![]() |
Paşa ölmez, ölmeyecek :) güncel olaylara bakarsak ölmez ölemez yani böyle birşey göremiyorum. |
Alıntı:
not : son bölümü henüz izlemedim,şuan indiriyorum :D |
Mematiyle iyi dalga geçtiler ama :D Memati'nin "Sen gülme *** keezim" deyişi de ayrı komediydi :D |
yeni fragmanı izleyen var mı biri bana helikopter sahnesi fake desin (: Kriz Diyorlar Diziler Yayından Kalkabilir Diyorlar Adamlar Helikopter Uçuruyor Yaw (: |
Fragmanı izledin mi sen? |
Sitesine girilmiyor fragman videosu elinde olan varmı |
Alıntı:
|
Ben sadece özetini bulabildim fragman video linkini versene dreamsinger 46. BÖLÜM ÖZETİ İskender'in hazırladığı korkunç pusuyu fark eden Polat Alemdar, nefesleri kesecek bir mücadele ile Sadi Paşa'yı kurtarır. Ancak Paşa'yı yok etmek konusunda kararlı olan İskender Büyük de boş durmayacaktır. Polat ve ekibi Sadi Paşa'yı helikopterle Ankara'ya göndermeye hazırlanırken, İskender yine füze kartını devreye sokar. Sadi Paşa'nın bulunduğu helikopter, füze saldırısıyla gökyüzünde paramparça olur. Sadi Paşa'ya yönelik bu suikast, sürpriz bir ismin üzerine kalır. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Nette yok yani.. Pek TV izlemem nete düşünce bakarım yarın. Paşa ölüyor mu? |
Var var nette olmaz mı :p [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=ITcZUKaOZIk[/MEDIA] Engele takılanlar aşağıdaki linke tıklasın. http://ktunnel.com/index.php/1010110...63354471c20040 |
eyvallah sağolasın yine full aksiyon var. galiba o uçak olayını polata yıkacaklar |
Alıntı:
Eyvallah hocam izledim. (: |
Güzel bölüm olacak gibi :) Helikopter olayı Muro'ya da kalabilir. Muro'da "Banane kardeşim sahip çıksaydınız paşanıza." der artık :p |
Alıntı:
|
Alıntı:
Paşaya üzüldüm valla :) |
paşa ölmüş yaw böyle olmaması gerekirdi bir yanlışlık var senaryoda :confused: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Racon böyleymiş demekki :p |
Resmi siteye ne olmuş arkadaşlar... Gümlemiş gibi gözüküyor :D (Aşırı CPU dan serverci şutlamış olabilir..:D) |
uçmuş site :) |
patlatmışlar siteyi |
Evet ShowTv'de de yazmışlar, helikopter olayı sprz bır ısme kalack dıye. Bölüm süper :) |
Polat kurtarıyor helikoptere bindiriyor ama İskender füze yollıyıp öldürücekmiş adamı gene:) DuZCe nin dediği gibi Süpriz isme kalacakmış suç bakacaz merakla bekliyorum. |
İskenderin dedigi ; linç edilecek adam mı lazım? Muro :) yanı bu füze işini büyük ihtimal muroya yıkacaklar ki yıkasalar ne olacak. Polat ve yanındaki yarbay biliyo sonuçta iskender oldugunu:) |
Alıntı:
|
bu bölümde pek heyecan olmayacak gibi :) |
çok heycanlı olacak bakalım bekliyoruz |
[gvideo]http://video.google.com/videoplay?docid=-9047972151391170482&hl=en[/gvideo] |
fragmanı henüz görmedim. bakalım bu bölüm nasıl olacak :) |
fragmanı sevdim :D |
3ay boyunca helikopter sahnesi için çalışmışlar :) |
21:45 olsada izlesek:p |
Fragmanına baktım bugün resmi sitesinde, harbi bu bölümde çok şahane olacak mış kursa gitmiyorum bu akşam yetişemiyorum çünkü :) |
Benim yine uydu bozuldu :cry |
Alıntı:
|
Üstümde bir tuhaf bir durum var kaç perşemdedir :) Tam dizi başlıyor... Dlili dlili dlili.. :) (Telefon çalıyor) Kapatana kadar dizi bitiyor.. kim mi.. Manita :D .. Pff pfff :S (Bi huzur yaa bi huzur...!!) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:31:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.