R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Onurss 03-04-2008 23:25:32

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668238)
Bence Mema ti kurtlamadan dizi bitecek.Haftaya bırakacaklar o sahneyi :)

Adı üstünde sadece bir tahmindi :D

Ufuk Gedik 03-04-2008 23:25:52

kurtuldu be :D

The_Ptah 03-04-2008 23:26:20

İskender işi biliyor ....

The_RoTinG 03-04-2008 23:26:33

Memonun durul acayipte ya ama tüylerim diken diken oldu :o aglıyordum az daha

pRoFeSSioNaL 03-04-2008 23:26:47

Alıntı:

trickster Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1667766)
Memati'yi bu bölümde bulamıcaklar :D

bu işler sunucu işine benzemez mematiyi buldular :D

The_RoTinG 03-04-2008 23:27:42

Arkadaşlar acaba memati eski haline dönebilirmi biliyorsunuz keş Memo oldu :p

Sabri 03-04-2008 23:27:59

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668247)
+ rep :D

İskender aştı artık işlerini

eyvallah :)

HaytaWeb 03-04-2008 23:28:15

Ohh be memati kurtuldu :D

pRoFeSSioNaL 03-04-2008 23:28:29

Bırakın mematiyi herkesi biçe biçe sekize zaman kalmamış iskenderin herhalde :D
Abaza iskender:D

Fhenix 03-04-2008 23:29:04

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668283)
Arkadaşlar acaba memati eski haline dönebilirmi biliyorsunuz keş Memo oldu :p


bi yerde bazı şeylerin kalıcı olcağını okumuştum ama inş. öyle olmaz

Hostsahibi 03-04-2008 23:29:52

memati düzelir de ortalık karıştı neler olucak acaba :))

The_RoTinG 03-04-2008 23:30:53

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668297)
bi yerde bazı şeylerin kalıcı olcağını okumuştum ama inş. öyle olmaz

İnşallah düzelir onsuz izlenmez :o bide murosuz :D

vezir 03-04-2008 23:32:57

Alıntı:

The_Ptah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668273)
İskender işi biliyor ....

hangi açıdan?

bence şu açıdan süleymanı vermemek için çalışıyor başka bebek vererek kandıracak incisini :D

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668313)
İnşallah düzelir onsuz izlenmez :o bide murosuz :D

bulut yazdı ama ilk sıraya muroyu :)

Fhenix 03-04-2008 23:33:09

polat o kamerayı unutmasın da :)

eXe34 03-04-2008 23:34:20

bence orda videoya çektiler polat,abdül,erhan farkına varmıyıcak mematiyi alıp gidicekler. memati zaten dünyasından bezmiş :D
haftalarca o dertle uğraşıcaklar birde :D

The_RoTinG 03-04-2008 23:34:35

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668327)
polat o kamerayı unutmasın da :)

unutursa biterler zaten :D

ach 03-04-2008 23:34:37

iskender işi biliyor incimi götürdü
davut zor kurtuldu garsona dua eder artık :)

mematinin zafer işareti yaptığı sahnede koptum

The_RoTinG 03-04-2008 23:35:24

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668336)
mematinin zafer işareti yaptığı sahnede koptum

Gülme komasına girdim orda çok komik oldu yahu :D:D:D

eXe34 03-04-2008 23:36:45

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668342)
Gülme komasına girdim orda çok komik oldu yahu :D:D:D

valla ben o sahnede ana avrat sövüyordum :D

Sabri 03-04-2008 23:38:16

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668313)
İnşallah düzelir onsuz izlenmez :o bide murosuz :D

O çekilen resimler muronun ipini çeker resimler çekemezse bulut çeker.

vezir 03-04-2008 23:38:26

abdülheyde zaten az konuşuyor konuştuğunun yarısıda "kes sesini":o

winston 03-04-2008 23:39:09

inşallah muronun kafasına sıkmadan bulutla karşılaşırlar..:D

The_RoTinG 03-04-2008 23:39:32

evet erhan kes :D:D:D

eXe34 03-04-2008 23:40:40

yahu bu örgüt lideri muroya neden sıktırıyor hala anlamadım ama

Fhenix 03-04-2008 23:41:09

küçük iskendercikler yolda:p

The_RoTinG 03-04-2008 23:42:56

Alıntı:

eXe34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668381)
yahu bu örgüt lideri muroya neden sıktırıyor hala anlamadım ama

