R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Sabri 24-10-2008 02:12:50

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663536)
Ülkenin gündemi siyaset çünkü, iskender büyük yapılanması neyi anlatıyor sizce? Bende ergenekonu

Silah kavga aşk varkende gündem siyasetti

Must4f4 24-10-2008 09:58:47

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663683)
bencede niye değiştilerse

Maaşa zam istemiştir :D

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663699)
Silah kavga aşk varkende gündem siyasetti

Osman SINAV'ın hedefi ile Pana Film'in hedefleri çok farklı ki bu apaçık ortada. Pana Film diziyi satın aldıkları andan itibaren bir kopukluk başlamıştı zaten. Bir diğer gözüme takılan ayrıntı Osman SINAV mafya dizilerinde aşk sahnelerine fazlaca yer veriyor, örneğin deli yürek dizisi. Dizinin sonlarına doğru o kadar saçmaladılar ki izlenmeyecek hale geldi, birde Elif Polat ilişkisi gerçektende çok sıkmıştı izleyenleri Elifin öldüğü iyi oldu :) Mafya dizileri aşk'sız olsun çatışma olsun siyaset olsun derin devlet olsun ;)

ozkaan 24-10-2008 10:04:47

Daha yeni izledim, akşam maç yüzünden izleyememiştim :p
Polat kaçacak oradan, yoksa ölecek. Kaçış yoluda mutlaka o elinde ki çakmakla olacak :p O çakmağı bi önüne bakmak için kullanacak değil heralde. 2 snlik bi kısımda gösterdiler çakmağı.

schreck 24-10-2008 11:23:59

ben gene uykusuzluktan uyumuşum ya ne oldu nasıl bitti sonu :D

WebEngineer 24-10-2008 12:35:05

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2663515)
evet,başroldeki fıratın yani tamer karadağlının küccük kardeşi levent di...

bu arada "Gerçek Adı : Cumali Şener" miş bunu yeni duydum işte :D
http://www.diziler.com/biography/341...f66f4fe212.jpg

yanlışın var sanırım : ) ismi Musa Uzunlar

fatihbaz 24-10-2008 14:24:52

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2664524)
yanlışın var sanırım : ) ismi Musa Uzunlar

hemen hemen her sanatçı,oyuncu bi sahne adı kullanıyor.musa uzunlar sahne adı
Musa Uzunlar Biyografi, Dizileri, Biyografisi, Fotoğrafları, Resimleri, Videoları, Haberleri, Röportajları - Diziler, Dizi İzle, Dizi Seyret, Online Dizi, Dizi Videoları, Dizi Fragmanları, Dizi Fotoğrafları, Dizi Resimleri

Senol 24-10-2008 15:25:49

Ya İskenderin okuduğu kitabın yazarını bilen var mı ?

Edit : Mahir Kaynakmış .

Jason 24-10-2008 15:44:22

arkadaşlar anlatıyordu şöyle oldu böyle oldu bende bakayım dedim son bölümün son sahnesine kaçış için mantıklı olarak tek birşey geldi aklıma
polat o kanalizasyon'dan geçen elektrik kablolarını suya vererek gelen adamları öldürecek..

Sync 24-10-2008 16:18:43

bence o gelenler memati abduley ve halo :D

Haymac 24-10-2008 16:22:12

bence polat içinde biriktirdiğini dışarı çıkaracak gelenleri boğacak :D
çokmu iğrenç oldu

shape 24-10-2008 16:22:32

son bölümde ki öldüm de uyandım remixi elinde olan varsa ve iletişime geçerse sevinirim =)

Fhenix 24-10-2008 16:53:38

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665438)
bence polat içinde biriktirdiğini dışarı çıkaracak gelenleri boğacak :D
çokmu iğrenç oldu

Harbiden bu adam 2 aydır hiç tuvaletini yapmadı mı :D

DreamSinger 24-10-2008 17:00:37

kapıdaki zincir dikkatimi çok çekti ben diom ki basit olacak kaçışı birini egale edip silahını alıp zinciri patlatıp kayacak (: ama elektrik kablolarıda mantıklı değil hani ama kendiside ıslak ya onuda çarparsa (: gerçi ona elektrik bile bişi yapamzya unutmuşum nötür değilim + yukluyım biraz - alam da nötürleşem der belki (:

Bide Ben Orjinal Elvanı İstiom Heç Olmamış Bu yeni Hatun... Pana Film Bizi Takip Ediosan Duy Kıyın Az Parayada Bırakmayın oyuncuları ilk değişimdi bu kv de yanılmıyorsam.

vezir 24-10-2008 17:07:09

o sahneleride göstersin istemiyorsunuz değilmi :D

Fhenix 24-10-2008 17:35:11

Alıntı:

vezir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665587)
o sahneleride göstersin istemiyorsunuz değilmi :D

yav göstermesinden değil, bu adam 2 aydır klozeti kazmıyor mu, haliyle borular da tıkanmıştır. Nereye yapıyor tuvaletini :D

Must4f4 24-10-2008 17:39:42

O Gelenler 3+ ihtimal :) ben bir kaç tane sayacağım sizin fikriniz olursa ekleyin :D

1. Abdüş, memat
2. Alper ve adamları
3. İhtiyarların adamları
4. Gerçekten iskenderin adamları :D

Fhenix 24-10-2008 17:44:37

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665696)
O Gelenler 3+ ihtimal :) ben bir kaç tane sayacağım sizin fikriniz olursa ekleyin :D

1. Abdüş, memat
2. Alper ve adamları
3. İhtiyarların adamları
4. Gerçekten iskenderin adamları :D

İlk üçünü ele bi'kere. Yerini bilseler kurtarırlar zaten. Gelen adam iskenderin adamı bence.

