![]() |
onlysimsek | March 27, 2008 Ammada uyuz yukluyor su youtube yaaa... Polat'i cagirip su youtube sikmasi lazim iskendere sikacagi yerde.....:@:@:@ muhahaha koptum youtubede bi yoruma :D |
Alıntı:
|
bilmiyom diger sayfalari okurken mematiyi öldürmek geliyor icimden gibi farkli farkli yorumlarla karsilastim da nebiliyim belki abdülhey baska birine calisiyordur vs. vs.. :) |
Alıntı:
|
32. bölümü kaçırdım :( help me |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Google Video |
bu bulut'un vurulduğu andan sonra bulut arabaya binip birine çarpıyor ya orada çarpıyor mu yani amaçlanan o muydu acaba izledim defalarca da arada 2 metre var sonra sakatlanmış gibi yere atıyor kendini biri gidip birşeyin var mı filan diyor yavaş okuduklarından mı öyle kaynaklandı orası acaba anlam veremedim dikkat eden oldu mu :) |
Aldıgım istihbarata göre Memati artık bir "Eroin bağımlısı" :( |
Alıntı:
|
eee yeni bölümden beklentileriniz? bulut ölecek mi? memati ölümü diri mi :) hakan ölecek mi iskendere ne olacak? yokmu aranızda bi hacker pana filmin bilgisayara girse senaryoyu çalsa :) |
Alıntı:
Bu yazıda yazılanlar hayal ürünüdür :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
kendini teklif eder polata ettiği gibi :D |
iskender inciyi rehin alır. davut bey intihar eder |
bi arkadaş söyledi İskender inci'yi ....... :D memati,bulut falan ölmüyormuş |
Alıntı:
|
Bu kızada acıyorum yaa önce kardesi için şimdide oğlu için hayatmı uleyn bu :D:p Şaka maka bi yana ALLAH kimseyi bu hallere düşürmesin |
yarın bi sorayım görürsem olayları sette çalışan birinden alıyormuş o da :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
babalara gelesin ;) |
fragman yok mu daha :) ?? |
fragman geldi,memati yaşıyor da muro gidici.. |
Alıntı:
|
fragman adresi varmı ? |
|
memati yaşıyoooor :) |
Memati yaşıor ama sanki eroin veriyor kendinden geçiyordu. İskender İnciyi :) Polat ve adamları iş başında O patlayan ev Ömer Babanın evi mi :cry |
Alıntı:
o patlayan yer muronun sevkiyatı yaptığı yer sanırım |
polatın sıka sıka girdigi yer herhalde mematinin oldugu yerdir....ama bulutumdan hiç haber yok yav fragmanda :( bu arada sanırım iskender hakket inciyi......... :D |
inci'de ortalık o...'su oldu artık be :D |
Çakırın öldüğü bölümden sonraki bölüm gibi, polat ortalığı yıka dağıta gidiyor gene:) |
Harbi memati'ye uyuşturucu vermişler galiba.:( Gene muhteşem bir bölüm bizi bekliyor.:D |
İnci :rolleyes: |
memati de kafa bi milyon olmuş :D |
fragman sayfası hata veriyor off of :( youtube linki yokmu beyler |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:22:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.