R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Caissa 08-04-2008 16:38:38

Alıntı:

Cenk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1672038)
Memati, İskender, Pala, Laz Ziya, birde zurriyetsiz diyip duran bir adam vardı :D
bu 5 li en ilginç ve filme değişik bir yan katan karakterler.

Aslan bey vardı birde :D o olmasa seyredemezdiniz bu diziyi :p:p

kurtlar vadisi operasyonunu yarattı..

Serkan 08-04-2008 16:50:56

Olan mematiye oldu kimseye bişey olmadı

Must4f4 08-04-2008 18:28:40

gazeteci öldü :) bulut yıldızı öldürecek, bulut eline aldı silahı daha ne olacak :)

HaytaWeb 08-04-2008 18:32:13

Bulut, yıldızı vuracak gibi duruyor :)

MicroChip 08-04-2008 18:35:39

anlamadığım bi nokta var..bulut ne zaman iyileştide terör estiriyor sağda solda.iki yerinden vurulmuştu

Must4f4 08-04-2008 18:41:28

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1689656)
anlamadığım bi nokta var..bulut ne zaman iyileştide terör estiriyor sağda solda.iki yerinden vurulmuştu

geçen yıl memati çöpten çıkmadı mı :D allah allah ya ;)

Labidu 08-04-2008 18:48:31

Dizi hızlı ilerleyen bir dizi arkadaşlar bazen hızlı bazen yavaş ilerliyor bu tür detaylara takılmamak gerek

MicroChip 08-04-2008 18:54:41

haklısınız ayrıntının önemi yok..polat biraz action yapsın yeter :)

Erol 08-04-2008 18:56:19

mematiye nolmuş öyle :)

Sabri 08-04-2008 19:17:13

Bişeye dikkat ettinizmi eski kurtlar vadisinde ölmeyen tayfa yenisinde başlamıştı ama 1 kişiyi almadılar Polatın kız kardeşi Safiye
http://img363.imageshack.us/img363/720/1419ll.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/1608/khh8ef.jpg

ach 08-04-2008 19:19:27

polat bacımı karıştırmayın dedi :D

Labidu 08-04-2008 19:49:48

Vadi'nin Çakır'ına ilanlı anma
08 Nisan 2008 Salı 15:28
Kocaeli'de bir vatandaş, Kurtlar Vadisi dizisinin karakteri Çakır'ı dizideki ölümünün yıldönümünde gazete ilanı ile andı.

Dizide Süleyman Çakır tiplemesi ile un kazanan Oktay Kaynarca'yı fanatikleri bir türlü unutmuyor.

Kocaeli Tarık Bulut isimli vatandaş, Çakır'ın dizide öldüğü 8 Nisan 2004 tarihli gününün 4'uncu yıl dönümü nedeniyle gazetelere anma ilanı verdi.

İlanda şu sözlere yer verildi: "Merhum Ziya Yılmaz'ın (Laz Ziya) damadı, Nesrin Hanım'ın eşi, Meral Yılmaz'ın eniştesi, Polat Alemdar'ın can dostu ve ortağı, Memati, Erhan ve Abdülhey'in arkadaşı, Merhume Derya Çakır'ın ağabeyi, Seyfo Dayı'nın manevi yeğeni, Selvi ve Pusat'ın babaları unutulmaz isim Süleyman Çakır'ın vefatını bundan 1461 gün önce derin bir üzüntü ile öğrendik. Acımız büyük. Merhuma Rahmet, eş ve yakınlarına başsağlığı dilerim. Saygılarımla. Tarık Bulut (Bir Yurttaş)."

Çakır'ın dizideki ölüm sahnesinden sonra Türkiye'nin dört bir yanında gıyabında cenaze namazı kılınmış ve gazetelere başsağlığı ilanları verilmişti.

