R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Ufuk Gedik 17-03-2008 18:32:42

ben bulurum abi :cool:

husay 17-03-2008 18:43:34

Pana Film Resmi Forum • Başlık görüntüleniyor - Memati yaşayacak mı?

:D

Onurss 17-03-2008 19:34:54

Yalnız dikkatimi çeken birşey oldu :D
Memati sadece "Bulut Yalçın" 'a "Gülüm" diye hitap etmiyormuydu ?

Edit : Kişisel düşünceymiş , senaryodan alıntı zannettim.

Fhenix 17-03-2008 19:43:47

panafilmforum.com'daki anketten bir yorum :D

Alıntı:

mematiyi oldurmeyin bizi yetim bırakmayınn....

memati sen bizim herseyimizsinnn.....

mematisiz kvp=sadece dizi

mematili kvp= destan ask kan intikam savas sadakat vatan millet vs.. kısaca HERSEY...

Must4f4 17-03-2008 21:44:00

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1594414)
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??
:herkes de suskunluk...
:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...
Iskender Büyük sokda...
Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

ama bu benim fikrimdi :( ben bunu daha önce söylemiştim :( kim geliştirdi bunu :( bu senaryoyu 3 gün içinde düşünmüş buraya yazmıştım hakanın öttüğünü söyleyecek diye :eek:

Macabré 18-03-2008 19:00:09

Hakanın öttüğünü mutlaka söyleyecek bunun için senarist olmaya gerek yok :D

MicroChip 18-03-2008 19:03:05

hakanı ispiyonlaması için iskenderin bişiler teklif etmesi söylemesi falan lazım.çünkü son anlarda memati içinden şahadet getiriyodu :)

Cenk 18-03-2008 19:28:43

<polat>

Telefonunuzun T9 dilinde "polat" yazın. Yani aynı tuşa bir daha basmadan T9 (hazır dil) de polat yazın. bakın ne çıkıyor=

</polat>

Pana film bunu ayarlamış yada bir şey diyor olabilir mi?

Duygusal 18-03-2008 19:31:28

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1600793)
<polat>

Telefonunuzun T9 dilinde "polat" yazın. Yani aynı tuşa bir daha basmadan T9 (hazır dil) de polat yazın. bakın ne çıkıyor=

</polat>

Pana film bunu ayarlamış yada bir şey diyor olabilir mi?

anlamadım

Cenk 18-03-2008 19:33:40

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1600803)
anlamadım

Telefonlarda T9 dili varya. Tuşlara basıyorsun 1er kere o kendi yazıyor hani. Mesela Cem yazarken 236 ya basıyorsun direk yani c yapsam diye 3 kere 2 ye basmıyorsun. T9 telefon dili. (mesajlaşmada)

Onu aşın "polat" yazın.

HaytaWeb 18-03-2008 19:34:40

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1600793)
<polat>
Telefonunuzun T9 dilinde "polat" yazın. Yani aynı tuşa bir daha basmadan T9 (hazır dil) de polat yazın. bakın ne çıkıyor=
</polat>
Pana film bunu ayarlamış yada bir şey diyor olabilir mi?

saçmalıktan öte birşey değil.

MicroChip 18-03-2008 19:38:13

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1600793)
<polat>
Telefonunuzun T9 dilinde "polat" yazın. Yani aynı tuşa bir daha basmadan T9 (hazır dil) de polat yazın. bakın ne çıkıyor=
</polat>
Pana film bunu ayarlamış yada bir şey diyor olabilir mi?

saçma ve tesadüf bir olay bence.

Labidu 18-03-2008 20:04:20

Muro'dan güldüren replikler

Kurtlar Vadisi Pusu'nun parlayan yıldızı Muro'nun replikleri dizi fanatiklerinin dilinden düşmüyor.
Mustafa Üstündağ'ın hakkını verdiği Muro karakteri diziye renk getirdi. İnternet forumlarında dolaşan Muro replikleri ilgi çekiyor.

-Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine...

-Emperyalİst eğitimin sonucunda, bilinçsiz şekilde yetiştirilmiş, kendini çözememiş ve kapitalist düzenin çarkının dişleri arasında sıkışmış bir zavallı...

-Maalesef en kutsal devrim, ilkelerle, prensiplerle değil; para ile gerçekleştirilebiliyor.

-Bu don ne böyle; masmavi, bundan sonra kimse burjuva donu giymeyecek.

-Sen gereksiz yere düşünen sosyal bir hayvansın Çeto.

-Burada Lenin'i saygı ve hayranlıkla anmak durumundayım. Ne diyordu büyük lider; Devrimi halk yığınları değil ancak ve ancak profesyonel devrimciler gerçekleştirecektir. Yani sen değil Çeto, ben...

-Millet o kaşığı tarhanaya sallar bu eroine sallıyor.


BONUS


http://galeri.internethaber.com/imag...lery/847/6.jpg

HaytaWeb 18-03-2008 20:14:00

Heyt be muro'ya bak :D

http://galeri.internethaber.com/imag...lery/847/5.jpg

vezir 18-03-2008 20:15:13

bu daha komik :D

http://galeri.internethaber.com/imag...lery/847/4.jpg

Dmrbs 18-03-2008 20:17:18

bu hafta yok vadi :(

Labidu 18-03-2008 20:19:31

Alıntı:

rapozof Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601030)
bu hafta yok vadi :(

hadiya neden ?

