R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

efe7822 04-12-2008 23:38:00

İkiside manyak bunların :) Mesaja bak sen mesaja muro yu 10milyon kişi izlicekmiş:)

TRN 04-12-2008 23:38:40

O ne silleydi :D Ağzına ağzına çarptı Mematinin :D

Peksoft 04-12-2008 23:42:32

Terbiyesiz abdulhey nasıl vurursun sen abine.

eviL 04-12-2008 23:44:33

muronun ölmemesini sevindim, sürekli ciddiyet bozuyor yahu diziyi :D

cezzaa 04-12-2008 23:47:08

Nalet Olası Derin Kebap :D

Razor_332 05-12-2008 00:15:22

Bu cevat kimdi yahu çıkaramadım

ach 05-12-2008 00:34:00

Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057703044)
Bu cevat kimdi yahu çıkaramadım

Abdülhey hakanı aldıklarına dövdüde hakanı bağlayıp bıraktı hani ondan sonra hakan kaçarken öldürdüğü adamlardan birisi polat baş sağlığına gidince kızda polattan iş istemişti sanırım.

Alıntı:

by_wirus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057702791)
Ne izdivaçı ya polat ı robot gibi bişey sanmayın o adamında özel hayatı olmalı.

ihtiyarlar yanlarına alırken bundan sonra özel hayatın olmayacak gibilerinden birşeyler demişlerdi evlenmek yasak gibisinden unutmamak gerek.

MeeRThus 05-12-2008 00:49:46

Haftaya kızıştı yine.Özel bölüm yapmazlar inş

schreck 05-12-2008 01:16:10

vala karıştı gene kurtlar vadisi

by_wirus 05-12-2008 02:06:15

evet ihtiyarlar polata özel hayatın olmıyacak demişlerdi, polat hala anne bana kız ayarla diyo

XizoR 05-12-2008 02:34:04

arkadaslar bu bölümde bi müzik caliyordu bi yere not almistim sözlerini fakat simdi bulamiyorum o müzigin sözleri aklinda olan var mi ?

Geveze1 05-12-2008 07:16:16

bune yahu yalan rüzgarına döndü film

iyice cıvıttılar

bende az önce izledim

Kerem 05-12-2008 16:25:46

Kurtlar Vadisi yayından kaldırıldı
Alıntı:

Show Tv'nin içinde bulunduğu ekonomik sebeplerden ötürü Pana Film'in yapımcılıklarını yaptığı Kurtlar Vadisi ve Eşref Saati dizileri yayından kaldırıldı.

Dizilerin kaldırılmasının ekonomik nedenlerden olduğu söylenirken, Show TV'nin Pana filme uzun zamandır ödeme yapmadığı da ortaya çıktı.

Taraflar konu ile ilgili net bir açıklama yapmaktan kaçınırken, kararın alınmasında Pana Film'in geciken ödemelerinin yattığı gelen bilgiler arasında.

Benzer olaylar ekonomik krizin yeni başladığı dönemde de de yaşanmış, Show TV bölüm başına 750 bin YTL'yi bulan ödemeden indirim yapılmasını istemişti.

Pana Film'in geri adım atmaması üzerine ise 'Kurtlar Vadisi Pusu' tekrar bölümüyle ekrana gelmişti. Önümüzdeki günlerde görüşme olur mu olmaz mı bilmiyoruz.

Ancak yaklaşan bayram dolayısıyla 'zorunlu tatil'in en çok dizi ekibinin işine yarayacağı muhakkak.
Kaynak

Fhenix 05-12-2008 16:29:55

Haber doğru mu acaba?
Show TV'den açıklama gelmedi henüz.

Ekstra 05-12-2008 16:34:51

Yorumu editledim önce bir kurtlarvadisi.comda açıklansın. :)

efe7822 05-12-2008 16:59:46

Doğru olacağını sanmıyorum, Ekstra nında dediği gibi resmi sitede açıklanacaktır eğer kaldırılma olursa

OrhanBilge 05-12-2008 18:48:43

KVP resmi sitesine ulaşmada sık sık sorun yaşıyorum not found hatası ile..?

