R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

The_RoTinG 29-05-2008 23:53:35

Felaket sattı ama adam satmak zorundadı ölecekti yoksa :)

mcsoft 29-05-2008 23:53:40

aklından bile geçirme, koy kumandayı yerine bakayım.

Red John 29-05-2008 23:54:03

Alıntı:

The_RoTinG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918172)
Felaket sattı ama adam satmak zorundadı ölecekti yoksa :)

Gene ölecek :D
Artık vadi bu hafta bitti şimdi sıra Lost'ta :)

GoogleFan 29-05-2008 23:54:31

Muro ne yapacak bir o kaldı:o

Fhenix 29-05-2008 23:55:01

Alıntı:

webmasterevi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918180)
Gene ölecek :D


Öldürmezler onu.Zaten sorgusu yıllar sürer :)

mcsoft 29-05-2008 23:56:13

Vadi'ci R10.
Konuyu Toplam 36 üye okuyor. (30 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
mcsoft, 10ur, ach, AtLiHaN, BlueDream, CeRaT, DehaNetworks, doink, dreamsinger, El-Turko, Fhenix, flashdance, gangan, Kerem, MegaByte, Murky, okyay58, rapozof, ST-Murat, The_CooL, Ufuk Gedik, unsg_, Virtuozzo, WebStyle, yaslam

UndeaD 29-05-2008 23:57:35

reklamlar bitti gene son kısmı izletiyorlar :D

GoogleFan 29-05-2008 23:57:46

Alıntı:

mcsoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918204)
Vadi'ci R10.
Konuyu Toplam 36 üye okuyor. (30 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
mcsoft, 10ur, ach, AtLiHaN, BlueDream, CeRaT, DehaNetworks, doink, dreamsinger, El-Turko, Fhenix, flashdance, gangan, Kerem, MegaByte, Murky, okyay58, rapozof, ST-Murat, The_CooL, Ufuk Gedik, unsg_, Virtuozzo, WebStyle, yaslam

Hocam istersen bir yenile:D

Red John 29-05-2008 23:58:28

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918194)
Öldürmezler onu.Zaten sorgusu yıllar sürer :)

Nazım ölecek ....onun için dedim onu İskender daha işkence çekecek :p

The_RoTinG 29-05-2008 23:59:35

Bence muro ölmez çünkü izlenmez:D

DreamSinger 30-05-2008 00:01:49

seneryo süperdi diyen arkadaşlar sanırım lost izlemeyen arkadaşlar ****** nunda dediği gibi bire bir losttan etkilnmiş az prision break ten seneryo akışı almışlar ve bir bölüm ortaya çıkarmışlar flashback yapıp durdular, iskendere ne olacak diyenler ihtiyarlar ile yapılan konuşmayı unuttunuz sanırım iskenderi ortadan kaldırman birşey ifade etmez önemli olan onu destekleyenleri kurduğu ortamı yok etmek demişlerdi bu nedenledirki ihtiyarlar ile farklı bir yol izleyecekler iskender aracılığı ile bir üst basamak ortaya çıkacak ve iskender bu üst basamağa gitmek için bir araç olacak, müslümün kokusunu alır gibiyim (:

MuratCem 30-05-2008 00:03:37

40. bölüm bittimi?

GoogleFan 30-05-2008 00:04:02

Alıntı:

MuratCem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918305)
40. bölüm bittimi?

Günaydın akşehir de sabah oldu:D

UndeaD 30-05-2008 00:05:01

evet bitti ama son sahneyi tekrar veriyorlar

MuratCem 30-05-2008 00:06:45

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918307)
Günaydın akşehir de sabah oldu:D

hadi ya ciddi olamazsın :D

tvden izlemediğim için soruyorum. birazdan internetten indirip izleyecem

The_RoTinG 30-05-2008 00:08:57

10 dk oluyor biteli :D

BlueDream 30-05-2008 00:11:15

Anlık hite bakın :D

Amung.us Statistics

KingMania 30-05-2008 00:14:08

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nder_kebap.jpg

- Ye beni polatım.

mcsoft 30-05-2008 00:22:10

Bi' daha dene nazımım.

b4tuh4n 30-05-2008 00:27:13

sendemi nazım :D

Sedat Tekin 30-05-2008 00:52:07

afiyet ola :D

webloader 30-05-2008 02:16:42

Alın size mematinin meyhane müzigi :D
Webloader | Php & Mysql -Ajax Coding...Web Design

brtkgzdm 30-05-2008 02:27:59

Ben demedim mi İbrahim onlar Polat'ın adamlar diye :D

MuratCem 30-05-2008 03:05:28

Güzel bir bölümdü gerçekten. ama Lost dizisindeki gibi geri sarma olaylarına girmişler :p

Ekrem 30-05-2008 04:00:22

http://img50.imageshack.us/img50/8444/adszwc0.png

yürü iskenderim yürü...:D :D :D :D

Sabri 30-05-2008 04:21:51

polatmen uçmuş yine :)

xSS-ErrOr 30-05-2008 05:41:34

Güzel bölümdü sabahın 5:30'unda kalktım pc ye oturdum hastayım :D

aLcadraz 30-05-2008 06:15:57

çok güzel bölümdü :) ama en güzel sahne kesinlikle muro, çeto, yıldırım üçlüsü arasında geçen konuşmaydı :D

