R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

xlenonz 10-10-2008 13:52:31

prison break dan öğrenmişler galiba :)

anarschi 10-10-2008 14:11:59

Öbür bölümde olucaklar galiba polat kapının altındaki delikten bişeyler yapıcak ama ne yapıcak?

İkinciside paşa büyük ihtimalle olaya el atıcak (ihtiyarların adamı galiba :D )

Bu arada erhana protez takarlar (güzel protez reklamı yaparlar şimdi :D protezin üzerinede atiker yazmasalar bari :D )

Bide yeni sezonda tipler farklı biraz..Hepsinin gömlek yakaları bi tip :)

Solano 10-10-2008 14:35:36

bir de mematinin bindiği arabanın markası ne ola ki? yan tarafta milan yazıyor ama öndeki amblemden bişey anlaşılmıyor bilen var mı?

Jason 10-10-2008 15:48:44

Yakında dizide flashforwardlar olacak
Polat ölecek yerine küçük ali geçecek,güllü sonunda evlenecek,hikmet'in karısı görecek,memati kılıbık olacak,kazım'ın saçı çıkacak vs vs :D

lost,prison break gibi kaliteli dizi izleyenler bölüm içinde olacakları tahmin edebiliyorlardır.
bu sezon biraz amerikan esintisi olacak gibi me geliyor (:

bakalım polat scofield gibi bi' plan yapıp oradan kaçacak mı?

BurakBatur 10-10-2008 18:10:58

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2601279)
...hikmet'in karısı görecek...

Evet Hikmet'in karısı hastaneden görerek çıkacak. Bu mesajımı alıntı yaparsınız zamanı gelince. :)

SyhByz 10-10-2008 18:12:19

sonra o babanın sözleri flashback
her şerde bir iyilik var vs vs vs :D

CoRcH 10-10-2008 18:24:46

Alıntı:

ozk4n Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2599518)
polat tünel kazıyor demi benmi yanlış anladım adamlar geçerken ordan ses geldi

:D o kadar da değil artık :)

iLLeqaL 10-10-2008 18:53:44

gayet guzeldi polat alemdar iyi rol oynadı:D

by_wirus 11-10-2008 00:39:48

Koçum İSKENDER (: paşaya kadar eli uzanıyo. bu adam olmasa izlemem ben bu filmi :)

WWW 11-10-2008 00:41:51

Alıntı:

iLLeqaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2601974)
gayet guzeldi polat alemdar iyi rol oynadı:D

Hatır-la-mı-yo-rum :p :D:D

Güzeldi , + Reklam her zamanki gibi uzun ve fazlaydı :D

brtkgzdm 11-10-2008 01:06:07

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2601279)
Yakında dizide flashforwardlar olacak
Polat ölecek yerine küçük ali geçecek,güllü sonunda evlenecek,hikmet'in karısı görecek,memati kılıbık olacak,kazım'ın saçı çıkacak vs vs :D
lost,prison break gibi kaliteli dizi izleyenler bölüm içinde olacakları tahmin edebiliyorlardır.
bu sezon biraz amerikan esintisi olacak gibi me geliyor (:
bakalım polat scofield gibi bi' plan yapıp oradan kaçacak mı?

Kaliteli değilse izleme birader?Millette bide bu var küçümsüyor diziyi.Madem o kadar kötü git sen çek seninkini izleyelim.

Jason 11-10-2008 01:37:31

Alıntı:

brtkgzdm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2603921)
Kaliteli değilse izleme birader?Millette bide bu var küçümsüyor diziyi.Madem o kadar kötü git sen çek seninkini izleyelim.

ağzımdan kv pusu kalitesiz dizi diye bir laf çıktı mı?
sen şimdi o kaliteli lafını gösterirsin (:
bir sürü abd dizisi var bunlar arasından kaliteli olanları örnek verdim ve senaristlerin ufak oyunlarını,yanılgıları aynı bölümde sezilemeyi çok iyi ele alan iki dizi örnek verdim.
Kötü de demedim.
Eğer aksini iddaa etmiyorsan polemik yaratma..

