R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Mertcan03 06-06-2008 00:43:45

3 ay bunumu konuşacaz şimdi :(

eviL 06-06-2008 00:43:45

muro'yu merak ediyorum ben en çok. Polat illaki kurtulur, zevk vermiyor onun kurtulma sahneleri artık. Muro nasıl kurtulacak, gene bi deliğemi sığınacaklar ne yapacaklar :D

Sabri 06-06-2008 00:44:29

muronun elemanının annesini taklit ettiği sahnede baya bi saçmalamışlar.

Fhenix 06-06-2008 00:45:17

Alıntı:

dEaTh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954634)
oldu oldu :) hani bu bomba süsü verilmiş çiçek davasi :)

heh evet onu unutmuşum:o

GoogleFan 06-06-2008 00:47:03

Konuyu kilitliyelim, başladığı gün açarız.:D

vezir 06-06-2008 00:50:00

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954552)
İskender'e baklava verildi ve şeker komasına girdi.Hastane bahanesi ile kaçırıldı.

Polat ihtiyarların içinde kısmende olsa pislik olduğunu anladı ve hesabını sorar.

İskenderide bu sefer ne istihbarata ne savcıya verir.Direk kafasına sıkar,çukura atar,üstünede beton döktürür (pala mevzusu gibi)

erhan,pürmüz,nevzat ne olur bilemem.

ortalık karışacak.

güzel kaçış :)

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954576)
Erhan'ın karnı şiş durumdaydı, yani büyük ihtimalle çelik yelek vardı. Gerçi o bile çok mantıksız geliyor bana, bu kadar göstere göstere yapılmaz ki çelik yelek mevzusu. Hadi diyelim onlar çelik yelekle kurtuldu, içeridekiler ne olacak? Kapı kapalı, e kaçacak yer de yok? Cayır cayır yanmaktan nasıl kurtulacaklar onu merak ediyorum...

arka tarafı yakmadılar ama :o sanki

Fhenix 06-06-2008 00:50:45

Ne gereği var :)

iBiL 06-06-2008 01:01:41

Kurtlar vadisi x geliyor. :o

Kerem 06-06-2008 01:01:45

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954671)
arka tarafı yakmadılar ama :o sanki

Orası basit bir ev, Polat'ın ofisi mi ki arka kapısı olsun çıkış için? :D

ach 06-06-2008 01:02:16

iskender komayla mı uğraşsın birde, adam kendine riske atar mı direk alırlar zaten dışarıya ihtiyarlardan tut üst düzey devlet görevlerinde bulunan adamları varken, gardiyanlar diğer görevliler bile iskenderi salmak için istifa edip dışarı alırlar :)

flodby 06-06-2008 01:08:14

Kapının orada yan tarafa çıkış vardı diye hatırlıyorum o evden yan bahçeden biri kaçmıştı.

dEaTh 06-06-2008 01:10:13

Gelicek seneki kurtlar vadisinde ciddi anlamda.. bi oyuncu eksıklığı olucak :D ben şimdiden dizi ajansinin kapısını çaliyim belki bize uygun bi kare buluruz :D

KingMania 06-06-2008 01:10:39

Konuyu kilitleyin 3 ay sonra açarsınız :D

DeLi_EsMeR 06-06-2008 01:11:19

bence geçen bölüm sezon finali olmalıydı :S

fatihbaz 06-06-2008 01:14:40

Alıntı:

DeLi_EsMeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1954768)
bence geçen bölüm sezon finali olmalıydı :S

kesinlikle katlıyorum.iskenderi ancak sabaha kadar tutarlar diye düşündüm ama o kadar bile tutamadılar.erhanları vuranların iskenderin adamları olabilecegi de aklıma geldi ama iskenderi orada görecegimi hiç düşünmemiştim.geçen hafta final yapsalar çok daha güzel olurdu bence...bu arada erhanlar çelik yelek giyse ne olacak ki birden ayaga kalkıp iskenderin kafasına silah dayayarak rehin mi alacaklar :p

WebStyle 06-06-2008 01:22:00

41. bölüm fragmanında son sahnesinde iskender görünüyordu zaten.

Gangstamonu 06-06-2008 01:30:13

Eren onları kurtarır al sana aktif bi rol Polatın yeni sağ kolu :)

Sabri 06-06-2008 01:30:46

aslında son sahnede iskenderi göstermceklerdi millet meraktan kudurucaktı :)

Red John 06-06-2008 01:35:41

İzleyeme geçiyorum merak ettim şimdi :)

triangle 06-06-2008 02:39:31

Polat bir ara ne zaman kaçarsa kaçsın bugün kaçmasın demişti.Belki aklına İskender'in bunun gibi birşey yapacağı geldi ona göre önlemini aldı diyeceğim ama pek önlem almış gibi görünmüyor

psblog 06-06-2008 02:46:04

Şimdi internetten izledim sezon finalini iskenderi evi yaktı bende benim odayı yakıyodum ufo perdeye takılmış az kaldı yanıyodum :S

ramonerassi 06-06-2008 03:11:47

sanırım hepsi bir rüya yoksa çok saçma oldu ya böyle sezon finali mi olur :o

cakirx 06-06-2008 03:53:12

Çok saçmaladılardı zaten son bölümdede üstüne sifonu çektiler dizinin.

aLcadraz 06-06-2008 06:19:29

herhangi bir önlem aldığını düşünmüyorum polatın, kurtlar vadisinin klasiğidir her sezonun kanlı bitmesi. ilk sezon kumarhane baskını, ikinci sezon aslanbey'in ölümü sonra polatın tabuta girmesi ve geçen sezon da ofisteki çiçeğin içindeki bomba.

