![]() |
Alıntı:
kurtlar vadisi operasyonunu yarattı.. |
Olan mematiye oldu kimseye bişey olmadı |
gazeteci öldü :) bulut yıldızı öldürecek, bulut eline aldı silahı daha ne olacak :) |
Bulut, yıldızı vuracak gibi duruyor :) |
anlamadığım bi nokta var..bulut ne zaman iyileştide terör estiriyor sağda solda.iki yerinden vurulmuştu |
Alıntı:
|
Dizi hızlı ilerleyen bir dizi arkadaşlar bazen hızlı bazen yavaş ilerliyor bu tür detaylara takılmamak gerek |
haklısınız ayrıntının önemi yok..polat biraz action yapsın yeter :) |
mematiye nolmuş öyle :) |
Bişeye dikkat ettinizmi eski kurtlar vadisinde ölmeyen tayfa yenisinde başlamıştı ama 1 kişiyi almadılar Polatın kız kardeşi Safiye http://img363.imageshack.us/img363/720/1419ll.jpg http://img48.imageshack.us/img48/1608/khh8ef.jpg |
polat bacımı karıştırmayın dedi :D |
Vadi'nin Çakır'ına ilanlı anma 08 Nisan 2008 Salı 15:28 Kocaeli'de bir vatandaş, Kurtlar Vadisi dizisinin karakteri Çakır'ı dizideki ölümünün yıldönümünde gazete ilanı ile andı. Dizide Süleyman Çakır tiplemesi ile un kazanan Oktay Kaynarca'yı fanatikleri bir türlü unutmuyor. Kocaeli Tarık Bulut isimli vatandaş, Çakır'ın dizide öldüğü 8 Nisan 2004 tarihli gününün 4'uncu yıl dönümü nedeniyle gazetelere anma ilanı verdi. İlanda şu sözlere yer verildi: "Merhum Ziya Yılmaz'ın (Laz Ziya) damadı, Nesrin Hanım'ın eşi, Meral Yılmaz'ın eniştesi, Polat Alemdar'ın can dostu ve ortağı, Memati, Erhan ve Abdülhey'in arkadaşı, Merhume Derya Çakır'ın ağabeyi, Seyfo Dayı'nın manevi yeğeni, Selvi ve Pusat'ın babaları unutulmaz isim Süleyman Çakır'ın vefatını bundan 1461 gün önce derin bir üzüntü ile öğrendik. Acımız büyük. Merhuma Rahmet, eş ve yakınlarına başsağlığı dilerim. Saygılarımla. Tarık Bulut (Bir Yurttaş)." Çakır'ın dizideki ölüm sahnesinden sonra Türkiye'nin dört bir yanında gıyabında cenaze namazı kılınmış ve gazetelere başsağlığı ilanları verilmişti. Oktay Kanarca'nın dizideki roluna son verilmesi büyük yankı uyandırmıştı. |
polatın bacısı gelirse iskender onada bişi yapar :D |
safiye nerde yav eski karakterler falan hiç görükmüyor? erenle elif'in annesi yok canan yok sofi yok ... |
Alıntı:
|
ben zaten bundan önceki kurtlar vadisinde çakır öldükten sonra izlemeyi bırakmıştım.Pusu ile tekrar başladım. |
Alıntı:
|
Bulut napacak merak ettim.:( |
eskidende cerrahpaşalı halili taksimde dövmüşlerdi çakırı vurdu diye :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu Bölümde olcaklar:D memati kurtuluor işte yatırıorlar buyut çetoyu öldürüyor ondan dua mua okuyorlar orda:( gazeteci nafiş cennet medyasına gidiyor iskender ise romantizm yaşıyor biraz :/ |
halil in kelleyi polat çorbaya kattı dı halll-it i dövdüler taksim de allah kolaylık versin |
muronun polatın mekanı bastığı bölümde mekana monotof falan atmıştı.o zamanda muroyu kadıköyde dövüceklerdi. :D |
Artık İskenderciyim ben adam en azından zevkten anlıyor:D |
her bölüm daha bi sürükleyici her bölüm daha bi bomba yarın bakalım nolucak |
şimdi memati ne roller kesecek. ne krizler geçiricek. memati için 3-4 hafta en az hastanede geçer. he olduda bu bölümde hastaneden taburcu falan olursa saçmalığın daniskası olur. |
Alıntı:
ya bu süper kahramanlar hiçmi sopa yeöez ;) |
halo dayı bir türlü çıkamadı hapisten ya.. oda katılsın ekşınlara heyecan olsun :D |
Hemşireyede yazık oluyo halo hiç aynaya bakmamışmı acaba o hatun ona bakarmı :) |
Alıntı:
Abdülhey'de iman gücü var:cool::D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Sonuçta eroin'den bile kurtulacak :) |
Kurtlar Vadisi gününe girdik :) |
nazımımm sende üzüldün mü mematinin gitmesine?? |
iskenderin konuşması bitiriyo beni çok kuul bi adam :D dizi her hafta daha çok beni izle der gibi |
piskoooopat abi piskopatt |
Alıntı:
|
kv ' yi online izleyeceğim bi yer söylermisiniz :( |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:45:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.