R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

TeXaS 29-05-2008 23:24:06

züheeeeeeeee :D

The_RoTinG 29-05-2008 23:24:30

Birdaha Dene Nazimim Of Be :d

VMY 29-05-2008 23:24:59

Nazımımın mermisi bitti :D:D

-Polat : Bi' daha dene Nazımım :D:D

Erhan 29-05-2008 23:25:30

Sos Oldu İskender vay anasını ya

engelci19 29-05-2008 23:26:09

Nazımım tekrar dene :D

hengame 29-05-2008 23:30:07

harbi a süperdi şimdi biter yaw reklam oldu final mi bu

Erhan 29-05-2008 23:30:43

yav gerçekten bu bölümü çok süper

Murky 29-05-2008 23:30:55

Bunlar güzelde Polat'ın geçen sahnede Nazım tarafından yakalanışı Memati'nin hayali miydi :)

The_RoTinG 29-05-2008 23:31:59

Birdaha Dene Nazımım :D

VMY 29-05-2008 23:32:21

Nazımııım , Satılmış nazımııım :D:D

Onurss 29-05-2008 23:32:24

Ekşınn ekşınn :D

XizoR 29-05-2008 23:32:30

iskender ava giderken avlandi

zaten ben ilk basta anlamistim :D

Labidu 29-05-2008 23:32:35

iyice losta özendiler flashback ler falan :D

iBiL 29-05-2008 23:32:46

Çok süper, çok hoş, fevkaladeninde fevkinde :D:D

Fhenix 29-05-2008 23:32:48

bu senaristler çok zeki ya:D

The_RoTinG 29-05-2008 23:33:02

yav bu reklamlar adamı kanser eder :D

flashdance 29-05-2008 23:33:19

iskender yedi kalın dolmayı :)

ramonerassi 29-05-2008 23:33:33

iskenderi yicek polat:D

The_RoTinG 29-05-2008 23:33:43

OoOoOooOo saTıLmış Nazımımın Hep baraber :D hahahahah en sonu kıl oldugum herif geberecek Nazımım Geber ulannnnnnnnnnnnnnnn

KaoS 29-05-2008 23:33:49

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917933)
iskender ava giderken avlandi
zaten ben ilk basta anlamistim :D


helal olsun sana :D

Fhenix 29-05-2008 23:33:55

Forumda mp3 linki yayınlamak kural dışı bir davranıştır.

XizoR 29-05-2008 23:33:58

iskender simdi ne yapacak cok merak ediyorum

hiyar gibi ortada kaldi :D

ByMsT 29-05-2008 23:34:00

Senristleri tebrik ediyorum :)

okyay58 29-05-2008 23:34:02

Polat tezgahı süper kurmuş :D :D

TeXaS 29-05-2008 23:34:05

Alıntı:

ramonerassi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917944)
iskenderi yicek polat:D

kuzu çevirme yapsın :D

Red John 29-05-2008 23:34:05

Super plan helal olsun :)
Sık Nazımım ....:D

H5PY0 29-05-2008 23:34:27

Senaryo 10numara :)

XizoR 29-05-2008 23:35:13

bu bölüm final olamaz olursada herkez yeni bölüm gelene kadar catlar :D

GoogleFan 29-05-2008 23:35:35

Bir daha dene nazımım :D İskender'in yüz ifadesi değişti:D:D

The_RoTinG 29-05-2008 23:35:40

Şarkı süper ya :)...

Teşekkürler

The_RoTinG 29-05-2008 23:36:17

İskenderunun tipi degişti ya :D

fatihbaz 29-05-2008 23:36:48

******** nazımı düşünemedim,onun harici söyledigim gibi oldu.gitti iskenderim yav :(

CanK 29-05-2008 23:36:50

Adamalar ne senaryo yazıyorlar helal olsun..(:

The_RoTinG 29-05-2008 23:37:05

Şarkı çok harika ya çok seviyorum bu parçayı :)...

Fhenix 29-05-2008 23:37:50

Alıntı:

umutcandan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1917978)
+rep vercektim Bugün vermişim sana Fhenixim :)


olsun umut'um canın sağolsun:p

exceLLency 29-05-2008 23:37:54

Şarkı fena ...

Son sahneler de fena , İskender dumur oldu

El-Turko 29-05-2008 23:38:13

Süper bir bölüm bence. Senaristleri de burdan kutluyorum. Birde Ömer Baba , Hikmet , Eren'in olduğu sahneyi beğendim[Allahsız Müslümanlık].

The_RoTinG 29-05-2008 23:38:18

Fhenix + rep Teşekkürler:)...

Ufuk Gedik 29-05-2008 23:38:53

Bana kalırsa pusu döneminin gelmiş geçmiş en iyi bölümüydü.

Fhenix 29-05-2008 23:39:50

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1918000)
Bana kalırsa pusu döneminin gelmiş geçmiş en iyi bölümüydü.


Evet buna katılıyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:30:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.