Fhenix 05-12-2008 18:54:37

Alıntı:

Bilge47 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057706264)
KVP resmi sitesine ulaşmada sık sık sorun yaşıyorum not found hatası ile..?

Yeni tasarım yapıyorlar, ondandır.

burYq 05-12-2008 19:20:34

Kurtlar Vadisi bütçesinin o kadar fazla olmadığını araba patlatma sahnesinde anladık sanırım (: Bu haberler 2-3 bölüm önce de çıkıyordu. Show TV'nin en büyük gelir kaynaklarından birini yayından kaldıracağını düşünmüyorum. Ayrıca dizi hakkındaki izdivaç yorumlarına da katılıyorum. Şu İskender çıksın artık, yeni biri gerekiyor diziye, daha derin biri...

Kerem 05-12-2008 19:53:45

Olay ilginç bir hâl aldı, haberi düzenleyip şu satırları eklediler:
Alıntı:

Show TV Pazarlama Müdürü Nurcan Duman ise dizilerin yayından kaldırılmasının söz konusu olmadığını ve bayram sonunda her iki dizinin yeni bölümleriyle ekrana geleceğini söyledi.
derken...

Daha da ilginçleşti! :D

Alıntı:

PANA FİLM DİZİLERİ HAKKINDA DUYURU
Bugün bazı internet sitelerinde Kurtlar Vadisi Pusu dizisiyle ilgili yayınlanan haberlere ilişkin Pana Film’in resmi açıklaması aşağıdaki gibidir:

“Pana Film’in Show TV ile ekonomik sorunları olduğu doğrudur. Show TV buna kalıcı bir çözüm bulamazsa yollarımız ayrılacaktır. Kurtlar Vadisi Pusu ve Eşref Saati’nin hangi kanalda yayınlanacağı sorunlar çözüldükten sonra belli olacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Kaynak: Kurtlar Vadisi Resmi İnternet Sitesi

sezi 05-12-2008 20:20:44

ya işte pana film el altından haber yayıyor. show tv ile sorunları var bir nevi basını kullanarak tehdit ediyor.. geçendede atv'ye geçeriz bak gibisinden haber yaptırmışlardı..
aramızda para toplayalım

Fhenix 05-12-2008 20:38:51

Alıntı:

sezi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057706794)
aramızda para toplayalım

Oldu, topla 750 bin tl ver Show'a o zaman.

eviL 05-12-2008 21:28:26

PANA FİLM DİZİLERİ HAKKINDA DUYURU

Bugün bazı internet sitelerinde Kurtlar Vadisi Pusu dizisiyle ilgili yayınlanan haberlere ilişkin Pana Film’in resmi açıklaması aşağıdaki gibidir:
“Pana Film’in Show TV ile ekonomik sorunları olduğu doğrudur. Show TV buna kalıcı bir çözüm bulamazsa yollarımız ayrılacaktır. Kurtlar Vadisi Pusu ve Eşref Saati’nin hangi kanalda yayınlanacağı sorunlar çözüldükten sonra belli olacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

milliyetin haberi

kanal d kapar sanırım kurtlar vadisini

RHCP 05-12-2008 21:30:14

Fukara Show tv.. Adamlar kanal değişir çok zor sanki.

