R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

fatihbaz 08-10-2008 00:01:32

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2589897)
İskender Polat'a hiç birşey yapamaz çünkü onun amacı kırmızı kitabın içeriği fakat Memati'ye yeniden uyuşturucu verebilir:(

içlerinde serbest kalan tek o degilmiydi?benim aklıma öyle kalmış....ayrıca polata tabiki bişey yapamaz,ona ne şüphe :) polat efendi kesin hepsini döver,vurur çıkar yani kaçar oradan...

EuK 08-10-2008 00:05:08

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2590255)
içlerinde serbest kalan tek o degilmiydi?benim aklıma öyle kalmış....ayrıca polata tabiki bişey yapamaz,ona ne şüphe :) polat efendi kesin hepsini döver,vurur çıkar yani kaçar oradan...

örümcek adam aslında polatmış :p
geçenlerde Abdulhey'i kurtarırken bi sahnede aynı örümcek adam gibiydi yine bekliyoruz






http://img216.imageshack.us/img216/9...t2tzgy4hb1.jpg

KaoS 08-10-2008 02:06:22

yanlız kurtlar vadisi d-smart'a geçicekmiş 2 bölümden sonra o kötü olucak artık kahvelerde camlarda kv 1 ytl yazar :=)

ah be başladığından beri bölüm kaçırmıyorum ama bu d-smart olayı canımı sıktı protesto edelim vadiyi

teknodunya 08-10-2008 02:10:50

öyle şeymi olurr yaw :( dsmart ne allah allah ne yapacaz şimdi kahveleremi gidecez maç izler gibi

KaoS 08-10-2008 02:32:40

öyle bi duyum aldım inş doğru değildir ama eğer öyle olursa çok reyting kaybeder...

Sabri 08-10-2008 02:39:17

Alıntı:

KaoS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2590904)
öyle bi duyum aldım inş doğru değildir ama eğer öyle olursa çok reyting kaybeder...

Kv showda değilmi showla dsmart ne alaka?

Ekstra 08-10-2008 02:58:17

Artık kurtlar vadisinde 1 veya 2 kişinin ölmesi lazım süper 6lıdan tabi.
Dsmarta falan geçmez ay dın doğana medya dünyasında tek rakip olarak gözüküyor show tv.
Film gene kanal dye geçmesinde. :D

GM_HaYHaY 08-10-2008 09:36:28

İskenderin o kafadan sonra yaşaması mucize olur :D

EuK 08-10-2008 11:45:37

Alıntı:

KaoS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2590821)
yanlız kurtlar vadisi d-smart'a geçicekmiş 2 bölümden sonra o kötü olucak artık kahvelerde camlarda kv 1 ytl yazar :=)

ah be başladığından beri bölüm kaçırmıyorum ama bu d-smart olayı canımı sıktı protesto edelim vadiyi

Alıntı:

teknodunya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2590832)
öyle şeymi olurr yaw :( dsmart ne allah allah ne yapacaz şimdi kahveleremi gidecez maç izler gibi


Sonra da Aydın Doğan ve yandaşları hakkında kötü konuşmayın diyorlar:mad:

vezir 08-10-2008 11:54:24

dsmartı kim nerden çıkardı yaw. imkansız geliyor. yeni sezona showda başlıyor. kanal değiştirecek değiller ya.

ayrıca show tv sadece dsmarttan yayın yapacak da değil

GoLDeNLaNd 08-10-2008 16:38:59

http://img516.imageshack.us/img516/1392/32769417cu2.gif
aslanım be ne kafa atıyor öyle :D

bu arada resim alıntıdır ;)

JoyEX 08-10-2008 17:51:33

Arkadaşlar evet kızıyoruz ama düşününce söylemeden edemicem D-Smart benim olsa Vadiyi kesin alırdım doğruya doğru.

Umarım almaz ama çok akıllı bir yatırım olur kesinlikle.

Fhenix 08-10-2008 19:40:29

Alıntı:

JoyEX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2592990)
Arkadaşlar evet kızıyoruz ama düşününce söylemeden edemicem D-Smart benim olsa Vadiyi kesin alırdım doğruya doğru.

Umarım almaz ama çok akıllı bir yatırım olur kesinlikle.

