![]() |
Mamati :( |
kaybettik :( |
ilk başını kaçırdım.ilk 5 dk. noldu biri anlatsın |
Hayır memati ölmedi arkadaşlar mantıklı olun.İskender ne diyor sende benim gibi acıdınmı mematiye diyor ?Yani iskender mematiye sözde acımış ve vurmamış. Ayrıca biri dün msn den demişti mematiyi görmüş sakallıymış ölmediğini söylemiş |
senaristler bu adamı bu şekilde öldürmezler diye düşünüyorum |
memati ölmesin ya :( polat dehşet sinirlendi neydi o bakışlar öyle :/ |
la bana biri ilk 5 dk yı anlatsın :D |
polat ofisine girdi..elleri başında..2 dk şok zaten bütün adamları..karar verdiler hep beraber..polatın yanına geldiler ofise..abi dediler bu böyle olmaz..polat ta tamam dedi..siz bilirsiniz falan..kuşandılar silahları..vs vs vs.. |
Alıntı:
Muronun başkanı muroya etkinlik planı yaptınızmı falan dedi muroda dediki ateş yakma ordan oraya zıplama falan :D olm izlersin youtubdan |
Youtube upload eden yokmu hocam aranızda :D |
muroya bak ya muhahahahaha :D |
Memati öldü bence, ihtiyarlarda teyit etti. :o |
muroya koptum :D:D:D dul karı cocugu :p |
memati bence yaşıyor çünkü kv'si bilgiğiniz gibi süprizleriyle ünlü :) |
zuhaha muro nasıl taklit yaptı öyle öldüm öldüm gülmekten :D:) |
bulut ne kötü oldu öyle ya |
muronun cetonun annesını taklit etmesi yere yatırdı benı yaa |
Alıntı:
|
muro süperdi yav tilililili :D |
oğlum dağa çıkmış, akibetini merak ediyorum, devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto... lelelele :D:D: |
zuhahaha muro olum daha çıktı valeyyyy :D:D:D |
Alıntı:
|
yav memati ölmedi ibilibi sakallı bi şekilde karşımıza çıkacak yaz bunu biyere |
şimdi bulutu vuracaklar muro kurdu tezgahı EDIT: aradığın oradadır POLAT ALEMDAR :D |
memati ölmedi,ihtiyarın dediği çatışmada ortaya çıkacak heralde |
Mematisiz çatışmanın tadı yok beyler |
haklısın.. neyse olsun nası olsa çatışmanın sonunda memati var (galiba) :) |
Muro gene uçuruyor :) |
memati yok bu bölüm. hakanı alacak polat. |
hehhe memati yaşıyor :D |
memati yaşıyor da olabilir tuzak ta olabilir. |
çok gıcıklar yaaa :S |
hakan mematinin yasadığını söyledi mutlu son :D |
memati yaşıyor arkadaşlar ben en başından beri söylüyorum bulut ta ölmiycek ama kim kurtarıcak... |
Adamlar 1 hafta arayı boşuna almamışlar güzel bölüm oldu :) |
yuzak bence ama inş. abimiz yaşıyordur |
Alıntı:
|
Hakan'ın yerinde kim olsa aynı şeyi söylerdi. Memat'i hakkında kesin bir bilgi yok şuan için. :) |
benim bildigim hakan dötünün kurtarmak için dogruları konuşurz daha önce oldugu gibi.. :)) |
Memati yaşıyor.Hakan can korkusu yaşadımı ötüyor hep tuzak değil bence doğruyu söyledi :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:37:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.