![]() |
Memati ve Hakan ölecek gibi.Memati Hakan yanımızda konuştu neden tutuyor diyebilir.O zaman Hakan Mematiye sıkar hemen Nazımda Hakan'a:) |
Memati güllü maç muhabbeti yapınca çakısını çıkartmıştı o çakıyı çok uzun gösterdiler hakan tekme atıp memati yere düşünce bi şekilde çakıyı eline aldı görürsünüz bak hakanın kelleyi memati kesip oradan kaçacak. |
Alıntı:
iyi de orda sadece hakan yokki? bence ipleri kesip iskenderin boğazına sarılır ordan kaçana kadar rehin alır sonra bırakır. |
Alıntı:
memati değil. memati tiyatrodan gelme bir oyuncu.eski tiyatrocu |
Alıntı:
|
şu çaycı olayında koptum :D süpersin MicroChip :D Edit: Polat abimizi ve kurtlar vadisini yalnız bırakmayalım :D |
mematinin oradan kurtulması için bence iskender ve adamının gitmesi,hakanın onla başbaşa kalması gerek.o zaman bıçakla filan kurtulma olayı olabilir.... |
Alıntı:
|
Alıntı:
ayrıca memati deyişine uyuz oldum iskender'in kafasına sıkasım geldi :) |
mema ti :D cengizinde maşallahı var mema ti :D ye bir vurdu boğazına iflahı kesiliyordu :):):o |
Alıntı:
|
nazım demek istedim doğrudur :D o sıra iskenderin mema ti diyişi aklımaydı :):) mema ti :D |
Alıntı:
|
Abdülhey Necati şaşmazın teyzesinin oğludur dizi setindede çalışıyordu, hatta 2. bölümde ali candanın cenazesinde limonata dağıtıyordu :) |
ne teyze oğulları varmış be adamı diziye bile aldırıyor :D bizimkilerde tık yok :p |
Memati iskenderi o anda bi yakalayabilirse bir tek hamlede ne hakan ne nazım vız gelir mematiye bence |
güllüde halasının torunu alıyor necati tüm akrabaları diziye ;) Mematide gidip hala kızını alır :p |
Alıntı:
Hakkında bilgi için... * * * Erol ERARSLAN * * * |
Alıntı:
iskenderin boğazına bi bıçak dayalıyken nazım napabilirki?:) |
Alıntı:
|
yeni başkanı baya sevdim bu arada iyi rol yapıyor tam bilmiyorum ama oyuncu galiba eskilerden hatırlıyorum. tecrübeli birisi galiba. neyse başkanlık rolü önemli bize :) |
Alıntı:
|
Memati ölcekmi ? Onlarda bizi görcekmi vizontele :D gibi oldu. |
Alıntı:
evet ya her ihtimali düşünüyoruz eğer rüya falan çıkarsa çok pis küfür ederim raci amcaya:D |
senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister. o sırada memati bıçağıyla dalar ve kurtulur :) hadi geçmiş olsun :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ehh artık birileri ölsün ki diziye renk gelsin değil mi? yoksa hep böyle ...bir heyecan kalmıyor :):):) |
Alıntı:
"senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister." Burdan Sonra Soyle Bisey olabilirmi ? Hakan mematiyi polata verip tekrar polatin yanina gecebilirmi ? |
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar... Memati: Ustanin Cani sagolsun. Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir. Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor... Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I... Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati? Memati: (Hakan bakiyor...) Hakan: Efendim inanmayin su serefsize... Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan???? Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..?? :herkes de suskunluk... :Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor... Iskender Büyük sokda... Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm... alıntı |
Vallahi sizlerden iyi senarist olur. :p |
Alıntı:
|
Ufuk coşmuşsun birader :) |
güzel senaryolar. hepside mümkün gözüküyor ama benimki çıkıcak :p şaka bi yana bakalım ne olacak :) |
daha ne kadar beklicez ya :/ |
Alıntı:
|
son bölümden sonra Türkiye'de de beyin fırtınası estirebilecek Lost kalitesinde dizilerin çıkabileceğine inandım.. Önceden de izlerdim ama o kadar ciddiye almazdım.. son bölümde beni kandırmayı başardılar :) |
Alıntı:
|
Anam anam harbi inşallah öyle olur Müthiş yazılmış yaw :D |
iskender: hakanım ben sana demedim mi ben tetiğe bas demeden basma diye... hıııı ??? hakan: efendim bu adamı yaşatırsak bizi eninde sonunda tik tik yapar :/ iskender: mematim canim bidanem erkeklerden hoşlanmiyorsun demi memati: gülüm var benim.. sikacaksan sik bir daha bu şansı bulamazsin ! iskender: hakanim duydun mu ne dedi bize... hakan: duydum efendim....... sikayimmmiiii memati: sikmazsan sikarlar gülüm :D Kendim yazdım:D (Saçmalamış olabilirim) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:29:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.