Hostsahibi 18-03-2008 20:21:30

kafalarına göre yayınlıyorlar artik.. ne biçim iş bu yaa..

Duygusal 18-03-2008 20:21:50

Alıntı:

rapozof Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601030)
bu hafta yok vadi :(


kaynak?

Dmrbs 18-03-2008 20:22:11

Showtvnet Yayınakışı

Must4f4 18-03-2008 20:22:32

lanet olsun ya
perşembe

Duygusal 18-03-2008 20:24:00

boşuna beklemişiz :(

Çoğu Gitti Azı Kaldı

Labidu 18-03-2008 20:30:50

şöle bişe yazıodu fan forumlarından birinde

gürkan uyguna başka bir diziden başrol teklifi gelmiş ve sanırım kabul etmiş sora fanlar ölmesini istemeyince oda vazgeçmiş senaryo değişiyormuş ondan 1 hafta gecikecekmiş.

MicroChip 18-03-2008 20:33:41

Allah kahretsin böle işi :@:@

Labidu 18-03-2008 20:37:08

ya zaten dizi çok alel acele çekiliyor.Kuzey ırağa girdiğimizin haftasındaki tv deki haberleri bisoraki hafta dizide görmüştük.

Demekki dizi çekildiği gibi yayınlanıyor.O yüzden ara sıra bu tür aralar bence normal

MicroChip 18-03-2008 20:40:12

futbola döndü bu iş yakında şu haberleri görürsek şaşmayın:

kurtlar vadisi pusu bu haftada bay çekiyor :D

Must4f4 18-03-2008 20:41:58

memati hiç olmamaktansa, 1 hafta dizinin olmamasına razıyım,
Gonca&Must4f4

Serkan 18-03-2008 20:58:10

Alıntı:

Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??
:herkes de suskunluk...
:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...
Iskender Büyük sokda...
Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...
Herşey sona kadar güzelde Memati Hakan gibi bi şerefsize gülüm diye hitap etmez diye düşünüyorum

Must4f4 18-03-2008 21:03:18

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601149)
ya zaten dizi çok alel acele çekiliyor.Kuzey ırağa girdiğimizin haftasındaki tv deki haberleri bisoraki hafta dizide görmüştük.
Demekki dizi çekildiği gibi yayınlanıyor.O yüzden ara sıra bu tür aralar bence normal

evet böyle aralar normal ama böyle önemli bir bölümün bay geçmesi çok saçma :) millet 4 gözle bekliyordu, onlar bir yolunu bulur sıkıştırır yayınlardı diziyi. bence biraz heyecan merak olsun diye...

vezir 18-03-2008 21:04:29

olamaz yaa :cry

Gangstamonu 18-03-2008 21:11:09

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1594414)
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??
:herkes de suskunluk...
:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...
Iskender Büyük sokda...
Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

süper tuttum olabilitesi çok yüksek olması gerekende bu zaten

Sabri 18-03-2008 21:17:37

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601149)
ya zaten dizi çok alel acele çekiliyor.Kuzey ırağa girdiğimizin haftasındaki tv deki haberleri bisoraki hafta dizide görmüştük.

Demekki dizi çekildiği gibi yayınlanıyor.O yüzden ara sıra bu tür aralar bence normal

Alel acele bitirmesinlerde :(
Deli Yürek filminin son bölümünü hatırlayan varmı?
İlhan Mansız Senegala'e 2002de dünya kupası maçında gol atmıştı hatırlarsanız bir sahnede eleman ölüyordu öldüğü yerde tv açıktı maç seyrediyor havası vermişler ve eleman vurulunca tvdeki İlhan'ın golünü göstermişti ve dizinin son bölümü İlhan'ın golünün ertesi günü yayınlanmıştı. Bu ne demektir, seyirciye verilen diziyi biz bitirmedik zorla bitirdiler mesajıdır.

vezir 18-03-2008 21:49:00

pfff sıkıntı bastı beni :o

vezir 18-03-2008 23:14:15

[media]http://83.149.112.99/kvp31frg.swf[/media]

nasıl iş fragman yayınlandı

LuGeSoft 18-03-2008 23:22:52

ne biçim fragman bu hiç ayrıntı vermemişler ama biri vurulmuş kanlar vardı duvarda. inşalah memati değildir

Fhenix 18-03-2008 23:27:44

fragmanı izleyemiyorum ya :/

SABOCES 18-03-2008 23:29:09

Başka alternatif link var mı acaba açılmıyor şuan bende

ertu 18-03-2008 23:30:13

biraz bekleyin acılıyo.

Labidu 18-03-2008 23:30:35

hiçbişi anlamadım fragman niye yayınlandı onuda anlamadım sitede bu hafta tekrar var diyor acayip bir iş

SABOCES 18-03-2008 23:32:54

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601627)
hiçbişi anlamadım fragman niye yayınlandı onuda anlamadım sitede bu hafta tekrar var diyor acayip bir iş

youtube'a girmiyorumda senin sitede varmı videosu ****** ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:35:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.