R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Yasin21 13-11-2008 19:31:16

manyak bi bölüm olacak :D

HKNOCN 13-11-2008 19:33:43

Alıntı:

Rudeboy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2758455)
Telefonu kapat, aa şarj bitmiş. :D

Keser beni İskender gibi :D

pLive 13-11-2008 19:47:40

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2758534)
Keser beni İskender gibi :D

Allah yardımcın olsun :D

vezir 13-11-2008 23:12:19

adalet :D:D

Fhenix 13-11-2008 23:13:10

ehehehe :d
Yıldırım'ı yine tokatladı, yazık çocuğa ya:D

HazarHizmet 13-11-2008 23:31:57

simdi babam gelcek yarım'da pc geccek kurtlar vadisini izliyecek tv kartı ile 4-12 oldugu zaman kayıt aldırıyor :(

Senta 13-11-2008 23:37:28

evlendirecek la bu polatı

teknodunya 13-11-2008 23:44:12

:D polat çoluk çocuğa karışacak

bilgiliweb 13-11-2008 23:45:29

evde polat bekliyordur inşallah içimde öyle bir his var

Barhalli 13-11-2008 23:46:50

Şu Tolat'ı kimle evlendirebilir ki, dize de evlenilecek kadın yok ahh ahh vakti zamanında o işadamının kızıyla evlenecekti, kız da seviyordu

Fhenix 13-11-2008 23:52:53

Mutlu son :D
Polat Güray'ı çiğ köfte yapar artık :D

bilgiliweb 13-11-2008 23:53:23

Alıntı:

bilgiliweb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759696)
evde polat bekliyordur inşallah içimde öyle bir his var

içimdeki ses doğru söylüyormuş :)

EuK 13-11-2008 23:54:17

buna da bi Nazım oyunu yapar diyeceğim ama yapamaz , maskeleri yok :D

Fhenix 13-11-2008 23:55:06

Yalnız Güray çok pis dumur oldu :D

TaGo 13-11-2008 23:55:15

İskendere en fazla 2 bölüm ömür biçiyorum :)

Hostsahibi 13-11-2008 23:57:37

ömer baba kuran okuduktan sonra konuşmaya başladı ya memati o sırada içinden düşündügünü sesli düşünüverdi. o cümle neydi unuttum. hatırlayan biri yazarsa sevinirim..

Razor_332 13-11-2008 23:58:30

Alıntı:

TaGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759747)
İskendere en fazla 2 bölüm ömür biçiyorum :)

banada öyle geldi. güray iskenderi satmaz polat direk öldürür onu iskendere ne yapacağını tahmin edemiyorum henüz :)

JoyEX 13-11-2008 23:59:05

Her şey bi yana deli , Yıldırım'a tokadı fena vurdu : ))))

Muro bağırıyo : Ne vuruyon L an çocuğa

Koptum : )))))))))))))

Fhenix 13-11-2008 23:59:39

Polat Güray'ı alırken Memati ve Abdülhey de iskenderi alıvermesin (:
@joy
delinin sahneye ben de koptum onlar muroyla müthiş ikili ya:D

kral18 13-11-2008 23:59:52

Alıntı:

Hostsahibi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759760)
ömer baba kuran okuduktan sonra konuşmaya başladı ya memati o sırada içinden düşündügünü sesli düşünüverdi. o cümle neydi unuttum. hatırlayan biri yazarsa sevinirim..

valla ya ben anlıyamadım zaten kablolu yayın bozuktu :(

Likely 14-11-2008 00:00:26

Bu bölüm yine güzeldi şu reklamlarda olmasa :D Bide biliyormusunuz İskenderin üssü gerçekte Şile'de bulunan eski Amerikan üssüymüş :eek: duyunca şok oldum :)

Hostsahibi 14-11-2008 00:00:30

ya ben anladım ama yorgundum uyuklar gibiydim. unuttum o yüzden..... hatırlayan yokmu???

rgnkR 14-11-2008 00:04:33

Gene güzel bir yerde bitti. Polatın orda olması nasıl iş anlamadım. Yani kapı çalınmadan önce yarbay kahve kitap takılıyodu. Hadi polat yanında olsa sonra saklansa anlarım da. Orası çok saçma geldi bana....