MicroChip 06-06-2008 08:47:26

bi sürü mantık hatası vardı bu bölümde
örneğin iskender şeker hastasıyken baklavaları nasıl götürdü öyle :)
(ben yollamıştım o ayrı :p)

The_RoTinG 06-06-2008 08:51:07

Beyler sonlarını izleyemedim yav iskender cezaya gitti kaçtımı ordan veya kaçırdılarmı cezadan ne oldu tam olarak bilmiyorum :D

My_X 06-06-2008 08:55:57

nerden izlicem son partı :( gece bir reklam girdi 00:20 gibi biter diye kapadım baksana neler olmuş :cry

Fhenix 06-06-2008 09:11:46

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955353)
bi sürü mantık hatası vardı bu bölümde
örneğin iskender şeker hastasıyken baklavaları nasıl götürdü öyle :)
(ben yollamıştım o ayrı :p)

işte fenalaşıp hastaneye kaldırma ayağına cezaevinden kaldırdılar :)

Jason 06-06-2008 10:33:53

Zaten Polat İskender'den istediğini aldıktan sonra baklava yedirerek öldürecek :D

Takao4 06-06-2008 10:33:54

kv nin sitesinde açtıkları ankete pişman ediyolar :D final bölümü nasıldı anket cevaplar;
Cok iyi4502
31%
Iyi2162
14%
Fena degil1925
13%
Kotu5762
39%

XizoR 06-06-2008 10:35:47

eee erhan ve nevzat ölmüstür

5,6 ay bekliyecek halleri yok ya :D

RDY 06-06-2008 10:56:56

Kurtlar vadisinin finalini izleyebileceğim bir link verebilir misiniz?

psblog 06-06-2008 11:09:02

Alıntı:

RDY_tr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955665)
Kurtlar vadisinin finalini izleyebileceğim bir link verebilir misiniz?

canlidizi.com

osenmer 06-06-2008 11:40:59

Hiç beklemediğim bir final oldu. Sanmıştım ki polat İskenderi ortadan kaldıracakken dizi bitecek ama tam tersi oldu. İskenderin kodese girmesi ile çıkması bir oldu, bu kadar çabuk çıkması bence inandırıcılığı kötü yönde etkiledi.

Pürmüz, Erhan ve Nevzat sanırım bu sefer kurtulamayacak, yeni sezon bu 3 adamın toprağa verilişi ve Polat'ın mezarlıkta ettiği intikam yemini ile başlayacak.

peridokya 06-06-2008 11:51:59

Polat,İskender,Memati,Muroyla birlikte sezon finalini Kapadokyada birlikte izlemek, bizim için zevkti :) Şu sıralar Balon keyfi yapıyolar burada.

Rozantholl 06-06-2008 11:55:48

Alıntı:

osenmer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955840)
Hiç beklemediğim bir final oldu. Sanmıştım ki polat İskenderi ortadan kaldıracakken dizi bitecek ama tam tersi oldu. İskenderin kodese girmesi ile çıkması bir oldu, bu kadar çabuk çıkması bence inandırıcılığı kötü yönde etkiledi.

ama iskender ceza evi vs. ile bağlantıları kuvvetli birisi rahat çıkacağını herkes biliyordu. biraz daha önceki bölümlerde ceza evinden adamlarını kolaylıkla çıkartmıştı kaçırma falanda değil kapıdan çıkarmıştı :)

AtLiHaN 06-06-2008 12:05:20

polat hariç herkes ölecek yeni sezonda ise Polat ölenlerin cenazesinde intikam yemini edecek..
önce iskenderi sonra ihtiyar heyetini kaldıracak.. bu arada biz 2010 a gelmiş olacağız.. :)

fatihbaz 06-06-2008 13:47:06

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955353)
bi sürü mantık hatası vardı bu bölümde
örneğin iskender şeker hastasıyken baklavaları nasıl götürdü öyle :)
(ben yollamıştım o ayrı :p)

o kullandıgı ilacın adı neydi insülin miydi neydi ? benim teyzemde ondan kullanıyor ve o sayede tatlı yiyebiliyor.

Takao4 06-06-2008 14:29:33

Alıntı:

Takao Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955595)
kv nin sitesinde açtıkları ankete pişman ediyolar :D final bölümü nasıldı anket cevaplar;
Cok iyi4502
31%
Iyi2162
14%
Fena degil1925
13%
Kotu5762
39%

anketi değiştirmişler :D ama bir seçenek eksik :p

Fhenix 06-06-2008 15:37:25

Alıntı:

AtLiHaN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1955939)
polat hariç herkes ölecek yeni sezonda ise Polat ölenlerin cenazesinde intikam yemini edecek..
önce iskenderi sonra ihtiyar heyetini kaldıracak.. bu arada biz 2010 a gelmiş olacağız.. :)

İhtiyar heyeti değil ihtiyarlar. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:21:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.