![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Daha yeni izledim, akşam maç yüzünden izleyememiştim :p Polat kaçacak oradan, yoksa ölecek. Kaçış yoluda mutlaka o elinde ki çakmakla olacak :p O çakmağı bi önüne bakmak için kullanacak değil heralde. 2 snlik bi kısımda gösterdiler çakmağı. |
ben gene uykusuzluktan uyumuşum ya ne oldu nasıl bitti sonu :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Musa Uzunlar Biyografi, Dizileri, Biyografisi, Fotoğrafları, Resimleri, Videoları, Haberleri, Röportajları - Diziler, Dizi İzle, Dizi Seyret, Online Dizi, Dizi Videoları, Dizi Fragmanları, Dizi Fotoğrafları, Dizi Resimleri |
Ya İskenderin okuduğu kitabın yazarını bilen var mı ? Edit : Mahir Kaynakmış . |
arkadaşlar anlatıyordu şöyle oldu böyle oldu bende bakayım dedim son bölümün son sahnesine kaçış için mantıklı olarak tek birşey geldi aklıma polat o kanalizasyon'dan geçen elektrik kablolarını suya vererek gelen adamları öldürecek.. |
bence o gelenler memati abduley ve halo :D |
bence polat içinde biriktirdiğini dışarı çıkaracak gelenleri boğacak :D çokmu iğrenç oldu |
son bölümde ki öldüm de uyandım remixi elinde olan varsa ve iletişime geçerse sevinirim =) |
Alıntı:
|
kapıdaki zincir dikkatimi çok çekti ben diom ki basit olacak kaçışı birini egale edip silahını alıp zinciri patlatıp kayacak (: ama elektrik kablolarıda mantıklı değil hani ama kendiside ıslak ya onuda çarparsa (: gerçi ona elektrik bile bişi yapamzya unutmuşum nötür değilim + yukluyım biraz - alam da nötürleşem der belki (: Bide Ben Orjinal Elvanı İstiom Heç Olmamış Bu yeni Hatun... Pana Film Bizi Takip Ediosan Duy Kıyın Az Parayada Bırakmayın oyuncuları ilk değişimdi bu kv de yanılmıyorsam. |
o sahneleride göstersin istemiyorsunuz değilmi :D |
Alıntı:
|
O Gelenler 3+ ihtimal :) ben bir kaç tane sayacağım sizin fikriniz olursa ekleyin :D 1. Abdüş, memat 2. Alper ve adamları 3. İhtiyarların adamları 4. Gerçekten iskenderin adamları :D |
Alıntı:
|
bence polata araç takip sistemi taktılar şimdi onu salacaklar karargahını öğrenecekler :D |
Alıntı:
|
Hapishanede mahkumlar isyan çıkartırken dikkat ettiniz mi hepsi isyan isyan diye bağırıyor sanki biz algılayamıyoruz orda yangın çıkarıp gardiyanları öldürüp her şeyi dağıtırken yönetmen bizi saf yerine koyuyor :D |
Alıntı:
|
filmi çok ters yerde bitiriolar yha işin gücün yoksa 1 hafta bekle:D |
Alıntı:
|
çok merak ediyorum acaba polat orda napacak,gelenler iskenderin adamları ise işi zor ki bana göre kesin iskenderin adamları bide sizin yorumlarınızı alalım?? |
Alıntı:
|
Ve flaş! Arkadaşım kartalspor maçında Yıldırım başgganımı görmüş polat ölecekmi demiş yıldırım başgganım yok kurtuluyor demiş. İlk size söyledim :D (Yukardakini çok samimi bir şekilde aktardım) :) |
Alıntı:
|
polatın adamları olması mümkün deil bakam polat ordan nasıl kurtulacak. |
ordan gelen 1 kişidir onu polat her türlü yer sonra silahını alıp kilide sıkar kaçar gider |
duvara yansıyan gölgelere bakılırsa 2 veya 3 kişi(mematiyi durduran abdülheyide böyle çözümlemişlerdi bunuda yaparlar herhal) |
Alıntı:
birde deli hüsnünün sesi değişmişti dublajcısı işi bıraktı :=) |
polata rambo özellikleri yüklendi :S :S |
siteside açılmıor :s kriz serverlarınıda vurdu sanırsam :( |
sanırsam bu hafta geçen haftanın tekrarını yayınlayacaklarmış bir sitede okudum...:mad: |
Alıntı:
|
nedemek yok ya ulan bitane dizi izliyoruz onuda kaldırırlarsa varya :( |
|
ya offf bende bi haftadır yarını bekliyorum bütün neşem kaçtı şimdi:( |
Hay bilmemnaaaapıyım ben bunları !!!!! |
off offf 1 haftadır bekliyoruz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:06:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.