R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Fhenix 27-03-2008 23:06:39

tuzakta olabilir.

HaytaWeb 27-03-2008 23:07:03

Bu hakan kadar dönek adam görmedim.

Oğlum dağa çıktı, çeto çeto :D

Labidu 27-03-2008 23:07:09

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637703)
yav memati ölmedi ibilibi sakallı bi şekilde karşımıza çıkacak yaz bunu biyere

sakalımız yokki sözümüz dinlensin:D

oktay 27-03-2008 23:07:39

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637828)
benim bildigim hakan dötünün kurtarmak için dogruları konuşurz daha önce oldugu gibi.. :))

bence senaristler reyting toplamak için hakanı öttürüyorlar,mematiyi bi kaç bölüm daha göremeyiz,kurtlarvadisi.com anketine bakın.

Memati Ölecek Mi?
Hayir 357681
78%

Evet 95989
20%

dennickzuatra 27-03-2008 23:07:53

bence vuracak :D:DD:D

iBiL 27-03-2008 23:08:32

Alıntı:

iBiL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637824)
Hakan'ın yerinde kim olsa aynı şeyi söylerdi.

Memat'i hakkında kesin bir bilgi yok şuan için. :)

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637842)
sakalımız yokki sözümüz dinlensin:D

:rolleyes:

vezir 27-03-2008 23:08:33

Alıntı:

dennickzuatra Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637847)
bence vuracak :D:DD:D

yuh o nasıl senaryo :o

fatihbaz 27-03-2008 23:10:00

mematinin ölmedigini düşünüyorum bende.hakan o durumda yalan söylemez gibi geliyor bana,ben mematiden çok bulutu merak ediyorum.tam sevindim arabaya atladı kaçtı,kurtuldu diye ama gidip başka biryerde devrildi :( memati firarda olsa bulutu o bulsun,kurtarsın diyecem ama sanırım memati hakanların elinde....

ach 27-03-2008 23:10:45

Ya zaten memati ölse mematinin ölüm sahnesini göstermezler mi dizide polat alemdar'dan sonra o geliyor sadece ölmüş diyip allah rahmet eylesin mi diceklerdi

Ama bölüm güzeldi izlediğimize değdi.

Bulut hakkında kafama soru takıldı acaba öldü mü yoksa telefon açıp doktor falan mı çagırdı vücütu hakaret etmesin diyede düz çimenlere yattı yoksa harbiden gidici mi ?

RebeLMasteR 27-03-2008 23:11:10

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637860)
mematinin ölmedigini düşünüyorum bende.hakan o durumda yalan söylemez gibi geliyor bana,ben mematiden çok bulutu merak ediyorum.tam sevindim arabaya atladı kaçtı,kurtuldu diye ama gidip başka biryerde devrildi :( memati firarda olsa bulutu o bulsun,kurtarsın diyecem ama sanırım memati hakanların elinde....

Bencede ölmedi.
bi başka konuda muronun gazeteci benzetmesi.koptum yhaa :D

WebWorm 27-03-2008 23:23:34

mematiyi geçin yaa.. memati ölmez..

bulut gitti :(

mcsoft 27-03-2008 23:24:32

Çeto Başkan Ölmesin:(:(:(:(:(:(:( :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

linksis 27-03-2008 23:26:00

Bulutta ölmeyecek bence ölecek olsa oracıkta ölürdü arabanın zırhlı olması kurtardı.

horoz-2020 27-03-2008 23:27:12

memati ölmedi galiba hakan ötecek:D

mcsoft 27-03-2008 23:30:06

Alıntı:

horoz-2020 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1637931)
memati ölmedi galiba hakan ötecek:D

isterse polat ölsün Çeto'm yaşasın:(

eviL 27-03-2008 23:32:41

Muro'nun çetonun anasının taklidini yapması mükemmeldi ya (: Abi adam oyunculuğun hakkını veriyor.

Labidu 28-03-2008 00:15:15

Muronun kadın proğramı taklidi :D

[media]http://www.youtube.com/watch?v=UsmOsFytbIM[/media]

efe7822 28-03-2008 00:18:01

Bulut yaşar inş. matrak geçiyo onunla,eğer mematiyi muro ödürdüyse sülalesini kescekmiş bak:)

DreamSinger 28-03-2008 00:27:09

evet açıklıyorum (:

