R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 23-04-2008 14:47:22

ne olacak bu polatın hali çilesi :(
gitsin serap ezgüye çıksın :(

SABOCES 23-04-2008 15:16:24

Tuncay beye kim ne verio öyle şoku :eek:

YouTube - Kurtlar Vadisi Pusu 35.Bölüm Fragmanı

WebWorm 23-04-2008 16:03:16

beyler bi link verin allah rızası için ya.. izliyemedim.

TRN 23-04-2008 16:10:21

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1741021)
beyler bi link verin allah rızası için ya.. izliyemedim.

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi burada var

HaytaWeb 23-04-2008 16:13:48

Kurtlarvadisi.com'dan bir haber :)

Alıntı:

Kurtlar Vadisi Pusu’nun sevilen iki oyuncusu Gürkan Uygun ve Hüseyin Avni Danyal bu akşam Skyturk’te yayınlanacak Full Ekran adlı programa konuk oluyor.

Saat 23:30’da Skyturk’te canlı olarak yayınlanacak programa katılacak olan ikiliyi, Cengiz Semercioğlu’yla keyifli bir sohbet bekliyor. Kurtlar Vadisi Pusu’yla ilgili merak edilen soruların da yanıtlarını bulacağı bu programı kaçırmayın…

MicroChip 23-04-2008 16:22:57

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1741059)
Kurtlarvadisi.com'dan bir haber :)

akşam sky turk reyting patlaması yaşayacak :p

WebWorm 23-04-2008 16:45:03

güzel bölüm olucak :)

brtkgzdm 23-04-2008 17:42:28

[media]http://www.youtube.com/watch?v=98nDojti2bQ[/media]

Macabré 23-04-2008 20:03:44

Memati bi adamı yiyomu orda napıyo :D

Macabré 23-04-2008 20:04:23

Skyturk harbi kaçmaz bu akşam ya :D

Fhenix 23-04-2008 20:06:28

mematiye eroin vuran mizancı adam o mematinin tırdan fırlatıp attığı

MicroChip 23-04-2008 20:50:50

RTÜK UYARDI, ADALET AKLADI

Protestanlar Birliği'nin Kurtlar Vadisi Pusu aleyhine yaptığı suç duyurusu, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, "herhangi bir suç unsuruna rastlanmadığı" belirtilerek reddedildi.
ADALET NE DEDİ?
1-Dizideki ifadeler ayrımcılık yapma amacını taşımamaktadır.
2-Dizide mevcut politikalara ve olaylara uygulamadaki yanlışlar üzerinden değinilerek, bir değerlendirme yapılmıştır.
3-Tam tersine dizide yasadışı davranışların yanlışlığı üzerinde durulmakta, Hıristiyan dinine mensup kişiler aşağılanmamakta, aksine toplumun bazı kesimlerine olumlu mesajlar verilmeye çalışılmaktadır.
4-Dizinin baş karakteri, istismar edilmek istenen gençleri uyarmakta, hiçbir kimsenin dilinden, dininden, milliyetinden dolayı aşağılanmaması gerektiği konusuna dikkatleri çekmektedir.
5-Misyoner olduğu iddia edilen rahibin gerçek hayattakinin aksine öldürülmekten son anda dizi kahramanı tarafından kurtarıldığı tespit edilmektedir.,
6-Tüm dinlerin mensuplarının diledikleri şekilde ibadetlerini gerçekleştirmelerinin en doğru şey olduğu vurgulanmaktadır.
7-Şikayet dilekçesinde olduğu gibi, söz konusu dizide sarf edilmiş olan konuşmaların belirli bölümünün adeta cımbızla çıkarılarak ele alınması ve sadece bu belirli kelime veya cümleler üzerinde durulması doğru olmadığından, koğuşturma yapılmasına yer olmadığına karar verilmiştir.

rtüke kapak olmuş..her dakka şikayetmi olur

Macabré 23-04-2008 21:05:11

Şimdi bişey dicem ama RTÜK'e takılırım :D

LuGeSoft 24-04-2008 00:02:57

Şuanda skyturkte memati ile bulut var.

MicroChip 24-04-2008 12:47:16

şu skyturk yayınını izleyebileceğim bi yer varmı beyler :S

Onurss 24-04-2008 12:52:14

Güzel bi yayın oldu :) Bir çok sorunun cevabını ver(e)meselerde güzel geçti :)

mcsoft 24-04-2008 13:04:02

vay anasını fragman bile maynakmış.

ach 24-04-2008 19:05:02

Son 2 saat 10 dakika :o

mcsoft 24-04-2008 19:06:12

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=UsmOsFytbIM&eurl=http://www.dizisitv.com[/MEDIA]

süper.

GoogleFan 24-04-2008 20:15:57

RTÜK UYARDI, ADALET AKLADI
Protestanlar Birliği'nin Kurtlar Vadisi Pusu aleyhine yaptığı suç duyurusu, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından, "herhangi bir suç unsuruna rastlanmadığı" belirtilerek reddedildi.



