![]() |
Felaket sattı ama adam satmak zorundadı ölecekti yoksa :) |
aklından bile geçirme, koy kumandayı yerine bakayım. |
Alıntı:
Artık vadi bu hafta bitti şimdi sıra Lost'ta :) |
Muro ne yapacak bir o kaldı:o |
Alıntı:
Öldürmezler onu.Zaten sorgusu yıllar sürer :) |
Vadi'ci R10. Konuyu Toplam 36 üye okuyor. (30 Kayıtlı üye ve 6 Misafir) mcsoft, 10ur, ach, AtLiHaN, BlueDream, CeRaT, DehaNetworks, doink, dreamsinger, El-Turko, Fhenix, flashdance, gangan, Kerem, MegaByte, Murky, okyay58, rapozof, ST-Murat, The_CooL, Ufuk Gedik, unsg_, Virtuozzo, WebStyle, yaslam |
reklamlar bitti gene son kısmı izletiyorlar :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bence muro ölmez çünkü izlenmez:D |
seneryo süperdi diyen arkadaşlar sanırım lost izlemeyen arkadaşlar ****** nunda dediği gibi bire bir losttan etkilnmiş az prision break ten seneryo akışı almışlar ve bir bölüm ortaya çıkarmışlar flashback yapıp durdular, iskendere ne olacak diyenler ihtiyarlar ile yapılan konuşmayı unuttunuz sanırım iskenderi ortadan kaldırman birşey ifade etmez önemli olan onu destekleyenleri kurduğu ortamı yok etmek demişlerdi bu nedenledirki ihtiyarlar ile farklı bir yol izleyecekler iskender aracılığı ile bir üst basamak ortaya çıkacak ve iskender bu üst basamağa gitmek için bir araç olacak, müslümün kokusunu alır gibiyim (: |
40. bölüm bittimi? |
Alıntı:
|
evet bitti ama son sahneyi tekrar veriyorlar |
Alıntı:
tvden izlemediğim için soruyorum. birazdan internetten indirip izleyecem |
10 dk oluyor biteli :D |
|
|
Bi' daha dene nazımım. |
sendemi nazım :D |
afiyet ola :D |
Alın size mematinin meyhane müzigi :D Webloader | Php & Mysql -Ajax Coding...Web Design |
Ben demedim mi İbrahim onlar Polat'ın adamlar diye :D |
Güzel bir bölümdü gerçekten. ama Lost dizisindeki gibi geri sarma olaylarına girmişler :p |
|
polatmen uçmuş yine :) |
Güzel bölümdü sabahın 5:30'unda kalktım pc ye oturdum hastayım :D |
çok güzel bölümdü :) ama en güzel sahne kesinlikle muro, çeto, yıldırım üçlüsü arasında geçen konuşmaydı :D çeto : saat kaç gibi bekliyormuş lider başkanım muro : valla koca lider bizim gundi yıldırımı bekliyor. hadi telefonu götür de çabuk gidelim. yıldırım : emredersin başkanım muro : şişşh, sende bırak onu bu akşam dışarda yeriz çeto : yeminki? muro : vallaa çeto : aslan başkanım muro : canım çeto çeto : gideyim giyineyim? muro : hadi koş. ulan zaten giyiniksin salak. yaww heycanlandı çocuk yaww |
Murogil resmen piskopat ha. Muro çaktı olayı sezon finali olduğu için özleyeceğiz Muro'yu :D |
Alıntı:
|
Polat baba ya yine yapacagını yaptı :D |
Nazım iskenderin yerini söylememek için ölmeye razıydı. Peki ne olduda iskender polatı getir dediğinde hemen getirdi :) götürmeyedebilirdi. Bence çok saçma oldu o kısım |
Abdülheykır vay anasını sayın seyirciler :p Senaristleri çok özenti gördüm bu bölüm. 24'e gönderme mi desek, araklama mı desek. Tek eksiklik kaliteydi :p |
Alıntı:
|
Abdül'ün bu güne kadar kullandığı tek teknolojik alet elindeki ceptelefonu iken bu bölüm bir anda karşımıza bilgisayar uzmanı olarak çıkması gerçekten ilginçti. Böyle giderse Memati'nin bilgisayar başında oturduğu günleri görebiliriz. Diğer ilginç olan Nazım'ın Polat'a çok kolay teslim olması ve İskender'i çok kolay satmasıydı... Polat'ın İskender'i ne yapacağını çok merak ediyorum, işkencemi yapacak yoksa direkman tahtalı köyemi gönderecek? |
Alıntı:
|
Alıntı:
İskenderi direk öldürmez ilk önce işkence v.s :) |
Alıntı:
özel bir sebebi vardır. |
izleyemedim, internete düşük görüntü kalitelisi çıksada indirsem :( |
Alıntı:
inciyi öldürmekle tehdit ettiler |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:04:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.