![]() |
Ne zaman başlıyor??? |
Buyrun burdan online izleyin http://www.dizimanya.com/kurtlar-vadisi-pusu-canli |
beyler başlayınca söyleyin içeri geçicem kaçırmaıyım tamammı |
şuan başladı |
başlıyor |
Alıntı:
|
başlıyor... |
vay Yıldız vay sattı Tataroğlunu |
Arkadaşlar uyduda sorun var heralde. Türksat bugun bizim evde bazı kanallara düzgün bir randuman veremedi bir türlü. İnternetden kopmadan nerden izleyebilirim ? |
"Muro pis işlere girdi ne olacak bu çocuğun hali" :D |
Bulut çostu.:D |
Bulut coştu Muro örgütü bırakıyor yavaş yavaş iyi şeyler oluyor iyi |
muro kaymakam olduğunu öğrenince anında geri vites:D:D |
yıldızın yemekte görüştüğü adamı hatırlayın. başbakan olacaksın dedi. insan aklına getirmeden edemiyo. acaba akp-aydın doğan ikilisimi diye |
Memati ölecek sanki içimden geliyor.:( |
bu memati harbiden delirdi "mal bulun *** bana mal" |
acaba ne olcak çözdü ipleri polat :( |
mal isticek, polat hayır dicek, memati üstüne yürücek biticek ,kuralım biraz:) |
Bitecek.:) Ağlıcak galiba Polat. :cry: |
polat yanlış yaptı bu memati bi delilik yapacak |
memati polatın silahını alıp polata sıkacam diyip mal istemesinde :rolleyes: |
Alıntı:
polat yanlış yapmaz:p |
Memati bakarım ne yapacak... |
Alıntı:
|
muro : devrim benim içimde gezen bir ütopya çeto : başkanım ütopya ne muro : almanyadan yukarı isviçreden aşaa çeto : haa prag muro : prag bu işleri çeto ;D |
yıldırım arkadaş: başkanım, kadınlardamı sünnet olacak ? :D :D :D :D yarıldım. |
Alıntı:
|
Memati delirdi senin yüzünden oldu bak Sanki ölecek memati |
Alıntı:
|
Acıdım mema tiye :o |
Arkadaslar aglicaktim son sahnelerde valla memati bebek gibi |
yazık be mematiye valla inş. düzelir önümüzdeki bölümlerde :( |
Harbiden acıdım ya, dizi olduğunu bile bile... O tür durumdaki insanların durumunu çok iyi anlattılar böylece... :cry |
Yapılırmı memati ye bu :D bu meletten hemende kurtulunmaz ki :D öbür bölümde birkaç ay geçmiş gibi gösterselerde az aksiyon olsa :P |
Alıntı:
|
Muro' tüm bilgileri verdi mi acaba gazeteciye :o |
Versede fayda etmez gazeteci bum oldu. |
versede zaten gazeteci uctu havaya muronun baskanla konusmasi süperdi baskanim ben pust olurum gavat olurum ajan olurum ama hic bi zaman ölürümde burjuva olmam demisti tam böyle olmasa da aklim da kaldigi kadariyla |
Gürkan Uygun gerçekten rolünün hakkını veriyor. |
sonda fazla atraksiyon lu bitmedi :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:37:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.