R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ByMsT 01-05-2008 23:54:47

İskender de Bir Bomba daha kaldı onu ne yapacak acaba :)

SABOCES 01-05-2008 23:57:36

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1774847)
İskender de Bir Bomba daha kaldı onu ne yapacak acaba :)

mesut söyletme bize şimdi bunu anladı sen onu:D

ecosu 02-05-2008 00:00:31

deli hüsnü bitirdi beni ya

Ufuk Gedik 02-05-2008 00:09:46

o osmanlı tokatı neydi be :D
hüsnü bi çaktı.çoçuk 2 tur attı :D

ach 02-05-2008 00:11:08

adamda deli kuvveti var :D

ByMsT 02-05-2008 00:13:13

Başka ne yapacak saten :)

ozk4n 02-05-2008 00:14:46

ne yapıcak lem bizede söyleyin :S bilelim aaaaaa ayıp die bişi var :@

Red John 02-05-2008 04:37:40

Muro ve Hüsnü superlerdi :)
Bölüm harika idi :)

Deae 02-05-2008 09:42:31

Sayın Hüsnü Deli Yalınkuşak :D:D:D

KingMania 02-05-2008 12:29:23

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1774839)
İskender acayip yusuf oldu ya koptum :D

İskender yusuf olurmu la :D adamda beyin var Abdülhey olmasa polatın şimdi helvasını yiyorduk :D


- Ben sana bombayı at deyince atıcaksın tamam mı Nazımım ?

El-Turko 02-05-2008 12:56:23

Hacı Muro :D

Cem1 02-05-2008 12:58:43

geçen polatı hüsnüyü tuncayı gördüm :p hastanede film çekerlerken gerçekte polat beni bile dövemez heralde

WebWorm 02-05-2008 13:01:40

çok güldüm yaa :)

süper bir bölüm oldu..

GoogleFan 02-05-2008 13:17:22

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1776663)
geçen polatı hüsnüyü tuncayı gördüm :p hastanede film çekerlerken gerçekte polat beni bile dövemez heralde

Ciddi misin:)

MicroChip 02-05-2008 14:42:19

hehehe hala gülüyorum :D
saat 3e çeyrek kala yönündeler efendim :D:D

ByKus 02-05-2008 14:44:42

L@n Çeto bana 35-30 Milyon Versene :D

Onurss 06-05-2008 18:06:25

Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta yine nefes kesecek bir bölümle izleyicileriyle buluşacak.
Polat Alemdar, Kabil’den İskender’in yerini öğrenebilecek mi? İhtiyarlar Heyeti ile buluşmaya giden Polat Alemdar’ın isteği ne olacak? Ekipten dışlandığını düşünen Memati ne yapacak, kiminle hangi operasyona gidecek? Polat Alemdar’a ulaşmak isteyen Muro, bu sefer Hüsnü’yle konuşmayı başarabilecek mi? İskender, Hakan’ın komisyona ifade vermesini engelleyebilecek mi?
Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 37. bölümünde…
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/37_3.jpg





Polat Alemdar, Kabil’den İskender’in yerini öğrenebilecek mi? İhtiyarlar Heyeti ile buluşmaya giden Polat Alemdar’ın isteği ne olacak? Ekipten dışlandığını düşünen Memati ne yapacak, kiminle hangi operasyona gidecek? Polat Alemdar’a ulaşmak isteyen Muro, bu sefer Hüsnü’yle konuşmayı başarabilecek mi? İskender, Hakan’ın komisyona ifade vermesini engelleyebilecek mi?



Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 37. bölümünde…

Fragman daha çıkmamış :)

WebWorm 06-05-2008 18:10:37

fragmanı bekliyoruz.. :p

MicroChip 06-05-2008 18:15:27

Bu bölümde coşku bol desenize o zaman :D Bide muro-hüsnü eklenirse ooo perşembe cümbüş var :p

yakese 06-05-2008 19:15:48

muro Hüsnü (Malatyalı:) ) bulut biaraya gelseler tam olacakda aynı sahnede zor

Ufuk Gedik 06-05-2008 19:31:24

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...murat1_big.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...murat2_big.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...murat3_big.jpg

MicroChip 06-05-2008 20:05:22

Ufuk nerden buldun bu resimleri :D

GoogleFan 06-05-2008 20:27:56

Resmi sitesinde:D

HoST13 06-05-2008 20:32:14

muronun resimler gene gırgır:D

WebWorm 06-05-2008 21:24:04

off muro işte yaa :D

mcsoft 06-05-2008 21:32:14

ya cw(cyber-warrior) diye bi' site vardı kv setinde çalışan bi adam tüm bölümün ipucunu veriyodu.
n'olduki oda adama?

MicroChip 06-05-2008 21:40:17

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1801914)
ya cw(cyber-warrior) diye bi' site vardı kv setinde çalışan bi adam tüm bölümün ipucunu veriyodu.
n'olduki oda adama?

ipini çekmişlerdir :D

Duygusal 06-05-2008 22:49:56

fragman çıktı. Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

HKNOCN 06-05-2008 22:51:21

Sen bu hallere düşecek adammıydın muro yauu :D

Onurss 06-05-2008 23:12:51

Fragman süper..Yine perşembe akşamını mıknatısla çekiyoruz :D

Red John 06-05-2008 23:13:00

Bölüm gene güzel olacak...
Memati ne yapıyor yav...

Onurss 06-05-2008 23:14:41

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1801914)
ya cw(cyber-warrior) diye bi' site vardı kv setinde çalışan bi adam tüm bölümün ipucunu veriyodu.
n'olduki oda adama?

Tahmin ediyordum kimin olabileceğini ve o kişi 3 bölüm sonra sessiz sedasız diziden çıkarıldı :rolleyes:

ach 06-05-2008 23:18:22

fragmanın izlenenceği yer yok adam gibi video sitesi falan :S

ozk4n 06-05-2008 23:41:57

:d hayda millet kitlenmiştir oraya nsl izlicez biz.S

Duygusal 06-05-2008 23:43:09

Alıntı:

ozk4n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802803)
:d hayda millet kitlenmiştir oraya nsl izlicez biz.S

yarın izle olum acelen ne:rolleyes:

ach 06-05-2008 23:51:22

mematiye helal olsun kırdı döktü.
Alıntı:

Tahmin ediyordum kimin olabileceğini ve o kişi 3 bölüm sonra sessiz sedasız diziden çıkarıldı :rolleyes:
gürhan mı :)

iBiL 06-05-2008 23:56:38

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802874)
mematiye helal olsun kırdı döktü.


gürhan mı :)

Gürhan kim yaw ? :o

Onurss 06-05-2008 23:58:22

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802874)
mematiye helal olsun kırdı döktü.
gürhan mı :)

Evet :) Olabilir mi sizcede ??

SS9 06-05-2008 23:58:29

Alıntı:

yakese Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1801087)
muro Hüsnü (Malatyalı:) ) bulut biaraya gelseler tam olacakda aynı sahnede zor

İkisi bir araya gelse süper olur gülüm mülüm gider ortalık :D

ach 07-05-2008 00:04:28

Alıntı:

ST-Murat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802919)
Gürhan kim yaw ? :o

Erenle beraberlerdi, kahvede gençlerle konuşuyorlardı, misyonerleri uyarıyorlardı v.s

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802930)
Evet :) Olabilir mi sizcede ??

Olabilir hakanın işkence sahnesinden sonra daha gözükmedi.
Gerçi erenide göremedik ama :(


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.