Fhenix 05-12-2008 23:08:10

Kanal Türk pek bi' ilgili Kurtlar Vadisi ile ama Kanal Türk'e geçeceğini sanmıyorum.

ach 05-12-2008 23:09:58

Bu show tv reklam gelirleriyle ne yapıyor acaba kurtlar vadisi giderse en az ayda 5-6 milyon$ kaybeder

Lvp 05-12-2008 23:24:32

Asıl şu Acun'un salak yarışma programını bitirselerdi kurtulsaydık bıktık.

vezir 05-12-2008 23:27:57

show resmen şeyiyle oynuyo :D

KingMania 05-12-2008 23:28:02

Alıntı:

Lvp Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057707555)
Asıl şu Acun'un salak yarışma programını bitirselerdi kurtulsaydık bıktık.

harbiden yav ne salak bi yarışmadır o

Bilgisayar 06-12-2008 11:52:42

Kurtlar Vadisi

Demin wc'de otururken aklıma geldi; "acaba pana film-show tv kendi aralarında anlaşıp diziyi bir süreliğine askıya almak istemişlerse" bundan kim kazanır?

- Ortam kriz ortamı, show tv istediği reklam potansiyelini yakalayamıyor, bir süre bekleyip yeniden reklam kazanmak için geliştirme yapabilir
- Pana film oyuncuları yoruldu, biraz fazladan tatil yapsınlar
- Muro filminin biraz hasılat yapması lazım, dizi hemen devam ederse yapamaz

Zaten bayram tatili olacaktı, sonrasında yılbaşı var, mutlaka kendi aralarında bir kurtlar senaryosu düzenleyip, yayından alktı diye ses getirmek istediler ve başardılar.

Helada aklıma gelen naçizane yorumum :)

Fhenix 06-12-2008 13:39:45

Gazatede de Kurtlar Vadisi ve Eşref Saati'nin 6 hafta yayından kalkdırıldığı yazıyordu.

vezir 06-12-2008 15:19:20

Alıntı:

Bilgisayar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1057709279)
Kurtlar Vadisi

Demin wc'de otururken aklıma geldi; "acaba pana film-show tv kendi aralarında anlaşıp diziyi bir süreliğine askıya almak istemişlerse" bundan kim kazanır?

- Ortam kriz ortamı, show tv istediği reklam potansiyelini yakalayamıyor, bir süre bekleyip yeniden reklam kazanmak için geliştirme yapabilir
- Pana film oyuncuları yoruldu, biraz fazladan tatil yapsınlar
- Muro filminin biraz hasılat yapması lazım, dizi hemen devam ederse yapamaz

Zaten bayram tatili olacaktı, sonrasında yılbaşı var, mutlaka kendi aralarında bir kurtlar senaryosu düzenleyip, yayından alktı diye ses getirmek istediler ve başardılar.

Helada aklıma gelen naçizane yorumum :)

böyle bişey için bence show tv kendisine (yani bilerek) ödeyemiyor, kanal izlenmiyorki kazanamıyor cinsinden fikirler oluşmasını istemez. en azından böyle bir şey için pananın o açıklamasını yutmazlardı

MicroChip 30-01-2009 16:35:24

Vadiciler nerdesiniz ??
Sanki bugüne dek hiç diziyi izlememişçesine soğudum resmen.Pana film kendi eliyle Türkiyenin en büyük projesini bitirdi sonunda.Helal olsun!

Ufuk Gedik 30-01-2009 16:37:27

Eşref saati tamamen yayından kaldırıldı.

Yakında Kurtlar vadiside kaldırılır.

Line 30-01-2009 16:43:06

Topik yakında yalan olacak bence.

Omer 30-01-2009 16:47:56

5 dk önce bankadan geliyorum :) Abdülhey ile Güllüde vardı bankada

Emrearici 30-01-2009 16:54:28

aaa ne güzel. sorsaydınız ne zaman başlıyor diye :d torpil geçerler :D

Omer 30-01-2009 17:07:34

Alıntı:

Emrearici Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058033266)
aaa ne güzel. sorsaydınız ne zaman başlıyor diye :d torpil geçerler :D

sorucaktımda çekindim :)

MikhaiLBeLicoff 30-01-2009 17:10:45

daha hangi kanalda cıkacagı belli değil :(

ach 30-01-2009 22:17:42

içine ettiler dizinin valla yav.
Bu saatten sonra aynı tadı verir mi hele birde kanal değişirse.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:22:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.