![]() |
Alıntı:
edt: süper bölüm, ödül alacak bir senaryo izliycez yarın..polatında dediği gibi sıka sıka :) |
İskender & İnci ;) :D :D |
Alıntı:
İkiside psikopattı zaten.. İyi old bu.:rolleyes: |
desenize süleymana kardeş geliyor :D :D :D |
sülümana gerçekten kardeş geliyor :D bu arada son bazuka atılan yer neresi?? bide mematiye bi ilaç vermişler sanırım.. Bakışlar fena :D |
Önce abdülhey sonra memati polat tek tek topluyo milletin elinden :D |
mematinin kafa güzel salsınlar bak ellerini hepsine sırayla nasıl sıkıyor izleyelim :D:D |
Alıntı:
|
İskender sonra İnciyi Nazımada verebilir :D:D |
oo fragmanda gelmiş :D |
ohhhhhhhhhh memati ölmeyecek sanırım. sanırım bazukanın atıldığı yer iskender ve inci'nin olduğu ev :D |
Alıntı:
|
İnci elden ele :D Şaka bi yana Küçük Süleyman geliyor :p Demiştim zaten ben bir önceki mesajlarımda :cool: |
polat fuat'ı kaldırırken inci gidip polatın evinde polata asılmadımı :D ya bu inci harbiden kaşarmış :D kocasına şimdi hak verdim, iyiki aldatıyor :D;) |
İskender: Nazımımmmmmm Nazım: Buyrun Efendim İskender: İnci İçerde Nazım: Ne yaparım efendim İskender: Senindir Nazımımmmmm fazla acıtma canını Nazım: Anladım efendim İskender: Hadi kolay gelsin Nazımımmmm :D:D:D |
inci mareze düştü muahah :D |
önce iskender inciye sonra nazım inciye sonra hepsi inciye :eek: |
Nazım'la inci :D düşünmek bile korkunç :D |
buldular sömürüyolar inciyi:D |
güzel olsa bari :o |
Memati ölmüş mü sounucu buraya yazarsınız.. Bi ölmüş mü diye izleyemem. :p |
ölmemiş işte fragmanı izlemedin mi |
Hayır,ölmediyse iyi ama :) |
Alıntı:
|
Ben fanatiği değilim :( Ara sıra eserse izlerim ama Memati olayı 2 haftadır meraklandırmıştı. |
Alıntı:
biraz mouse'unu kıpırdatıp arka sayfalardan bakabilirsin. |
ölmemiş ama kafa bi bir milyon..en son sandalyeden falan düşüyo ne içirdiler acaba :S |
memati uçuyo :D |
memati abimiz inşallah yaşayacak :D |
az kaldı az:D |
Geri sayım başlasın son4 saat :) |
sitelerde kapalı olunca çok canım sıkkın ii gelecek vadi... |
yeni dişçiden geldim..kafamın sol tarafını hissetmiyorum 2 iğne yedim..ama bugün kvp nin olması bugün tüm acılarımı hafifletiyor :p |
az kaldı millet nerdesiniz :) |
9:15'te mi başlıyor yeni bölüm ? |
Alıntı:
|
Başladı :o |
Memati'yi bu bölümde bulamıcaklar :D |
dedim ama eroin vermişlerdir diye. |
hakan yine yalan oldu :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:01:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.