R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

MicroChip 02-04-2008 12:38:22

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1660528)
[media]http://www.youtube.com/watch?v=LFBqt-M93Hw[/media]

saol hemen izliyorum ;)

edt: süper bölüm, ödül alacak bir senaryo izliycez yarın..polatında dediği gibi sıka sıka :)

okyay58 02-04-2008 12:45:39

İskender & İnci ;)

:D :D

HKNOCN 02-04-2008 13:39:49

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1660572)
İskender & İnci ;)

:D :D


İkiside psikopattı zaten.. İyi old bu.:rolleyes:

MicroChip 02-04-2008 13:41:20

desenize süleymana kardeş geliyor :D :D :D

WebWorm 02-04-2008 13:49:07

sülümana gerçekten kardeş geliyor :D

bu arada son bazuka atılan yer neresi??

bide mematiye bi ilaç vermişler sanırım.. Bakışlar fena :D

Deae 02-04-2008 14:00:52

Önce abdülhey sonra memati polat tek tek topluyo milletin elinden :D

ManuaL 02-04-2008 14:46:34

mematinin kafa güzel salsınlar bak ellerini hepsine sırayla nasıl sıkıyor izleyelim :D:D

fatihbaz 02-04-2008 15:24:28

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1660810)
desenize süleymana kardeş geliyor :D :D :D

güzel espri üstad,+ rep :D

Red John 02-04-2008 15:30:12

İskender sonra İnciyi Nazımada verebilir :D:D

ach 02-04-2008 18:38:07

oo fragmanda gelmiş :D

Must4f4 02-04-2008 18:44:15

ohhhhhhhhhh memati ölmeyecek sanırım. sanırım bazukanın atıldığı yer iskender ve inci'nin olduğu ev :D

HaytaWeb 02-04-2008 18:49:58

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1661335)
İskender sonra İnciyi Nazımada verebilir :D:D

zauzah koptum burda :D

Jason 02-04-2008 18:52:26

İnci elden ele :D
Şaka bi yana Küçük Süleyman geliyor :p
Demiştim zaten ben bir önceki mesajlarımda :cool:

Must4f4 02-04-2008 18:53:05

polat fuat'ı kaldırırken inci gidip polatın evinde polata asılmadımı :D ya bu inci harbiden kaşarmış :D kocasına şimdi hak verdim, iyiki aldatıyor :D;)

Red John 02-04-2008 18:53:41

İskender: Nazımımmmmmm
Nazım: Buyrun Efendim
İskender: İnci İçerde
Nazım: Ne yaparım efendim
İskender: Senindir Nazımımmmmm fazla acıtma canını
Nazım: Anladım efendim
İskender: Hadi kolay gelsin Nazımımmmm

:D:D:D

MicroChip 02-04-2008 18:55:56

inci mareze düştü muahah :D

ach 02-04-2008 19:05:11

önce iskender inciye sonra nazım inciye sonra hepsi inciye :eek:

HaytaWeb 02-04-2008 19:15:13

Nazım'la inci :D düşünmek bile korkunç :D

Fhenix 02-04-2008 19:24:57

buldular sömürüyolar inciyi:D

ach 02-04-2008 19:44:35

güzel olsa bari :o

aytuggg 02-04-2008 19:55:42

Memati ölmüş mü sounucu buraya yazarsınız..

Bi ölmüş mü diye izleyemem. :p

ach 02-04-2008 20:02:39

ölmemiş işte fragmanı izlemedin mi

aytuggg 02-04-2008 20:03:40

Hayır,ölmediyse iyi ama :)

HaytaWeb 02-04-2008 20:05:42

Alıntı:

aytuggg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1662822)
Hayır,ölmediyse iyi ama :)

fragmanı izlemedinmi :eek: pes :p

aytuggg 02-04-2008 20:08:28

Ben fanatiği değilim :(

Ara sıra eserse izlerim ama Memati olayı 2 haftadır meraklandırmıştı.

Fhenix 02-04-2008 20:42:06

Alıntı:

aytuggg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1662791)
Memati ölmüş mü sounucu buraya yazarsınız..

Bi ölmüş mü diye izleyemem. :p


biraz mouse'unu kıpırdatıp arka sayfalardan bakabilirsin.

MicroChip 02-04-2008 20:43:29

ölmemiş ama kafa bi bir milyon..en son sandalyeden falan düşüyo ne içirdiler acaba :S

noxious 02-04-2008 21:34:25

memati uçuyo :D

eXe34 03-04-2008 00:20:21

memati abimiz inşallah yaşayacak :D

Fhenix 03-04-2008 16:43:21

az kaldı az:D

Deae 03-04-2008 16:46:08

Geri sayım başlasın son4 saat :)

Red John 03-04-2008 16:46:52

sitelerde kapalı olunca çok canım sıkkın ii gelecek vadi...

MicroChip 03-04-2008 18:20:18

yeni dişçiden geldim..kafamın sol tarafını hissetmiyorum 2 iğne yedim..ama bugün kvp nin olması bugün tüm acılarımı hafifletiyor :p

vezir 03-04-2008 20:53:56

az kaldı millet nerdesiniz :)

husay 03-04-2008 20:56:22

9:15'te mi başlıyor yeni bölüm ?

MicroChip 03-04-2008 20:57:54

Alıntı:

husay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1667634)
9:15'te mi başlıyor yeni bölüm ?

9:15 yazıyor ama reklam falan koyuyolar başta 9:30 a doğru başlıyor zaman zaman

iBiL 03-04-2008 21:16:22

Başladı :o

trickster 03-04-2008 21:29:35

Memati'yi bu bölümde bulamıcaklar :D

Fhenix 03-04-2008 21:34:59

dedim ama eroin vermişlerdir diye.

MicroChip 03-04-2008 21:35:14

hakan yine yalan oldu :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:01:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.