R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

ach 23-05-2008 00:45:43

kesmez orada biter.

reseller_bayisi 23-05-2008 00:48:59

kesmeden bıter kı sezon fınallerı herzaman gızemlı olur :D

Fhenix 23-05-2008 01:07:21

İskender polatı pusuya düşürür.Orda biter.
Öteki sezonda polat kurtulur iskenderi altı milyon yediyüz kırkdokuz bin ikiyüz atmışaltı parçaya ayırır:p

TrusTy 23-05-2008 01:12:37

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1883453)
İskender polatı pusuya düşürür.Orda biter.
Öteki sezonda polat kurtulur iskenderi altı milyon yediyüz kırkdokuz bin ikiyüz atmışaltı parçaya ayırır:p

:D
sezon polat iskender bulusmasındamı bitecek yani simdi :cry

brtkgzdm 23-05-2008 02:02:11

Alıntı:

brtkgzdm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1873403)
Vuran adamın gömleği mavi polatınki de mavi heral vuran kişi Polat, çünkü özetde Polat'ı İskender'e yaklaştıracak son isim diyor e başkanında iskender'le alakalı olduğunu düşünürsek, vuran kişi Polat

Ben dememişmiydim İbrahim :D

Peksoft 23-05-2008 04:56:38

Ne sezonu diyosunuz ? bitecekmi kurtlar vadisi, yeni yeni bakmaya başlamıştım.Perşembeleri iple çekiyodum valla :)
O değilde bu iskender çok akıllı adam :D

ForumiYi 23-05-2008 09:25:32

43.Bölümde bitecek Kurtlar vadisi pusu sezon finali öyle demişlerdi

Fhenix 23-05-2008 17:56:39

Alıntı:

ForumiYi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1884046)
43.Bölümde bitecek Kurtlar vadisi pusu sezon finali öyle demişlerdi


41 demişlerdi :)

xSS-ErrOr 23-05-2008 18:12:29

Süper bölümdü her zamanki gibi :D

ReRTo 23-05-2008 18:43:50

arkadaşlar hüsnünün sesi düzelmiş farkındamısınız...:)

Sefikibo 23-05-2008 18:46:52

Alıntı:

ReRTo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1886533)
arkadaşlar hüsnünün sesi düzelmiş farkındamısınız...:)

Eskisi daha iyiydi .

KingMania 23-05-2008 18:49:04

Demedi deme ibrahim :D

ReRTo 23-05-2008 18:52:40

Alıntı:

Sefikibo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1886550)
Eskisi daha iyiydi .

tamam işte eski sesi geri gelmiş..

ach 23-05-2008 19:00:40

taktı bu adam var ya ibrahimin kızına

Serkan 23-05-2008 19:06:58

Alıntı:

ReRTo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1886533)
arkadaşlar hüsnünün sesi düzelmiş farkındamısınız...:)

Evet :D onada bu ses gidiyo o diğer ses çok dandik deli hüsnüye yakışmıyo :p

DreamSinger 24-05-2008 03:27:10

şu muronun çileden çıktığı an getirim çayı getirin domatesleri ben başkanım ulennn:D:D demesi varya kopardı beni yaww aklıma geldikçede pis pis sırıtıyorum gerçekten rolünün hakkını veriyor :D

ManuaL 24-05-2008 04:51:14

şu yıldız'a sıkmıyorlar ya deli oluyorum çok gereksiz kılıbık bi adam :D

Fhenix 24-05-2008 13:47:37

Duyduğuma göre hüsnü gs şampiyon olunca çok bağırmışta sesi kısılmış o yüzden geçen hafta onun sesiyle oynatmamışlar:p

tinet 24-05-2008 14:14:36

geçenki bölümde ses yüzünden hüsnü sahnelerinin geçmesini bekliyordum :p

mematiyle operasyon ortaklığı varmış tam deli yav :D

DreamSinger 24-05-2008 14:54:29

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1887262)
şu yıldız'a sıkmıyorlar ya deli oluyorum çok gereksiz kılıbık bi adam :D

goradan biliyorum bu meymenetsizi efenim bir cisim yaklaşmakta :D sonunda bi cisimle tanıştırmıştılar 250gr kemikli:D

fatihbaz 24-05-2008 17:18:58

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1888583)
goradan biliyorum bu meymenetsizi efenim bir cisim yaklaşmakta :D sonunda bi cisimle tanıştırmıştılar 250gr kemikli:D

goradaki o cüce bu muydu? :eek:

