R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 25-04-2008 00:11:19

Bulut yalçın benim çakıyı kullandı kıl kaptım :R

rgnkR 25-04-2008 00:12:14

tuncayın asu hanımın elini arabada tutmaya çalıştığı sahnelerde hüsnünün yaptıklarına yarıldım ya :D

ne adam :D

WebWorm 25-04-2008 00:19:30

Alıntı:

ST-Ergin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745585)
tuncayın asu hanımın elini arabada tutmaya çalıştığı sahnelerde hüsnünün yaptıklarına yarıldım ya :D
ne adam :D

adam orjinal deli :D:D

Sabri 25-04-2008 00:20:50

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745525)
Polatta biliyor hastaneye gidene kadar iskenderin çoktan oradan gideceğini orası pek saçma gelmedi bana bu arada Muro diziye girdiği bölümden beri ilk kez bir bölümde oynamamıştır

Ama kapıda tuncayın adamı var takip edebilir. https://www.r10.net/images/icons/icon3.gif

reseller_bayisi 25-04-2008 00:20:54

hüsnü deli hemde zır deli işi çözdü ama asunun evde korsan hakan

mcsoft 25-04-2008 00:22:43

Alıntı:

reseller_bayisi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745625)
hüsnü deli hemde zır deli işi çözdü ama asunun evde korsan hakan

insanların hastalıklarıyla dalga geçilmesi çok büyük terbiyesizlitir reseller_bayisi !
:p:p:p

Fhenix 25-04-2008 00:41:01

arkadaşlar ben birazını izleyemedim,hakan'ı kim neden kaçırmış?

brtkgzdm 25-04-2008 00:52:08

Hakan'ı Asu kaçırdı. Asu'ya da Kaçgar söyledi sanırım ama Kaçgar söylediyse Hakkı'ya niye belli etmediler, orası da bi muamma.

Onu bunu bırakında diziyi Hüsnü götürüyo.

HKNOCN 25-04-2008 01:01:50

Bu Hüsnü beyde olmasa bu Polat Bi halt edemeyecek yaw :D

Erol 25-04-2008 01:18:19

[media]http://www.youtube.com/watch?v=5xu5jo0Ajus[/media]

Red John 25-04-2008 07:28:24

Rahatsızdım uyudum şimdi izlemeye geçecem :)

MicroChip 25-04-2008 13:37:09

Yavaş yavaş sıradan bir dizi haline gelmeye başladı.Biraz daha gizem ve düşündüren sahneler katmaları lazım.:(

Deae 25-04-2008 13:43:35

Muru son haftalarda fazla popüler olunca hemen firara çıkardılar çakırın başına gelenler şimdide murunun başına gelecek galiba polatın önüne geçen tüm karakterler diziden tırpanlanıyor bir bir.

ManuaL 25-04-2008 13:54:25

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1746434)
Muru son haftalarda fazla popüler olunca hemen firara çıkardılar çakırın başına gelenler şimdide murunun başına gelecek galiba polatın önüne geçen tüm karakterler diziden tırpanlanıyor bir bir.

gayet normal muro yardımcı oyuncu hatta bölüm oyuncusu bile denilebilir polat senaryonun yazılma sebebi :)

Deae 25-04-2008 15:04:14

İzleyicilerin sevip benimsediği karakterleri bir bir uzaklaştırdıkça izleyicilerde diziden uzaklaşıyor ;) inkar edilemez bir gerçek bu.

XizoR 25-04-2008 15:14:08

Bence artik mura piyasa da olmayacak

ManuaL 25-04-2008 15:18:21

hala birinciler rayting olarak :)
ne olacak ki muro bulut'a sıkacak sonra o gidip mematiye gülüm diyecek arkadan hüsnü gelecek napıyorsunuz efendiler diyecek böyle bir senaryo beklemiyorsun herhalde her hafta sitcom değil ki bu ölenler olacak ki kurtlar vadisinin tadı olsun yeni karakterler türetirler onları da sever diziden uzaklaştığını söylediğin kesim boşver :)

Red John 25-04-2008 16:41:23

aksiyon yoktu ama gene de güzel muro v.s boş :)
Polat ve ekibi yeter :D

Deae 29-04-2008 17:38:59

Fragman yokmu hala, salı akşam oldu :(

MicroChip 29-04-2008 17:54:55

Kurtlar Vadisi Pusu’da bu hafta nefesler tutuluyor!


