R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

GoogleFan 04-04-2008 21:12:36

Şimdi Polat hakanı öldürür mü?:X

Cenk 04-04-2008 21:20:17

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671922)
neden mematim demedi :)

memati onun değil.
'm eki ekledikleri galiba ele geçirdiği ve geçirebilecekleri kişiler.

Cenk 04-04-2008 21:27:19

Memati, İskender, Pala, Laz Ziya, birde zurriyetsiz diyip duran bir adam vardı :D

bu 5 li en ilginç ve filme değişik bir yan katan karakterler.

ramonerassi 04-04-2008 21:28:52

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1672038)
birde zurriyetsiz diyip duran bir adam vardı :D

vah vah abuzer kömürcü'ye bak ne çabuk unutulmuş :( :D

Metin-34 04-04-2008 21:32:24

Dün aksam mematinin uyursturucu aldığı sahnelerdeki oyunculuğu tek kelimeyele mükemmeldi.Gürkan Uygun u kutluyorum..

Cenk 04-04-2008 21:34:44

Alıntı:

ramonerassi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1672045)
vah vah abuzer kömürcü'ye bak ne çabuk unutulmuş :( :D

Söyleyince hatırladım.
O da iyi rol yapıyordu.

ach 04-04-2008 22:19:33

çapsız abidinde vardı :o

Jason 04-04-2008 22:21:48

Şuan Muro'yla o deli'yi tek geçerim arkadaş :D

''Lanet olsun içimdeki şu insan sevgisine''

Ama iskender'i de unutmamak lazım iyi oyuncu rolünün hakkını veriyor

ManuaL 04-04-2008 22:29:45

kılıç vardı kılııçç

benim adamım selçuk bey'di öldü sonra halil ibrahim'i sevmeye başladım içeri düştü en son memati iyi diyordum o da eroinman oldu beni diziden soğutmaya çalışıyor galiba bu senaristler :D

Must4f4 04-04-2008 22:33:23

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671975)
Şimdi Polat hakanı öldürür mü?:X

öldürürse abdüş öldürür :)
hele o güllünün dala bastığı sahne yokmu :D mayına bastım diyince koptum :D:D:D

Macabré 06-04-2008 02:45:23

O Değilde eski msj lara bakın
Mematiye eroin verilecegini kaç gün önceden haber verdik ama takan yok :D

salomonis 06-04-2008 10:59:58

pusu'da en mükemmel karakter muro'dur. canlandıran kişiyi tanımıyorum ama müthiş hakkını veriyor rolünün. polat molat hikaye onun yanında.

GoogleFan 06-04-2008 15:13:43

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1678238)
O Değilde eski msj lara bakın
Mematiye eroin verilecegini kaç gün önceden haber verdik ama takan yok :D

Tamam artık inanalım bu hafta ne olacak?:D

Fhenix 06-04-2008 15:17:42

ya iskenderin mema-ti deyişi değişmiş diyorum :D

SABOCES 08-04-2008 00:17:38

Kurtlar Vadisi Pusu 33.Bölüm Fragmanı
[media]http://www.youtube.com/watch?v=e1-Sfdj7MOQ[/media]

Memati kuduruyor:eek:

Fhenix 08-04-2008 00:21:39

kim patlıyo kim patlıyo :(

ramonerassi 08-04-2008 00:21:41

yine entresan işler oluyo acaba o patlayan arabadaki kimdi :rolleyes:

izmirli_ 08-04-2008 00:30:39

Alıntı:

ramonerassi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1687037)
yine entresan işler oluyo acaba o patlayan arabadaki kimdi :rolleyes:

Gazeteci yani Uğur MUMCU

Kurtlar vadisinde değişme gözlemliyorum :rolleyes:

Red John 08-04-2008 00:37:26

Mematiye yazık yav :)
İskender işleri büyütüyor İnci ile :D
Güzel bölüm olacak gene :)

WebStyle 08-04-2008 00:39:59

Çeto öldü galiba : (

ach 08-04-2008 00:41:35

iskender boşatır inciyi evlenir :D

eXe34 08-04-2008 00:42:44

memati abimiz bu hallere düşecek adam değildi.

fatihbaz 08-04-2008 00:42:50

bulutum sıka sıka giriyor biyerlere yine :D bu arada iskender inciye bişeymi yediriyor napıyor orada anlamadım :D

Guajira 08-04-2008 00:44:03

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1671831)
Gel İnci'm.
Git Nazımım.

:):) buna kopulur gecenin bir yarısı

Red John 08-04-2008 00:46:33

Alıntı:

WebStyle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1687087)
Çeto öldü galiba : (

Öldü herhalde..
Yıldırım ile Muro birlikte dua ediyorlardı üzgünlerdi

ach 08-04-2008 00:50:40

çetin niye öldü ki :D

Red John 08-04-2008 00:52:46

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1687140)
çetin niye öldü ki :D

Başkanın sözünü dinlemedi...

Fhenix 08-04-2008 01:04:29

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1687105)
bulutum sıka sıka giriyor biyerlere yine :D bu arada iskender inciye bişeymi yediriyor napıyor orada anlamadım :D


yedirmiştir o yedirceğini:D:D

ertu 08-04-2008 01:10:01

patlayan o gazeteciydi galiba

noxious 08-04-2008 01:10:49

memati tırlattı :D

hengame 08-04-2008 01:29:41

ewt ya o ne bağırma fragmanda :)

ManuaL 08-04-2008 03:38:40

bulut estiriyor bu bölüm herhalde :)

fatihbaz 08-04-2008 10:41:57

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1687539)
bulut estiriyor bu bölüm herhalde :)

inşallah :)

Deae 08-04-2008 10:45:35

Yine kopacaz bu bölüm desenize :)

MicroChip 08-04-2008 12:47:52

murodan bikaç replik daha beliyorum çünkü seyirciye iyice sevdirdiler.örgüte yüz çevirme zamanı geiyor yavaş yavaş

Macabré 08-04-2008 14:59:12

Muronun örgüte yüz çevirme zamanı bu bölümde geliyor.

VEGA 08-04-2008 15:05:17

Muro ile polat kanka olursa hiç şaşırmam :D

ManuaL 08-04-2008 15:06:50

muro'ya yanlış yapmayacaktınız olm diyip örgütün kökünü kazımasın bu muro :D

MicroChip 08-04-2008 15:36:30

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1688698)
muro'ya yanlış yapmayacaktınız olm diyip örgütün kökünü kazımasın bu muro :D

içindeki insan sevgisi yine depreşir örgüte bişey yapmaz:D

WebWorm 08-04-2008 16:01:48

inci bu bölüm boyunca iskenderin yanından ayrılmıcak herhalde :D işleri biraz uzun gibi..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.