![]() |
ne olacak bu polatın hali çilesi :( gitsin serap ezgüye çıksın :( |
|
beyler bi link verin allah rızası için ya.. izliyemedim. |
Alıntı:
|
Kurtlarvadisi.com'dan bir haber :) Alıntı:
|
Alıntı:
|
güzel bölüm olucak :) |
[media]http://www.youtube.com/watch?v=98nDojti2bQ[/media] |
Memati bi adamı yiyomu orda napıyo :D |
Skyturk harbi kaçmaz bu akşam ya :D |
mematiye eroin vuran mizancı adam o mematinin tırdan fırlatıp attığı |
RTÜK UYARDI, ADALET AKLADI Protestanlar Birliği'nin Kurtlar Vadisi Pusu aleyhine yaptığı suç duyurusu, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, "herhangi bir suç unsuruna rastlanmadığı" belirtilerek reddedildi. ADALET NE DEDİ? 1-Dizideki ifadeler ayrımcılık yapma amacını taşımamaktadır. 2-Dizide mevcut politikalara ve olaylara uygulamadaki yanlışlar üzerinden değinilerek, bir değerlendirme yapılmıştır. 3-Tam tersine dizide yasadışı davranışların yanlışlığı üzerinde durulmakta, Hıristiyan dinine mensup kişiler aşağılanmamakta, aksine toplumun bazı kesimlerine olumlu mesajlar verilmeye çalışılmaktadır. 4-Dizinin baş karakteri, istismar edilmek istenen gençleri uyarmakta, hiçbir kimsenin dilinden, dininden, milliyetinden dolayı aşağılanmaması gerektiği konusuna dikkatleri çekmektedir. 5-Misyoner olduğu iddia edilen rahibin gerçek hayattakinin aksine öldürülmekten son anda dizi kahramanı tarafından kurtarıldığı tespit edilmektedir., 6-Tüm dinlerin mensuplarının diledikleri şekilde ibadetlerini gerçekleştirmelerinin en doğru şey olduğu vurgulanmaktadır. 7-Şikayet dilekçesinde olduğu gibi, söz konusu dizide sarf edilmiş olan konuşmaların belirli bölümünün adeta cımbızla çıkarılarak ele alınması ve sadece bu belirli kelime veya cümleler üzerinde durulması doğru olmadığından, koğuşturma yapılmasına yer olmadığına karar verilmiştir. rtüke kapak olmuş..her dakka şikayetmi olur |
Şimdi bişey dicem ama RTÜK'e takılırım :D |
Şuanda skyturkte memati ile bulut var. |
şu skyturk yayınını izleyebileceğim bi yer varmı beyler :S |
Güzel bi yayın oldu :) Bir çok sorunun cevabını ver(e)meselerde güzel geçti :) |
vay anasını fragman bile maynakmış. |
Son 2 saat 10 dakika :o |
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=UsmOsFytbIM&eurl=http://www.dizisitv.com[/MEDIA] süper. |
RTÜK UYARDI, ADALET AKLADI Protestanlar Birliği'nin Kurtlar Vadisi Pusu aleyhine yaptığı suç duyurusu, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, "herhangi bir suç unsuruna rastlanmadığı" belirtilerek reddedildi. ADALET NE DEDİ? 1- Dizideki ifadeler ayrımcılık yapma amacını taşımamaktadır. 2- Dizide mevcut politikalara ve olaylara uygulamadaki yanlışlar üzerinden değinilerek, bir değerlendirme yapılmıştır. 3- Tam tersine dizide yasadışı davranışların yanlışlığı üzerinde durulmakta, Hıristiyan dinine mensup kişiler aşağılanmamakta, aksine toplumun bazı kesimlerine olumlu mesajlar verilmeye çalışılmaktadır. 4- Dizinin baş karakteri, istismar edilmek istenen gençleri uyarmakta, hiçbir kimsenin dilinden, dininden, milliyetinden dolayı aşağılanmaması gerektiği konusuna dikkatleri çekmektedir. 5- Misyoner olduğu iddia edilen rahibin gerçek hayattakinin aksine öldürülmekten son anda dizi kahramanı tarafından kurtarıldığı tespit edilmektedir., 6- Tüm dinlerin mensuplarının diledikleri şekilde ibadetlerini gerçekleştirmelerinin en doğru şey olduğu vurgulanmaktadır. 7- Şikayet dilekçesinde olduğu gibi, söz konusu dizide sarf edilmiş olan konuşmaların belirli bölümünün adeta cımbızla çıkarılarak ele alınması ve sadece bu belirli kelime veya cümleler üzerinde durulması doğru olmadığından, koğuşturma yapılmasına yer olmadığına karar verilmiştir. Neyseki savcı diziyi izliyor.:p |
çalışan show tv mms: adresi varmı? başladımı? |
Alıntı:
|
başLadı ama 0 yorum hayret :D |
memati: usta valla isteyerek öldürmedim :D ahahah memati eski formuna dönüyor :) |
ben demedimmi ibarahim demedi deme :D |
:(Muro ortaliklarda yok yaw |
tuncay oradan kurtulursa deliye yol verecekmiş.bunu unutmaz umarım ( tabi buradan çıkarsa :) ) |
deli hüsnü hastahaneye gelin niye demedi :eek: |
Alıntı:
|
Gelecek bölümde İskender yakalanabilir sanırım :) |
tuncayın şok verince tipi çok komikti :eek: |
Bulut mematiye verdi malı almadı.:mad: |
Ben iskender BÜYÜK... Şimdi tanıdın mı beni tuncayım ? |
Dikkat ettinizmi son sahnede hep polatı gösterirdi bu sefer bir buçuk iskenderi pardon büyük iskenderi gösterdi :) |
Polatta biliyor hastaneye gidene kadar iskenderin çoktan oradan gideceğini orası pek saçma gelmedi bana bu arada Muro diziye girdiği bölümden beri ilk kez bir bölümde oynamamıştır |
KV PUSU'nun Gücü ... ! : iskender - Google'da Ara |
bulut ne ******** adam be. |
dizisinin fostu cıkmaya başladı 2 bölümdür dandik yapıyorlar aksıyon yok ınsanın kafası karısmıyor tek uzuldugum muroyu goremedık |
muro bi geleydi dilililili diyeydi ozaman görürdük diziyi. mizancıda niye hemen öldüki yav. adam biraz can çekişir, kamyon geçti diye ölmesimi lazım. |
Alıntı:
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...bellum_NIH.png |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.