Polat Alemdar Tuncay’ı İskender’in elinden kurtarmak için nasıl bir plan yapacak? Polat ve İskender arasında yaşanan nefes kesen takibin sonunda nasıl bir sürpriz yaşanacak? Hakkında infaz kararı verilen Muro, neden Polat Alemdar’la görüşmek isteyecek? Tataroğlu ailesinde gerginlik tırmanırken, Bulut, Yıldız’a karşı kimi kullanacak? Asu’nun evinde saklanan Hakan’ın akıbeti ne olacak?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu’nun 36. bölümünde…

-----------

Tam tahmin ettiğim gibim gibi muro polata öldürülen gazeteciyle konuştuklarını ve örgütün gizli şeylerini anlatıcak.Bu bölümdede fazla ekşın olmaz gibi tuncay meselesi dışında :)

HaytaWeb 29-04-2008 18:11:46

muro & polat elele iskenderin üstüne :D

vezir 29-04-2008 18:21:25

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1763199)

Tam tahmin ettiğim gibim gibi muro polata öldürülen gazeteciyle konuştuklarını ve örgütün gizli şeylerini anlatıcak.Bu bölümdede fazla ekşın olmaz gibi tuncay meselesi dışında :)

resimler bile ekşın kokuyor nasıl olmaz :)

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_3.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_4.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_5.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/36_6.jpg

WebStyle 29-04-2008 18:26:44

Kurtlar Vadisi Pusu 36.Bölüm Fragmanı;
[media]http://www.youtube.com/watch?v=pfPbyb3WiJU[/media]

Fhenix 29-04-2008 18:41:08

bu bölüm harika olacak..
polat booomm

MicroChip 29-04-2008 18:42:31

ben tuncay için ufak bi operasyon yaparlar diye yorum çıkardım resimlerden ama fragmanı görünce kararım değişti tabi :p

Polat göçük altında kalır 37. bölümü bekleriz sonra büyük ihtimalle :)

HaytaWeb 29-04-2008 18:43:36

Süper bölüm olucak harbiden. :rolleyes:

Red John 29-04-2008 18:50:26

fragmandan belli super bölüm olacak...
İskender nasıl kaçıyor ama :D

Macabré 29-04-2008 18:58:13

Polat öldü başımız sağolsun :D

Onurss 29-04-2008 18:58:56

Güzel olacak güzel :)

WebWorm 29-04-2008 19:03:10

oww süper bölüm olcak..

ach 29-04-2008 19:45:13

polat ölmüş :(

ManuaL 29-04-2008 20:32:41

ee herkesi sırayla aldılar sıra polata geldi şimdi o da göçük altında kaldı sonra ki bölüm de hüsnüyü alır yada vurur biri :D

SABOCES 29-04-2008 20:38:56

polat çıkar ordan bi şekilde :D ama iskender yusuf yusuf oldu belli.. adamın şekeri var yüreği ağzına geldi.. :D

ByMsT 29-04-2008 20:54:50

Final bölümü sanırım bu :)

fatihbaz 29-04-2008 22:12:43

Alıntı:

ByMsT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1764161)
Final bölümü sanırım bu :)

bu sezonun son bölümü olabilir bence.gerçi biraz erken henüz ama :)

WebWorm 29-04-2008 22:21:06

sezon sonu olsa yazar ya.. değildir..

Red John 29-04-2008 22:21:37

bu sezon 41.bölümde bitecekmiş arkadaşlar...
Memati bulut SKYturkde söylemişti...

MicroChip 29-04-2008 22:25:24

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1764357)
bu sezon 41.bölümde bitecekmiş arkadaşlar...
Memati bulut SKYturkde söylemişti...

Geçen sene 21 haziranda bitmişti sezon galiba :)
Bu sefer ki mayısın son haftası falan bitiyo:(

DreamSinger 30-04-2008 01:04:07

polat yerimdar 'a allahtan rahmet dileruk (:

GoogleFan 30-04-2008 03:38:34

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1764357)
bu sezon 41.bölümde bitecekmiş arkadaşlar...
Memati bulut SKYturkde söylemişti...

Artık Kurtlar Vadisi Aşk'ı çekerler.:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:44:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.