![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
geçenlerde Abdulhey'i kurtarırken bi sahnede aynı örümcek adam gibiydi yine bekliyoruz http://img216.imageshack.us/img216/9...t2tzgy4hb1.jpg |
yanlız kurtlar vadisi d-smart'a geçicekmiş 2 bölümden sonra o kötü olucak artık kahvelerde camlarda kv 1 ytl yazar :=) ah be başladığından beri bölüm kaçırmıyorum ama bu d-smart olayı canımı sıktı protesto edelim vadiyi |
öyle şeymi olurr yaw :( dsmart ne allah allah ne yapacaz şimdi kahveleremi gidecez maç izler gibi |
öyle bi duyum aldım inş doğru değildir ama eğer öyle olursa çok reyting kaybeder... |
Alıntı:
|
Artık kurtlar vadisinde 1 veya 2 kişinin ölmesi lazım süper 6lıdan tabi. Dsmarta falan geçmez ay dın doğana medya dünyasında tek rakip olarak gözüküyor show tv. Film gene kanal dye geçmesinde. :D |
İskenderin o kafadan sonra yaşaması mucize olur :D |
Alıntı:
Alıntı:
Sonra da Aydın Doğan ve yandaşları hakkında kötü konuşmayın diyorlar:mad: |
dsmartı kim nerden çıkardı yaw. imkansız geliyor. yeni sezona showda başlıyor. kanal değiştirecek değiller ya. ayrıca show tv sadece dsmarttan yayın yapacak da değil |
http://img516.imageshack.us/img516/1392/32769417cu2.gif aslanım be ne kafa atıyor öyle :D bu arada resim alıntıdır ;) |
Arkadaşlar evet kızıyoruz ama düşününce söylemeden edemicem D-Smart benim olsa Vadiyi kesin alırdım doğruya doğru. Umarım almaz ama çok akıllı bir yatırım olur kesinlikle. |
Alıntı:
|
ya d-marta geçerse vadi kaç paraysa gider alırım :) ama normal show tvde güzel biraz reklamları azaltsınlar yeter. |
Saatler Kaldı :) |
Alıntı:
|
Her Saniyeeee Azalıyor:D:D |
yarın normal olarak hayat durucak nefesler tutulucak. |
bende tv yok,ancak bi sonraki sabah izlerim :D netten izlemeyi sevmiyorum kalitesiz güzel olmuyo... |
merakla bekliyoruz! |
Özlemişim ama ya. :D |
bugün büyük gün |
Gel polatım gell :p |
Bekleki gelsin :) |
Alıntı:
|
Özlenen Gün geldide çattı... Sonunda bir tv ye baktığım saat kurtlar vadisi saati :D |
:D herkes kv yi bekliyor evet bir gelsede izlesek |
Alıntı:
show da öyle geçti... o değil aşkı memnu yu izleyemeyeceğim :D |
bi de bakmışız İskender baklavanın etkisiyle hayal görüyormuş:p |
Alıntı:
|
Bekle bekle bekle nereye kadar, dizi saatine kadar :p |
abi dizi kaçta olcak 20 demi 21:45 fln mı ? bizi 20 de oturturlar tv başına başka işlerimiz var :D |
20,00 de özet verirler 21,25 de başlar özetin özetini gösterirler 21,35 de başlar jenerik bittikten sonra reklam girer. 21,45 te başlar bence.. :D |
önceki sezon gibi önce 41 i verirler ardından 42 .:) |
yeni bölüm demişler 20:00 için |
Hadi bakalım. Hayırlı uğurlu olsun (: İnşallah özet vermezler ya da özeti kısa tutarlar... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu akşam anlaşılan herkes Show Tv'de.(392 sayfa üfff) |
Özetini vermezler bence. Çünkü geçen hafta çıkardılar final bölümünü. Ama verebilirler de, hiç belli olmaz. (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.