Memati ölmüyor olay şöyle devam ediyor;
memeti kafasına dayanan silahın altında hakana son darbeyi vuruyor hakanın öttüğünü iskenderin yanında söylüyor ve iskender hakanın öttüğünü anlamak için infazı ikinci plana atıyor bu arada memati daha önce istihbaratçıların içeriye aldığı olaydan ders almış olmalıki her zaman br adem onu kurtarmak için bıçak vermeye gelmiyeceğini düşünüp yanında bir tırnak makası taşımaya karar vermiş mevzuda bu olay olunca arka cebinden tırnak makasını (: çıkarıp bıçağıyla ipleri çözüyor ve herkesin beklediği gelişme yaşanıor memati firar ediyor (:

fatihbaz 28-03-2008 00:27:57

memati ölmesin,bulut ölmesin,muro ölmesin,fişek çetin ölmesin....eeee kim ölecek? :D

Jason 28-03-2008 00:29:21

*Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine.Senin içindeki ana sevgisini de ! :D

SABOCES 28-03-2008 00:30:35

muro bitirdi benide alem adam ya :D insan sevgisi yüzünden bunun başına ilerleyen bölümlerde bakalım neler gelicek..

hakanım canına okuyacaz senin milletin gözü dönmüş hele bi oyun oynasın canını okurlar :D

vezir 28-03-2008 00:34:05

çeto : erkek 2 yerden yumuşak çıkar başkanım birincisi hamamdan ....
muro: kes lannnnn

2.sini bilene rep vericem :p

zuahhaaaa:D ne diyalogdu ama.

TRN 28-03-2008 00:35:04

oğlum dağa çıkmış, akibetini merak ediyorum,oğlum sana sesleniyorum çetoo.. devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön......lelelele :D:D:D:D

ramonerassi 28-03-2008 00:35:45

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1638209)
çeto : erkek 2 yerden yumuşak çıkar başkanım birincisi hamamdan ....
muro: kes lannnnn
2.sini bilene rep vericem :p
zuahhaaaa:D ne diyalogdu ama.

2.si kafiyeli işte hamam ın son harflerine göz at :D

vezir 28-03-2008 00:37:12

+repini veriyorum ramonerassi :DD

bide muro ne diyor diyalogun sonunda çetoyu kovalarken dul karı çocuğu :D:zuha kopuyorum ya

bu arada ****** video için sağol :)

unicorn 28-03-2008 00:49:58

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=AlO_qN54OOc[/MEDIA]

:D

ach 28-03-2008 00:52:48

Muro dişi yakarışa çıksın :D

Fhenix 28-03-2008 00:53:11

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1638192)
*Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine.Senin içindeki ana sevgisini de ! :D


Nalet olsun diyo :D:D

On3m 28-03-2008 01:06:32

ya arkadaşlar ömer babanın çaldığı müzik i nerden bulabilirim :R çok hoşuma gitti

jackal 28-03-2008 01:21:43

şu muro'nun lelelelelelele demesı kopardı benı :D

Sabri 28-03-2008 03:12:22

Bulut Mematiyi seviyor öldüremez :)
eğer bu işi muro yaptıysa sülalesini kesicem dedi :)

ManuaL 28-03-2008 04:05:34

şimdi izledim gayet iyiymiş bu bölümde ;)

Sabri 28-03-2008 04:11:30

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1638653)
şimdi izledim gayet iyiymiş bu bölümde ;)

evet bende yeni izledim şu internet gerçekten güzel icat :)

On3m 28-03-2008 04:15:20

Ya şu ömer babanın ney çalma sahnesindeki müzik kimde var ismi cismi nedir bunun ;D 2 saattir arıyorum bulamadım :S

Macabré 28-03-2008 12:13:49

Farkındaysanız Bulut telefonla bir yeri aradı ve sonra arabayı kenara çekip bayıldı.
Bence orda heralde onların kurdugu bir sistem var. Galiba bulut prayı arayınca nerde oldugunu bulup ekibinden adamlar onu alıcaklardır diye düşünüyorum. Iskender Memati 'ninde gözünü kesti diye düşündüm ilk başta ama sanmıyorum o kadar ama epey bir acı verdi Memati' ye buna eminim :)

DreamSinger 28-03-2008 13:13:45

Devrimci kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön(Değil)
Devletin kucağı ana kucağı gibidir oğlum çeto çeto kurban olam eve dön (Olacak)

Aralarında dünya kadar mana ve mesaj var Dikkatli izlemiosunuz...

Haymac 28-03-2008 13:18:43

Ne demişler,
Bu işler ekip işi :)

Deae 28-03-2008 13:20:19

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1638186)
memati ölmesin,bulut ölmesin,muro ölmesin,fişek çetin ölmesin....eeee kim ölecek? :D

Tabiki ben :D yani İskender Böyük :D

YoLcu 28-03-2008 13:28:50

arkadaslar bir sorum olacak

abdülhey herhalde bir bölüm de yamukluk mu ne yapmis ? o hangi bölüm


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:22:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.