R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

vezir 07-05-2008 00:18:26

eren son bölümde vardı

Fhenix 07-05-2008 00:53:15

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1802948)
Erenle beraberlerdi, kahvede gençlerle konuşuyorlardı, misyonerleri uyarıyorlardı v.s


Olabilir hakanın işkence sahnesinden sonra daha gözükmedi.
Gerçi erenide göremedik ama :(


eren daha geçen bölüm oynadı hocam:)

bu bölüm harika olacak gibi gözüküyor.

WebWorm 07-05-2008 01:58:58

yürü be memati :D

Sabri 07-05-2008 02:02:07

36. bölümü izleyemedim dizi sitelerinin alayındada bulamadım sevabına biri pm atsa :)

SABOCES 07-05-2008 02:15:20

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1803688)
36. bölümü izleyemedim dizi sitelerinin alayındada bulamadım sevabına biri pm atsa :)

youtube kapandı ama burdan youtube'a giriş yapıp alttaki linkten videoları açıp izleyebilirsin ;
http://www.vtunnel.com/index.php/101...e8184798617394

Ya da

siteden gir youtube'ta hepsidizi diye arat onun profiline gir 2.sayfada pusu videoları var izlersin

Sabri 07-05-2008 03:18:39

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1803742)
youtube kapandı ama burdan youtube'a giriş yapıp alttaki linkten videoları açıp izleyebilirsin ;
http://www.vtunnel.com/index.php/101...e8184798617394

Ya da

siteden gir youtube'ta hepsidizi diye arat onun profiline gir 2.sayfada pusu videoları var izlersin

eyvallah dostum sağolaın.

LuGeSoft 07-05-2008 03:33:39

Buyrun burdan izleyin. Sorunsuzca :D

Kurtlar Vadisi Pusu 37. Bölüm Fragman - DiziManya.Com

Sabri 07-05-2008 04:05:54

Lanet olsun içimdeki kadın sevgisine muro kopardı gece vakti :)

HaytaWeb 07-05-2008 13:40:38

Güzel bölüm olacak yine :)

osmandogan 08-05-2008 14:03:07

Muro süper ya Feodal Moruq :D

Haymac 08-05-2008 14:04:30

Bağalım neler ölecek kimler kalacak,

Merakla beklenen koridorda neler olacak,
+ ihtiyarlarla ne zaman görüşecek bu Süp;er tolat yav,
ihtiyar emmilerden bi yardım istesin bi haltı beceremiyor kendisi

MicroChip 08-05-2008 19:38:52

vadiciler nerdesini az kaldı :o

Fhenix 08-05-2008 19:43:01

burdayız burda:p

Haymac 08-05-2008 19:43:40

Yav ben evde değilim, nerden izleyecem :cry

MicroChip 08-05-2008 19:45:00

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811131)
Yav ben evde değilim, nerden izleyecem :cry

lugenin sitesinden izlersin artık :)

Onurss 08-05-2008 19:50:59

Yine 21:15 yazmışlarda 21:30 dan önce başlamayacak kesin :)

Fhenix 08-05-2008 19:52:02

Geçen seferde 21:15 yazıyodu ama 21:45'te anca başlamıştı bu seferde öyle olur.Ama öyle olması bi yandan daha güzel daha az reklam koyuyolar:p

Haymac 08-05-2008 19:53:34

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811141)
lugenin sitesinden izlersin artık :)

bırağ yav, ben kendi sunucuma proxy kurdum ordan bakarım daha hızlı :)

MicroChip 08-05-2008 19:57:19

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811198)
bırağ yav, ben kendi sunucuma proxy kurdum ordan bakarım daha hızlı :)

hehe bitane n99,n101 çin malı telefon al 200-250 liraya ordan izle güzelde çekiyor :D

Haymac 08-05-2008 20:02:32

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811221)
hehe bitane n99,n101 çin malı telefon al 200-250 liraya ordan izle güzelde çekiyor :D

bahlavacı hediyen olsun n99 allah allaha herşeyide alakmı yav :)

