![]() |
Şimdi Polat hakanı öldürür mü?:X |
Alıntı:
'm eki ekledikleri galiba ele geçirdiği ve geçirebilecekleri kişiler. |
Memati, İskender, Pala, Laz Ziya, birde zurriyetsiz diyip duran bir adam vardı :D bu 5 li en ilginç ve filme değişik bir yan katan karakterler. |
Alıntı:
|
Dün aksam mematinin uyursturucu aldığı sahnelerdeki oyunculuğu tek kelimeyele mükemmeldi.Gürkan Uygun u kutluyorum.. |
Alıntı:
O da iyi rol yapıyordu. |
çapsız abidinde vardı :o |
Şuan Muro'yla o deli'yi tek geçerim arkadaş :D ''Lanet olsun içimdeki şu insan sevgisine'' Ama iskender'i de unutmamak lazım iyi oyuncu rolünün hakkını veriyor |
kılıç vardı kılııçç benim adamım selçuk bey'di öldü sonra halil ibrahim'i sevmeye başladım içeri düştü en son memati iyi diyordum o da eroinman oldu beni diziden soğutmaya çalışıyor galiba bu senaristler :D |
Alıntı:
hele o güllünün dala bastığı sahne yokmu :D mayına bastım diyince koptum :D:D:D |
O Değilde eski msj lara bakın Mematiye eroin verilecegini kaç gün önceden haber verdik ama takan yok :D |
pusu'da en mükemmel karakter muro'dur. canlandıran kişiyi tanımıyorum ama müthiş hakkını veriyor rolünün. polat molat hikaye onun yanında. |
Alıntı:
|
ya iskenderin mema-ti deyişi değişmiş diyorum :D |
Kurtlar Vadisi Pusu 33.Bölüm Fragmanı [media]http://www.youtube.com/watch?v=e1-Sfdj7MOQ[/media] Memati kuduruyor:eek: |
kim patlıyo kim patlıyo :( |
yine entresan işler oluyo acaba o patlayan arabadaki kimdi :rolleyes: |
Alıntı:
Kurtlar vadisinde değişme gözlemliyorum :rolleyes: |
Mematiye yazık yav :) İskender işleri büyütüyor İnci ile :D Güzel bölüm olacak gene :) |
Çeto öldü galiba : ( |
iskender boşatır inciyi evlenir :D |
memati abimiz bu hallere düşecek adam değildi. |
bulutum sıka sıka giriyor biyerlere yine :D bu arada iskender inciye bişeymi yediriyor napıyor orada anlamadım :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yıldırım ile Muro birlikte dua ediyorlardı üzgünlerdi |
çetin niye öldü ki :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
yedirmiştir o yedirceğini:D:D |
patlayan o gazeteciydi galiba |
memati tırlattı :D |
ewt ya o ne bağırma fragmanda :) |
bulut estiriyor bu bölüm herhalde :) |
Alıntı:
|
Yine kopacaz bu bölüm desenize :) |
murodan bikaç replik daha beliyorum çünkü seyirciye iyice sevdirdiler.örgüte yüz çevirme zamanı geiyor yavaş yavaş |
Muronun örgüte yüz çevirme zamanı bu bölümde geliyor. |
Muro ile polat kanka olursa hiç şaşırmam :D |
muro'ya yanlış yapmayacaktınız olm diyip örgütün kökünü kazımasın bu muro :D |
Alıntı:
|
inci bu bölüm boyunca iskenderin yanından ayrılmıcak herhalde :D işleri biraz uzun gibi.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.