R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Must4f4 14-03-2008 22:59:26

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1584340)
bence abduş polata diyecek ki füzeyi tamir edicek adam elimizde takas yapalım... :=)

bak bu iyi fikir, ama silah adamın beynine bir kere dayandı, dönüşü zor geliyor bana. memati ölecek :(

ach 14-03-2008 23:27:57

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1581399)
:D



o telefon kırıldı ama :o

iskenderi hamdi bey arar ( var mısın yok musunda ki :o )
Teklif yapar :p

GokYuzu3 14-03-2008 23:30:41

vezir; Kerem hoca o kızı tanıyormuş gibi baktı.. Daha önceden biliyormuş gibi, fikrim "Bulut'un kabileden diyecekti" ama Kerem bulut'u nerden tanır bilemicem :)

Must4f4 14-03-2008 23:33:25

Alıntı:

GokYuzu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1585022)
vezir; Kerem hoca o kızı tanıyormuş gibi baktı.. Daha önceden biliyormuş gibi, fikrim "Bulut'un kabileden diyecekti" ama Kerem bulut'u nerden tanır bilemicem :)

hele memati bir kurtulsun :) zaten kız gerçekten aşık oldu mematiye. hatta 2 3 bölüm önce gamze ben artık çalışmayacağım, aşık oldum dedi bulutun sevgilisine.

MicroChip 14-03-2008 23:33:44

Alıntı:

GokYuzu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1585022)
vezir; Kerem hoca o kızı tanıyormuş gibi baktı.. Daha önceden biliyormuş gibi, fikrim "Bulut'un kabileden diyecekti" ama Kerem bulut'u nerden tanır bilemicem :)

bulutun kabileden demez çünkü memati gelmezden önce erhanla nevzata bi kıza aşık oldum demişti..kesin eski sevgilisi o yüzden bön bön bakıştılar..görücez foyası çıkar haftaya :)

GokYuzu3 14-03-2008 23:36:38

Micro evet olabilir, orasıda var.. Aman izleyelim görelim :p

Must4f4 14-03-2008 23:39:25

Alıntı:

GokYuzu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1585069)
Micro evet olabilir, orasıda var.. Aman izleyelim görelim :p

izleyelimde zaman geçse :) 5,5 gün kaldı :p

GokYuzu3 14-03-2008 23:40:20

Dün izleyemedim, biraz evel izledim bende.. Sonu karanlık dizi olması güzel ama bunun sonu çok karanlık :D

MicroChip 14-03-2008 23:42:31

stres yapıyo bende bu 1 hafta ve aradaki uzun reklamlar :/

fatihbaz 15-03-2008 00:39:43

ne kadar kaldı? var mı hesaplayan :D

Must4f4 15-03-2008 13:46:05

abicim ben mematinin kurtulma yöntemini çözdüm. hakan tam silahın tetiğine basacağı zaman memati iskendere bu hakan bizim elimizdeyken herşeyi anlattı, hala neden yanına alıyorsun gibi birşeyler söyleyecek, hakan orda iskenderin elinden ölebilir.

Red John 15-03-2008 13:48:33

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1585514)
ne kadar kaldı? var mı hesaplayan :D

Şuan itibari ile:

5 GÜN 7 SAAT 26 DAKİKA 30 SANİYE :D

Duygusal 15-03-2008 14:59:07

Çoğu Gitti Azı Kaldı :(

Must4f4 15-03-2008 15:20:05

Alıntı:

DuygusaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1587340)

güzel çalışma ;)

Must4f4 15-03-2008 23:06:20

şimdi aklıma geldi. polat mematiye hakkını helal et dediğinde mematinin yüz ifadesi değişti. memati kurtulursa tekrar polat ile çalışır mı sizce? bana memati satıldım diye düşündü gibime geliyor...

MicroChip 15-03-2008 23:08:48

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1589486)
şimdi aklıma geldi. polat mematiye hakkını helal et dediğinde mematinin yüz ifadesi değişti. memati kurtulursa tekrar polat ile çalışır mı sizce? bana memati satıldım diye düşündü gibime geliyor...

kurtulsunda istersen polata karşı olsun :D
biz mematiyi istiyoruz:)

Fhenix 15-03-2008 23:13:49

ya sadece şu son sahnenin linkini verebilcek olan varmı?

yakaza 15-03-2008 23:22:55

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1589529)
ya sadece şu son sahnenin linkini verebilcek olan varmı?

buradan bakabilirsiniz:
Memati ölecek mi? Video | haber7com

Macabré 16-03-2008 02:24:29

Memati çöplükten sağ çıkmış adamdır yahu korkmayın :D

TeKKursun 16-03-2008 02:28:40

yahı adam kurtlar vadisinin ilk bölümüden beri dizide, bu saatten sonrada emekliye ayırmazlar :D

