R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 30-10-2008 01:05:36

Ellerinde yeni bölüm var son dakika bombası yapıp yayınlayabilirler.

Ali21 30-10-2008 11:20:28

Saatler Kaldı:D

ozk4n 30-10-2008 11:44:44

yayınlamazlar yeni bölüm ya.:( Yattı bu hafta

JeaLouS 30-10-2008 14:31:06

Yahu bunlar iyice Prison Break'a özenmeye başladılar klozetten kaçış klozeti söküş bir kaç bişey daha vardı ama unuttum :) Ayrıca bu hafta Prison Break'de yok ilginç bi tesadüf :)

ozkaan 30-10-2008 14:55:24

BU AKŞAM ÖZEL BÖLÜM
http://www.kurtlarvadisi.com/data/upimages/kvlogo.jpg
Kurtlar Vadisi Pusu, yeni sezonda yayınlanan ilk 3 bölümünden unutulmaz sahnelerle bu akşam Show TV’de…

Kurtlar Vadisi Pusu’nun yeni sezondaki bölümlerini izleyemeyenler ve tekrar izlemek isteyenler için sinema tadındaki özel bölümüyle bu akşam yeniden Show TV’de olacak.


30 Ekim 2008

Fhenix 30-10-2008 16:09:59

Alıntı:

JeaLouS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2693712)
Yahu bunlar iyice Prison Break'a özenmeye başladılar klozetten kaçış klozeti söküş bir kaç bişey daha vardı ama unuttum :) Ayrıca bu hafta Prison Break'de yok ilginç bi tesadüf :)

Dimi tesadüfün böylesi (:

AKoyun 30-10-2008 19:40:05

arkadaşlar yeni bölüm var sanırım bu haftada..

merakla bekliyorum yaa :D

Deha 30-10-2008 19:42:07

inşallah yeni bölüm vardır

TeXaS 30-10-2008 20:30:26

bütün bölümlerin özetlerini veriyorlar galiba

JoyEX 30-10-2008 20:38:17

Zaten bu 2 bölümde bence birbirinden saçmaydı birde tekrara girdiler ne yapmaya çalışıyor bu dizinin yapımcıları ve Showtv bizi soğutmak mı ?

Showtv sitesinde tekrar demiş benim ümidim yok.

iLLeqaL 30-10-2008 20:39:29

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2695060)
bütün bölümlerin özetlerini veriyorlar galiba

evet ya öleymiş
Kurtlar Vadisi Pusu Resmi Web Sitesi

Ali21 30-10-2008 20:42:03

Malesef Bu Hafta Karar Verememişler Haftaya:)

Deha 30-10-2008 20:43:16

izlemiyorum ozaman bu hafta

kral18 30-10-2008 20:44:07

6 kasım 2008 günü show manyak reyting yapcak :p

Senta 30-10-2008 21:38:32

la bu kv hep gsnin maçına mı gelir

HolyBoY 31-10-2008 00:19:28

hehe bu hafta yayınlamamalrı iyi oldu
önemli bi hatuna bu akşama randevu vermiştim unutaraktan kv yi kaçırcam diye üzülüyordum şansa bak yeni bölüm haftaya :) nasıl yırttım ama :)

Fhenix 03-11-2008 20:24:24

Sitesinde vermediler ama fragmanı ben vereyim de sevinin :p
Kurtlar Vadisi Pusu

DerbedeL 03-11-2008 20:33:18

Hay agzına saglık hocam bende bunu bekliyordum..

vezir 03-11-2008 20:59:20

son sayfaya geçmiyo vites pardon forum :)

Fhenix 03-11-2008 21:01:10

Çünkü daha bu sayfanın 8. postundayız.
Benimkiyle 9 oldu :)

ozkaan 03-11-2008 21:08:13

heyt be polatım kaçıyor, filmde heyecan yeniden başlıyor :p

WebEngineer 03-11-2008 21:21:50

6 kasımda benim doğum günüm :D

bilgiliweb 03-11-2008 22:41:15

he ya işte heycan başlıyor

HolyBoY 04-11-2008 00:39:38

umarım bigün 80 yaşıma girdiğimde kurtlar vaidisinin 4.0000 ci bölümünü falan izleriz okadar yıllar yılı devam etsin inşallah

XizoR 04-11-2008 00:40:19

zuhazuha polat alemdar lost adasina düsmüs :D

ach 04-11-2008 04:16:40

Dikkat etsin benjaminim yakalamasın polatı :p

Seyirci sıkıldı diye kurtardılar sanırım daha uzatsalar birşeyi çıkacaktı zaten, artık action bekliyoruz

fatihbaz 04-11-2008 09:48:41

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2716092)
zuhazuha polat alemdar lost adasina düsmüs :D

lostu izlemedigim için bilmiyorum onamı benzetmişler ama kesinlike o yabancı dizilerden birisinin çakması olmuş bu bölüm yani ormandaki görüntülere bakınca kendimi bian yabancı dizi,film izliyor gibi hissettim.kesin dedim lost,prison break filan gibi dizilerden birisine bakıp yapmışlar bunu :D

efe7822 04-11-2008 10:04:00

Hikmetin eşi ölüyor,arabada birilerini öldürüyorlar ben tam olarak göremedim.İskenderin adamlarımı ?

schreck 04-11-2008 10:11:14

ben hiçbişey göremedim bakalım bu bölümde neler olacak

Fhenix 05-11-2008 17:14:59

Vadiciler nerdesiniz :D

Sync 05-11-2008 18:37:03

Alıntı:

efe7822 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2716835)
Hikmetin eşi ölüyor,arabada birilerini öldürüyorlar ben tam olarak göremedim.İskenderin adamlarımı ?


polat kacınca onu arayan adamları öldürüyo 2 posta işte:)

deli_efo 06-11-2008 14:35:17

Bugün Kurtlar Vadisi Pusuyumu İzleyeyim Maçımı Çok Ters İş Yapıyorlar Vallahi Ya

ozkaan 06-11-2008 17:27:56

maç var izleyemicem yine ya pf

WebEngineer 06-11-2008 18:07:03

Beni maç engelleyemez, her türlü kv izlerim:p bu arada dün yücel ( 3xpr3sivv3 ) ile taksimde gezerken efsane isimlerden palayı gördük :p

KeWeLL19 06-11-2008 18:09:27

bende salı günü öğleden sonra 3 civarı rahmetli hürmüzü gördüm istiklalde :D

WebEngineer 06-11-2008 18:25:44

Alıntı:

KeWeLL19 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2728299)
bende salı günü öğleden sonra 3 civarı rahmetli hürmüzü gördüm istiklalde :D

hürmüz hangisiydi ya çıkaramadım:D

kurac 06-11-2008 18:30:50

pürmüz kanımca :D

Hazerfen 06-11-2008 18:38:45

Maç falan hiç takmam Kurtlar Vadisi tabi ki

WebEngineer 06-11-2008 18:42:25

Alıntı:

Hazerfen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2728486)
Maç falan hiç takmam Kurtlar Vadisi tabi ki

helal olsun :D

spookhead 06-11-2008 18:43:45

Tabiki KURTLAR VADISI! :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:22:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.