![]() |
ben bulurum abi :cool: |
|
Yalnız dikkatimi çeken birşey oldu :D Memati sadece "Bulut Yalçın" 'a "Gülüm" diye hitap etmiyormuydu ? Edit : Kişisel düşünceymiş , senaryodan alıntı zannettim. |
panafilmforum.com'daki anketten bir yorum :D Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hakanın öttüğünü mutlaka söyleyecek bunun için senarist olmaya gerek yok :D |
hakanı ispiyonlaması için iskenderin bişiler teklif etmesi söylemesi falan lazım.çünkü son anlarda memati içinden şahadet getiriyodu :) |
<polat> Telefonunuzun T9 dilinde "polat" yazın. Yani aynı tuşa bir daha basmadan T9 (hazır dil) de polat yazın. bakın ne çıkıyor= </polat> Pana film bunu ayarlamış yada bir şey diyor olabilir mi? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Onu aşın "polat" yazın. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Muro'dan güldüren replikler Kurtlar Vadisi Pusu'nun parlayan yıldızı Muro'nun replikleri dizi fanatiklerinin dilinden düşmüyor. Mustafa Üstündağ'ın hakkını verdiği Muro karakteri diziye renk getirdi. İnternet forumlarında dolaşan Muro replikleri ilgi çekiyor. -Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine... -Emperyalİst eğitimin sonucunda, bilinçsiz şekilde yetiştirilmiş, kendini çözememiş ve kapitalist düzenin çarkının dişleri arasında sıkışmış bir zavallı... -Maalesef en kutsal devrim, ilkelerle, prensiplerle değil; para ile gerçekleştirilebiliyor. -Bu don ne böyle; masmavi, bundan sonra kimse burjuva donu giymeyecek. -Sen gereksiz yere düşünen sosyal bir hayvansın Çeto. -Burada Lenin'i saygı ve hayranlıkla anmak durumundayım. Ne diyordu büyük lider; Devrimi halk yığınları değil ancak ve ancak profesyonel devrimciler gerçekleştirecektir. Yani sen değil Çeto, ben... -Millet o kaşığı tarhanaya sallar bu eroine sallıyor. BONUS http://galeri.internethaber.com/imag...lery/847/6.jpg |
|
|
bu hafta yok vadi :( |
Alıntı:
|
kafalarına göre yayınlıyorlar artik.. ne biçim iş bu yaa.. |
Alıntı:
kaynak? |
|
lanet olsun ya perşembe |
|
şöle bişe yazıodu fan forumlarından birinde gürkan uyguna başka bir diziden başrol teklifi gelmiş ve sanırım kabul etmiş sora fanlar ölmesini istemeyince oda vazgeçmiş senaryo değişiyormuş ondan 1 hafta gecikecekmiş. |
Allah kahretsin böle işi :@:@ |
ya zaten dizi çok alel acele çekiliyor.Kuzey ırağa girdiğimizin haftasındaki tv deki haberleri bisoraki hafta dizide görmüştük. Demekki dizi çekildiği gibi yayınlanıyor.O yüzden ara sıra bu tür aralar bence normal |
futbola döndü bu iş yakında şu haberleri görürsek şaşmayın: kurtlar vadisi pusu bu haftada bay çekiyor :D |
memati hiç olmamaktansa, 1 hafta dizinin olmamasına razıyım, Gonca&Must4f4 |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
olamaz yaa :cry |
Alıntı:
|
Alıntı:
Deli Yürek filminin son bölümünü hatırlayan varmı? İlhan Mansız Senegala'e 2002de dünya kupası maçında gol atmıştı hatırlarsanız bir sahnede eleman ölüyordu öldüğü yerde tv açıktı maç seyrediyor havası vermişler ve eleman vurulunca tvdeki İlhan'ın golünü göstermişti ve dizinin son bölümü İlhan'ın golünün ertesi günü yayınlanmıştı. Bu ne demektir, seyirciye verilen diziyi biz bitirmedik zorla bitirdiler mesajıdır. |
pfff sıkıntı bastı beni :o |
[media]http://83.149.112.99/kvp31frg.swf[/media] nasıl iş fragman yayınlandı |
ne biçim fragman bu hiç ayrıntı vermemişler ama biri vurulmuş kanlar vardı duvarda. inşalah memati değildir |
fragmanı izleyemiyorum ya :/ |
Başka alternatif link var mı acaba açılmıyor şuan bende |
biraz bekleyin acılıyo. |
hiçbişi anlamadım fragman niye yayınlandı onuda anlamadım sitede bu hafta tekrar var diyor acayip bir iş |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:35:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.