webtahta 11-10-2008 20:18:23

bence mükemmel bi bölümdü :D en çok erhana üzüldüm:S zaten ölenlerin çok rolleri yoktu yani önemli değildi bence

ama erhan:S tek kolla olmaz gibime geliyor.

ayrıca polat'ın hapları yutmadığını görünce keyfim yerine geldi :D yoksa durum çok kötüydü

brtkgzdm 11-10-2008 20:22:01

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2604063)
ağzımdan kv pusu kalitesiz dizi diye bir laf çıktı mı?
sen şimdi o kaliteli lafını gösterirsin (:
bir sürü abd dizisi var bunlar arasından kaliteli olanları örnek verdim ve senaristlerin ufak oyunlarını,yanılgıları aynı bölümde sezilemeyi çok iyi ele alan iki dizi örnek verdim.
Kötü de demedim.
Eğer aksini iddaa etmiyorsan polemik yaratma..

Yazdıklarından onu anladım ki öyle birşey yazmamış olsan da küçümsüyorsun.Ha kalitesiz demişsin ha küçümsemişsin. Baksana sen beni de küçümsüyorsun yazında "Sen şimdi kaliteli lafını gösterirsin (: " diyerek.

HKNOCN 12-10-2008 01:05:48

Alıntı:

Solano Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2601045)
bir de mematinin bindiği arabanın markası ne ola ki? yan tarafta milan yazıyor ama öndeki amblemden bişey anlaşılmıyor bilen var mı?

Lexus ;)
Ama modeli bilmiyorum

ismailbayram 12-10-2008 01:45:13

son bölüm baya rekor kırdı gibime geliyor...

"ölenlere rahmet diliyorum. :("

abdul ormana kaçtı o kızda saten gözü wardı kötü bişey yapmaz inş. :)

ya bu Polathiç bişeyi hatırlamamazlıktan geliyorya bigün gerçekten de iskenderi wurmayı unutursa şaşmamamak gerek :p unutursa aywayı yediik filmin tadı kalmaz :)

:D

film den anlaşılıyorki geçen 40 günü hayallerle bize anlatacaklar....

KingMania 12-10-2008 01:50:39

Alıntı:

ismailbayram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2608832)

ya bu Polathiç bişeyi hatırlamamazlıktan geliyorya bigün gerçekten de iskenderi wurmayı unutursa şaşmamamak gerek :p unutursa aywayı yediik filmin tadı kalmaz :)

42. bölümü tam izlemedin sanırım ?

Perşembe günün ratingi;

09 EKİM 2008 PERŞEMBE

PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 15.60 38.00
2 ASK-I MEMNU [NET] KAND 10.30 26.10
3 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 8.90 29.10
4 ANNEM [NET] KAND 8.50 22.80
5 KURTLAR VADISI PUSU (OZET) [NET] SHOW 7.60 19.80
6 SIYASET MEYDANI SHOW 7.00 30.50
7 GUNUN OLAYI STAR 4.80 17.60
8 M.ALI BIRAND''LA KANAL D ANA HABER [NET] KAND 4.80 17.10
9 SON AGA [NET] STAR 4.20 10.40
10 SPOR SAYFASI SHOW 4.00 12.20

yigiTurkiye 12-10-2008 18:19:24

benden tüm vadicilere :cool:polat ağabeyimiz çakiyor kafayi :cool:

http://img98.imageshack.us/img98/9315/neta511vj5.gif

WebEngineer 12-10-2008 19:23:33

İşin yoksa perşembeyi bekle:mad:

Solano 12-10-2008 19:34:00

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2608658)
Lexus ;)
Ama modeli bilmiyorum

lexus değildi ya önceki armada 3-4 çizgi vardı.lexusta L yazıyor armada

WebEngineer 13-10-2008 21:00:12

Yeni Fragman Çıkmış Arkadaşlar Hayırlı olsun ( :

Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

GoLDeNLaNd 13-10-2008 21:25:33

Kurtlar Vadisi Pusu 43.Bölüm Fragmanı - Video

Jason 13-10-2008 21:42:30

Araba lexus yav (:

by_wirus 13-10-2008 22:24:02

bu bölümde fazla gerilim olmasada güzel olacağa benziyo :)

