R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Red John 16-03-2008 16:54:19

Memati ve Hakan ölecek gibi.Memati Hakan yanımızda konuştu neden tutuyor diyebilir.O zaman Hakan Mematiye sıkar hemen Nazımda Hakan'a:)

Sabri 16-03-2008 16:58:22

Memati güllü maç muhabbeti yapınca çakısını çıkartmıştı o çakıyı çok uzun gösterdiler hakan tekme atıp memati yere düşünce bi şekilde çakıyı eline aldı görürsünüz bak hakanın kelleyi memati kesip oradan kaçacak.

Fhenix 16-03-2008 17:03:27

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592177)
Memati güllü maç muhabbeti yapınca çakısını çıkartmıştı o çakıyı çok uzun gösterdiler hakan tekme atıp memati yere düşünce bi şekilde çakıyı eline aldı görürsünüz bak hakanın kelleyi memati kesip oradan kaçacak.


iyi de orda sadece hakan yokki?
bence ipleri kesip iskenderin boğazına sarılır ordan kaçana kadar rehin alır sonra bırakır.

Ufuk Gedik 16-03-2008 17:05:53

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1591938)
hayır ilk bölümünden beri dizide değildi. dizi setinde çaycıydı. raci şaşmaz sonradan farketti adamdaki aktörlüğü. ve dizi ilerledikten sonra alındı.

kenan çoban yani abdülhey bu.
memati değil.

memati tiyatrodan gelme bir oyuncu.eski tiyatrocu

MicroChip 16-03-2008 17:08:28

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592193)
kenan çoban yani abdülhey bu.
memati değil.
memati tiyatrodan gelme bir oyuncu.eski tiyatrocu

karıştırmışım.kafa iyi pazar pazar :)

burYq 16-03-2008 17:10:34

şu çaycı olayında koptum :D süpersin MicroChip :D

Edit: Polat abimizi ve kurtlar vadisini yalnız bırakmayalım :D

fatihbaz 16-03-2008 17:42:14

mematinin oradan kurtulması için bence iskender ve adamının gitmesi,hakanın onla başbaşa kalması gerek.o zaman bıçakla filan kurtulma olayı olabilir....

MicroChip 16-03-2008 18:05:27

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592189)
iyi de orda sadece hakan yokki?
bence ipleri kesip iskenderin boğazına sarılır ordan kaçana kadar rehin alır sonra bırakır.

nazımın eli armutmu topluyo :)

ManuaL 16-03-2008 18:29:18

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592189)
iyi de orda sadece hakan yokki?
bence ipleri kesip iskenderin boğazına sarılır ordan kaçana kadar rehin alır sonra bırakır.

nazımım kurtar beni diye seslenir hemen :D

ayrıca memati deyişine uyuz oldum iskender'in kafasına sıkasım geldi :)

vezir 16-03-2008 18:34:51

mema ti :D

cengizinde maşallahı var mema ti :D ye bir vurdu boğazına iflahı kesiliyordu :):):o

MicroChip 16-03-2008 18:41:34

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592513)
mema ti :D
cengizinde maşallahı var mema ti :D ye bir vurdu boğazına iflahı kesiliyordu :):):o

nazım demek istedin heralde:D

vezir 16-03-2008 19:21:58

nazım demek istedim doğrudur :D

o sıra iskenderin mema ti diyişi aklımaydı :):)

mema ti :D

MicroChip 16-03-2008 19:23:24

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592734)
nazım demek istedim doğrudur :D
o sıra iskenderin mema ti diyişi aklımaydı :):)
mema ti :D

ben zaten iskender karakterine bitiyorum :) adamı nerden nasıl bulmuşlar..ben ilk fragman da gördüğümde sıska birisi bunu niye almışlar dedim..ama adamın konuşma tarzı vs vs tam role uygun.

ach 16-03-2008 19:26:26

Abdülhey Necati şaşmazın teyzesinin oğludur dizi setindede çalışıyordu, hatta 2. bölümde ali candanın cenazesinde limonata dağıtıyordu :)

