![]() |
Memati Bulut kim yav? "Memati Baş" - "Yalçın Bulut" değil miydi o karakterlerin isimleri? |
Gürkanla Hüseyin diyelim en iyisi :o |
Alıntı:
Gelecek sezonda var Kurtlar Vadisi Pusu ;) Ha ondan sonra Kurtlar Vadisi XXX ne olur tartışmak lazım :) |
bence bu sezon bitirmeleri gerek. Konu bulamıyorlar çoğu bölümde saçma sapan ayrıntıları göstererek zaman dolduruyorlar. |
Alıntı:
|
Vadiciler nerdesiniz az kaldı :o |
özetini izliyorum şuan :) Kurtlar vadisi pussy başlıyoooo :D |
21.15 dediler 21.45ten aşşa başlamaz. :( |
Netten izleme yok mu :) |
Sonlara yaklastı, yenisi başlar birazdan.. |
yine 21:45 yaptılar :( |
Başladı..Reklama bile girdi :) Demekki tünelde bitmeyecek bu bölüm..Güzell :) |
Youtube düşmesini bekliyecem artık :) |
Aha Polat'a bişey olmamış :D Biraz hava lazımmış :) |
senaristler çok lost izlio mahsenler ..ormanı ortasında araba falan :D |
tuncay'ın şaftı kaymış :D |
muro koparttı gene beni :D |
beyler toplanın muroya yardım vakfı kuracaz. 25-30milyon atarsınız |
Muroya benden bi kilo yeşil soğan :D |
Muro yolsuz kalmış |
|
Bu ayki adsense gelirleri muroya :D |
muroya ben verim 25 ytl :( |
Muro süper yafff:d |
Hüsnünü daha yeni ki sahne manyaktı koptum :D |
pff şansa bak ya |
Bu asu gerçekten devlet içinmi çalışıyo acaba |
kesın hemen biter şimdi |
reklam :( |
Deli hüsnü kopardı beni:D:D:D |
içerde polat çıkacak şimdi senaryoyu ben yazdım ;) |
bu hakanda kaşar oldu milletin elinde |
Murolu sahneler süperdi hele haci muratli :D haci muro :D |
isko nerdesiin :D |
Hakan'ın gözü nasıldı öyle ya:eek: |
Harbi gerçekten bozulmuş sanki.:A |
harika bi bölüm oldu ..eski tadına ulasıyo tekrardan full heyecan :D |
Uzun zamandır dizi bu kadar heyecanlı geçmemişti bence..Hüsnü'nün İskender benim peşimde diye kaçması çok komikti :D Polat son kez sordu ve yanıtı alacak bakalım haftaya ne olacak :o |
Güzel bir bölümdü. |
İskender acayip yusuf oldu ya koptum :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:51:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.