![]() |
eren son bölümde vardı |
Alıntı:
eren daha geçen bölüm oynadı hocam:) bu bölüm harika olacak gibi gözüküyor. |
yürü be memati :D |
36. bölümü izleyemedim dizi sitelerinin alayındada bulamadım sevabına biri pm atsa :) |
Alıntı:
http://www.vtunnel.com/index.php/101...e8184798617394 Ya da siteden gir youtube'ta hepsidizi diye arat onun profiline gir 2.sayfada pusu videoları var izlersin |
Alıntı:
|
|
Lanet olsun içimdeki kadın sevgisine muro kopardı gece vakti :) |
Güzel bölüm olacak yine :) |
Muro süper ya Feodal Moruq :D |
Bağalım neler ölecek kimler kalacak, Merakla beklenen koridorda neler olacak, + ihtiyarlarla ne zaman görüşecek bu Süp;er tolat yav, ihtiyar emmilerden bi yardım istesin bi haltı beceremiyor kendisi |
vadiciler nerdesini az kaldı :o |
burdayız burda:p |
Yav ben evde değilim, nerden izleyecem :cry |
Alıntı:
|
Yine 21:15 yazmışlarda 21:30 dan önce başlamayacak kesin :) |
Geçen seferde 21:15 yazıyodu ama 21:45'te anca başlamıştı bu seferde öyle olur.Ama öyle olması bi yandan daha güzel daha az reklam koyuyolar:p |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Telefonlarda Benden :D |
kvnin herşeyi olay olay :) |
21:00 da prsionu izliyorum o bittimi hemen yeni bölüm çıkıyor:D |
saat 21:15 yazmış ahanda buraya yazıyom her zmanki gibi 21:45 i buldururlar |
memati değişiyormu ne,diyorya ,iskender hepimizi şekilden şekle soktu,bunlar iskenderi yakalasın kafamı kescem falan :confused: |
Alıntı:
|
yutupu kim kapadı la. |
Alıntı:
|
Evde tv'si olmayan arkadaşlarım için ; mms://opim-showtv2.wm.llnwd.net/opim_SHOWTV2?MSWMExt=.asf [tarayıcıdan açın media player'dan açılacaktır.] Yada luge'nin siteden izleyin :p Dizi İzle - DiziManya Online Dizi Portalı *Bir kere cafedeydim vadi sırasında izleyemiyordum tv^den bu ilaç gibi geldi (: |
Başlıyor.... |
hakan uyandığında altını hissetmez sanırım :D |
Bu eşref saati'ni de izletmek için ellerinden geleni yapıyorlar.Şimdide kv'den önce koymuşlar.Kurtlar vadisi yine geç başlıcak :( |
Hakan'da yattığı yerden para kazanıyor ha. Vadi'de yaptığı tek iş yatmak :D |
tuncay bey 2004 yılına döndü:D |
Alıntı:
|
İnternetten nerden izleyeceğiz ya? Yukarıda arkadaşın verdiği linke tıklıyorum. Üye girişi falan istiyor. Google video'ya falan yükleyen site yok mu? O kadar çerez+kola aldık, boşa gitmesin :D |
Dizi İzle - DiziManya Online Dizi Portalı üyelik istememesi gerekiyor. |
Alıntı:
|
Bu Hüsnü beni öldürecek yaa :D Ayağını kaldırıyo :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.