MicroChip 16-03-2008 19:29:44

ne teyze oğulları varmış be adamı diziye bile aldırıyor :D bizimkilerde tık yok :p

bibakarmisin 16-03-2008 19:34:31

Memati iskenderi o anda bi yakalayabilirse bir tek hamlede ne hakan ne nazım vız gelir mematiye bence

ach 16-03-2008 19:36:03

güllüde halasının torunu alıyor necati tüm akrabaları diziye ;)
Mematide gidip hala kızını alır :p

bibakarmisin 16-03-2008 19:36:07

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592776)
ne teyze oğulları varmış be adamı diziye bile aldırıyor :D bizimkilerde tık yok :p

Niye Almasınlar ki :D Erol Eraslan da benim akrabam ama herkes kendine tabi bu zamanda :p

Hakkında bilgi için...
* * * Erol ERARSLAN * * *

Fhenix 16-03-2008 21:36:24

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1592416)
nazımın eli armutmu topluyo :)


iskenderin boğazına bi bıçak dayalıyken nazım napabilirki?:)

MicroChip 16-03-2008 22:42:51

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1593302)
iskenderin boğazına bi bıçak dayalıyken nazım napabilirki?:)

tamamda iskenderin boğazına bıçak dayaması için hakanı indirmesi lazım ki adamın kafasına silah dayalı.çok karışık iş perşembeyi beklicez

vezir 16-03-2008 23:13:49

yeni başkanı baya sevdim bu arada iyi rol yapıyor tam bilmiyorum ama oyuncu galiba eskilerden hatırlıyorum. tecrübeli birisi galiba. neyse başkanlık rolü önemli bize :)

fatihbaz 16-03-2008 23:48:15

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1593770)
yeni başkanı baya sevdim bu arada iyi rol yapıyor tam bilmiyorum ama oyuncu galiba eskilerden hatırlıyorum. tecrübeli birisi galiba. neyse başkanlık rolü önemli bize :)

evet eski bir oyuncu oldugu kesin,ilk gördügümde bende hatırlar gibi oldum ama ismini çıkaramadım.bikaç dizide izlemiştim.....

Omer 17-03-2008 00:01:32

Memati ölcekmi ?

Onlarda bizi görcekmi vizontele :D gibi oldu.

Fhenix 17-03-2008 00:05:23

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1593633)
tamamda iskenderin boğazına bıçak dayaması için hakanı indirmesi lazım ki adamın kafasına silah dayalı.çok karışık iş perşembeyi beklicez


evet ya her ihtimali düşünüyoruz eğer rüya falan çıkarsa çok pis küfür ederim raci amcaya:D

vezir 17-03-2008 00:10:17

senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister. o sırada memati bıçağıyla dalar ve kurtulur :)

hadi geçmiş olsun :D

Omer 17-03-2008 00:35:57

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1593999)
senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister. o sırada memati bıçağıyla dalar ve kurtulur :)
hadi geçmiş olsun :D

Hakanın g. yemez :) serbest bırakmaya.

zulfikar 17-03-2008 00:50:01

Alıntı:

yakaza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1589574)
buradan bakabilirsiniz:
Memati ölecek mi? Video | haber7com

Azizim seni de vadici yaptık sonunda :):)

Ehh artık birileri ölsün ki diziye renk gelsin değil mi? yoksa hep böyle ...bir heyecan kalmıyor :):):)

Cevgen 17-03-2008 00:52:58

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1593999)
senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister. o sırada memati bıçağıyla dalar ve kurtulur :)
hadi geçmiş olsun :D

çok iyi yaklaşım fakat arkadasinda dediği gibi hakan bunu yaparmi yermi :D

"senaryoyu açıklıyorum: hakan sıkmaktan vazgeçer. işkence etmek ister. kolay kolay öldürmek istemez. Hakan işkence için hazırlanır. iskender de ona bırakır ve basar gider. Hakan abdülheyin taktiği izler. mematiyi serbest bırakır. döğüşerek öldürmek ister." Burdan Sonra Soyle Bisey olabilirmi ?
Hakan mematiyi polata verip tekrar polatin yanina gecebilirmi ?

Ufuk Gedik 17-03-2008 02:46:33

Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??

:herkes de suskunluk...

:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...

Iskender Büyük sokda...

Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

Data Teknoloji 17-03-2008 02:49:55

Vallahi sizlerden iyi senarist olur. :p

Red John 17-03-2008 07:22:46

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1594414)
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??
:herkes de suskunluk...
:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...
Iskender Büyük sokda...
Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

Böyle olma ihtimalide ağır basıyor:)

Sabri 17-03-2008 10:25:50

Ufuk coşmuşsun birader :)

vezir 17-03-2008 12:02:26

güzel senaryolar. hepside mümkün gözüküyor ama benimki çıkıcak :p

şaka bi yana bakalım ne olacak :)

Fhenix 17-03-2008 16:59:23

daha ne kadar beklicez ya :/

ach 17-03-2008 17:02:58

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1594414)
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??

:herkes de suskunluk...

:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...

Iskender Büyük sokda...

Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

Ufukum nerden aldın bilgileriii

Yigit 17-03-2008 17:03:07

son bölümden sonra Türkiye'de de beyin fırtınası estirebilecek Lost kalitesinde dizilerin çıkabileceğine inandım.. Önceden de izlerdim ama o kadar ciddiye almazdım.. son bölümde beni kandırmayı başardılar :)

HaytaWeb 17-03-2008 17:06:21

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1594414)
Iskender: Gördün mü MemaTIII,ne cabuk veda etti seni Polat Alemdar...
Memati: Ustanin Cani sagolsun.
Iskender: Ya benim yanimda yer alirsin... yada ölürsün... ben herseye saygiliyimdir.
Memati: Ne oo koskoca Iskender Büyük'e adam mi lazim, beni öldüreceksen öldür..., ama öldürmeden önce, merak ettim.. kos koca ISKENDER BÜYÜK ötenleri nasil yanina aliyor...
Hakan: Efendim... birakin öldürim su IT'I...
Iskender: Dur Hakanim dur... kimmis... öten... memati?
Memati: (Hakan bakiyor...)
Hakan: Efendim inanmayin su serefsize...
Memati: Yanimda triviri yapma, dansöz gibide kivirma... sen bize ötmedinse, biz bukadar bilgileri nerden ögrendik? He hakan????
Iskender Büyük: Dogru mu söylüyor Memati.. Nazimim..??
:herkes de suskunluk...
:Memati arka kemerinden bicagini alip konusma anlarinda elini cözmeyi basardi... Hakan tam yine konusmaya baslarken efendim yalan söylüyo... memati kalkip bicagi hakanin bogazinda dayip silahini alip.. nazima ates ediyor... Hakanin bogazini kesiyor...
Iskender Büyük sokda...
Memati Hakan'a bakar ve der... ne oldum degil..., ne olacam diyeceksin. gülüm...

alıntı

İnşallah böyle olur :D

Macabré 17-03-2008 18:10:48

Anam anam harbi inşallah öyle olur
Müthiş yazılmış yaw :D

SABOCES 17-03-2008 18:28:56

iskender: hakanım ben sana demedim mi ben tetiğe bas demeden basma diye... hıııı ???

hakan: efendim bu adamı yaşatırsak bizi eninde sonunda tik tik yapar :/

iskender: mematim canim bidanem erkeklerden hoşlanmiyorsun demi

memati: gülüm var benim.. sikacaksan sik bir daha bu şansı bulamazsin !

iskender: hakanim duydun mu ne dedi bize...

hakan: duydum efendim....... sikayimmmiiii

memati: sikmazsan sikarlar gülüm :D

Kendim yazdım:D

(Saçmalamış olabilirim)

Macabré 17-03-2008 18:30:26

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1596901)
iskender: hakanım ben sana demedim mi ben tetiğe bas demeden basma diye... hıııı ???

hakan: efendim bu adamı yaşatırsak bizi eninde sonunda tik tik yapar :/

iskender: mematim canim bidanem erkeklerden hoşlanmiyorsun demi

memati: gülüm var benim.. sikacaksan sik bir daha bu şansı bulamazsin !

iskender: hakanim duydun mu ne dedi bize...

hakan: duydum efendim....... sikayimmmiiii

memati: sikmazsan sikarlar gülüm :D

Kendim yazdım:D

(Saçmalamış olabilirim)

Eh bi nebze saçmaladın :D Ama bravo sende senarist ışığı görüyorum :D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:29:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.