R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

GoogleFan 08-05-2008 23:10:54

Şimdi memati muro'nun örgütü dagıtacak:D

Fhenix 08-05-2008 23:13:58

hüsnü tam komedi ya :D
"ben seni buraya yazdığım adresi öğrenmek için arıcam" :D:D:D

Onurss 08-05-2008 23:17:16

İstihbarat kaynaklarımı sadece mahkemede söylerim diyor :D

Ali21 08-05-2008 23:19:33

Allah Mutlu Mesut Etsin :)

GoogleFan 08-05-2008 23:37:09

Hakan kaçacak gene:(

Onurss 08-05-2008 23:37:59

Kaçmayı geç bomba var sanırım cekette.

Fhenix 08-05-2008 23:38:23

nasıl kaçsın öldürcekler.ama polatman öldürtmez...

SABOCES 08-05-2008 23:40:11

netten nerden izleyebiliriz acaba beyler youtube hariç (kod veren)

GoogleFan 08-05-2008 23:40:11

içimden kaçacak diye geçiyor.:)

Hüsnü ve memati'nin örgütü basması tam komediydi:D

WebStyle 08-05-2008 23:40:36

Koruma konuştu polata. Cengizi istedi polat. Cengiz' de anlatacak. Polat, yedek hakanı o odaya koyacak. Olabilir mi? :confused:

hun 08-05-2008 23:40:42

Hakan'a öteki taraf göründü...

Duygusal 08-05-2008 23:46:55

çok pis bitti ya

linksis 08-05-2008 23:46:57

roketi yedi kafasına

hengame 08-05-2008 23:46:58

ne füze idi beaaaa

GoogleFan 08-05-2008 23:47:12

Vee öldü ceket iskender'e işaretmiş:o

vezir 08-05-2008 23:47:41

iskender işte bu sefer cami duvarına işedi son icraatıydı bence :)

güzel final

Duygusal 08-05-2008 23:47:42

bence hakanı almışlardır odadan?

Fhenix 08-05-2008 23:48:09

yok polat o ara hakanı kurtarmıştır burayada yazdım. :)

Onurss 08-05-2008 23:48:13

Yine bitti...:rolleyes: Ama Hakan kurtuldu bence ;)

MicroChip 08-05-2008 23:48:38

Hakan bum :D

GoogleFan 08-05-2008 23:49:09

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812294)
yok polat o ara hakanı kurtarmıştır burayada yazdım. :)

Harbi doğru diyorsun:o

Hostsahibi 08-05-2008 23:52:39

yok be hakan yere yattı emekledi iki adım kapı dibinde zaten ölmedi o

vezir 08-05-2008 23:52:48

hakan kendisi kaçmıştır.

gelecek bölüm şöyle başlar bence: öksürükler, dumanlar arasında hakan, polat milletvekilleri falan koridorda olurlar. milletvekilleri zaten koridordalardı :)

benim merak ettiğim o milletvekili :mad:

Royal 08-05-2008 23:53:26

Hakan öldü sanırım füzeyle gümlettiler :D

haXan1711 08-05-2008 23:53:43

Bu ne yaaa iyice saçmalamaya başladı KVP...

fatihbaz 08-05-2008 23:56:37

bence bu sezonun son bölümüne kadar iskendere bişey olmaz...hakana gelince,oyum öldügünden yana :D ne ara kurtaracak polat gidipde yav.adam iskenderi gösterdi aradan 2 sn geçti hakanın oraya roket girdi.hulk gibi duvarları delip geçer hakanı alıp çıkarırsa polat bilmem tabi :D

ManuaL 08-05-2008 23:57:44

sadece sonunu izleyebildim 10-15 dk filan ama o bile süperdi :D

hakan kaçmıştır herhalde o arada yırtınıyordu en son :)

mcsoft 08-05-2008 23:58:07

ya son karede ne oldu, fenomeni açmıştım anca kayan yazılara yetişebildim.
biri söylesin sinitliniyorum çatlıyacam:o

EFO 08-05-2008 23:58:54

Bencede kaçtı ya, ama vadide hikaye bitmez.

MicroChip 09-05-2008 00:01:32

Vadide hikaye bitmez muroda oyun bitmez polatta akıl bitmez abdülde nefret bitmez mematide eroyin bitmez hüsnüde akıl bitmez çetoda saflık bitmez iskenderde sabır bitmez örgütte para bitmez..
karışık şeyler bunlar

ach 09-05-2008 00:06:23

hakan öldü ;)

Red John 09-05-2008 00:09:02

izliyemedim gece izliyecem :D

ManuaL 09-05-2008 00:12:36

nereden izleyecez ya :cry

The_RoTinG 09-05-2008 00:14:07

Hakan ölmedi bence :D

mcsoft 09-05-2008 00:15:01

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812425)
izliyemedim gece izliyecem :D

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812447)
nereden izleyecez ya :cry

valla ya, son kareyi izleyemezsem uyuyamam:cry

The_RoTinG 09-05-2008 00:15:54

Birazdan youtubeye verirler :D...

eviL 09-05-2008 00:16:59

hakan'ın olecegini zannetmiyorum, çıkarın beni burdan diye bagırdıgında ya çıkarmışlardır yada köşe bucak bi yerlere girmiştir. onu abdulhey öldürür. Muro formundan hiç bişey kaybetmemiş, yalçın bulut yoktu bu bölümde pek sarmadı mematiyle muhabbetleri olmadıgındanmıdır nedir.

Jason 09-05-2008 00:17:38

@ManuaL
kaydet.tv ' den izleyebilirsin atılmış bile :S

mcsoft 09-05-2008 00:18:09

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812466)
Birazdan youtubeye verirler :D...

sana göre hava hoş "Yurtdışı Şubesi"
proksi den girecezde youtube video koyanlar proxy den yükleyecekler mi acaba.

ach 09-05-2008 00:18:48

Alıntı:

eviL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1812469)
hakan'ın olecegini zannetmiyorum, çıkarın beni burdan diye bagırdıgında ya çıkarmışlardır yada köşe bucak bi yerlere girmiştir. onu abdulhey öldürür. Muro formundan hiç bişey kaybetmemiş, yalçın bulut yoktu bu bölümde pek sarmadı mematiyle muhabbetleri olmadıgındanmıdır nedir.

kumasının yanına gitti ama mematiii göstermediler.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.