![]() |
İskender de Bir Bomba daha kaldı onu ne yapacak acaba :) |
Alıntı:
|
deli hüsnü bitirdi beni ya |
o osmanlı tokatı neydi be :D hüsnü bi çaktı.çoçuk 2 tur attı :D |
adamda deli kuvveti var :D |
Başka ne yapacak saten :) |
ne yapıcak lem bizede söyleyin :S bilelim aaaaaa ayıp die bişi var :@ |
Muro ve Hüsnü superlerdi :) Bölüm harika idi :) |
Sayın Hüsnü Deli Yalınkuşak :D:D:D |
Alıntı:
- Ben sana bombayı at deyince atıcaksın tamam mı Nazımım ? |
Hacı Muro :D |
geçen polatı hüsnüyü tuncayı gördüm :p hastanede film çekerlerken gerçekte polat beni bile dövemez heralde |
çok güldüm yaa :) süper bir bölüm oldu.. |
Alıntı:
|
hehehe hala gülüyorum :D saat 3e çeyrek kala yönündeler efendim :D:D |
L@n Çeto bana 35-30 Milyon Versene :D |
Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta yine nefes kesecek bir bölümle izleyicileriyle buluşacak. Polat Alemdar, Kabil’den İskender’in yerini öğrenebilecek mi? İhtiyarlar Heyeti ile buluşmaya giden Polat Alemdar’ın isteği ne olacak? Ekipten dışlandığını düşünen Memati ne yapacak, kiminle hangi operasyona gidecek? Polat Alemdar’a ulaşmak isteyen Muro, bu sefer Hüsnü’yle konuşmayı başarabilecek mi? İskender, Hakan’ın komisyona ifade vermesini engelleyebilecek mi? Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 37. bölümünde… http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_3.jpg Polat Alemdar, Kabil’den İskender’in yerini öğrenebilecek mi? İhtiyarlar Heyeti ile buluşmaya giden Polat Alemdar’ın isteği ne olacak? Ekipten dışlandığını düşünen Memati ne yapacak, kiminle hangi operasyona gidecek? Polat Alemdar’a ulaşmak isteyen Muro, bu sefer Hüsnü’yle konuşmayı başarabilecek mi? İskender, Hakan’ın komisyona ifade vermesini engelleyebilecek mi? Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 37. bölümünde… Fragman daha çıkmamış :) |
fragmanı bekliyoruz.. :p |
Bu bölümde coşku bol desenize o zaman :D Bide muro-hüsnü eklenirse ooo perşembe cümbüş var :p |
muro Hüsnü (Malatyalı:) ) bulut biaraya gelseler tam olacakda aynı sahnede zor |
|
Ufuk nerden buldun bu resimleri :D |
Resmi sitesinde:D |
muronun resimler gene gırgır:D |
off muro işte yaa :D |
ya cw(cyber-warrior) diye bi' site vardı kv setinde çalışan bi adam tüm bölümün ipucunu veriyodu. n'olduki oda adama? |
Alıntı:
|
fragman çıktı. Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi |
Sen bu hallere düşecek adammıydın muro yauu :D |
Fragman süper..Yine perşembe akşamını mıknatısla çekiyoruz :D |
Bölüm gene güzel olacak... Memati ne yapıyor yav... |
Alıntı:
|
fragmanın izlenenceği yer yok adam gibi video sitesi falan :S |
:d hayda millet kitlenmiştir oraya nsl izlicez biz.S |
Alıntı:
|
mematiye helal olsun kırdı döktü. Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Gerçi erenide göremedik ama :( |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.