MicroChip 08-05-2008 20:08:29

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811252)
bahlavacı hediyen olsun n99 allah allaha herşeyide alakmı yav :)

Baklavaya benzemez bu telefon işi batırcan sen beni :)

Ciddinet 08-05-2008 20:26:47

Telefonlarda Benden :D

Mertcan03 08-05-2008 20:30:37

kvnin herşeyi olay olay :)

GoogleFan 08-05-2008 20:33:20

21:00 da prsionu izliyorum o bittimi hemen yeni bölüm çıkıyor:D

horoz-2020 08-05-2008 20:40:02

saat 21:15 yazmış ahanda buraya yazıyom her zmanki gibi 21:45 i buldururlar

aslanim 08-05-2008 20:41:23

memati değişiyormu ne,diyorya ,iskender hepimizi şekilden şekle soktu,bunlar iskenderi yakalasın kafamı kescem falan :confused:

MicroChip 08-05-2008 21:14:53

Alıntı:

aslanim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811452)
memati değişiyormu ne,diyorya ,iskender hepimizi şekilden şekle soktu,bunlar iskenderi yakalasın kafamı kescem falan :confused:

adam daha eroinden tam kurtulamadı aylak aylak konuşuyor işte.

mcsoft 08-05-2008 21:17:18

yutupu kim kapadı la.

Onurss 08-05-2008 21:22:00

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811663)
yutupu kim kapadı la.

Adamın biri :rolleyes:

Jason 08-05-2008 21:33:51

Evde tv'si olmayan arkadaşlarım için ;
mms://opim-showtv2.wm.llnwd.net/opim_SHOWTV2?MSWMExt=.asf [tarayıcıdan açın media player'dan açılacaktır.]
Yada luge'nin siteden izleyin :p
Dizi İzle - DiziManya Online Dizi Portalı
*Bir kere cafedeydim vadi sırasında izleyemiyordum tv^den bu ilaç gibi geldi (:

Onurss 08-05-2008 21:39:03

Başlıyor....

MicroChip 08-05-2008 22:01:21

hakan uyandığında altını hissetmez sanırım :D

Fhenix 08-05-2008 22:03:08

Bu eşref saati'ni de izletmek için ellerinden geleni yapıyorlar.Şimdide kv'den önce koymuşlar.Kurtlar vadisi yine geç başlıcak :(

enxdesigN 08-05-2008 22:07:12

Hakan'da yattığı yerden para kazanıyor ha. Vadi'de yaptığı tek iş yatmak :D

fraklit 08-05-2008 22:12:54

tuncay bey 2004 yılına döndü:D

CrakMaster 08-05-2008 22:15:30

Alıntı:

fraklit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811857)
tuncay bey 2004 yılına döndü:D

bende tam onu yazacaktım :D

enxdesigN 08-05-2008 22:21:56

İnternetten nerden izleyeceğiz ya? Yukarıda arkadaşın verdiği linke tıklıyorum. Üye girişi falan istiyor.

Google video'ya falan yükleyen site yok mu? O kadar çerez+kola aldık, boşa gitmesin :D

Fhenix 08-05-2008 22:44:30

Dizi İzle - DiziManya Online Dizi Portalı
üyelik istememesi gerekiyor.

Duygusal 08-05-2008 22:45:11

Alıntı:

enxdesigN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1811907)
İnternetten nerden izleyeceğiz ya? Yukarıda arkadaşın verdiği linke tıklıyorum. Üye girişi falan istiyor.

Google video'ya falan yükleyen site yok mu? O kadar çerez+kola aldık, boşa gitmesin :D

n99i alacaktın şimdi telefondan izlerdin:p

Onurss 08-05-2008 22:50:43

Bu Hüsnü beni öldürecek yaa :D Ayağını kaldırıyo :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:50:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.