R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

eXe34 20-03-2008 22:48:35

http://kurtlarvadisi.com/images/anasayfa_banner.jpg

mamati abi maalesef 1 hafta daha böyle durmak zorundasın :D adamın boynu tutuldu :D

Erhan 20-03-2008 22:49:03

Arkadaşlar Bugun Yeni Bölümü yokmuydu cıvıttılar artık ya

TrusTy 20-03-2008 22:51:52

yaptıkları cidden ayıp ne olursa olsun yani yok suymus yok buymus bilmem neymiş kafalarına gore

Fhenix 20-03-2008 22:57:20

RTÜK bile istemiyo mematinin ölmesini be :D

Hostsahibi 20-03-2008 22:57:44

çakal bunar trusty sen sinirlenme boşver.. bak Sabo bile dogruladı benii... bi site açalım cakallarvadisi.com diye. iyi hit yaparız..

HoST13 20-03-2008 23:05:38

bak memati ölürse sitelerimi kaparım:p

fatihbaz 20-03-2008 23:17:31

Alıntı:

Sabri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1609224)
fırla çabuk eve yeni bölüm başladı memati ortalığı kan gölüne çevirdi hakanla iskenderi kesti.

ne koşacam be,başladıysa beklesin :D dizi bittikten 1-1,5 saat sonra çok kaliteli şekilde netten indirip bakıyorum zaten ben genelde :p

Must4f4 22-03-2008 21:59:18

galiba memati ölmeyecek. ölecek olsaydı fragmanın sonuna cenaze gibi bişeyler koyarlardı.

MicroChip 22-03-2008 22:18:35

mematinin ölmesi dizinin yarı raitinginin gitmesi demektir.bunun farkında senaristler ondan yan çizip bir hafta uzattılar

Geveze1 23-03-2008 14:48:39

mematiolmesin.com diye bişey açıp sesimizi duyurmamız gerek ama kv ekibi bu riske girmiyecektir

ManuaL 23-03-2008 15:25:09

memati ölürse bikini giyerim :p:D:D

ach 23-03-2008 19:17:50

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1619803)
memati ölürse bikini giyerim :p:D:D

pembe olsun :eek:

andyou 23-03-2008 19:40:22

dizide 1 oyuncu var adam harcar mı onu gülüm :p

SâqopÂ_28 24-03-2008 01:06:34

yeni bölüm gerçek fragmanı geldi

Bulut gitti gibi

Memati hala mechul ama bence olmedi, iskender rehin aldi

burdan
Kurtlar Vadisi Pusu

MafyAlemi 24-03-2008 01:15:43

Bulut gidecek gibi..

Memati içinde sevgilisi ölmüş demiş her hâlde izleyicilerin akıllarında soru işaretleri bırakmak istemişler.

Haymac 24-03-2008 01:22:33

son sahnede soluğu iskenderin mekanda almışlar :)

RAMBilisim 24-03-2008 01:32:46

Memati ve bulut öldü sanırım.

SâqopÂ_28 24-03-2008 01:36:14


Red John 24-03-2008 02:05:24

bulut öldü gibi

VEGA 24-03-2008 02:08:11

Beklediğimize değecek bi bölüm geliyor gibi :D

Sabri 24-03-2008 02:13:01

Bulutu bu kadar ucuz harcamazlar ölmez merak etmeyin.

H5PY0 24-03-2008 05:22:05

Yine güncel olayları konu almış :)
Bknz: Nevruz kutlamaları & olaylar..

Byturkx 24-03-2008 07:10:35

Mematiye acıdınmı diyince iskender hakan başını çeviriyor bir yana bakıyor.sanırım oradada memati var.

ayrıca en sonda polatın ensesine sanki biri vurmus gibi tutuyor.o arada ne oluyor acaba aklıma soru işareti takıldı

SABOCES 24-03-2008 10:57:35

Alıntı:

H5PY0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1622442)
Yine güncel olayları konu almış :)
Bknz: Nevruz kutlamaları & olaylar..

dünde izmirde karambole gidiyorduk kordonda millet bir hücum yaptı bir anda ortam değişti :D

acayip heyecanlı olacak perşembe günü..

Kerem 24-03-2008 11:36:52

Yok artık!!! :eek: :eek: Memati ölmüş, Muro çatışmada Bulut'u vuruyor, Polat Kırmızı Kitap'ı okuduktan sonra yakıyor, Nevruz ile ilgili kutlamalarda provakasyonlar yapılıyor (bir polis memurunun yandığı gözüküyor), çevik kuvvet olaylara müdahale ediyor vs. :eek: Kurtlar Vadisi'nde bugüne kadar görmediğimiz sahneler geliyor bu bölümde. İnanılmaz bir bölüm olacak kesinlikle...

Fragmanı bir kez daha izleyince farkettim, İskender, Hakan'a "Memati'ye acıdın mı" diyince Hakan kafasını sağa doğru çeviriyor. Sanki Memati ölmemiş de Hakan-İskender ile aynı ortamda. Fragman aldatmacası yaşıyor olabiliriz Memati konusunda...

XizoR 24-03-2008 11:37:16

Kurtlar vadisi pusu bitecek gibi :(

HKNOCN 24-03-2008 12:09:17

Alıntı:

XizoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1622829)
Kurtlar vadisi pusu bitecek gibi :(

,

N'olamaz. N'ayırrr... Zaten bir eğlencemiz var. Oda bitmesin yaa.. Zannetmiyorum :confused:

SABOCES 24-03-2008 12:20:20

iskender mematiye bakarak söylüyor memati orada daha :/

KingMania 24-03-2008 12:27:29

mematiyle bulut ölmez raat olun geniş takılın

MicroChip 24-03-2008 12:44:28

ölmez bakın göreceksiniz..

fatihbaz 24-03-2008 12:49:15

la bulutu bu kadar kolay harcarlarsa çok pis söverim ben bunlara :(

Onurss 24-03-2008 12:50:14

Memati ve Bulut ölürse dizi çok izleyici kaybeder.Buna ragmen öldüreceklerini hiç zannetmiyorum.

bulutkara 24-03-2008 12:50:20

memati bulut mıro ölürse flim biter kimse bakmaz artık ben şahsen bakmam ha bide hüsnü bey var onun içinde ayrı bakıyom:D

My_X 24-03-2008 12:54:04

çakır içinde aynısı söylenmişti :D

yakese 24-03-2008 13:00:41

memati sağlam falakayı yemiş bence ama ölüm yok
buluta hiçbişey olmaz
bu bölüm muronun bölümü olacak içindeki insan sevgisi yara alabilir :D

My_X 24-03-2008 13:01:37

lanet olsun bu dizinin yapımcısına senaristine. Diziyi karıştırdılar bakalım nasıl toparlayacaklar.

noxious 24-03-2008 15:56:11

memati bence ölmedi zaten memati ölürse bulut dayanamaz kendini öldürür :)

Rudeboy 24-03-2008 15:56:46

Bomba bir bölüm olacak.

ach 24-03-2008 16:40:35

fragmandan belli bölüm güzel olacak tabi rtük dur kardeş demezse ;)

Fhenix 24-03-2008 17:13:08

fragman çok çelişkili ama güzel bi bölüm bizi bekliyo.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:03:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.