![]() |
Fragman çıktığına göre yayınlanır sanırım dizi. |
Showtvnet Yayınakışı bende buraya baktım tekrar diyor çok saçma olur neyi tekrar edecekler yeni bölümde çekmişsiniz 1 hafta mal gibi bekletmeyin :) |
iyice karıştıdırlar ya. Yanlışmış |
böle bi hata olmaması lazım kskoca show tv.. herneyse yarın kv olsunda başka bişeye gerek yok.. önümüzdeki haftalar bol ekşın izliycez |
bu hafta yok yani vadi.. kv hep böle yapıyor yaa.. önemli yerlerde hep 1 hafta mola.. bu şekilde izleyicilerini kaybedicek.. |
31.Bölüm Fragmanı ;) [media]http://www.kurtlarvadisi.com/frgkvp31.swf[/media] |
Alıntı:
|
ShowTV'de yarında yok gözüküyor kim dedi yarın var diye :S |
|
Alıntı:
https://www.r10.net/1604523-post2096.html tv de yarın yeni bölüm diyor. sadece showtv sitesinde hata var sanırım |
fragman verildi arkadaşlar bundan sora dönüş olmaz :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
dünkü fragmandan başka bir fragman mı çıktı bugün ? yarın yokmuş sanırım 31.bölüm bir daha çekilecekmiş bu hafta diye duydum :s |
Digitürk'de program listesine baktım bugün var mısın yok musun dudaktan kalbe var yarın ise kurtlar vadisi pusu 21:15'de |
herkes bişey söylüyor.en iyisi yarın saat 21:10 da tv başına geçip show tv yi açmak ve ağzı açık beklemek :D |
Kurtlar vadisi yarın tekrar bölümü yayınlanacaktır.Kesin bilgi. :) |
Alıntı:
bende öyle düşünüyorum tipik panafilm taktiği bekletip daha fazla merak uyadıracaklar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Sizde show tv yi arayıp, öğrenebilirsiniz. |
bölüm yetişmez mi be her dizi en az 2 bölüm ileriden gider yoksa 2 haftada bir patlar çekilemez senaryo'da değişiklik yapılıyor sanırım :) |
ben demiştim :D |
Alıntı:
kurtlar vadisi güncel olayları izleyen bir dizi ama :) |
Alıntı:
|
haydaaa haber geldi şimdi memati ölecekmiş :S |
Alıntı:
nerden geldi ya nerden geldi :( |
Alıntı:
|
isim verirsem olmaz ama sağlam elemandan geldi :(:( umarım ölmez |
Fragmanı izlemeye çalışıyorum bir türlü açılmadı interneti hızlı olan birisi izleyip bilgi verebilirmi :( Edit: Fragmanı izledim ama yeni bölümle ilgili bişey göremedim |
Bencede ölecek içimden bir his öyle diyor. |
Burdan izleyebilirsin. Alıntı:
|
|
seviyorum Len bu adamı :( |
hiç sevmem bu diziyi...Hatta "Köprü" dışında dizi sevmem... |
Memati gider müslüm gürses gelir polatla birleşir iskenderin canını okur.. derin konular olacak ilerleyen bölümlerde |
Fragmanı gördüm yeni bölüm 21:15'de Show TV'de |
niye böyle yapıyorlar anlamadımki. bence çok zararları oluyor. eğer yarın yeni bölüm varsa çıksınlar bir açıklama yapsınlar showtv sitesi yanlış desinler. yoksa izleyici kaybedecekler. yarın yeni bölüm yoksa yine çıksınlar yok desinler, showtvde fragman, kurtlar vadisi sitesinde fragman milletin kafa karıştı yine izleyici tepkili olacak yine zararlarına. ilginç :cool: |
yarın var mı vadi yok mu ? |
Alıntı:
ortalık karıştı yaa :D |
Alıntı:
kötüye alıştıralım kendimizi :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.