R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Kerem 30-04-2008 11:54:50

Memati Bulut kim yav? "Memati Baş" - "Yalçın Bulut" değil miydi o karakterlerin isimleri?

Onurss 30-04-2008 12:30:48

Gürkanla Hüseyin diyelim en iyisi :o

Macabré 30-04-2008 16:52:32

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1765616)
Artık Kurtlar Vadisi Aşk'ı çekerler.:D

Dizi bitmicek ki sezon biticek
Gelecek sezonda var Kurtlar Vadisi Pusu ;)
Ha ondan sonra Kurtlar Vadisi XXX ne olur tartışmak lazım :)

Sabri 30-04-2008 18:30:19

bence bu sezon bitirmeleri gerek. Konu bulamıyorlar çoğu bölümde saçma sapan ayrıntıları göstererek zaman dolduruyorlar.

GoogleFan 30-04-2008 23:46:30

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1767597)
Dizi bitmicek ki sezon biticek
Gelecek sezonda var Kurtlar Vadisi Pusu ;)
Ha ondan sonra Kurtlar Vadisi XXX ne olur tartışmak lazım :)

Aydınlattın sağolasın.:D

MicroChip 01-05-2008 20:46:21

Vadiciler nerdesiniz az kaldı :o

Priapos 01-05-2008 20:47:42

özetini izliyorum şuan :)

Kurtlar vadisi pussy başlıyoooo :D

Sabri 01-05-2008 21:23:59

21.15 dediler 21.45ten aşşa başlamaz. :(

Red John 01-05-2008 21:24:58

Netten izleme yok mu :)

yavuzturk 01-05-2008 21:40:12

Sonlara yaklastı, yenisi başlar birazdan..

husay 01-05-2008 21:45:41

yine 21:45 yaptılar :(

Onurss 01-05-2008 22:09:51

Başladı..Reklama bile girdi :) Demekki tünelde bitmeyecek bu bölüm..Güzell :)

Red John 01-05-2008 22:13:08

Youtube düşmesini bekliyecem artık :)

Onurss 01-05-2008 22:20:12

Aha Polat'a bişey olmamış :D Biraz hava lazımmış :)

Labidu 01-05-2008 22:22:02

senaristler çok lost izlio mahsenler ..ormanı ortasında araba falan :D

Fhenix 01-05-2008 22:39:07

tuncay'ın şaftı kaymış :D

HERSOY 01-05-2008 22:39:37

muro koparttı gene beni :D

LuGeSoft 01-05-2008 22:40:14

beyler toplanın muroya yardım vakfı kuracaz. 25-30milyon atarsınız

TRN 01-05-2008 22:41:28

Muroya benden bi kilo yeşil soğan :D

The_Ptah 01-05-2008 22:42:32

Muro yolsuz kalmış

RebeLMasteR 01-05-2008 22:52:36

Memati https://www.r10.net/images/icons/icon13.gif :D

RebeLMasteR 01-05-2008 22:53:14

Bu ayki adsense gelirleri muroya :D

ach 01-05-2008 23:13:24

muroya ben verim 25 ytl :(

Ali21 01-05-2008 23:14:46

Muro süper yafff:d

project2007 01-05-2008 23:25:57

Hüsnünü daha yeni ki sahne manyaktı koptum :D

Fhenix 01-05-2008 23:34:51

pff şansa bak ya

LuGeSoft 01-05-2008 23:36:01

Bu asu gerçekten devlet içinmi çalışıyo acaba

Ali21 01-05-2008 23:36:26

kesın hemen biter şimdi

Erol 01-05-2008 23:36:46

reklam :(

GoogleFan 01-05-2008 23:38:23

Deli hüsnü kopardı beni:D:D:D

ach 01-05-2008 23:39:34

içerde polat çıkacak şimdi senaryoyu ben yazdım ;)

Fhenix 01-05-2008 23:39:51

bu hakanda kaşar oldu milletin elinde

XizoR 01-05-2008 23:39:52

Murolu sahneler süperdi hele haci muratli :D

haci muro :D

BlueDream 01-05-2008 23:45:33

isko nerdesiin :D

Fhenix 01-05-2008 23:46:27

Hakan'ın gözü nasıldı öyle ya:eek:

GoogleFan 01-05-2008 23:48:07

Harbi gerçekten bozulmuş sanki.:A

Metin-34 01-05-2008 23:49:14

harika bi bölüm oldu ..eski tadına ulasıyo tekrardan full heyecan :D

Onurss 01-05-2008 23:49:17

Uzun zamandır dizi bu kadar heyecanlı geçmemişti bence..Hüsnü'nün İskender benim peşimde diye kaçması çok komikti :D

Polat son kez sordu ve yanıtı alacak bakalım haftaya ne olacak :o

Duygusal 01-05-2008 23:50:10

Güzel bir bölümdü.

SABOCES 01-05-2008 23:52:38

İskender acayip yusuf oldu ya koptum :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:51:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.