

fraklit 13-03-2008 23:51:43

memati ölebilemez.hayır hakan öldürme onu.tamam polatın yerine ben konuşacağım:D

HaytaWeb 13-03-2008 23:54:30

Fatih çağ açarken elindeki meşalede biz vardık..

unicorn 13-03-2008 23:56:29

Eger iskender son dk da kıvırmazsa memati gitti :( ki kıvıracagını sanmıyorum cunku vakti zamanında kocaa duran emminin kafasına sıkanda bu diziydi :( bu diziyi daha bu sene izlemeye basladım . 3 ayda 0 dan butun bolumlerini izledim ... beni diziye baglayan yer duran emminin oldurulmesidir... ama memati de pek agır oldu :( kactı simdi dizinin tadı tuzu ...

MicroChip 13-03-2008 23:56:55

of stres stres stres

LG700 13-03-2008 23:58:57

Memati ölmez bence :)

Fhenix 13-03-2008 23:59:44

evet beyler 6 gün 21 saat 44 dk kaldı :p

unicorn 13-03-2008 23:59:53

Alıntı:

LG700 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581462)
Memati ölmez bence :)

agzından bal damlıyor :D

dabilyu 14-03-2008 00:00:04

memati 31. bölümde ölürse bu dizi o bölümden sonra iflah olmaz :)
31. bölüm için bence özel bişeyler hazırlanmalı 23:00 den sonra yayına girmeli :p

bulutkara 14-03-2008 00:00:55

bence bir site kuralım mematiölmesin.com diye herkes oraya imza falan yazsın sonra bir haber kanalı arayıp iletelim ölmez o zaman:D

Onurss 14-03-2008 00:01:50

PanaFilm'in ve Kurtlar Vadisi yönetmenlerinin böyle bir yanlış yapacaklarını hiç sanmıyorum :)

web_master 14-03-2008 00:02:59

memati olsun bence, biraz gerceklik olur fena mi?
mematinin onca seye ragmen olmemesi zaten sasirtici.
ama bu cakiri 10 bolumde olduren pana film, mematiyi saniyorum 20 bolumde ancka oldurur, sikarlar kafasina olmez hastanede haftalarca bekler...
kolay mi oyle mematiyi oldurmek, reklami var reytingi var...
mematici arkadaslar hic uzulmesin hic bir sey olmaz, en azindan uzun haftalar..

man_blood 14-03-2008 00:03:01

Ploatın blöfünü iskender görücek öldürymüycek bakın 1 hafta sonra goruceksiniz.
Çünkü Mematinin ölmesi demek Kırmızı kitaba ulaşamamk demek. Elindeki tek kozu harcamak istemiycek.

yada inşallah öyle olur :)

Memati ölmesin, yengemiz dul kalmasın :D

RAMBilisim 14-03-2008 00:03:17

walla abi ağlıcam :( Çok terso bi posizyon oldu ağlıcam nerdeyse :S

linksis 14-03-2008 00:05:53

Alıntı:

man_blood Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581489)
Memati ölmesin, yengemiz dul kalmasın :D

Yanlız yenge demesek :D

Fhenix 14-03-2008 00:11:00

Alıntı:

web_master Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581487)
memati olsun bence, biraz gerceklik olur fena mi?
mematinin onca seye ragmen olmemesi zaten sasirtici.
ama bu cakiri 10 bolumde olduren pana film, mematiyi saniyorum 20 bolumde ancka oldurur, sikarlar kafasina olmez hastanede haftalarca bekler...
kolay mi oyle mematiyi oldurmek, reklami var reytingi var...
mematici arkadaslar hic uzulmesin hic bir sey olmaz, en azindan uzun haftalar..

mematinin o kadar şeye rağmen ölmemesi şaşırtıcıysa polatın o kadar şeye rağmen ölmemesi deli dehşet manyak şaşırtıcı o zaman + ne 10'u ne 20'si neden bahsediyorsun :(

HaytaWeb 14-03-2008 00:12:57

Arkadaşlar bir link'te bir takım yazılar gördüm, saçmalamışlarmı yoksa banamı öyle geliyor ?

Bkz.

sonyabi 14-03-2008 00:13:06

ne biçim bitti be. polat hepten çocuk yerine girdi.

alisisman61 14-03-2008 00:17:55

güzel bir başlangıç ve yakışan bir bitiş helal olsun ekibe senaryo tam kıvamında. Memati ölmez ölmesine belki ama iyi dayak yiyeceği kesin... Ama öldürülürse şaşmam zamanında en olmadık yerde çakırı gözden çıkaran ekip mematiyi çıkarırsa gözden hiç şaşırmam

Labidu 14-03-2008 00:24:39

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581359)
bu koşullarda iskender mematiyi öldürmez.Çünkü çıkarı olmaz.Hatta dezavantaj olur.

tekrar yazmakta fayda görüyorum

unicorn 14-03-2008 00:27:15

valla insallah dedigin gibi olur ama oldurmese bile , memati abdulhey e yaptıkları iskencenin bi benzerine maruz kalır ...

eXe34 14-03-2008 00:34:29

http://img367.imageshack.us/img367/6...copyfw9.th.jpg

:D:D:D: ahaha

AspCoder 14-03-2008 00:38:36

Ölürse bir efsane daha kaymış olacak.
Ölen memati ama hayatı benim gözlerimin önünden geçiyor:D

TrusTy 14-03-2008 00:51:12

organlarına ellemeseler bari:D 2 göz dedi ama kol bacak kulak vs birini alırlarsa hobaa

Mertcan03 14-03-2008 01:00:07

pana filmi mail yağmuruna tutalım memati ölmesin diye.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.