R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Erol 28-03-2008 13:34:38

onlysimsek | March 27, 2008
Ammada uyuz yukluyor su youtube yaaa... Polat'i cagirip su youtube sikmasi lazim iskendere sikacagi yerde.....:@:@:@

muhahaha koptum youtubede bi yoruma :D

fatihbaz 28-03-2008 19:07:11

Alıntı:

YoLcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1639448)
arkadaslar bir sorum olacak
abdülhey herhalde bir bölüm de yamukluk mu ne yapmis ? o hangi bölüm

yamukluk derken :D

YoLcu 28-03-2008 19:11:57

bilmiyom diger sayfalari okurken mematiyi öldürmek geliyor icimden gibi farkli farkli yorumlarla karsilastim da

nebiliyim belki abdülhey baska birine calisiyordur vs. vs.. :)

ach 28-03-2008 19:17:14

Alıntı:

YoLcu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1640752)
bilmiyom diger sayfalari okurken mematiyi öldürmek geliyor icimden gibi farkli farkli yorumlarla karsilastim da

nebiliyim belki abdülhey baska birine calisiyordur vs. vs.. :)

Yamukluk yapmadı istihbaratın içindeki haini çıkartmak ve başkanın tavrını tarafını öğrenmek için polata karşı gözüktü , buda polat alemdarın planladığı bir durumdu.

Must4f4 29-03-2008 21:55:43

32. bölümü kaçırdım :( help me

vezir 29-03-2008 22:14:08

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1645961)
32. bölümü kaçırdım :( help me

31 demek istedin galiba?

Must4f4 29-03-2008 22:20:07

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1646049)
31 demek istedin galiba?

sanırım

eXe34 29-03-2008 22:26:28

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1646077)
sanırım

YouTube - Broadcast Yourself.
Google Video

ManuaL 29-03-2008 22:52:07

bu bulut'un vurulduğu andan sonra bulut arabaya binip birine çarpıyor ya orada çarpıyor mu yani amaçlanan o muydu acaba izledim defalarca da arada 2 metre var sonra sakatlanmış gibi yere atıyor kendini biri gidip birşeyin var mı filan diyor yavaş okuduklarından mı öyle kaynaklandı orası acaba anlam veremedim dikkat eden oldu mu :)

Macabré 29-03-2008 23:56:54

Aldıgım istihbarata göre
Memati artık bir "Eroin bağımlısı" :(

ach 30-03-2008 10:42:03

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1646653)
Aldıgım istihbarata göre
Memati artık bir "Eroin bağımlısı" :(

gözü çıkmasından kurtarırız eroin'den :D:cool:

Must4f4 31-03-2008 23:24:41

eee yeni bölümden beklentileriniz? bulut ölecek mi? memati ölümü diri mi :) hakan ölecek mi iskendere ne olacak? yokmu aranızda bi hacker pana filmin bilgisayara girse senaryoyu çalsa :)

Onurss 31-03-2008 23:38:35

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1654675)
eee yeni bölümden beklentileriniz? bulut ölecek mi? memati ölümü diri mi :) hakan ölecek mi iskendere ne olacak? yokmu aranızda bi hacker pana filmin bilgisayara girse senaryoyu çalsa :)

Not eklemeyi unuttunuz sanırım :)

Bu yazıda yazılanlar hayal ürünüdür :p

Must4f4 01-04-2008 00:01:26

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1654753)
Not eklemeyi unuttunuz sanırım :)
Bu yazıda yazılanlar hayal ürünüdür :p

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

GoogleFan 01-04-2008 02:32:57

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1646653)
Aldıgım istihbarata göre
Memati artık bir "Eroin bağımlısı" :(

Sana inanmam:D Geçende öyle böyle dedin yalan çıktı:mad:

Onurss 01-04-2008 18:28:24

Alıntı:

Kurtlar Vadisi Pusu geçen hafta, Hakan’ın Polat Alemdar’a “Beni öldürme, seni Memati’ye götüreyim” teklifiyle final yapmıştı.


Hakan doğru mu söylüyor, blöf mü yapıyor? Memati gerçekten yaşıyor mu?

İnci oğluna kavuşabilmek için İskender’e ne teklif edecek? İskender bu teklife ne diyecek? Örgüt başkanının kendisini infaz kararından habersiz gittiği sevkıyatta, Muro’yu bekleyen sürpriz ne? Geçen hafta ağır yaralanan Yalçın Bulut kurtulacak mı, yoksa ölecek mi?