Oktay Kanarca'nın dizideki roluna son verilmesi büyük yankı uyandırmıştı.

noxious 08-04-2008 19:53:49

polatın bacısı gelirse iskender onada bişi yapar :D

Jason 08-04-2008 20:03:45

safiye nerde yav eski karakterler falan hiç görükmüyor?

erenle elif'in annesi yok
canan yok
sofi yok
...

salomonis 08-04-2008 20:38:31

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1690024)
Vadi'nin Çakır'ına ilanlı anma
08 Nisan 2008 Salı 15:28
Kocaeli'de bir vatandaş, Kurtlar Vadisi dizisinin karakteri Çakır'ı dizideki ölümünün yıldönümünde gazete ilanı ile andı.
Dizide Süleyman Çakır tiplemesi ile un kazanan Oktay Kaynarca'yı fanatikleri bir türlü unutmuyor.
Kocaeli Tarık Bulut isimli vatandaş, Çakır'ın dizide öldüğü 8 Nisan 2004 tarihli gününün 4'uncu yıl dönümü nedeniyle gazetelere anma ilanı verdi.
İlanda şu sözlere yer verildi: "Merhum Ziya Yılmaz'ın (Laz Ziya) damadı, Nesrin Hanım'ın eşi, Meral Yılmaz'ın eniştesi, Polat Alemdar'ın can dostu ve ortağı, Memati, Erhan ve Abdülhey'in arkadaşı, Merhume Derya Çakır'ın ağabeyi, Seyfo Dayı'nın manevi yeğeni, Selvi ve Pusat'ın babaları unutulmaz isim Süleyman Çakır'ın vefatını bundan 1461 gün önce derin bir üzüntü ile öğrendik. Acımız büyük. Merhuma Rahmet, eş ve yakınlarına başsağlığı dilerim. Saygılarımla. Tarık Bulut (Bir Yurttaş)."
Çakır'ın dizideki ölüm sahnesinden sonra Türkiye'nin dört bir yanında gıyabında cenaze namazı kılınmış ve gazetelere başsağlığı ilanları verilmişti.
Oktay Kanarca'nın dizideki roluna son verilmesi büyük yankı uyandırmıştı.

:) çakır necati şaşmaz için öldürüldü. sırf o yeni yetme oyuncuyu meşhur yapabilmek için öldürüldü. zaten nasıl polat rolünü kaptığını biliyoruz(raci şaşmaz, necati şaşmaz) çakır gerçekten bir efsaneydi be:)

Labidu 08-04-2008 20:39:46

ben zaten bundan önceki kurtlar vadisinde çakır öldükten sonra izlemeyi bırakmıştım.Pusu ile tekrar başladım.

fatihbaz 08-04-2008 20:39:46

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1690024)
Vadi'nin Çakır'ına ilanlı anma
08 Nisan 2008 Salı 15:28
Kocaeli'de bir vatandaş, Kurtlar Vadisi dizisinin karakteri Çakır'ı dizideki ölümünün yıldönümünde gazete ilanı ile andı.
Dizide Süleyman Çakır tiplemesi ile un kazanan Oktay Kaynarca'yı fanatikleri bir türlü unutmuyor.
Kocaeli Tarık Bulut isimli vatandaş, Çakır'ın dizide öldüğü 8 Nisan 2004 tarihli gününün 4'uncu yıl dönümü nedeniyle gazetelere anma ilanı verdi.
İlanda şu sözlere yer verildi: "Merhum Ziya Yılmaz'ın (Laz Ziya) damadı, Nesrin Hanım'ın eşi, Meral Yılmaz'ın eniştesi, Polat Alemdar'ın can dostu ve ortağı, Memati, Erhan ve Abdülhey'in arkadaşı, Merhume Derya Çakır'ın ağabeyi, Seyfo Dayı'nın manevi yeğeni, Selvi ve Pusat'ın babaları unutulmaz isim Süleyman Çakır'ın vefatını bundan 1461 gün önce derin bir üzüntü ile öğrendik. Acımız büyük. Merhuma Rahmet, eş ve yakınlarına başsağlığı dilerim. Saygılarımla. Tarık Bulut (Bir Yurttaş)."
Çakır'ın dizideki ölüm sahnesinden sonra Türkiye'nin dört bir yanında gıyabında cenaze namazı kılınmış ve gazetelere başsağlığı ilanları verilmişti.
Oktay Kanarca'nın dizideki roluna son verilmesi büyük yankı uyandırmıştı.

