R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ManuaL 09-05-2008 00:19:02

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812466)
Birazdan youtubeye verirler :D...

youtube'a bi girsene :D

mcsoft 09-05-2008 00:19:13

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812474)
@ManuaL
kaydet.tv ' den izleyebilirsin atılmış bile :S

vay anasını.
bunlar dizi çekilmeden koyarlar yakında =)

The_RoTinG 09-05-2008 00:20:03

Yüklerler yüklerler :D...

mcsoft 09-05-2008 00:20:52

-başkanım bu kadayıfın dibi mi tutmuş?
-şerbeti az.

The_RoTinG 09-05-2008 00:21:39

Gİriyorum ManuaL Youtubeye:o

Labidu 09-05-2008 00:33:24

http://www.internethaber.com/images/news/62387.jpg
Muro örgüte darbe vurdu
09 Mayıs 2008 Cuma 00:25
Kurtlar Vadisi yine nefesleri kesti. Muro'dan örgüte darbe geldi. Final ise can alıcıydı, Hakan'a füze saldırısı oldu. Peki Hakan'ın akıbeti ne olacak?


İNTERNETHABER

Kurtlar Vadisi Pusu 37. bölümüyle yine izleyenleri soluksuz bıraktı. Geçen bölümden taşıdığı soruları cevaplarken bir sonraki bölüme de heyacanı taşımayı ihmal etmedi...

Kabil'den İskenderin yerini öğrenemedi Polat. Ancak uzun zamandır beklediğimiz Polat'ı bu bölümde seyrettik. Uzun zamandır sevenleri üzülüyordu Polat'ın ve adamlarının çektiği eziyetlere. Ya adamlarından biri yakalanıyordu yada kendi ölümden dönüyordu. Bu bölümde Polat o özlenen zekasını ve dikkatini gözler önüne serdi. Öyle ki ihtiyarlara bile sert çıkmaktan çekinmedi.
MURO YİNE DÖKTÜRDÜ
Kim ne derse desin http://www.internethaber.com/images/...murat4_big.jpgMuro izleyenlerin sempatisini kazanmaya devam ediyor. İnfaz kararından sonra kaybolan Muro geçen bölümde tekrar ortaya çıkmıştı. Şimdilik beklediğimiz gibi itirafçı olmadı. Devlete sığınmadı ama o yönde ilerlemeye devam ediyor..Bu bölümde yine Muro, Polat'a Deli Hüsnü kanalıyla ulaşmaya çalıştı ve bunu başardı da. Bir farkla... Polat'a değil Memati'ye ulaştı. Neticede Muro istediğini aldı ve örgüte büyük darbe vurdu.
MEMATİ SIKINTISI
http://www.internethaber.com/images/...0509001629.jpgPolat'ın diğer sorunlarının üzerine bir de Memati eklendi. Memati artık iyice ekipten dışlandığını düşünmeye başladı. Bu da ilerleyen bölümlerde Polat'ın en ciddi sorunlarından biri olacağa benziyor.

HALO EVLENDİ
Tuncay kendine geldi ancak 4 sene öncesine döndü. Kısmi hafıza kaybıyla. Halo Dayı muradına erdi ve evlendi. Uzun zamandır kenarda kıyıda kalan Eren tekrar sahalara dönecek gibi. Geçen bölüm Yıldız'a karşı derin eylem planları yapan Bulut bu bölümde yoktu ve yokluğu hissedildi..
SENARİSTLER TERS KÖŞEYE YATIRDI
Ve bölümün finalinde senaristler bizleri yine bir hafta merak içinde bırakmak adına bir sürpriz yaptılar. Biz İskender'in adamını koridorda beklerken ve yakalandığını düşünmüşken asıl adamın komisyon üyelerinden biri olması zekice ve bizleri ters köşeye yatıran bir ayrıntı olarak karşımıza çıktı.
ŞİMDİ NE OLACAK?
Peki gelecek bölümde ne olacak? Hakan o roket saldırısından kurtulabilecek mi?
Büyük bir ihtimalle evet.. Hakanın tüm yaptıklarından sonra bu şekilde ölmesi hem izleyenlere hemde Abdülhey ve Memati'ye büyük haksızlık olur. Polat son anda o odadan Hakan'ı çıkaracaktır. Tabii ki bu sadece tahmin. Ancak bu zamana kadar ki akış Hakan'ın bu şekilde ölmesine izin vermeyecektir. Haklı çıkıp çıkmayacağımızı önümüzdeki hafta hep birlikte göreceğiz...

mcsoft 09-05-2008 00:43:59

http://img386.imageshack.us/img386/4...rat3bigqu1.jpg

Metin-34 09-05-2008 00:45:27

muro kesinlikle yeni bi soluk kattı diziye,hüsnü bey de öyle böyle bir dizide insanları güldürebilmeyi basardılar..

SABOCES 09-05-2008 00:54:49

Alıntı:

Peki gelecek bölümde ne olacak? Hakan o roket saldırısından kurtulabilecek mi?
Büyük bir ihtimalle evet.. Hakanın tüm yaptıklarından sonra bu şekilde ölmesi hem izleyenlere hemde Abdülhey ve Memati'ye büyük haksızlık olur.
Bunu doğru söylüyorlar abdül ve mematinin elinden geçmesi lazım bu hakanın..

The_RoTinG 09-05-2008 00:58:06

Hakan'ı abdül'le memati öldürmesi lazım

ManuaL 09-05-2008 02:10:35

bölüm güzelmiş ya şimdi izledim de hüsnü'nün duvara adresi not alması süperdi :D

birde memati yine naapmış yapmış sıkmış kafaya mermi olsa da olmasa da :D

Red John 09-05-2008 07:24:27

Bölüm güzeldi muro,hüsnü çok güzeldi :)
yeni bitti artık haftayı bekliyoruz :)

The_Ptah 09-05-2008 07:28:13

Acep füze yerini buldumu ?

mcsoft 09-05-2008 07:38:05

Alıntı:

The_Ptah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1813189)
Acep füze yerini buldumu ?

patladığını gösterdi ama hakanı buldumu bilinmez.