Haymac 24-10-2008 17:46:26

bence polata araç takip sistemi taktılar şimdi onu salacaklar karargahını öğrenecekler :D

Senol 24-10-2008 17:51:57

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665731)
bence polata araç takip sistemi taktılar şimdi onu salacaklar karargahını öğrenecekler :D

Yok .. Ali Sami :D

JoyEX 24-10-2008 17:56:11

Hapishanede mahkumlar isyan çıkartırken dikkat ettiniz mi hepsi isyan isyan diye bağırıyor sanki biz algılayamıyoruz orda yangın çıkarıp gardiyanları öldürüp her şeyi dağıtırken yönetmen bizi saf yerine koyuyor :D

Must4f4 24-10-2008 18:00:31

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665731)
bence polata araç takip sistemi taktılar şimdi onu salacaklar karargahını öğrenecekler :D

Kırmızı kitap'a ulaşacaklar:D

iLLeqaL 24-10-2008 18:50:23

filmi çok ters yerde bitiriolar yha işin gücün yoksa 1 hafta bekle:D

TheConqueror 24-10-2008 18:53:01

Alıntı:

JoyEX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665777)
Hapishanede mahkumlar isyan çıkartırken dikkat ettiniz mi hepsi isyan isyan diye bağırıyor sanki biz algılayamıyoruz orda yangın çıkarıp gardiyanları öldürüp her şeyi dağıtırken yönetmen bizi saf yerine koyuyor :D

Onların amacı bize duyurmak değil? İsyan çıktıgında adamlar sus pus şekilde agızlarını açmadan orayı burayı yakıp - gardiyan öldürmezler? İsyan diye bağırmaları da isyanda çıkarılan sesler gibi olsun diye..

erkanpolat 25-10-2008 16:42:09

çok merak ediyorum acaba polat orda napacak,gelenler iskenderin adamları ise işi zor ki bana göre kesin iskenderin adamları bide sizin yorumlarınızı alalım??

CoRcH 25-10-2008 18:09:22

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665731)
bence polata araç takip sistemi taktılar şimdi onu salacaklar karargahını öğrenecekler :D

polata arac takip sistemi taksalar iskender polatı öldürün emrini vermezdi :D

Must4f4 25-10-2008 18:49:55

Ve flaş! Arkadaşım kartalspor maçında Yıldırım başgganımı görmüş polat ölecekmi demiş yıldırım başgganım yok kurtuluyor demiş. İlk size söyledim :D
(Yukardakini çok samimi bir şekilde aktardım) :)

cemilduran 25-10-2008 18:55:48

Alıntı:

Must4f4 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2670587)
Ve flaş! Arkadaşım kartalspor maçında Yıldırım başgganımı görmüş polat ölecekmi demiş yıldırım başgganım yok kurtuluyor demiş. İlk size söyledim :D
(Yukardakini çok samimi bir şekilde aktardım) :)

ehehu polatın kurtulacağını babaannem bile bliyor:D Polatın arkasından sadece bir kişi geliyor ben öyle tahmin ediyorum.

WebEngineer 25-10-2008 19:11:06

polatın adamları olması mümkün deil bakam polat ordan nasıl kurtulacak.

KingMania 25-10-2008 19:13:10

ordan gelen 1 kişidir onu polat her türlü yer sonra silahını alıp kilide sıkar kaçar gider

erkanpolat 25-10-2008 19:34:57

duvara yansıyan gölgelere bakılırsa 2 veya 3 kişi(mematiyi durduran abdülheyide böyle çözümlemişlerdi bunuda yaparlar herhal)

KaoS 26-10-2008 01:22:17

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2665564)
kapıdaki zincir dikkatimi çok çekti ben diom ki basit olacak kaçışı birini egale edip silahını alıp zinciri patlatıp kayacak (: ama elektrik kablolarıda mantıklı değil hani ama kendiside ıslak ya onuda çarparsa (: gerçi ona elektrik bile bişi yapamzya unutmuşum nötür değilim + yukluyım biraz - alam da nötürleşem der belki (:
Bide Ben Orjinal Elvanı İstiom Heç Olmamış Bu yeni Hatun... Pana Film Bizi Takip Ediosan Duy Kıyın Az Parayada Bırakmayın oyuncuları ilk değişimdi bu kv de yanılmıyorsam.


birde deli hüsnünün sesi değişmişti dublajcısı işi bıraktı :=)

ToxiC_Turk 26-10-2008 07:01:36

polata rambo özellikleri yüklendi :S :S

ozk4n 29-10-2008 11:42:06

siteside açılmıor :s kriz serverlarınıda vurdu sanırsam :(

aslanim 29-10-2008 11:49:41

sanırsam bu hafta geçen haftanın tekrarını yayınlayacaklarmış bir sitede okudum...:mad:

WebEngineer 29-10-2008 12:08:53

Alıntı:

aslanim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2688459)
sanırsam bu hafta geçen haftanın tekrarını yayınlayacaklarmış bir sitede okudum...:mad:

Kurtlar Vadisi Haftaya YOKmuş

by_wirus 29-10-2008 12:52:18

nedemek yok ya ulan bitane dizi izliyoruz onuda kaldırırlarsa varya :(

DerbedeL 29-10-2008 13:26:53

Showtvnet Yayınakışı

Malesef bu hafta Kurtlar Vadisi yok...

erkanpolat 29-10-2008 13:43:52

ya offf bende bi haftadır yarını bekliyorum bütün neşem kaçtı şimdi:(

Haymac 29-10-2008 15:53:33

Hay bilmemnaaaapıyım ben bunları !!!!!

bilgiliweb 29-10-2008 19:38:48

off offf 1 haftadır bekliyoruz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:06:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.