yav bi dizi bu kadar mı ciddiye alınır :) adamlar zevkine dizi izlemiyor,bizzat yalıyorlar valla :)

GoogleFan 09-04-2008 03:26:48

Bulut napacak merak ettim.:(

aslanim 09-04-2008 04:03:41

eskidende cerrahpaşalı halili taksimde dövmüşlerdi çakırı vurdu diye :)

Sabri 09-04-2008 09:32:12

Alıntı:

aslanim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1691888)
eskidende cerrahpaşalı halili taksimde dövmüşlerdi çakırı vurdu diye :)

Halil değil Halit :)

Deae 09-04-2008 09:36:56

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1692039)
Halil değil Halit :)

Çakırın deyimiyle Hal-iitttt :D

ozk4n 09-04-2008 09:43:08

Bu Bölümde olcaklar:D
memati kurtuluor işte yatırıorlar
buyut çetoyu öldürüyor ondan dua mua okuyorlar orda:(
gazeteci nafiş cennet medyasına gidiyor
iskender ise romantizm yaşıyor biraz :/

sky 09-04-2008 09:43:55

halil in kelleyi polat çorbaya kattı dı halll-it i dövdüler taksim de allah kolaylık versin

eXe34 09-04-2008 12:47:53

muronun polatın mekanı bastığı bölümde mekana monotof falan atmıştı.o zamanda muroyu kadıköyde dövüceklerdi. :D

Ciddinet 09-04-2008 13:14:43

Artık İskenderciyim ben adam en azından zevkten anlıyor:D

MicroChip 09-04-2008 13:19:36

her bölüm daha bi sürükleyici her bölüm daha bi bomba yarın bakalım nolucak

eXe34 09-04-2008 13:46:54

şimdi memati ne roller kesecek. ne krizler geçiricek. memati için 3-4 hafta en az hastanede geçer. he olduda bu bölümde hastaneden taburcu falan olursa saçmalığın daniskası olur.

Sabri 09-04-2008 18:58:35

Alıntı:

eXe34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1692778)
şimdi memati ne roller kesecek. ne krizler geçiricek. memati için 3-4 hafta en az hastanede geçer. he olduda bu bölümde hastaneden taburcu falan olursa saçmalığın daniskası olur.

Aynen abdülhey ayakta duramıyordu aynı bölüm gitti bi sürü adam dövdü :)
ya bu süper kahramanlar hiçmi sopa yeöez ;)

SABOCES 09-04-2008 19:02:47

halo dayı bir türlü çıkamadı hapisten ya.. oda katılsın ekşınlara heyecan olsun :D

Sabri 09-04-2008 19:44:47

Hemşireyede yazık oluyo halo hiç aynaya bakmamışmı acaba o hatun ona bakarmı :)

Fhenix 09-04-2008 19:51:50

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1694133)
Aynen abdülhey ayakta duramıyordu aynı bölüm gitti bi sürü adam dövdü :)
ya bu süper kahramanlar hiçmi sopa yeöez ;)


Abdülhey'de iman gücü var:cool::D

MicroChip 09-04-2008 19:56:15

Alıntı:

Fhenix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1694360)
Abdülhey'de iman gücü var:cool::D

mematide yokmu:eek::D

Onurss 09-04-2008 22:28:15

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1694383)
mematide yokmu:eek::D

Onda psikopat gücü var :p

ach 09-04-2008 22:29:05

Sonuçta eroin'den bile kurtulacak :)

rgnkR 10-04-2008 02:08:44

Kurtlar Vadisi gününe girdik :)

WebWorm 10-04-2008 02:39:42

nazımımm sende üzüldün mü mematinin gitmesine??

ecosu 10-04-2008 03:16:03

iskenderin konuşması bitiriyo beni çok kuul bi adam :D
dizi her hafta daha çok beni izle der gibi

ruby 10-04-2008 03:19:16

piskoooopat abi piskopatt

Deae 10-04-2008 11:02:55

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1695029)
Onda psikopat gücü var :p

rep rep rep :D

Fhenix 10-04-2008 21:20:08

kv ' yi online izleyeceğim bi yer söylermisiniz :(


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:45:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.