Vallahi benimde kafam ona çok takıldı muro olmasa izlemem :p diziyi

TeKKursun 03-04-2008 23:44:09

nalet olsun bu muroya sıktıranlara :D

Fhenix 03-04-2008 23:47:16

Alıntı:

eXe34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668381)
yahu bu örgüt lideri muroya neden sıktırıyor hala anlamadım ama


muro bikaç kere gider yaptı o yüzden :)

HaytaWeb 03-04-2008 23:47:40

O zafer işaretini polat, iskenderin bi yerlerine ..kucak ilerleyen bölümlerde :p

The_RoTinG 03-04-2008 23:48:46

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668424)
muro bikaç kere gider yaptı o yüzden :)

Ne gibi gider pek anlamadım :o

ach 03-04-2008 23:48:51

he yaw hepimiz muroyuz diye eylem yapalım komprador uşaklarına gösterelim gücümüzü hatta gerekirse küçük burjuva özentisi kadın programlarına katılalım.

muro ne oldu akıbetini merak ediyorum :D

eXe34 03-04-2008 23:49:08

muro örgüte ne yaptı ben anlamadım ondan merak ediyorum.
hala burjuvalara düşman ve devrimci. :D:D
örgüte bi yalnışda yapmıyor.
örgüt başkanının tavuğuna kış mı dedi yani :D

The_RoTinG 03-04-2008 23:50:24

Muro gider herhalde 2 - 3 bölüm sonra :)...

Fhenix 03-04-2008 23:51:28

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668433)
Ne gibi gider pek anlamadım :o


başkan bunun öğrencilerine sıkmıştı buda gitmişti ya hesap sormaya :)

fatihbaz 03-04-2008 23:53:15

Alıntı:

eXe34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668439)
muro örgüte ne yaptı ben anlamadım ondan merak ediyorum.
hala burjuvalara düşman ve devrimci. :D:D
örgüte bi yalnışda yapmıyor.
örgüt başkanının tavuğuna kış mı dedi yani :D

muronun egitmek için topladıklarından 2 sine herkesin önünde sıkınca muroda gidip hesap sordu.yani onun deyimiyle özeleştiri yaptı :D başka muroya teşekkür etti özeleştirisi için sonrada çetine git öldür muroyu dedi.kısacası muro başkana artislendi işte :D

Omer 03-04-2008 23:56:30

Allahtan dizinin sonunu gösterdiler yoksa artık kimsenin sabrı kalmamıştı :D

The_RoTinG 03-04-2008 23:57:05

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668446)
başkan bunun öğrencilerine sıkmıştı buda gitmişti ya hesap sormaya :)

Tamam anladım :) teşekkürler

ach 03-04-2008 23:57:36

Alıntı:

eXe34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1668439)
muro örgüte ne yaptı ben anlamadım ondan merak ediyorum.
hala burjuvalara düşman ve devrimci. :D:D
örgüte bi yalnışda yapmıyor.
örgüt başkanının tavuğuna kış mı dedi yani :D

bu dediklerin yeter zaten
bilmeyende örgütü devrimci burjuva düşmanı zannedecek.

RAMBilisim 03-04-2008 23:59:09

Memati sonunda kurtuldu. Önümüzdeki haftaki bölümü merakla bekliyoruz.

The_RoTinG 03-04-2008 23:59:23

Mematinin kendisini toparlaması 5 6 bölüm alackmış sürecekmiş baya yani gazete yazıyor :o muro karekteri ise öne çıkacakmış mematiden üstün olacakmış yani mematinin üstünde olacakmış hatta polatın üstüne bile çıkacakmış yuh derim o kadar başrol verecekler herhalde :D:D:D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:25:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.