R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Macabré 20-03-2008 00:24:15

Az önce Necati 'yi aradım, yarın yeni bölüm varmış :D
Şaka bir yana Showtv reklamlarda fragmanıda verdi tekrar filanda yazmıyordu yani yeni bölüm yazıyodu aksine :)

canerevcik 20-03-2008 00:59:02

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1606133)
Az önce Necati 'yi aradım, yarın yeni bölüm varmış :D
Şaka bir yana Showtv reklamlarda fragmanıda verdi tekrar filanda yazmıyordu yani yeni bölüm yazıyodu aksine :)

abi bir selam söleseydin:o r10.net camiâsı olarak

ach 20-03-2008 01:15:36

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1606133)
Az önce Necati 'yi aradım, yarın yeni bölüm varmış :D
Şaka bir yana Showtv reklamlarda fragmanıda verdi tekrar filanda yazmıyordu yani yeni bölüm yazıyodu aksine :)

necati sen degil miydin :S

GoogleFan 20-03-2008 05:33:12

Abdulhey hakanı arıyacak memati ölürse füzeciyi öldürürüm diyecek.

Sanırsam böyle olacak elin yalancısıyım:D

Red John 20-03-2008 09:39:23

Tekrar bölüm yayınlanacakmış
ShowTVNet sitesinde Bu Akşam Show TV'de:
21:15
Kurtlar Vadisi Pusu-TEKRAR

vezir 20-03-2008 09:47:33

biraz önce tvde fragmanı gördüm, yeni bölüm demiyor :o

RoZx 20-03-2008 10:13:15

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1606710)
Abdulhey hakanı arıyacak memati ölürse füzeciyi öldürürüm diyecek.

Sanırsam böyle olacak elin yalancısıyım:D

böyle olursa yine polat ve ekibinin zararına olur ki olay. füzecinin iskenderin eline geçmesi polatın işine gelmez. ha teslim edicem der vermezler mematiyide böyle mi kurtarırlar orasını bilemem ama biraz fantazi gibi duruyor bu :rolleyes:

ayrıca fragmanda da yeni bölümde ne olacağını tahmin edemiyelim diye yeni bölümden replikler göstermiyor olabilirler yani bu akşam %99,9 yeni bölüm var

WebWorm 20-03-2008 10:21:29

off 1 hafta daha bekle yeni bölümü.. bide vizelerle çakışıyor..

Deae 20-03-2008 10:24:20

Tekrar var bugün, hiç boşuna yeni bölüm beklemeyin :(

kædævræ 20-03-2008 10:47:25

pazarlama yöntemi iki hafta bekletecekler izlenme oronları daha da artacak reklam üçretleri artacak

Macabré 20-03-2008 11:53:23

Ya böyle yaptıkları zaman sinirlerim hat safhaya çıkıyor
Yaptıkları terbiyesizlik ya hakkaten terbiyesizlik yine sinirlendim ya
Tekrarmış bilmem neymiş nedir bu ya

Macabré 20-03-2008 12:11:05

"Sayın ....,Bölüm yetiştirilemediği için Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta, geçen hafta yayınlanan bölüm ile yayınlanacaktır. Önümüzdeki hafta dizi yeni bölümü ile yayınlanacaktır.Show Tv’yi izlediğiniz için teşekkür ederiz."

HaytaWeb 20-03-2008 12:18:22

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1607146)
"Sayın ....,Bölüm yetiştirilemediği için Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta, geçen hafta yayınlanan bölüm ile yayınlanacaktır. Önümüzdeki hafta dizi yeni bölümü ile yayınlanacaktır.Show Tv’yi izlediğiniz için teşekkür ederiz."

Hay Allah'ım ya :mad:

Haymac 20-03-2008 12:19:29

Gerizekalılar, sanki aksiyon yaratıyorlar !

Haknuru 20-03-2008 12:23:33

arkadaşlar bölüm yetiştirilemediginden fln degil bence finale az bi bölüm kaldı böyle yaparak zaman kazanacaklar.

MicroChip 20-03-2008 12:31:57

d-smart yayın akışında tekrar yazmıyor..görücez bakalım akşam bi gelsinde

Macabré 20-03-2008 12:34:46

Alıntı:

Haknuru Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1607179)
arkadaşlar bölüm yetiştirilemediginden fln degil bence finale az bi bölüm kaldı böyle yaparak zaman kazanacaklar.

