![]() |
Ellerinde yeni bölüm var son dakika bombası yapıp yayınlayabilirler. |
Saatler Kaldı:D |
yayınlamazlar yeni bölüm ya.:( Yattı bu hafta |
Yahu bunlar iyice Prison Break'a özenmeye başladılar klozetten kaçış klozeti söküş bir kaç bişey daha vardı ama unuttum :) Ayrıca bu hafta Prison Break'de yok ilginç bi tesadüf :) |
BU AKŞAM ÖZEL BÖLÜM http://www.kurtlarvadisi.com/data/upimages/kvlogo.jpg Kurtlar Vadisi Pusu, yeni sezonda yayınlanan ilk 3 bölümünden unutulmaz sahnelerle bu akşam Show TV’de… Kurtlar Vadisi Pusu’nun yeni sezondaki bölümlerini izleyemeyenler ve tekrar izlemek isteyenler için sinema tadındaki özel bölümüyle bu akşam yeniden Show TV’de olacak. 30 Ekim 2008 |
Alıntı:
|
arkadaşlar yeni bölüm var sanırım bu haftada.. merakla bekliyorum yaa :D |
inşallah yeni bölüm vardır |
bütün bölümlerin özetlerini veriyorlar galiba |
Zaten bu 2 bölümde bence birbirinden saçmaydı birde tekrara girdiler ne yapmaya çalışıyor bu dizinin yapımcıları ve Showtv bizi soğutmak mı ? Showtv sitesinde tekrar demiş benim ümidim yok. |
Alıntı:
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi |
Malesef Bu Hafta Karar Verememişler Haftaya:) |
izlemiyorum ozaman bu hafta |
6 kasım 2008 günü show manyak reyting yapcak :p |
la bu kv hep gsnin maçına mı gelir |
hehe bu hafta yayınlamamalrı iyi oldu önemli bi hatuna bu akşama randevu vermiştim unutaraktan kv yi kaçırcam diye üzülüyordum şansa bak yeni bölüm haftaya :) nasıl yırttım ama :) |
Sitesinde vermediler ama fragmanı ben vereyim de sevinin :p Kurtlar Vadisi Pusu |
Hay agzına saglık hocam bende bunu bekliyordum.. |
son sayfaya geçmiyo vites pardon forum :) |
Çünkü daha bu sayfanın 8. postundayız. Benimkiyle 9 oldu :) |
heyt be polatım kaçıyor, filmde heyecan yeniden başlıyor :p |
6 kasımda benim doğum günüm :D |
he ya işte heycan başlıyor |
umarım bigün 80 yaşıma girdiğimde kurtlar vaidisinin 4.0000 ci bölümünü falan izleriz okadar yıllar yılı devam etsin inşallah |
zuhazuha polat alemdar lost adasina düsmüs :D |
Dikkat etsin benjaminim yakalamasın polatı :p Seyirci sıkıldı diye kurtardılar sanırım daha uzatsalar birşeyi çıkacaktı zaten, artık action bekliyoruz |
Alıntı:
|
Hikmetin eşi ölüyor,arabada birilerini öldürüyorlar ben tam olarak göremedim.İskenderin adamlarımı ? |
ben hiçbişey göremedim bakalım bu bölümde neler olacak |
Vadiciler nerdesiniz :D |
Alıntı:
polat kacınca onu arayan adamları öldürüyo 2 posta işte:) |
Bugün Kurtlar Vadisi Pusuyumu İzleyeyim Maçımı Çok Ters İş Yapıyorlar Vallahi Ya |
maç var izleyemicem yine ya pf |
Beni maç engelleyemez, her türlü kv izlerim:p bu arada dün yücel ( 3xpr3sivv3 ) ile taksimde gezerken efsane isimlerden palayı gördük :p |
bende salı günü öğleden sonra 3 civarı rahmetli hürmüzü gördüm istiklalde :D |
Alıntı:
|
pürmüz kanımca :D |
Maç falan hiç takmam Kurtlar Vadisi tabi ki |
Alıntı:
|
Tabiki KURTLAR VADISI! :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:22:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.