Ali21 16-03-2008 08:49:12

Bencede ayırmazlar :D acaba nsl olcak bu bölüm :D

Must4f4 16-03-2008 11:53:15

yeni bir olasılık daha düşündüm, memati yada polat rüya görüyor :D
aklıma başka hiç birşey gelmiyor mematinin kurtulması hakkında. bütün olasılıkları söyledim :p

burYq 16-03-2008 11:58:23

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591041)
yeni bir olasılık daha düşündüm, memati yada polat rüya görüyor :D
aklıma başka hiç birşey gelmiyor mematinin kurtulması hakkında. bütün olasılıkları söyledim :p


evt böyle saçma şeylere son dönemlerde alıştık :D raci şaşmaz efendi o sahneden mematinin nasıl kurtulacağını çok iyi düşünmüştür yani en azından ben öyle tahmin ediyorum...

ach 16-03-2008 12:15:35

Polat rüya görmez çünkü geceleri uyumuyor,

eski repliklerden birisidir.
- Bu kadar şeyi ne zaman planlıyorsun usta
-sen benim geceleri uyudugumu mu saniyorsun memati?

Red John 16-03-2008 12:18:21

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591136)
Polat rüya görmez ;)

Çünkü Polat uyumaz:)

ach 16-03-2008 12:23:00

üste yazdım repliğide :p

Fhenix 16-03-2008 12:25:26

polatmen :D

burYq 16-03-2008 12:29:03

Polat artık halk kahramanı oldu bu konuya göre :D İyilerin dostu kötülerin düşmanı Alemdar Polat :D(muroca:))

Hostsahibi 16-03-2008 12:40:47

olur böyle vakalar :) bence memati ölür. bir zamanlar cakır da ölmüyoyrdu, ama öldü.. varsın memati de ölsün, polatın ekibinde adam kalmasın 3 kişi ile bitirirler bütün düşmanları :D

Fhenix 16-03-2008 12:44:35

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1583189)
mematiyi öldürmek g** ister :D


:rolleyes:;)

Must4f4 16-03-2008 13:08:13

su uyur, bir gün düşmanda uyur, ama ALeMdar polat uyumaz :p

noxious 16-03-2008 13:15:26

kurtlar vadisi senaristleri çok kıvraklar bu konularda yeni sezon bomba olayında olduğu gibi
bunuda kıvıracaklardır bir şekilde

Hostsahibi 16-03-2008 14:22:45

bomba olayında cok sacmalamışlardı zaten :D

MicroChip 16-03-2008 15:46:25

Alıntı:

TeKKursun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1590334)
yahı adam kurtlar vadisinin ilk bölümüden beri dizide, bu saatten sonrada emekliye ayırmazlar :D

hayır ilk bölümünden beri dizide değildi. dizi setinde çaycıydı. raci şaşmaz sonradan farketti adamdaki aktörlüğü. ve dizi ilerledikten sonra alındı.

Sabri 16-03-2008 16:43:50

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591938)
hayır ilk bölümünden beri dizide değildi. dizi setinde çaycıydı. raci şaşmaz sonradan farketti adamdaki aktörlüğü. ve dizi ilerledikten sonra alındı.

Yılların sanatçısı Gürkan Uygun'u 2 dakikada set çaycısı yaptınya helal olsun :)
Gürkan Uygun - Vikipedi

MicroChip 16-03-2008 16:47:34

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592140)
Yılların sanatçısı Gürkan Uygun'u 2 dakikada set çaycısı yaptınya helal olsun :)
Gürkan Uygun - Vikipedi

valla öyle biliyodum ben.öğrenmiş olduk :)
ama diziye sonradan girdiğini biliyorum.

ManuaL 16-03-2008 16:48:22

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591938)
hayır ilk bölümünden beri dizide değildi. dizi setinde çaycıydı. raci şaşmaz sonradan farketti adamdaki aktörlüğü. ve dizi ilerledikten sonra alındı.

mematiye çaycı diyen bizden değildir :cry

Sabri 16-03-2008 16:50:27

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592150)
mematiye çaycı diyen bizden değildir :cry

hepimiz çaycıyız hepimiz mematiyiz :)

Fhenix 16-03-2008 16:50:40

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591938)
hayır ilk bölümünden beri dizide değildi. dizi setinde çaycıydı. raci şaşmaz sonradan farketti adamdaki aktörlüğü. ve dizi ilerledikten sonra alındı.


hayır abdülhey'in öyle bir hikayesi var diye duymuştum.

LuGeSoft 16-03-2008 16:52:21

evet beyler memati ölüyor %99 :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.