HaytaWeb 24-05-2008 17:23:57

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1888583)
goradan biliyorum bu meymenetsizi efenim bir cisim yaklaşmakta :D sonunda bi cisimle tanıştırmıştılar 250gr kemikli:D

http://rhpozitif.net/tr/images/cepvi...ori/film18.jpg http://abcresim.com/upload/galeri/1b..._pusu_(15).jpg

İmkansız :rolleyes:

burYq 24-05-2008 17:29:45

bencede pek benzemiyor :D

KingMania 24-05-2008 20:58:26

Bide Ağır romanda oynamıştı bu yıldız, izleyin süper film :D

http://img127.imageshack.us/img127/8...irroman9zx.jpg

Red John 24-05-2008 22:36:09

Güzel bölümdü her zamanki gibi :)

DreamSinger 26-05-2008 00:34:48

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1889472)
goradaki o cüce bu muydu? :eek:

yo cüceye şey yapan buydu oğlancı :D hatta cüceci :D:D

ach 26-05-2008 00:48:36

Alıntı:

dreamsinger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1897477)
yo cüceye şey yapan buydu oğlancı :D hatta cüceci :D:D

Onların teki cem diğeride şafaktı

DreamSinger 26-05-2008 01:25:42

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1897549)
Onların teki cem diğeride şafaktı

öylemi :confused: ya benim aklımda o kalmış,bi kere izlemiştim zaten filmi... valla olabilir şimdi kurtlandım ama bu adamı o filimde izlediğimi biliyorum.

Kerem 26-05-2008 09:27:23

Yanlış biliyorsun. :)

WebStyle 26-05-2008 22:04:44

Muro'ya bakın;
http://classic.kucukresim.com/uploads/asdf75e3.jpg

KingMania 26-05-2008 22:05:59

http://img57.imageshack.us/img57/116/54958394me6.jpg

tinet 26-05-2008 22:53:09

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1902190)

giresundayken kıymetini bilemedik onun:D

bilmeyenler için o fotolar uy başuma gelenler dizisinden

Deae 27-05-2008 13:36:51

Frağman yokum frağman :(

LineBilisim 27-05-2008 13:38:40

Alıntı:

KingMania Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1902190)

fotoğraflar gerçekten çok garip yaw:)
şimdiki Muro tipi ile arasında dünya kadar fark var..

XizoR 27-05-2008 14:31:02

arkadaslar cakir da foxta yarisma yapacakmis duydunuz mu ?

WebWorm 27-05-2008 14:54:03

fragman düşer bu gece:p

Fhenix 27-05-2008 17:39:59

Kurtlar Vadisi Pusu'da sezon finaline çok az kala nefesler bir kez daha tutuluyor.



Yıldız'a doğrulttuğu silah Polat'ı amacına ulaştıracak mı? Yıldız Polat'a neler anlatacak? Gamze ve Bulut'un arasındaki bağlantıyı öğrenen Memati, Bulut'a ne yapacak? Örgüt başkanının ölümüyle birlikte Muro’yu neler bekliyor? Muro’nun örgütle ilişkisi hangi sürprizlere gebe? İskender'e bu sefer oldukça yaklaşan Polat Alemdar, bir kez daha mı pusuya düşecek?

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/40_1.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/40_2.jpg http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/40_3.jpg

HaytaWeb 27-05-2008 18:02:06

Polat pusuya düşüyor galiba :o

burYq 27-05-2008 18:12:59

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1906070)
Polat pusuya düşüyor galiba :o

http://www.kurtlarvadisi.com/images/...aflar/40_3.jpg

bu resimden o anlaşılıyor :o

Kerem 27-05-2008 18:20:04

O resimden başka anlam çıkmaz zaten. :D

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1904859)
arkadaslar cakir da foxta yarisma yapacakmis duydunuz mu ?

Ne Çakır'ı ya, Çakır mı kaldı? Adam öldü gitti dizide seneler önce, halen daha Çakır diyorsunuz.O adam öldüğünde ben lisedeydim, şimdi üniversiteyi bitiriyorum. :D Halen Çakır diyorsunuz. :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:02:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.