![]() |
Az önce Necati 'yi aradım, yarın yeni bölüm varmış :D Şaka bir yana Showtv reklamlarda fragmanıda verdi tekrar filanda yazmıyordu yani yeni bölüm yazıyodu aksine :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Abdulhey hakanı arıyacak memati ölürse füzeciyi öldürürüm diyecek. Sanırsam böyle olacak elin yalancısıyım:D |
Tekrar bölüm yayınlanacakmış ShowTVNet sitesinde Bu Akşam Show TV'de: 21:15 Kurtlar Vadisi Pusu-TEKRAR |
biraz önce tvde fragmanı gördüm, yeni bölüm demiyor :o |
Alıntı:
ayrıca fragmanda da yeni bölümde ne olacağını tahmin edemiyelim diye yeni bölümden replikler göstermiyor olabilirler yani bu akşam %99,9 yeni bölüm var |
off 1 hafta daha bekle yeni bölümü.. bide vizelerle çakışıyor.. |
Tekrar var bugün, hiç boşuna yeni bölüm beklemeyin :( |
pazarlama yöntemi iki hafta bekletecekler izlenme oronları daha da artacak reklam üçretleri artacak |
Ya böyle yaptıkları zaman sinirlerim hat safhaya çıkıyor Yaptıkları terbiyesizlik ya hakkaten terbiyesizlik yine sinirlendim ya Tekrarmış bilmem neymiş nedir bu ya |
"Sayın ....,Bölüm yetiştirilemediği için Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta, geçen hafta yayınlanan bölüm ile yayınlanacaktır. Önümüzdeki hafta dizi yeni bölümü ile yayınlanacaktır.Show Tv’yi izlediğiniz için teşekkür ederiz." |
Alıntı:
|
Gerizekalılar, sanki aksiyon yaratıyorlar ! |
arkadaşlar bölüm yetiştirilemediginden fln degil bence finale az bi bölüm kaldı böyle yaparak zaman kazanacaklar. |
d-smart yayın akışında tekrar yazmıyor..görücez bakalım akşam bi gelsinde |
Alıntı:
|
showtv ye botnet ile saldıracak eleman aranıyor :p |
Nazlanıyorlar resmen :p Bu akşam 21:15 de tv başına geçmeden öğrenemeyeceğiz sanırım yenimi eski mi :) |
Alıntı:
|
hade be vallamı tüh be okadar bekledim yuh anasını ya :S |
Yeni bölüm değil.. Boşuna bekledik o kadar :) |
Alıntı:
|
hem özet hem tekrar yazıyor acaba neyin özeti verilecek |
:D yılan hikayesi oldu bu iş.. |
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi niye uçmuş :S |
Alıntı:
|
hayır tepkidenmi korkuyorlar bir açıklama yapmak bu kadar mı zor :S |
yogunluktan uçmuştur kv.com |
Alıntı:
basalım :p şikayet gelirse suçu kim üstlenicek 1 gün kapatalım :D açtım çocukları 1k da biriksinler akşama şenlik var |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
sanırım açılmıyo fazlada yoktu :) 30 dk daha devam fişlerler sunucuyu |
20:00Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu-TEKRAR diyor, özet yok, demek ki eski bölüm.Fakat eski ise fragmanda polat'ın mematiyi esir aldıkları mekanda ne işi var ? Showtvnet Yayınakışı |
başlıcam tekrarlarına yaw :S aslında haftaya tepki olsun diye kimse izlemese tam tepki olur ;) |
Alıntı:
https://www.tescilet.net/ hostu burdan almışlar ama sunucuları ayrı herhalde::D |
Alıntı:
tepki şuan veriliyor güzel bir dille :) |
Alıntı:
bakınız : http://www.kurtlarvadisi.com |
Site tepkisini çok güzel dile getiriyor :D :p Kod: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/admin/domains/kurtlarvadisi.com/public_html/anket/dbConnect.php on line 3 |
iyi oluyo.. milyonlarca kişiyi heleki beni(:)) bir hafta bekletmekle az bile |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.