Jason 09-05-2008 14:44:13

Hüsnü'den..
Sen burda dur ben seni buraya yazdığım adres için arayacağım !
Koptuk burda :D

Macabré 09-05-2008 14:55:52

Polat'ta Hüsnü'ye ayıp ediyor.
Adam o kadar iyilik etti gene yaranamıyor.

Macabré 10-05-2008 12:45:12

Onu bırakın da bu Asu dehşet hatun ya hem ajan hemde ... :D

Red John 10-05-2008 12:49:52

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1814667)
Polat'ta Hüsnü'ye ayıp ediyor.
Adam o kadar iyilik etti gene yaranamıyor.

sinir etti yav :D
adam ölüyor gene arıyor :D

MicroChip 10-05-2008 13:09:47

http://www.showtvnet.com/haber/playe...btype=IEWMPobj

izleyin süper :D

ReRTo 10-05-2008 18:57:13

Kurtlar Vadisi Pusu 37.Bölümü kaçıranlar

Buraya Tıklayarak 37.Bölümü izleyebilirsiniz...

Deae 13-05-2008 12:01:21

Bugün salı yeni bölümün fragmanı düşer birazdan, bakalım hakanıma ne oldu.

ach 13-05-2008 12:04:40

bende dedim fragman çıktı sanırım :(

DarkEyess 13-05-2008 15:12:21

Bence Hakan kesin ölür :) sonra bitane adam vardı hakana füze gelmeden önce en son odadan çıkan ve cama ceketini koyan adam vardı o kamerada çıktığı için polat onu yiğcek :D

Onurss 13-05-2008 15:56:17

Hakan'ın komisyona ifade verdiği sırada binayı patlatan İskender Büyük, amacına ulaşabilecek mi? Binadan kimler sağ çıkacak? Örgüt tarafından saklandığı yer öğrenilince Muro ne yapacak? Muro'nun peşinde örgütün dışında kimler var?
Hüsnü'yle birlikte yaptığı uyuşturucu baskınından sonra, Polat'la arasındaki ipler iyice gerilen Memati'ye Bulut'un sürprizi ne olacak? Polat Alemdar'ın ekibinden kimler, hangi pusuya düşecek?

Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası, Kurtlar Vadisi Pusu'nun nefesleri kesecek 38. bölümünde...

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/38_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/38_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/38_3.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/38_4.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/38_5.jpg

GoogleFan 13-05-2008 16:51:58

Kanımda Memati diziyi bırakacak.:o

Fhenix 13-05-2008 17:21:47

Fragmanı bekliyoruz. :)

Jason 13-05-2008 17:26:18

Sıra Erhan'da..
Bi onu almamışlardı onu da alırlar..
Sezon finalinde herşeyi düğümleyecekler izleyicilerin aklında gene soru işareti bırakacaklar.

Fhenix 13-05-2008 17:55:14

Sezon finalinde polatı alırlar bi' o kaldı :)

tinet 13-05-2008 22:03:36

arkadaşlar fragman eklenmiş.
en sevdindiğim olay nazımın cengizi boğması :D
muro, çeto ve yıldırım kaçıyolarlar. yani yerleri bulunmuş.
herzamanki gibi güzel bir bölüm olacak :p

H5PY0 13-05-2008 22:06:52

Fragmanda hakandan eser yok...
Polat kime doğrultuyor silahı acaba?
Kitaplar ne kitabı?
Memati manzara mı izliyor :o

ozk4n 13-05-2008 22:13:48

Alıntı:

H5PY0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1836988)
Fragmanda hakandan eser yok...
Polat kime doğrultuyor silahı acaba?
Kitaplar ne kitabı?
Memati manzara mı izliyor :o

video kaseti değilmi onlar ?

ManuaL 13-05-2008 22:16:07

ben birşey anlamadım fragmandan :o

ozk4n 13-05-2008 22:17:00

snrmsam en sonda kasetleri buluyor milletvekilini ayıkacak mematide yine şapa oturcak gibi :/

H5PY0 13-05-2008 22:19:13

Video kaseti mi :O Ben kitaba benzettim...
Enteresan fragman.. karmakarışık olmuş :D

ozk4n 13-05-2008 22:20:21

hep aynı şeyler :( bu sefer sezon finalinde bari yine polat ölümle burun burunayken kurtulmasa gebermedi gitti :D:D bomba koyarlar adam 2 metre uçar :D yine ölmez supırmen p.k yemiş yanında :D adamın ya

Onurss 13-05-2008 22:20:26

Fragmandanda bişey anlaşılmıyor ki :o

ach 13-05-2008 22:21:33

Final bölümü kaçıncı bölüm olacaktı 43. mü neydi biri demişti ama :)
Fragman karışık, polatın iskender büyüke silah çekmesi mümkündür sanırım.

ozk4n 13-05-2008 22:22:31

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1837067)
Final bölümü kaçıncı bölüm olacaktı 43. mü neydi biri demişti ama :)
Fragman karışık, polatın iskender büyüke silah çekmesi mümkündür sanırım.

bu final değil bnm bidiimde

+

polat bu gidişle sadece sol eliyle :s bişi çeker ama ney:s

vezir 13-05-2008 22:27:51

final derken yanlış anlaşılmasın sezon finali :p

Onurss 13-05-2008 22:35:53

Sezon finali 41.bölüm olacaktı sanırım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.