NoBir 13-10-2008 22:44:03

Alıntı:

yigiTurkiye Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2611954)
benden tüm vadicilere :cool:polat ağabeyimiz çakiyor kafayi :cool:
http://img98.imageshack.us/img98/9315/neta511vj5.gif

unutamıcam bu sahneyi hiç :D
buda benim blogum

Kurtlar Vadisi Pusu 43.Bölüm Fragmanı İzle
:rolleyes:

KingMania 13-10-2008 22:45:50

Kurtlar Vadisi Pusu - 43. Bölüm Fragmanı

kurac 13-10-2008 23:15:37

ya polat çıkamıyor memati delirdi :D

Fhenix 13-10-2008 23:43:02

öff hep flashback hep flashback fragman sıkıcı yav.

Duygusal 13-10-2008 23:51:27

Bu bölümde Polat'ın kurtulması gerek sıkıyor yoksa.

Ekstra 14-10-2008 16:57:48

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2618391)
öff hep flashback hep flashback fragman sıkıcı yav.

Bu fragmanda neresinde var? Anlamadım. Lost izlemedim belki o yüzdendir. :p

Mematinin son sözleri çok güzel. Polat'ı unuttuk mematiye bakıyoruz artık. :)

BurakBatur 15-10-2008 17:04:27

Yeni Fotoğraflar :)

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/43_1.jpg
http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/43_2.jpg

Kurtlar Vadisi Pusu bu hafta 43. bölümüyle izleyicileriyle buluşuyor.




İskender’in bir türlü istediği bilgileri vermeyen Polat’ı konuşturmak için hazırladığı sürpriz ne olacak?



Bu sürpriz Polat’ın dilini çözecek mi? Polat Alemdar, İskender’in hücresinden kurtulmak için nasıl bir plan yapacak?



Ustası Polat’a bir türlü ulaşamayan Memati, İskender’den intikam almak için nasıl bir plan yapacak?



Hem örgütün hem de devletin peşinde olduğu Muro’yu nasıl bir macera bekliyor?



Tüm bu soruların cevapları ve çok daha fazlası, soluk soluğa izleyeceğiniz bir bölümle Perşembe akşamı Kurtlar Vadisi Pusu’da olacak.

KurtlarVadisi.Com

WebEngineer 15-10-2008 18:31:51

Son " 1 " gün...

JoyEX 15-10-2008 18:36:16

Bu esir muhabbeti beni daralttı.

Hareket istiyorum bu bölümde geçenki gibi olursa diziyi bırakmayı düşünebilirim.

Fhenix 15-10-2008 19:12:29

Farkettiniz mi bilmem ama Polat'a bu sefer kolundan veriyorlar ilacı. Bakalım bu bölüm n'apacak.

CoRcH 15-10-2008 21:19:04

Hep Destek Tam Destek 5 Aralık ta gösterime girecek olan Muro filmine tüm Kurtlar Vadisi Pusu izleyenlerinin gideceğini düşünüyorum. A.R.O.G. u geçecez inşallah. Nalet olsun içimdeki bu insan sevgisine :D

HKNOCN 15-10-2008 21:32:18

Alıntı:

Solano Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2612404)
lexus değildi ya önceki armada 3-4 çizgi vardı.lexusta L yazıyor armada



Emin misin? Araba bu modelin ta kendisi. Yada bir kaç model sedan Lexus danb birisi

http://img266.imageshack.us/img266/5...3525726gg7.jpg

Solano 15-10-2008 21:37:12

o değil araba bu: evet lexus'muş.lexus milan
http://media.ford.com/press_files/im...lan_tease2.jpg

DerbedeL 16-10-2008 00:19:31

9,25 saat kala tamamen kurtlar vadisine motive olmuş durumdayım:D

JoyEX 16-10-2008 00:22:01

Kaç paraymış bu araç hoş gözüküyo sahibindene bi bakayım hemen.

Bu modelini bulamadım ama Lexus'un diğer araçlarının en kötüsü 100.000 Euro'dan başlıyor.

by_wirus 16-10-2008 00:39:01

Evet beyler 9 saat gibi birşey kaldı dayanın :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:17:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.