![]() |
Alıntı:
Olur vallahi, herkesden önce tatile çıkıp herkesten sonra geliyorlar nasıl olsa izlenecek reklamlar hazır :) |
Bi b.k anlamadım ya |
dün foxta baba 1 i izliyordum kurtlarvadisinde bi bölümünde babayı göstermişti :) hatırlayanlar varmı. |
Alıntı:
Bulut'la Fuat'ın bir sahnesindeydi sanırım? |
ewt anen öyle |
ne biçim fragman cıkmış yaa... bu arada polat iskendere rüyasında silah çeker :Ç |
özet vermiyorlar mı :( |
özet yok artık eşref saati çıkıyor önce. |
hayda bir hafta izlemedik ondada eşref saatini koymuşlar özet yerine off off |
kaçta başlıcak ki vadi? |
Alıntı:
|
hüsnünün sesi değişmiş :D |
Alıntı:
|
hüsnünün sesi irenç bişi olmuş ben bidaha dinlemem :D |
Uzun zamandır elektrik kesilmeyen Konya'da KV başlayacagı anda elektrik gitti :o Başını izleyemedim ama Hüsnü'nün sesi gerçekten berbat olmuş :) |
bu bölüm çok tatsız geldi bana :( ilşk defa sıkıldım hüsnünün sesinin değişmesi büyük etken tabi |
Bazı yerleri güzelde Hüsnü'nün sesinin değişmesi çok kötü olmuş :rolleyes: O konuşunca birisi taklit etmiş gibi oluyor :o |
Allah elini versin Nevzat. EDİT pardon.:) |
Abdülhey pusuya düşçek sanırım. |
nevzatın salaklığını çok abartmışlar. |
Polat amca demin tek mermi ile iki kişiyi dizinden mi vurdu :D |
Alıntı:
Bulut napacak onu merak ediyorum. |
memati mal istiyo :( |
Şerefsiz senin altındayım nasıl pusu kurayım. :DDDDDDDDDDDD daxbşxczvbnşxczbxcbxc |
Gülmekten bayıldım :) |
ne olacak şimdi :( |
Bence Muro saklandığı yere alacak memati ve bulut'u:D |
Birazdan bitecek yine perşembeyi bekleyecez başka olacagı yok :rolleyes: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Biteceği kesindi. Muro kurtaracak ve dost olacaklar heralde.:D Artık 3 kafadar düşünemiyorum.:) |
En güzel yerinde bitti şimdi 1 hafta beklenirmi yav.. |
Yönetmen Sadullah ŞENTÜRK Zübeyr ŞAŞMAZ'a Teşekkürler la bu şaşmaz aileside paso Kv'de hepside artist yönetmen :D |
Alıntı:
|
Bölümü beğenmedim, hatta ilk defa yarısını izlemedim. Ama sonunu merak ettiğim için gittim baktım, bitirdi sonu beni. :D |
Son sahneyi kaçırdım nasıl bitti :( |
Alıntı:
|
Logosuz, çok kaliteli bir ripi 1 dakika önce ed2k ağına düştü. Aştı bu ripçi arkadaşlar, dizi bittikten 5-10 dakika sonra bu kadar kaliteli rip sunabiliyorlar. Hayranım onlara :o |
son kareler tam 'PUSU' idi. |
Sıkıcı bir bölümde.. hüsnünün sesi iyi değildi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:27:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.