Evet kesinlikle haklısın, yatırımın kralını yapmış olurlar ama Show'un satçağını sanmam. Ha sattı diyelim, Kurtlar Vadisi kablolu TV'ye geçtiği an popüleritesinin ve reytinginin %50-60 gibi uçuk bi' bölümünü kaybeder. Hatta daha fazla.

anarschi 08-10-2008 22:20:27

ya d-marta geçerse vadi kaç paraysa gider alırım :) ama normal show tvde güzel biraz reklamları azaltsınlar yeter.

Ali21 08-10-2008 22:40:19

Saatler Kaldı :)

Duygusal 08-10-2008 22:45:12

Alıntı:

Ali21 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2594525)
Saatler Kaldı :)

21 saat 15 dakika 48 saniye mi kaldı:p.

Ali21 08-10-2008 22:54:00

Her Saniyeeee Azalıyor:D:D

rgnkR 08-10-2008 23:20:11

yarın normal olarak hayat durucak nefesler tutulucak.

fatihbaz 09-10-2008 00:19:04

bende tv yok,ancak bi sonraki sabah izlerim :D netten izlemeyi sevmiyorum kalitesiz güzel olmuyo...

GelecekZaman 09-10-2008 02:18:53

merakla bekliyoruz!

Ekstra 09-10-2008 12:26:42

Özlemişim ama ya. :D

WebEngineer 09-10-2008 14:17:19

bugün büyük gün

TRN 09-10-2008 14:18:46

Gel polatım gell :p

Haymac 09-10-2008 15:11:41

Bekleki gelsin :)

GoLDeNLaNd 09-10-2008 15:45:42

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2596910)
Bekleki gelsin :)

gelip kafa atacak :D:D

kacar82 09-10-2008 15:47:25

Özlenen Gün geldide çattı... Sonunda bir tv ye baktığım saat kurtlar vadisi saati :D

teknodunya 09-10-2008 15:52:04

:D herkes kv yi bekliyor evet bir gelsede izlesek

SyhByz 09-10-2008 15:52:17

Alıntı:

kacar82 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2597024)
Özlenen Gün geldide çattı... Sonunda bir tv ye baktığım saat kurtlar vadisi saati :D

kurtlarvadisi saatinde değil 20:00 da bugun..
show da öyle geçti...

o değil aşkı memnu yu izleyemeyeceğim :D

EuK 09-10-2008 15:58:23

bi de bakmışız İskender baklavanın etkisiyle hayal görüyormuş:p

DerbedeL 09-10-2008 16:00:53

Alıntı:

EuK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2597081)
bi de bakmışız İskender baklavanın etkisiyle hayal görüyormuş:p

Polatın İskendere attıgı kafayı pana yönetimine atarım :p

HaytaWeb 09-10-2008 16:24:19

Bekle bekle bekle nereye kadar, dizi saatine kadar :p

sosyopat 09-10-2008 16:29:26

abi dizi kaçta olcak 20 demi 21:45 fln mı ?

bizi 20 de oturturlar tv başına başka işlerimiz var :D

DerbedeL 09-10-2008 17:15:45

20,00 de özet verirler 21,25 de başlar özetin özetini gösterirler 21,35 de başlar jenerik bittikten sonra reklam girer. 21,45 te başlar bence.. :D

GoLDeNLaNd 09-10-2008 17:25:22

önceki sezon gibi önce 41 i verirler ardından 42 .:)

SyhByz 09-10-2008 17:45:43

yeni bölüm demişler 20:00 için

burYq 09-10-2008 17:49:24

Hadi bakalım. Hayırlı uğurlu olsun (: İnşallah özet vermezler ya da özeti kısa tutarlar...

WebEngineer 09-10-2008 18:05:13

Alıntı:

burYq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2597647)
Hadi bakalım. Hayırlı uğurlu olsun (: İnşallah özet vermezler ya da özeti kısa tutarlar...

en büyük korkumda o :D

teknotek 09-10-2008 18:07:33

Alıntı:

SyhByz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2597623)
yeni bölüm demişler 20:00 için

hep öyle diyorlar, bence de 21:45 i bulur ama ne olur ne olmaz ara sıra bi bakmak lazım, önceki bölümü de tekrar etmiş oluruz:D

a0z 09-10-2008 18:32:24

Bu akşam anlaşılan herkes Show Tv'de.(392 sayfa üfff)

Fhenix 09-10-2008 19:12:25

Özetini vermezler bence. Çünkü geçen hafta çıkardılar final bölümünü. Ama verebilirler de, hiç belli olmaz. (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.