çeto : saat kaç gibi bekliyormuş lider başkanım
muro : valla koca lider bizim gundi yıldırımı bekliyor. hadi telefonu götür de çabuk gidelim.
yıldırım : emredersin başkanım
muro : şişşh, sende bırak onu bu akşam dışarda yeriz
çeto : yeminki?
muro : vallaa
çeto : aslan başkanım
muro : canım çeto
çeto : gideyim giyineyim?
muro : hadi koş. ulan zaten giyiniksin salak. yaww heycanlandı çocuk yaww

xSS-ErrOr 30-05-2008 07:03:50

Murogil resmen piskopat ha. Muro çaktı olayı sezon finali olduğu için özleyeceğiz Muro'yu :D

Deae 30-05-2008 08:08:27

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917934)
iyice losta özendiler flashback ler falan :D

Vadide herzaman flashback vardı ilk bölümünde bile, dikkatini çekerim vadi losttan daha eski bir senaryo belkide onlar vadiye özenmiştir ne dersin:rolleyes:

The_RoTinG 30-05-2008 08:27:29

Polat baba ya yine yapacagını yaptı :D

GM_HaYHaY 30-05-2008 10:48:24

Nazım iskenderin yerini söylememek için ölmeye razıydı. Peki ne olduda iskender polatı getir dediğinde hemen getirdi :) götürmeyedebilirdi. Bence çok saçma oldu o kısım

Fibonacci 30-05-2008 10:52:20

Abdülheykır vay anasını sayın seyirciler :p

Senaristleri çok özenti gördüm bu bölüm. 24'e gönderme mi desek, araklama mı desek. Tek eksiklik kaliteydi :p

Deae 30-05-2008 10:56:34

Alıntı:

GM_HaYHaY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919723)
Nazım iskenderin yerini söylememek için ölmeye razıydı. Peki ne olduda iskender polatı getir dediğinde hemen getirdi :) götürmeyedebilirdi. Bence çok saçma oldu o kısım

Nazım söylemese polat çatışarak alırdı iskenderi gerçi çatışacak adamda kalmamıştı, öyle yada böyle alacaktı iskenderi nazımım götürmese inciyi kullanırdı;)

osenmer 30-05-2008 11:51:06

Abdül'ün bu güne kadar kullandığı tek teknolojik alet elindeki ceptelefonu iken bu bölüm bir anda karşımıza bilgisayar uzmanı olarak çıkması gerçekten ilginçti. Böyle giderse Memati'nin bilgisayar başında oturduğu günleri görebiliriz. Diğer ilginç olan Nazım'ın Polat'a çok kolay teslim olması ve İskender'i çok kolay satmasıydı...

Polat'ın İskender'i ne yapacağını çok merak ediyorum, işkencemi yapacak yoksa direkman tahtalı köyemi gönderecek?

Deae 30-05-2008 11:52:44

Alıntı:

osenmer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919962)
Polat'ın İskender'i ne yapacağını çok merak ediyorum, işkencemi yapacak yoksa direkman tahtalı köyemi gönderecek?

Önce kendi sorgulayıp ardından devlete teslim edecek

Red John 30-05-2008 11:52:45

Alıntı:

osenmer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919962)
Abdül'ün bu güne kadar kullandığı tek teknolojik alet elindeki ceptelefonu iken bu bölüm bir anda karşımıza bilgisayar uzmanı olarak çıkması gerçekten ilginçti. Diğer ilginç olan Nazım'ın Polat'a çok kolay teslim olması ve İskender'i çok kolay satmasıydı...

Polat'ın İskender'i ne yapacağını çok merak ediyorum, işkencemi yapacak yoksa direkman tahtalı köyemi gönderecek?

Polat İnci ve bebeği kullandı ondan Nazım teslim oldu hemen bence...
İskenderi direk öldürmez ilk önce işkence v.s :)

Haymac 30-05-2008 11:53:16

Alıntı:

GM_HaYHaY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919723)
Nazım iskenderin yerini söylememek için ölmeye razıydı. Peki ne olduda iskender polatı getir dediğinde hemen getirdi :) götürmeyedebilirdi. Bence çok saçma oldu o kısım

orayada bi lost gibi geri dönüp neler yaptıklarını anlatacaklardır :)
özel bir sebebi vardır.

Arslanbey 30-05-2008 12:28:58

izleyemedim, internete düşük görüntü kalitelisi çıksada indirsem :(

XizoR 30-05-2008 12:55:12

Alıntı:

Silver1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1919753)
Nazım söylemese polat çatışarak alırdı iskenderi gerçi çatışacak adamda kalmamıştı, öyle yada böyle alacaktı iskenderi nazımım götürmese inciyi kullanırdı;)


inciyi öldürmekle tehdit ettiler


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:04:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.