R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Red John 10-04-2008 21:26:07

Ne zaman başlıyor???

LuGeSoft 10-04-2008 21:26:14

Buyrun burdan online izleyin
http://www.dizimanya.com/kurtlar-vadisi-pusu-canli

dennickzuatra 10-04-2008 21:26:45

beyler başlayınca söyleyin içeri geçicem kaçırmaıyım tamammı

LuGeSoft 10-04-2008 21:31:23

şuan başladı

fatihbaz 10-04-2008 21:31:23

başlıyor

Red John 10-04-2008 21:32:00

Alıntı:

LuGeSoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697052)

Görüntü çok güzel :)

Jason 10-04-2008 21:33:08

başlıyor...

Red John 10-04-2008 22:03:38

vay Yıldız vay sattı Tataroğlunu

rgnkR 10-04-2008 22:18:48

Arkadaşlar uyduda sorun var heralde. Türksat bugun bizim evde bazı kanallara düzgün bir randuman veremedi bir türlü. İnternetden kopmadan nerden izleyebilirim ?

Onurss 10-04-2008 22:20:51

"Muro pis işlere girdi ne olacak bu çocuğun hali" :D

GoogleFan 10-04-2008 23:04:04

Bulut çostu.:D

Labidu 10-04-2008 23:05:29

Bulut coştu
Muro örgütü bırakıyor yavaş yavaş

iyi şeyler oluyor iyi

Fhenix 10-04-2008 23:07:35

muro kaymakam olduğunu öğrenince anında geri vites:D:D

LuGeSoft 10-04-2008 23:09:32

yıldızın yemekte görüştüğü adamı hatırlayın. başbakan olacaksın dedi.
insan aklına getirmeden edemiyo. acaba akp-aydın doğan ikilisimi diye

GoogleFan 10-04-2008 23:09:42

Memati ölecek sanki içimden geliyor.:(

aslanim 10-04-2008 23:26:08

bu memati harbiden delirdi
"mal bulun *** bana mal"

TheeRsin 10-04-2008 23:30:08

acaba ne olcak çözdü ipleri polat :(

aslanim 10-04-2008 23:30:54

mal isticek, polat hayır dicek, memati üstüne yürücek biticek ,kuralım biraz:)

GoogleFan 10-04-2008 23:31:26

Bitecek.:) Ağlıcak galiba Polat. :cry:

Labidu 10-04-2008 23:32:50

polat yanlış yaptı bu memati bi delilik yapacak

ach 10-04-2008 23:33:42

memati polatın silahını alıp polata sıkacam diyip mal istemesinde :rolleyes:

Fhenix 10-04-2008 23:34:08

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697748)
polat yanlış yaptı bu memati bi delilik yapacak


polat yanlış yapmaz:p

Red John 10-04-2008 23:34:40

Memati bakarım ne yapacak...

izmirli_ 10-04-2008 23:39:33

Alıntı:

çevirdim anahtarı apansız bir ölüme şarapnel parçaları saplandı ciğerime ucuz can pazarıydı kan doldu gözlerime
....

unsg_ 10-04-2008 23:39:59

muro : devrim benim içimde gezen bir ütopya
çeto : başkanım ütopya ne
muro : almanyadan yukarı isviçreden aşaa
çeto : haa prag
muro : prag bu işleri çeto

;D

TeKKursun 10-04-2008 23:41:25

yıldırım arkadaş: başkanım, kadınlardamı sünnet olacak ?

:D :D :D :D yarıldım.

aslanim 10-04-2008 23:43:17

Alıntı:

aslanim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697733)
mal isticek, polat hayır dicek, memati üstüne yürücek biticek ,kuralım biraz:)

harbi senaristmiyim neyim:p

Red John 10-04-2008 23:44:39

Memati delirdi senin yüzünden oldu bak
Sanki ölecek memati

GoogleFan 10-04-2008 23:45:40

Alıntı:

GoogleFan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697736)
Bitecek.:) Ağlıcak galiba Polat. :cry:

Demiştim.:p

iBiL 10-04-2008 23:46:03

Acıdım mema tiye :o

XizoR 10-04-2008 23:46:27

Arkadaslar aglicaktim son sahnelerde valla

memati bebek gibi

flashdance 10-04-2008 23:47:26

yazık be mematiye valla inş. düzelir önümüzdeki bölümlerde :(

Kerem 10-04-2008 23:47:50

Harbiden acıdım ya, dizi olduğunu bile bile... O tür durumdaki insanların durumunu çok iyi anlattılar böylece... :cry

RemiX 10-04-2008 23:47:50

Yapılırmı memati ye bu :D bu meletten hemende kurtulunmaz ki :D öbür bölümde birkaç ay geçmiş gibi gösterselerde az aksiyon olsa :P

GoogleFan 10-04-2008 23:49:37

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1697841)
Arkadaslar aglicaktim son sahnelerde valla
memati bebek gibi

Aynen bende.:(

ach 10-04-2008 23:51:12

Muro' tüm bilgileri verdi mi acaba gazeteciye :o

GoogleFan 10-04-2008 23:52:32

Versede fayda etmez gazeteci bum oldu.

XizoR 10-04-2008 23:53:03

versede zaten gazeteci uctu havaya

muronun baskanla konusmasi süperdi

baskanim ben pust olurum gavat olurum ajan olurum ama hic bi zaman ölürümde burjuva olmam demisti

tam böyle olmasa da aklim da kaldigi kadariyla

Fhenix 10-04-2008 23:53:40

Gürkan Uygun gerçekten rolünün hakkını veriyor.

hengame 10-04-2008 23:55:50

sonda fazla atraksiyon lu bitmedi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:37:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.