R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

KingMania 13-05-2008 22:39:42

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1837139)
Sezon finali 41.bölüm olacaktı sanırım.


Olur vallahi, herkesden önce tatile çıkıp herkesten sonra geliyorlar nasıl olsa izlenecek reklamlar hazır :)

Macabré 14-05-2008 15:23:05

Bi b.k anlamadım ya

hengame 14-05-2008 15:42:43

dün foxta baba 1 i izliyordum kurtlarvadisinde bi bölümünde babayı göstermişti :) hatırlayanlar varmı.

Fhenix 14-05-2008 16:27:15

Alıntı:

hengame Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1839755)
dün foxta baba 1 i izliyordum kurtlarvadisinde bi bölümünde babayı göstermişti :) hatırlayanlar varmı.


Bulut'la Fuat'ın bir sahnesindeydi sanırım?

hengame 14-05-2008 16:41:32

ewt anen öyle

Hostsahibi 14-05-2008 22:25:00

ne biçim fragman cıkmış yaa... bu arada polat iskendere rüyasında silah çeker :Ç

TeXaS 15-05-2008 20:20:20

özet vermiyorlar mı :(

Fhenix 15-05-2008 20:21:37

özet yok artık eşref saati çıkıyor önce.

TeXaS 15-05-2008 20:28:38

hayda bir hafta izlemedik ondada eşref saatini koymuşlar özet yerine off off

Fhenix 15-05-2008 20:40:19

kaçta başlıcak ki vadi?

dundar 15-05-2008 21:01:52

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1846459)
kaçta başlıcak ki vadi?

21:45

TeXaS 15-05-2008 21:58:26

hüsnünün sesi değişmiş :D

Sabri 15-05-2008 22:12:12

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1846877)
hüsnünün sesi değişmiş :D

iğrenç ötesi olmuş :)

vezir 15-05-2008 22:13:05

hüsnünün sesi irenç bişi olmuş ben bidaha dinlemem :D

Onurss 15-05-2008 22:13:55

Uzun zamandır elektrik kesilmeyen Konya'da KV başlayacagı anda elektrik gitti :o Başını izleyemedim ama Hüsnü'nün sesi gerçekten berbat olmuş :)

vezir 15-05-2008 22:45:48

bu bölüm çok tatsız geldi bana :(

ilşk defa sıkıldım hüsnünün sesinin değişmesi büyük etken tabi

Onurss 15-05-2008 22:47:18

Bazı yerleri güzelde Hüsnü'nün sesinin değişmesi çok kötü olmuş :rolleyes:

O konuşunca birisi taklit etmiş gibi oluyor :o

GoogleFan 15-05-2008 23:12:02

Allah elini versin Nevzat.
EDİT pardon.:)

Fhenix 15-05-2008 23:12:27

Abdülhey pusuya düşçek sanırım.

Sabri 15-05-2008 23:14:56

nevzatın salaklığını çok abartmışlar.

EFO 15-05-2008 23:18:33

Polat amca demin tek mermi ile iki kişiyi dizinden mi vurdu :D

GoogleFan 15-05-2008 23:22:15

Alıntı:

EFO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1847249)
Polat amca demin tek mermi ile iki kişiyi dizinden mi vurdu :D

Koptum:D Ateş etmedi heralde.
Bulut napacak onu merak ediyorum.

Fhenix 15-05-2008 23:38:59

memati mal istiyo :(

GoogleFan 15-05-2008 23:39:39

Şerefsiz senin altındayım nasıl pusu kurayım. :DDDDDDDDDDDD
daxbşxczvbnşxczbxcbxc

ByMsT 15-05-2008 23:39:50

Gülmekten bayıldım :)

TRN 15-05-2008 23:40:10

ne olacak şimdi :(

GoogleFan 15-05-2008 23:40:56

Bence Muro saklandığı yere alacak memati ve bulut'u:D

Onurss 15-05-2008 23:41:32

Birazdan bitecek yine perşembeyi bekleyecez başka olacagı yok :rolleyes:

Fhenix 15-05-2008 23:41:53

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1847340)
Bence Muro saklandığı yere alacak memati ve bulut'u:D

O zaman ötekiler yakar evi :rolleyes:

Sabri 15-05-2008 23:44:59

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1847340)
Bence Muro saklandığı yere alacak memati ve bulut'u:D

bencede aynısı olacak ;)

GoogleFan 15-05-2008 23:50:10

Biteceği kesindi. Muro kurtaracak ve dost olacaklar heralde.:D Artık 3 kafadar düşünemiyorum.:)

okyay58 15-05-2008 23:51:47

En güzel yerinde bitti şimdi 1 hafta beklenirmi yav..

KingMania 15-05-2008 23:52:15

Yönetmen Sadullah ŞENTÜRK

Zübeyr ŞAŞMAZ'a Teşekkürler

la bu şaşmaz aileside paso Kv'de hepside artist yönetmen :D

vezir 15-05-2008 23:53:36

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1847326)
memati mal istiyo :(

memati adam olsa artık :)

Kerem 15-05-2008 23:55:55

Bölümü beğenmedim, hatta ilk defa yarısını izlemedim. Ama sonunu merak ettiğim için gittim baktım, bitirdi sonu beni. :D

Deae 15-05-2008 23:58:36

Son sahneyi kaçırdım nasıl bitti :(

KingMania 15-05-2008 23:59:47

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1847427)
Son sahneyi kaçırdım nasıl bitti :(

Örgüt dağ evini bastı pusuya düşürülen Memati ve Bulut bakalım nasıl çıkacaklar :D polat helikopterle basar orayı :D

Kerem 16-05-2008 00:00:26

Logosuz, çok kaliteli bir ripi 1 dakika önce ed2k ağına düştü. Aştı bu ripçi arkadaşlar, dizi bittikten 5-10 dakika sonra bu kadar kaliteli rip sunabiliyorlar. Hayranım onlara :o

mcsoft 16-05-2008 00:00:58

son kareler tam 'PUSU' idi.

SABOCES 16-05-2008 00:01:44

Sıkıcı bir bölümde.. hüsnünün sesi iyi değildi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:27:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.