R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

HERSOY 20-03-2008 19:21:34

haftaya inadına ben izlemicem ya hayret bişey sinir oldum

Ahmet94 20-03-2008 19:28:22

ben boşuna mı bekledim bu günü

Seryak 20-03-2008 20:10:08

arkadaşlar bu hafta yeni bölümü yayınlanacakmı özetin ardından

karaLi 20-03-2008 20:11:38

Alıntı:

Seryak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608835)
arkadaşlar bu hafta yeni bölümü yayınlanacakmı özetin ardından

hayır bu hafta geçen haftanın özeti ve tekrarı var. MALESEF :@

Seryak 20-03-2008 20:12:56

değiştirmeyi unuttular heralde duyumlar doğru çıktı

triangle 20-03-2008 20:19:13

Kurtlar Vadisi Pusu’nun geçmiş bölümlerinde yayınlanan bazı sahnelere RTÜK tarafından ceza uygulanmıştır. Bu yüzden dizinin 31. bölümünün yeniden revizyona girmesi gereği doğmuştur. Kurtlar Vadisi Pusu’nun 31. bölümü aksiyon sahnelerinde yapılacak değişikliklerin ardından 27 Mart Perşembe gecesi izleyicisiyle buluşacaktır.



Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi


Üzüntüyle bildiririz.

Pana Film

vezir 20-03-2008 20:26:04

yinemi rtük :mad:

Hostsahibi 20-03-2008 20:27:10

ne biçim iş yaa. :(((

noxious 20-03-2008 20:33:36

Alıntı:

msnden bir dost Nickli Üyeden Alıntı
POLAT KURŞUN YERİNE GÜL ATSIN ADAMLARA BELKİ TİKENİ BATARDA KAN KAYBINDAN ÖLÜRLER

msnden bir ardakaşın yorumu :)

Red John 20-03-2008 20:35:21

aslında önceden düşünmek lazımdı rtük işin içinde olduğunu

SABOCES 20-03-2008 20:37:55

iyi bari hiçdeğilse rtüktenmiş nedeni bizde reyting uğruna geciktirdiler sanıyorduk.. ama ne olursaolsun memati ölmesin..

Hostsahibi 20-03-2008 20:38:09

cidden arkadaş dogru söylemiş.. bunu panafilm e söyleyelim :)) gül atsın polat...

Labidu 20-03-2008 20:38:46

arkadaşlar siz bunu yediniz mi ?

Evet trük önceden uyarmıştır doğrudur ancak bu bölüme denk gelmesi tesadüf değil bence senaryoda değişiklik yapıyorlar yada yetişmedi

HERSOY 20-03-2008 20:40:48

mematinin kafaya sıkarken çok kan çıkmış rütükde olmaz demiş :D:D

vezir 20-03-2008 20:41:49

yemek istemiyorumda, dediğin gibiyse düşünmüyorlarmı rtük yarın birgün yalanlarsa ne duruma düşeceklerini :cool:

SABOCES 20-03-2008 20:43:15

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1608964)
arkadaşlar siz bunu yediniz mi ?

Evet trük önceden uyarmıştır doğrudur ancak bu bölüme denk gelmesi tesadüf değil bence senaryoda değişiklik yapıyorlar yada yetişmedi


****** sanmıyorum böyle bir riske girsinler dizi açısından büyük bir olay olur..

VEGA 20-03-2008 20:44:10

1 haftadır bekliyoruz ya başlayacağım rtük'e de şimdi.Allah'ım ya.

Labidu 20-03-2008 20:45:02

Yalan söylüyorlar demedim.Yani en azından Evet rtük uyarmıştır bence bu doğrudur.Ancak bence başka sebepler nedeniyle bu sebebi ortaya atarak kitleyi sakinleştirmek istemiş olabilirler.

vezir 20-03-2008 20:45:24

ben açıklamadan şunu anlıyorum.

rtüğün kızdığı ve önceki bölümlerde ceza uyguladığı sahnelere benzer sahneleri bunlar 31. bölümde yine çektiler. sonra dank etti kafalarına biz napıyoz dediler durum bu galiba :o

fraklit 20-03-2008 20:55:35

yani bugun yok mu vadi :cry

Labidu 20-03-2008 20:57:25

şuan tekrar oynuyor

HERSOY 20-03-2008 20:59:34

rütük filan bahane bence ekşın yapalım yayınlamayalım dediler sonra yayınlamayınca tepki arttı millete eski bölümlere kızmıştı bunada kızar dedik yayınlamadık diyolar

kopekolduren 20-03-2008 20:59:37

resmi sitesinde

Kurtlar Vadisi Pusu’nun geçmiş bölümlerinde yayınlanan bazı sahnelere RTÜK tarafından ceza uygulanmıştır. Bu yüzden dizinin 31. bölümünün yeniden revizyona girmesi gereği doğmuştur.