ADALET NE DEDİ?



1- Dizideki ifadeler ayrımcılık yapma amacını taşımamaktadır.

2- Dizide mevcut politikalara ve olaylara uygulamadaki yanlışlar üzerinden değinilerek, bir değerlendirme yapılmıştır.

3- Tam tersine dizide yasadışı davranışların yanlışlığı üzerinde durulmakta, Hıristiyan dinine mensup kişiler aşağılanmamakta, aksine toplumun bazı kesimlerine olumlu mesajlar verilmeye çalışılmaktadır.

4- Dizinin baş karakteri, istismar edilmek istenen gençleri uyarmakta, hiçbir kimsenin dilinden, dininden, milliyetinden dolayı aşağılanmaması gerektiği konusuna dikkatleri çekmektedir.

5- Misyoner olduğu iddia edilen rahibin gerçek hayattakinin aksine öldürülmekten son anda dizi kahramanı tarafından kurtarıldığı tespit edilmektedir.,

6- Tüm dinlerin mensuplarının diledikleri şekilde ibadetlerini gerçekleştirmelerinin en doğru şey olduğu vurgulanmaktadır.

7- Şikayet dilekçesinde olduğu gibi, söz konusu dizide sarf edilmiş olan konuşmaların belirli bölümünün adeta cımbızla çıkarılarak ele alınması ve sadece bu belirli kelime veya cümleler üzerinde durulması doğru olmadığından, koğuşturma yapılmasına yer olmadığına karar verilmiştir.


Neyseki savcı diziyi izliyor.:p

vezir 24-04-2008 21:22:31

çalışan show tv mms: adresi varmı?

başladımı?

MicroChip 24-04-2008 21:34:05

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745147)
çalışan show tv mms: adresi varmı?

başladımı?

21:45 te başlayacakmış;)

ach 24-04-2008 23:18:27

başLadı ama 0 yorum hayret :D

eviL 24-04-2008 23:30:52

memati: usta valla isteyerek öldürmedim :D ahahah memati eski formuna dönüyor :)

kafilem 24-04-2008 23:32:28

ben demedimmi ibarahim demedi deme :D

XizoR 24-04-2008 23:42:50

:(Muro ortaliklarda yok yaw

fatihbaz 24-04-2008 23:43:18

tuncay oradan kurtulursa deliye yol verecekmiş.bunu unutmaz umarım ( tabi buradan çıkarsa :) )

ach 24-04-2008 23:43:27

deli hüsnü hastahaneye gelin niye demedi :eek:

Sabri 24-04-2008 23:47:02

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745483)
deli hüsnü hastahaneye gelin niye demedi :eek:

gelin demesine gerek varmı durup şok geçireceklerine hastaneye niye gitmiyorlar böyle biterse abartı saçma olur.

ByMsT 24-04-2008 23:53:04

Gelecek bölümde İskender yakalanabilir sanırım :)

aslanim 24-04-2008 23:53:08

tuncayın şok verince tipi çok komikti :eek:

GoogleFan 24-04-2008 23:54:04

Bulut mematiye verdi malı almadı.:mad:

Priapos 24-04-2008 23:56:13

Ben iskender BÜYÜK... Şimdi tanıdın mı beni tuncayım ?

Sabri 24-04-2008 23:56:33

Dikkat ettinizmi son sahnede hep polatı gösterirdi bu sefer bir buçuk iskenderi pardon büyük iskenderi gösterdi :)

Labidu 24-04-2008 23:56:54

Polatta biliyor hastaneye gidene kadar iskenderin çoktan oradan gideceğini orası pek saçma gelmedi bana bu arada Muro diziye girdiği bölümden beri ilk kez bir bölümde oynamamıştır

Priapos 24-04-2008 23:57:49

KV PUSU'nun Gücü ... ! : iskender - Google'da Ara

mcsoft 25-04-2008 00:01:05

bulut ne ******** adam be.

reseller_bayisi 25-04-2008 00:04:34

dizisinin fostu cıkmaya başladı 2 bölümdür dandik yapıyorlar aksıyon yok ınsanın kafası karısmıyor tek uzuldugum muroyu goremedık

mcsoft 25-04-2008 00:07:58

muro bi geleydi dilililili diyeydi ozaman görürdük diziyi.
mizancıda niye hemen öldüki yav. adam biraz can çekişir, kamyon geçti diye ölmesimi lazım.

Priapos 25-04-2008 00:11:08

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1745565)
muro bi geleydi dilililili diyeydi ozaman görürdük diziyi.
mizancıda niye hemen öldüki yav. adam biraz can çekişir, kamyon geçti diye ölmesimi lazım.

adamın beyinciğinden gamyon geçti la :(
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...bellum_NIH.png


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.