![]() |
tuzakta olabilir. |
Bu hakan kadar dönek adam görmedim. Oğlum dağa çıktı, çeto çeto :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Memati Ölecek Mi? Hayir 357681 78% Evet 95989 20% |
bence vuracak :D:DD:D |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
mematinin ölmedigini düşünüyorum bende.hakan o durumda yalan söylemez gibi geliyor bana,ben mematiden çok bulutu merak ediyorum.tam sevindim arabaya atladı kaçtı,kurtuldu diye ama gidip başka biryerde devrildi :( memati firarda olsa bulutu o bulsun,kurtarsın diyecem ama sanırım memati hakanların elinde.... |
Ya zaten memati ölse mematinin ölüm sahnesini göstermezler mi dizide polat alemdar'dan sonra o geliyor sadece ölmüş diyip allah rahmet eylesin mi diceklerdi Ama bölüm güzeldi izlediğimize değdi. Bulut hakkında kafama soru takıldı acaba öldü mü yoksa telefon açıp doktor falan mı çagırdı vücütu hakaret etmesin diyede düz çimenlere yattı yoksa harbiden gidici mi ? |
Alıntı:
bi başka konuda muronun gazeteci benzetmesi.koptum yhaa :D |
mematiyi geçin yaa.. memati ölmez.. bulut gitti :( |
Çeto Başkan Ölmesin:(:(:(:(:(:(:( :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: |
Bulutta ölmeyecek bence ölecek olsa oracıkta ölürdü arabanın zırhlı olması kurtardı. |
memati ölmedi galiba hakan ötecek:D |
Alıntı:
|
Muro'nun çetonun anasının taklidini yapması mükemmeldi ya (: Abi adam oyunculuğun hakkını veriyor. |
Muronun kadın proğramı taklidi :D [media]http://www.youtube.com/watch?v=UsmOsFytbIM[/media] |
Bulut yaşar inş. matrak geçiyo onunla,eğer mematiyi muro ödürdüyse sülalesini kescekmiş bak:) |
evet açıklıyorum (: Memati ölmüyor olay şöyle devam ediyor; memeti kafasına dayanan silahın altında hakana son darbeyi vuruyor hakanın öttüğünü iskenderin yanında söylüyor ve iskender hakanın öttüğünü anlamak için infazı ikinci plana atıyor bu arada memati daha önce istihbaratçıların içeriye aldığı olaydan ders almış olmalıki her zaman br adem onu kurtarmak için bıçak vermeye gelmiyeceğini düşünüp yanında bir tırnak makası taşımaya karar vermiş mevzuda bu olay olunca arka cebinden tırnak makasını (: çıkarıp bıçağıyla ipleri çözüyor ve herkesin beklediği gelişme yaşanıor memati firar ediyor (: |
memati ölmesin,bulut ölmesin,muro ölmesin,fişek çetin ölmesin....eeee kim ölecek? :D |
*Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine.Senin içindeki ana sevgisini de ! :D |
muro bitirdi benide alem adam ya :D insan sevgisi yüzünden bunun başına ilerleyen bölümlerde bakalım neler gelicek.. hakanım canına okuyacaz senin milletin gözü dönmüş hele bi oyun oynasın canını okurlar :D |
çeto : erkek 2 yerden yumuşak çıkar başkanım birincisi hamamdan .... muro: kes lannnnn 2.sini bilene rep vericem :p zuahhaaaa:D ne diyalogdu ama. |
oğlum dağa çıkmış, akibetini merak ediyorum,oğlum sana sesleniyorum çetoo.. devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön......lelelele :D:D:D:D |
Alıntı:
|
+repini veriyorum ramonerassi :DD bide muro ne diyor diyalogun sonunda çetoyu kovalarken dul karı çocuğu :D:zuha kopuyorum ya bu arada ****** video için sağol :) |
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=AlO_qN54OOc[/MEDIA] :D |
Muro dişi yakarışa çıksın :D |
Alıntı:
Nalet olsun diyo :D:D |
ya arkadaşlar ömer babanın çaldığı müzik i nerden bulabilirim :R çok hoşuma gitti |
şu muro'nun lelelelelelele demesı kopardı benı :D |
Bulut Mematiyi seviyor öldüremez :) eğer bu işi muro yaptıysa sülalesini kesicem dedi :) |
şimdi izledim gayet iyiymiş bu bölümde ;) |
Alıntı:
|
Ya şu ömer babanın ney çalma sahnesindeki müzik kimde var ismi cismi nedir bunun ;D 2 saattir arıyorum bulamadım :S |
Farkındaysanız Bulut telefonla bir yeri aradı ve sonra arabayı kenara çekip bayıldı. Bence orda heralde onların kurdugu bir sistem var. Galiba bulut prayı arayınca nerde oldugunu bulup ekibinden adamlar onu alıcaklardır diye düşünüyorum. Iskender Memati 'ninde gözünü kesti diye düşündüm ilk başta ama sanmıyorum o kadar ama epey bir acı verdi Memati' ye buna eminim :) |
Devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön(Değil) Devletin kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön (Olacak) Aralarında dünya kadar mana ve mesaj var Dikkatli izlemiosunuz... |
Ne demişler, Bu işler ekip işi :) |
Alıntı:
|
arkadaslar bir sorum olacak abdülhey herhalde bir bölüm de yamukluk mu ne yapmis ? o hangi bölüm |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:22:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.