Likely 14-11-2008 00:06:09

Alıntı:

ergineker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759801)
Gene güzel bir yerde bitti. Polatın orda olması nasıl iş anlamadım. Yani kapı çalınmadan önce yarbay kahve kitap takılıyodu. Hadi polat yanında olsa sonra saklansa anlarım da. Orası çok saçma geldi bana....

Sonunu izleyemedim ama öyle olabileceğini tahmin etmiştim :)

Hostsahibi 14-11-2008 00:06:42

buldum :=) Ya Sevdigimize Tutsak Oluyoruz Yada Onu Tutsak Ediyoruz

Vendetta 14-11-2008 00:07:03

Alıntı:

ergineker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759801)
Gene güzel bir yerde bitti. Polatın orda olması nasıl iş anlamadım. Yani kapı çalınmadan önce yarbay kahve kitap takılıyodu. Hadi polat yanında olsa sonra saklansa anlarım da. Orası çok saçma geldi bana....

aynen öylede şimdi bir ihtimal doğdu aklıma yarbay izleniyor olabilirdi belki o yüzden böyle birşey yapıldı. Bakalım ne olcak

scopus 14-11-2008 00:14:10

iskender paşayı roketle vurdu yanındaki polata niye dokunmadı orasıda çok saçma olmuş

KingMania 14-11-2008 00:16:53

Alıntı:

scopus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759828)
iskender paşayı roketle vurdu yanındaki polata niye dokunmadı orasıda çok saçma olmuş

harbiden ha zaten 2 mermi vardı birinide polata yollasaydı. OrGenerali öldürmek :)

rgnkR 14-11-2008 00:27:52

Alıntı:

scopus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759828)
iskender paşayı roketle vurdu yanındaki polata niye dokunmadı orasıda çok saçma olmuş

Evet izlerken ordada saçmalamanın sınırları zorlanmış demiştim.

iLLeqaL 14-11-2008 21:02:22

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2759771)
Polat Güray'ı alırken Memati ve Abdülhey de iskenderi alıvermesin (:

bencede öle olcak gibi ama alper felanda olabilir:D

Razor_332 18-11-2008 19:59:46

47. bölüm fragmanı çıkmadımı?

efe7822 18-11-2008 20:19:09

Hayır ama bir haber var vadi ekibi haberturk e çıkıyormuş yarın.

Kurtlar Vadisi ekibi Çarşamba akşamı 22:45’te Kanaltürk’te Medyatik programına konuk…






Kurtlar Vadisi ekibinden Necati Şaşmaz, Mustafa Üstündağ, Bahadır Özdener ve Cüneyt Aysan 19 Kasım Çarşamba gecesi saat 22:45’te Kanaltürk’te yayınlanacak olan Medyatik programına konuk olacak.



Medyatik programını televizyon eleştirmeni Yüksel Aytuğ ve Doğa Rutkay birlikte hazırlayıp sunuyor.

bilgiliweb 18-11-2008 20:43:03

diziyi geçtim fragmanı beklemeye başladım

StoryLine 18-11-2008 23:47:03

Güray’ı ele geçiren Polat Alemdar, istediği bilgileri alabilecek mi?

Polat Alemdar’ın İskender Büyük’e ulaşmak için yaptığı plan nasıl sonuçlanacak?

Polat’ı İskender’e götürecek sürpriz isim kim olacak?

Sadi Paşa suikasti üzerine kalan Muro, etrafını saran devlet ve örgüt çemberinden kurtulmak için nasıl bir plan yapacak?


http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/47_1.jpg

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...gsize/47_2.jpg

Razor_332 19-11-2008 00:16:35

Fragmanı niye hala gösterlimedi ki 1 gün sonra film var

HTs-Umut 19-11-2008 00:29:17

http://www.kurtlarvadisi.com/kvp47.html

WebEngineer 19-11-2008 00:36:26

Kurtlar vadisi guncel bolum indirme sitesi: 47.Bölümden İlk Görüntüler Fragman

İlk fragman çıktı arkadaşlar buda yeni açtığım blog :p yorumlarınızda bekliyorum.

Razor_332 19-11-2008 00:40:07

Biraz önce baktım yoktu demek yeni koydular teşekkürler :)

EuK 19-11-2008 01:19:32

hadi o inanmadı siz de mi inanmadınız :p
yarbay donup kalıyor:D

DreamSinger 19-11-2008 01:24:44

adam kafa kescek die bekledim kırdı kelleyi (: hadi o inanmadı sizdemi inanmadınız dio bide artist inandık inandık kafakoparanus (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:09:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.