R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

iBiL 27-03-2008 21:41:10

Mamati :(

Duygusal 27-03-2008 21:42:52

kaybettik :(

Ufuk Gedik 27-03-2008 21:43:54

ilk başını kaçırdım.ilk 5 dk.
noldu biri anlatsın

Labidu 27-03-2008 21:44:13

Hayır memati ölmedi arkadaşlar mantıklı olun.İskender ne diyor sende benim gibi acıdınmı mematiye diyor ?Yani iskender mematiye sözde acımış ve vurmamış.

Ayrıca biri dün msn den demişti mematiyi görmüş sakallıymış ölmediğini söylemiş

winston 27-03-2008 21:44:37

senaristler bu adamı bu şekilde öldürmezler diye düşünüyorum

SABOCES 27-03-2008 21:45:02

memati ölmesin ya :( polat dehşet sinirlendi neydi o bakışlar öyle :/

Ufuk Gedik 27-03-2008 21:48:15

la bana biri ilk 5 dk yı anlatsın :D

winston 27-03-2008 21:49:59

polat ofisine girdi..elleri başında..2 dk şok zaten bütün adamları..karar verdiler hep beraber..polatın yanına geldiler ofise..abi dediler bu böyle olmaz..polat ta tamam dedi..siz bilirsiniz falan..kuşandılar silahları..vs vs vs..

Labidu 27-03-2008 21:51:01

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637580)
la bana biri ilk 5 dk yı anlatsın :D

ya bişe olmadı iskender büro değişti polat ve adamları eski büroyu bastı ama iskenderler çoktan gitmişti falan şuan çok önemli bişe yok.

Muronun başkanı muroya etkinlik planı yaptınızmı falan dedi

muroda dediki ateş yakma ordan oraya zıplama falan :D olm izlersin youtubdan

HKNOCN 27-03-2008 22:04:38

Youtube upload eden yokmu hocam aranızda :D

Labidu 27-03-2008 22:10:39

muroya bak ya muhahahahaha :D

iBiL 27-03-2008 22:21:46

Memati öldü bence, ihtiyarlarda teyit etti. :o

TRN 27-03-2008 22:21:50

muroya koptum :D:D:D dul karı cocugu :p

flashdance 27-03-2008 22:22:08

memati bence yaşıyor çünkü kv'si bilgiğiniz gibi süprizleriyle ünlü :)

vezir 27-03-2008 22:23:20

zuhaha muro nasıl taklit yaptı öyle öldüm öldüm gülmekten :D:)

Fhenix 27-03-2008 22:24:25

bulut ne kötü oldu öyle ya

linksis 27-03-2008 22:25:48

muronun cetonun annesını taklit etmesi yere yatırdı benı yaa

Labidu 27-03-2008 22:27:41

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637662)
Memati öldü bence, ihtiyarlarda teyit etti. :o

ihtiyarların teyit ettiği mematinin ölmesi değil.Davası için mematiden bile geçebilmesidir.Yani bu mematinin öldüğü anlamına gelmez

Duygusal 27-03-2008 22:27:45

muro süperdi yav tilililili :D

TRN 27-03-2008 22:28:28

oğlum dağa çıkmış, akibetini merak ediyorum, devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto... lelelele :D:D:

cenkaraman 27-03-2008 22:28:45

zuhahaha muro olum daha çıktı valeyyyy :D:D:D

iBiL 27-03-2008 22:29:40

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637684)
ihtiyarların teyit ettiği mematinin ölmesi değil.Davası için mematiden bile geçebilmesidir.Yani bu mematinin öldüğü anlamına gelmez

İnş. doğrudur abi. :o

Labidu 27-03-2008 22:34:02

yav memati ölmedi ibilibi sakallı bi şekilde karşımıza çıkacak yaz bunu biyere

UltiCode 27-03-2008 22:35:17

şimdi bulutu vuracaklar muro kurdu tezgahı

EDIT:
aradığın oradadır POLAT ALEMDAR :D

Fhenix 27-03-2008 22:41:50

memati ölmedi,ihtiyarın dediği çatışmada ortaya çıkacak heralde

eXe34 27-03-2008 22:50:16

Mematisiz çatışmanın tadı yok beyler

UltiCode 27-03-2008 22:53:00

haklısın.. neyse olsun nası olsa çatışmanın sonunda memati var (galiba) :)

Red John 27-03-2008 22:57:30

Muro gene uçuruyor :)

vezir 27-03-2008 22:57:32

memati yok bu bölüm.

hakanı alacak polat.

flashdance 27-03-2008 23:01:24

hehhe memati yaşıyor :D

Fhenix 27-03-2008 23:01:57

memati yaşıyor da olabilir tuzak ta olabilir.

UltiCode 27-03-2008 23:02:09

çok gıcıklar yaaa :S

oktay 27-03-2008 23:03:11

hakan mematinin yasadığını söyledi mutlu son :D

Hostsahibi 27-03-2008 23:03:37

memati yaşıyor arkadaşlar ben en başından beri söylüyorum bulut ta ölmiycek ama kim kurtarıcak...

ByMsT 27-03-2008 23:03:42

Adamlar 1 hafta arayı boşuna almamışlar güzel bölüm oldu :)

eXe34 27-03-2008 23:03:48

yuzak bence ama inş. abimiz yaşıyordur

vezir 27-03-2008 23:04:15

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637789)
memati yok bu bölüm.

hakanı alacak polat.

ben bişeyi biliyorumda söylüyorum :D :p

iBiL 27-03-2008 23:04:21

Hakan'ın yerinde kim olsa aynı şeyi söylerdi.

Memat'i hakkında kesin bir bilgi yok şuan için. :)

Hostsahibi 27-03-2008 23:05:16

benim bildigim hakan dötünün kurtarmak için dogruları konuşurz daha önce oldugu gibi.. :))

Red John 27-03-2008 23:05:24

Memati yaşıyor.Hakan can korkusu yaşadımı ötüyor hep tuzak değil bence doğruyu söyledi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:37:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.