Tüm bu sorular, yanıtlarını Kurtlar Vadisi Pusu’nun bu hafta yayınlanacak 32. bölümde bulacak.
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

ach 01-04-2008 18:31:23

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1657800)

İnci oğluna kavuşabilmek için İskender’e ne teklif edecek?

kendini teklif eder polata ettiği gibi :D

MicroChip 01-04-2008 18:50:15

iskender inciyi rehin alır. davut bey intihar eder

Jason 01-04-2008 19:12:29

bi arkadaş söyledi
İskender inci'yi ....... :D
memati,bulut falan ölmüyormuş

MicroChip 01-04-2008 19:17:17

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1657996)
bi arkadaş söyledi
İskender inci'yi ....... :D
memati,bulut falan ölmüyormuş

zaten inci ofise geldiğinde şöle bi alıcı gözüyle bakmıştı iskender :D

Serkan 01-04-2008 19:19:20

Bu kızada acıyorum yaa önce kardesi için şimdide oğlu için hayatmı uleyn bu :D:p

Şaka maka bi yana ALLAH kimseyi bu hallere düşürmesin

Jason 01-04-2008 19:22:45

yarın bi sorayım görürsem olayları
sette çalışan birinden alıyormuş o da :D

Onurss 01-04-2008 22:39:58

Alıntı:

İnci oğluna kavuşabilmek için İskender’e ne teklif edecek?
"Bana oğlumu ver sana babamı vereyim." demişti ama bi teklifi daha var herhalde :D

Sabri 01-04-2008 22:50:19

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1658796)
"Bana oğlumu ver sana babamı vereyim." demişti ama bi teklifi daha var herhalde :D

bana oğlumu ver sana babayı vereyim :)
babalara gelesin ;)

WebWorm 01-04-2008 22:53:03

fragman yok mu daha :) ??

Fhenix 01-04-2008 22:54:29

fragman geldi,memati yaşıyor da muro gidici..

Red John 01-04-2008 22:55:00

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1658875)
fragman yok mu daha :) ??

Daha erken :):)

Deae 01-04-2008 23:04:25

fragman adresi varmı ?

Fhenix 01-04-2008 23:10:31

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

burdan izleyebilirsiniz.

vezir 01-04-2008 23:13:07

memati yaşıyoooor :)

Red John 01-04-2008 23:18:44

Memati yaşıor ama sanki eroin veriyor kendinden geçiyordu.
İskender İnciyi :)
Polat ve adamları iş başında
O patlayan ev Ömer Babanın evi mi :cry

Fhenix 01-04-2008 23:20:00

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1659036)
Memati yaşıor ama sanki eroin veriyor kendinden geçiyordu.
İskender İnciyi :)
Polat ve adamları iş başında
O patlayan ev Ömer Babanın evi mi :cry

evet mematiye bişey içirip kendinden geçiriyolar :(
o patlayan yer muronun sevkiyatı yaptığı yer sanırım

fatihbaz 01-04-2008 23:35:16

polatın sıka sıka girdigi yer herhalde mematinin oldugu yerdir....ama bulutumdan hiç haber yok yav fragmanda :( bu arada sanırım iskender hakket inciyi......... :D

Fhenix 01-04-2008 23:45:36

inci'de ortalık o...'su oldu artık be :D

hun 01-04-2008 23:47:45

Çakırın öldüğü bölümden sonraki bölüm gibi, polat ortalığı yıka dağıta gidiyor gene:)

GoogleFan 02-04-2008 01:02:28

Harbi memati'ye uyuşturucu vermişler galiba.:( Gene muhteşem bir bölüm bizi bekliyor.:D

iBiL 02-04-2008 01:34:06

İnci :rolleyes:

Ufuk Gedik 02-04-2008 01:43:09

memati de kafa bi milyon olmuş :D

MicroChip 02-04-2008 12:18:44

fragman sayfası hata veriyor off of :( youtube linki yokmu beyler

vezir 02-04-2008 12:28:21

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1660498)
fragman sayfası hata veriyor off of :( youtube linki yokmu beyler

[media]http://www.youtube.com/watch?v=LFBqt-M93Hw[/media]


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:22:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.