![]() |
prison break dan öğrenmişler galiba :) |
Öbür bölümde olucaklar galiba polat kapının altındaki delikten bişeyler yapıcak ama ne yapıcak? İkinciside paşa büyük ihtimalle olaya el atıcak (ihtiyarların adamı galiba :D ) Bu arada erhana protez takarlar (güzel protez reklamı yaparlar şimdi :D protezin üzerinede atiker yazmasalar bari :D ) Bide yeni sezonda tipler farklı biraz..Hepsinin gömlek yakaları bi tip :) |
bir de mematinin bindiği arabanın markası ne ola ki? yan tarafta milan yazıyor ama öndeki amblemden bişey anlaşılmıyor bilen var mı? |
Yakında dizide flashforwardlar olacak Polat ölecek yerine küçük ali geçecek,güllü sonunda evlenecek,hikmet'in karısı görecek,memati kılıbık olacak,kazım'ın saçı çıkacak vs vs :D lost,prison break gibi kaliteli dizi izleyenler bölüm içinde olacakları tahmin edebiliyorlardır. bu sezon biraz amerikan esintisi olacak gibi me geliyor (: bakalım polat scofield gibi bi' plan yapıp oradan kaçacak mı? |
Alıntı:
|
sonra o babanın sözleri flashback her şerde bir iyilik var vs vs vs :D |
Alıntı:
|
gayet guzeldi polat alemdar iyi rol oynadı:D |
Koçum İSKENDER (: paşaya kadar eli uzanıyo. bu adam olmasa izlemem ben bu filmi :) |
Alıntı:
Güzeldi , + Reklam her zamanki gibi uzun ve fazlaydı :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
sen şimdi o kaliteli lafını gösterirsin (: bir sürü abd dizisi var bunlar arasından kaliteli olanları örnek verdim ve senaristlerin ufak oyunlarını,yanılgıları aynı bölümde sezilemeyi çok iyi ele alan iki dizi örnek verdim. Kötü de demedim. Eğer aksini iddaa etmiyorsan polemik yaratma.. |
bence mükemmel bi bölümdü :D en çok erhana üzüldüm:S zaten ölenlerin çok rolleri yoktu yani önemli değildi bence ama erhan:S tek kolla olmaz gibime geliyor. ayrıca polat'ın hapları yutmadığını görünce keyfim yerine geldi :D yoksa durum çok kötüydü |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ama modeli bilmiyorum |
son bölüm baya rekor kırdı gibime geliyor... "ölenlere rahmet diliyorum. :(" abdul ormana kaçtı o kızda saten gözü wardı kötü bişey yapmaz inş. :) ya bu Polathiç bişeyi hatırlamamazlıktan geliyorya bigün gerçekten de iskenderi wurmayı unutursa şaşmamamak gerek :p unutursa aywayı yediik filmin tadı kalmaz :) :D film den anlaşılıyorki geçen 40 günü hayallerle bize anlatacaklar.... |
Alıntı:
Perşembe günün ratingi; 09 EKİM 2008 PERŞEMBE PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%) 1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 15.60 38.00 2 ASK-I MEMNU [NET] KAND 10.30 26.10 3 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 8.90 29.10 4 ANNEM [NET] KAND 8.50 22.80 5 KURTLAR VADISI PUSU (OZET) [NET] SHOW 7.60 19.80 6 SIYASET MEYDANI SHOW 7.00 30.50 7 GUNUN OLAYI STAR 4.80 17.60 8 M.ALI BIRAND''LA KANAL D ANA HABER [NET] KAND 4.80 17.10 9 SON AGA [NET] STAR 4.20 10.40 10 SPOR SAYFASI SHOW 4.00 12.20 |
benden tüm vadicilere :cool:polat ağabeyimiz çakiyor kafayi :cool: http://img98.imageshack.us/img98/9315/neta511vj5.gif |
İşin yoksa perşembeyi bekle:mad: |
Alıntı:
|
|
|
Araba lexus yav (: |
bu bölümde fazla gerilim olmasada güzel olacağa benziyo :) |
Alıntı:
buda benim blogum Kurtlar Vadisi Pusu 43.Bölüm Fragmanı İzle :rolleyes: |
|
ya polat çıkamıyor memati delirdi :D |
öff hep flashback hep flashback fragman sıkıcı yav. |
Bu bölümde Polat'ın kurtulması gerek sıkıyor yoksa. |
Alıntı:
Mematinin son sözleri çok güzel. Polat'ı unuttuk mematiye bakıyoruz artık. :) |
Yeni Fotoğraflar :) http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/43_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/43_2.jpg Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta 43. bölümüyle izleyicileriyle buluşuyor. İskender’in bir türlü istediği bilgileri vermeyen Polat’ı konuşturmak için hazırladığı sürpriz ne olacak? Bu sürpriz Polat’ın dilini çözecek mi? Polat Alemdar, İskender’in hücresinden kurtulmak için nasıl bir plan yapacak? Ustası Polat’a bir türlü ulaşamayan Memati, İskender’den intikam almak için nasıl bir plan yapacak? Hem örgütün hem de devletin peşinde olduğu Muro’yu nasıl bir macera bekliyor? Tüm bu soruların cevapları ve çok daha fazlası, soluk soluğa izleyeceğiniz bir bölümle Perşembe akşamı Kurtlar Vadisi Pusu’da olacak. KurtlarVadisi.Com |
Son " 1 " gün... |
Bu esir muhabbeti beni daralttı. Hareket istiyorum bu bölümde geçenki gibi olursa diziyi bırakmayı düşünebilirim. |
Farkettiniz mi bilmem ama Polat'a bu sefer kolundan veriyorlar ilacı. Bakalım bu bölüm n'apacak. |
Hep Destek Tam Destek 5 Aralık ta gösterime girecek olan Muro filmine tüm Kurtlar Vadisi Pusu izleyenlerinin gideceğini düşünüyorum. A.R.O.G. u geçecez inşallah. Nalet olsun içimdeki bu insan sevgisine :D |
Alıntı:
Emin misin? Araba bu modelin ta kendisi. Yada bir kaç model sedan Lexus danb birisi http://img266.imageshack.us/img266/5...3525726gg7.jpg |
o değil araba bu: evet lexus'muş.lexus milan http://media.ford.com/press_files/im...lan_tease2.jpg |
9,25 saat kala tamamen kurtlar vadisine motive olmuş durumdayım:D |
Kaç paraymış bu araç hoş gözüküyo sahibindene bi bakayım hemen. Bu modelini bulamadım ama Lexus'un diğer araçlarının en kötüsü 100.000 Euro'dan başlıyor. |
Evet beyler 9 saat gibi birşey kaldı dayanın :p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:17:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.