R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Haymac 07-11-2008 14:37:58

Paşa ölmez, ölmeyecek :)

güncel olaylara bakarsak ölmez ölemez yani böyle birşey göremiyorum.

fatihbaz 07-11-2008 14:56:21

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2731790)
Sadi paşa kurtulamaz :)

benim temennimde bu yönde ama ölmez bencede polatcık kurtarır onu :D

not : son bölümü henüz izlemedim,şuan indiriyorum :D

Fhenix 07-11-2008 16:29:32

Mematiyle iyi dalga geçtiler ama :D
Memati'nin "Sen gülme *** keezim" deyişi de ayrı komediydi :D

DreamSinger 11-11-2008 23:20:04

yeni fragmanı izleyen var mı biri bana helikopter sahnesi fake desin (: Kriz Diyorlar Diziler Yayından Kalkabilir Diyorlar Adamlar Helikopter Uçuruyor Yaw (:

Fhenix 11-11-2008 23:26:53

Fragmanı izledin mi sen?

Razor_332 11-11-2008 23:41:11

Sitesine girilmiyor fragman videosu elinde olan varmı

DreamSinger 11-11-2008 23:46:37

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751384)
Fragmanı izledin mi sen?

evet sen daha izlemedin mi:D çok deli bi bölüm yaw fragmanı izlerken bile nefesimi tuttum :)

Razor_332 11-11-2008 23:50:05

Ben sadece özetini bulabildim fragman video linkini versene dreamsinger

46. BÖLÜM ÖZETİ

İskender'in hazırladığı korkunç pusuyu fark eden Polat Alemdar, nefesleri kesecek bir mücadele ile Sadi Paşa'yı kurtarır.

Ancak Paşa'yı yok etmek konusunda kararlı olan İskender Büyük de boş durmayacaktır.

Polat ve ekibi Sadi Paşa'yı helikopterle Ankara'ya göndermeye hazırlanırken, İskender yine füze kartını devreye sokar.

Sadi Paşa'nın bulunduğu helikopter, füze saldırısıyla gökyüzünde paramparça olur.

Sadi Paşa'ya yönelik bu suikast, sürpriz bir ismin üzerine kalır.

Fhenix 11-11-2008 23:50:59

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751494)
evet sen daha izlemedin mi:D çok deli bi bölüm yaw fragmanı izlerken bile nefesimi tuttum :)

e paylaş da izleyelim (:

DreamSinger 11-11-2008 23:56:47

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751529)
e paylaş da izleyelim (:

olsa tükan senin showtv başından kalkma sende izle :D

Fhenix 11-11-2008 23:59:17

Nette yok yani..
Pek TV izlemem nete düşünce bakarım yarın. Paşa ölüyor mu?

Lvp 12-11-2008 00:03:58

Var var nette olmaz mı :p
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=ITcZUKaOZIk[/MEDIA]
Engele takılanlar aşağıdaki linke tıklasın.
http://ktunnel.com/index.php/1010110...63354471c20040

Razor_332 12-11-2008 00:08:21

eyvallah sağolasın yine full aksiyon var. galiba o uçak olayını polata yıkacaklar

Fhenix 12-11-2008 00:10:10

Alıntı:

Lvp Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751600)
Var var nette olmaz mı :p
http://www.youtube.com/watch?v=ITcZUKaOZIk
Engele takılanlar aşağıdaki linke tıklasın.
http://ktunnel.com/index.php/1010110...63354471c20040

Alın size +replik post.
Eyvallah hocam izledim. (:

Onurss 12-11-2008 00:18:32

Güzel bölüm olacak gibi :)

Helikopter olayı Muro'ya da kalabilir.

Muro'da "Banane kardeşim sahip çıksaydınız paşanıza." der artık :p

Solano 12-11-2008 00:54:37

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751669)
Güzel bölüm olacak gibi :)

Helikopter olayı Muro'ya da kalabilir.

Muro'da "Banane kardeşim sahip çıksaydınız paşanıza." der artık :p

Muro:Burjuva özentileri sizi ezilmiş halkım minübüslerde ölsün siz gidin helikopterde ölür der artık :D

Peksoft 12-11-2008 00:59:48

Alıntı:

Solano Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751826)
Muro:Burjuva özentileri sizi ezilmiş halkım minübüslerde ölsün siz gidin helikopterde ölür der artık :D

hahaha :D

Paşaya üzüldüm valla :)

ReFLeX 12-11-2008 02:04:31

paşa ölmüş yaw böyle olmaması gerekirdi bir yanlışlık var senaryoda :confused:

Peksoft 12-11-2008 02:12:15

Alıntı:

ReFLeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2752029)
paşa ölmüş yaw böyle olmaması gerekirdi bir yanlışlık var senaryoda :confused:

Senin kurduğun senaryoya uymak zorundamı. :D

ReFLeX 12-11-2008 02:24:09

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2752046)
Senin kurduğun senaryoya uymak zorundamı. :D

herşeyin bir raconu var yeğenim böyle olmaz bu işler :)

Peksoft 12-11-2008 02:33:32

Racon böyleymiş demekki :p

HKNOCN 12-11-2008 08:20:50

Resmi siteye ne olmuş arkadaşlar...
Gümlemiş gibi gözüküyor :D

(Aşırı CPU dan serverci şutlamış olabilir..:D)

Ali21 12-11-2008 09:35:42

uçmuş site :)

schreck 12-11-2008 11:06:49

patlatmışlar siteyi

DuZCe_ 12-11-2008 12:11:08

Evet ShowTv'de de yazmışlar, helikopter olayı sprz bır ısme kalack dıye. Bölüm süper :)

WebEngineer 12-11-2008 13:17:25

Polat kurtarıyor helikoptere bindiriyor ama İskender füze yollıyıp öldürücekmiş adamı gene:) DuZCe nin dediği gibi Süpriz isme kalacakmış suç bakacaz merakla bekliyorum.

DuZCe_ 12-11-2008 13:47:28

İskenderin dedigi ; linç edilecek adam mı lazım? Muro :) yanı bu füze işini büyük ihtimal muroya yıkacaklar ki yıkasalar ne olacak. Polat ve yanındaki yarbay biliyo sonuçta iskender oldugunu:)

fatihbaz 12-11-2008 17:50:16

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2751521)
Ben sadece özetini bulabildim fragman video linkini versene dreamsinger
46. BÖLÜM ÖZETİ
İskender'in hazırladığı korkunç pusuyu fark eden Polat Alemdar, nefesleri kesecek bir mücadele ile Sadi Paşa'yı kurtarır.
Ancak Paşa'yı yok etmek konusunda kararlı olan İskender Büyük de boş durmayacaktır.
Polat ve ekibi Sadi Paşa'yı helikopterle Ankara'ya göndermeye hazırlanırken, İskender yine füze kartını devreye sokar.
Sadi Paşa'nın bulunduğu helikopter, füze saldırısıyla gökyüzünde paramparça olur.
Sadi Paşa'ya yönelik bu suikast, sürpriz bir ismin üzerine kalır.

oh be :D paşayı kurtarır kesin polat diye düşünüyordum,içim içimi yiyordu ama bu habere sevindim işte :p

bilgiliweb 12-11-2008 17:52:12

bu bölümde pek heyecan olmayacak gibi :)

schreck 12-11-2008 17:56:15

çok heycanlı olacak bakalım bekliyoruz

Duygusal 12-11-2008 19:41:21

[gvideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-9047972151391170482&hl=en[/gvideo]

DerinNefes 12-11-2008 19:50:16

fragmanı henüz görmedim. bakalım bu bölüm nasıl olacak :)

fatihbaz 12-11-2008 21:59:30

fragmanı sevdim :D

GoLDeNLaNd 13-11-2008 09:59:27

3ay boyunca helikopter sahnesi için çalışmışlar :)

WebEngineer 13-11-2008 13:02:34

21:45 olsada izlesek:p

Tufan 13-11-2008 14:50:53

Fragmanına baktım bugün resmi sitesinde, harbi bu bölümde çok şahane olacak mış kursa gitmiyorum bu akşam yetişemiyorum çünkü :)

TRN 13-11-2008 15:00:30

Benim yine uydu bozuldu :cry

Tufan 13-11-2008 15:04:03

Alıntı:

tRn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2757596)
Benim yine uydu bozuldu :cry

Bende TV kartıyla izliyorum ve net bir görüntü tutturana kadar anam ağlıyor film başlamadan 15,20 dk görüntü düzeltmekle uğraşııyorum :)

HKNOCN 13-11-2008 19:14:29

Üstümde bir tuhaf bir durum var kaç perşemdedir :)

Tam dizi başlıyor...

Dlili dlili dlili.. :) (Telefon çalıyor)
Kapatana kadar dizi bitiyor..

kim mi.. Manita :D .. Pff pfff :S (Bi huzur yaa bi huzur...!!)

Rudeboy 13-11-2008 19:15:29

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2758449)
Üstümde bir tuhaf bir durum var kaç perşemdedir :)

Tam dizi başlıyor...

Dlili dlili dlili.. :) (Telefon çalıyor)
Kapatana kadar dizi bitiyor..

kim mi.. Manita :D .. Pff pfff :S (Bi huzur yaa bi huzur...!!)

Telefonu kapat, aa şarj bitmiş. :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:31:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.