Ne finali hacı ?

flashdance 20-03-2008 12:36:02

showtv ye botnet ile saldıracak eleman aranıyor :p

Onurss 20-03-2008 12:49:58

Nazlanıyorlar resmen :p Bu akşam 21:15 de tv başına geçmeden öğrenemeyeceğiz sanırım yenimi eski mi :)

MicroChip 20-03-2008 12:56:56

Alıntı:

Haknuru Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1607179)
arkadaşlar bölüm yetiştirilemediginden fln degil bence finale az bi bölüm kaldı böyle yaparak zaman kazanacaklar.

show tv nin aldığı reytingi kimse almıyor.diziyi finale götürmek aptallık olur

DohPitch 20-03-2008 13:02:22

hade be vallamı tüh be okadar bekledim yuh anasını ya :S

caliente 20-03-2008 17:44:41

Yeni bölüm değil.. Boşuna bekledik o kadar :)

Haymac 20-03-2008 17:46:12

Alıntı:

flashdance Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1607207)
showtv ye botnet ile saldıracak eleman aranıyor :p

varmi bot basacak bi yigen, bi ise yarasin botlar calissin biraz pas tutmasin :p

ach 20-03-2008 18:21:51

hem özet hem tekrar yazıyor acaba neyin özeti verilecek

HKNOCN 20-03-2008 18:24:49

:D yılan hikayesi oldu bu iş..

vezir 20-03-2008 18:26:03

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi niye uçmuş :S

iBiL 20-03-2008 18:29:44

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608384)

:o :o

vezir 20-03-2008 18:31:21

hayır tepkidenmi korkuyorlar bir açıklama yapmak bu kadar mı zor :S

ach 20-03-2008 18:35:22

yogunluktan uçmuştur kv.com

The_Ptah 20-03-2008 18:36:47

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608195)
varmi bot basacak bi yigen, bi ise yarasin botlar calissin biraz pas tutmasin :p


basalım :p
şikayet gelirse suçu kim üstlenicek 1 gün kapatalım :D
açtım çocukları 1k da biriksinler akşama şenlik var

Haymac 20-03-2008 18:37:08

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608384)

Tepkidir gülüm tepki :p :eek::cool::rolleyes:;):confused::p

WebWorm 20-03-2008 18:38:57

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608384)

aa bot mu yiyolar ne :eek: :cry

The_Ptah 20-03-2008 18:40:40

sanırım açılmıyo fazlada yoktu :)
30 dk daha devam fişlerler sunucuyu

iBiL 20-03-2008 18:41:26

20:00Yerli Dizi Kurtlar Vadisi Pusu-TEKRAR
diyor, özet yok, demek ki eski bölüm.Fakat eski ise fragmanda polat'ın mematiyi esir aldıkları mekanda ne işi var ?

Showtvnet Yayınakışı

ach 20-03-2008 18:43:31

başlıcam tekrarlarına yaw :S
aslında haftaya tepki olsun diye kimse izlemese tam tepki olur ;)

strhost 20-03-2008 18:44:48

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608460)
aa bot mu yiyolar ne :eek: :cry

Amsterdam - Leaseweb

https://www.tescilet.net/ hostu burdan almışlar ama sunucuları ayrı herhalde::D

WebWorm 20-03-2008 18:45:45

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608487)
başlıcam tekrarlarına yaw :S
aslında haftaya tepki olsun diye kimse izlemese tam tepki olur ;)

http://www.kurtlarvadisi.com/
tepki şuan veriliyor güzel bir dille :)

vezir 20-03-2008 18:49:35

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608496)
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi
tepki şuan veriliyor güzel bir dille :)

dil sertleşmiş r10 sunucusuda ulaşamamış baksana title çıkmıyor adres çıkıyor.

bakınız : http://www.kurtlarvadisi.com

Onurss 20-03-2008 18:51:14

Site tepkisini çok güzel dile getiriyor :D :p

Kod:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/admin/domains/kurtlarvadisi.com/public_html/anket/dbConnect.php on line 3

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/admin/domains/kurtlarvadisi.com/public_html/anket/dbConnect.php on line 4


MicroChip 20-03-2008 18:51:34

iyi oluyo.. milyonlarca kişiyi heleki beni(:)) bir hafta bekletmekle az bile


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.