![]() |
3 ay bunumu konuşacaz şimdi :( |
muro'yu merak ediyorum ben en çok. Polat illaki kurtulur, zevk vermiyor onun kurtulma sahneleri artık. Muro nasıl kurtulacak, gene bi deliğemi sığınacaklar ne yapacaklar :D |
muronun elemanının annesini taklit ettiği sahnede baya bi saçmalamışlar. |
Alıntı:
|
Konuyu kilitliyelim, başladığı gün açarız.:D |
Alıntı:
Alıntı:
|
Ne gereği var :) |
Kurtlar vadisi x geliyor. :o |
Alıntı:
|
iskender komayla mı uğraşsın birde, adam kendine riske atar mı direk alırlar zaten dışarıya ihtiyarlardan tut üst düzey devlet görevlerinde bulunan adamları varken, gardiyanlar diğer görevliler bile iskenderi salmak için istifa edip dışarı alırlar :) |
Kapının orada yan tarafa çıkış vardı diye hatırlıyorum o evden yan bahçeden biri kaçmıştı. |
Gelicek seneki kurtlar vadisinde ciddi anlamda.. bi oyuncu eksıklığı olucak :D ben şimdiden dizi ajansinin kapısını çaliyim belki bize uygun bi kare buluruz :D |
Konuyu kilitleyin 3 ay sonra açarsınız :D |
bence geçen bölüm sezon finali olmalıydı :S |
Alıntı:
|
41. bölüm fragmanında son sahnesinde iskender görünüyordu zaten. |
Eren onları kurtarır al sana aktif bi rol Polatın yeni sağ kolu :) |
aslında son sahnede iskenderi göstermceklerdi millet meraktan kudurucaktı :) |
İzleyeme geçiyorum merak ettim şimdi :) |
Polat bir ara ne zaman kaçarsa kaçsın bugün kaçmasın demişti.Belki aklına İskender'in bunun gibi birşey yapacağı geldi ona göre önlemini aldı diyeceğim ama pek önlem almış gibi görünmüyor |
Şimdi internetten izledim sezon finalini iskenderi evi yaktı bende benim odayı yakıyodum ufo perdeye takılmış az kaldı yanıyodum :S |
sanırım hepsi bir rüya yoksa çok saçma oldu ya böyle sezon finali mi olur :o |
Çok saçmaladılardı zaten son bölümdede üstüne sifonu çektiler dizinin. |
herhangi bir önlem aldığını düşünmüyorum polatın, kurtlar vadisinin klasiğidir her sezonun kanlı bitmesi. ilk sezon kumarhane baskını, ikinci sezon aslanbey'in ölümü sonra polatın tabuta girmesi ve geçen sezon da ofisteki çiçeğin içindeki bomba. |
bi sürü mantık hatası vardı bu bölümde örneğin iskender şeker hastasıyken baklavaları nasıl götürdü öyle :) (ben yollamıştım o ayrı :p) |
Beyler sonlarını izleyemedim yav iskender cezaya gitti kaçtımı ordan veya kaçırdılarmı cezadan ne oldu tam olarak bilmiyorum :D |
nerden izlicem son partı :( gece bir reklam girdi 00:20 gibi biter diye kapadım baksana neler olmuş :cry |
Alıntı:
|
Zaten Polat İskender'den istediğini aldıktan sonra baklava yedirerek öldürecek :D |
kv nin sitesinde açtıkları ankete pişman ediyolar :D final bölümü nasıldı anket cevaplar; Cok iyi4502 31% Iyi2162 14% Fena degil1925 13% Kotu5762 39% |
eee erhan ve nevzat ölmüstür 5,6 ay bekliyecek halleri yok ya :D |
Kurtlar vadisinin finalini izleyebileceğim bir link verebilir misiniz? |
Alıntı:
|
Hiç beklemediğim bir final oldu. Sanmıştım ki polat İskenderi ortadan kaldıracakken dizi bitecek ama tam tersi oldu. İskenderin kodese girmesi ile çıkması bir oldu, bu kadar çabuk çıkması bence inandırıcılığı kötü yönde etkiledi. Pürmüz, Erhan ve Nevzat sanırım bu sefer kurtulamayacak, yeni sezon bu 3 adamın toprağa verilişi ve Polat'ın mezarlıkta ettiği intikam yemini ile başlayacak. |
Polat,İskender,Memati,Muroyla birlikte sezon finalini Kapadokyada birlikte izlemek, bizim için zevkti :) Şu sıralar Balon keyfi yapıyolar burada. |
Alıntı:
|
polat hariç herkes ölecek yeni sezonda ise Polat ölenlerin cenazesinde intikam yemini edecek.. önce iskenderi sonra ihtiyar heyetini kaldıracak.. bu arada biz 2010 a gelmiş olacağız.. :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:21:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.