Kurtlar Vadisi Pusu’nun 31. bölümü, aksiyon sahnelerinde yapılacak değişikliklerin ardından, 27 Mart Perşembe gecesi izleyicileriyle buluşacaktır.



Üzüntüyle bildiririz.



Pana Film

demişler

MicroChip 20-03-2008 21:03:04

bi işler dönüyo ama çözemedim

fraklit 20-03-2008 21:10:00

bir haftadır bekliyoruz.şimdi showtv çıktı yeni bölüm 27 mart perşembe :cry

TeKKursun 20-03-2008 21:11:01

tepki için spam mailler atmaya başlayabiliriz yani öylemi :D:D

fatihbaz 20-03-2008 21:41:01

noldu yeni bölüm çıktı mı?çıkmayacak diye eve de gitmedim :D

TReX 20-03-2008 21:41:48

sinir ettiler beni bugün fragmanlarda bu akşam yeni bölümü diyip durmuyolar mıydı niye değişti sonradan haydi herkes tepkisini göstersin
http://www.showtvnet.com/yardim/inde...=4&ID=1&KKID=3
info@panafilm.com ortalığı birbirine katalım :p

Sabri 20-03-2008 21:42:26

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609212)
noldu yeni bölüm çıktı mı?çıkmayacak diye eve de gitmedim :D

fırla çabuk eve yeni bölüm başladı memati ortalığı kan gölüne çevirdi hakanla iskenderi kesti.

Onurss 20-03-2008 21:45:07

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609224)
fırla çabuk eve yeni bölüm başladı memati ortalığı kan gölüne çevirdi hakanla iskenderi kesti.

Kurtuluş anı çok güzeldi :D:D

Labidu 20-03-2008 21:45:43

20 dakikadır reklam var

MicroChip 20-03-2008 21:47:07

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609224)
fırla çabuk eve yeni bölüm başladı memati ortalığı kan gölüne çevirdi hakanla iskenderi kesti.

öyle olsa senin r10 da ne işin var şuan :D

Sabri 20-03-2008 21:47:34

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609237)
20 dakikadır reklam var

Show tekrar bölümünde bile suyunu çıkardı

TReX 20-03-2008 21:47:36

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609237)
20 dakikadır reklam var

kapatsın herkes ya izlemeyin tepkimizi gösterelim :p

RemiX 20-03-2008 21:50:03

bu neya yeni bölüm yok mu vermicekler mi? şaka mı bu :S

jackal 20-03-2008 21:53:42

bunun adı nabız yoklamaktır, 1 hafta izleyicinin nabzını yokla ona göre şerbet ver, varmı dünyanın hiç bir yerinde böyle bir uygulama, hangi dizi olursa olsun dizi günü günü geçtim yahu saatler kala dizi iptalimi olurmuş,
2 Sene önceki kurtlar vadisi reytinglerine bakın bugunkine bakın yine 1. ama eskıden %45 ızlenme alırken şimdi %25 lerle 1. tamamen yapmış oldukları yanlışların sonucudur bu, 1 buyuk darbede bugun yedıler bundan sonra hangı ızleyıcı haftaa ertelenmeyecek dıyebılır, topuda atmışlar RTUK e RTUK ne diyor bakalım

MicroChip 20-03-2008 21:59:54

Alıntı:

jackal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609281)
bunun adı nabız yoklamaktır, 1 hafta izleyicinin nabzını yokla ona göre şerbet ver, varmı dünyanın hiç bir yerinde böyle bir uygulama, hangi dizi olursa olsun dizi günü günü geçtim yahu saatler kala dizi iptalimi olurmuş,
2 Sene önceki kurtlar vadisi reytinglerine bakın bugunkine bakın yine 1. ama eskıden %45 ızlenme alırken şimdi %25 lerle 1. tamamen yapmış oldukları yanlışların sonucudur bu, 1 buyuk darbede bugun yedıler bundan sonra hangı ızleyıcı haftaa ertelenmeyecek dıyebılır, topuda atmışlar RTUK e RTUK ne diyor bakalım

yarım saat öncesinden sadece açıklama yaptılar.bikaç gün öncesinden showtv sitesinde tekrar bölüm yazıyordu..herkeste biliyodu fakat tereddüt içindeydik..

Hostsahibi 20-03-2008 22:16:50

böyle vadi olmaz olsun :))) çakallar vadisi oldu iyice beee.

WebWorm 20-03-2008 22:27:15

ben izlemiyorum kapattım :D

SABOCES 20-03-2008 22:38:16

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609391)
böyle vadi olmaz olsun :))) çakallar vadisi oldu iyice beee.


bak bu güzel oldu :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.