R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

husay 19-03-2008 18:40:23

Fragman çıktığına göre yayınlanır sanırım dizi.

ach 19-03-2008 18:42:11

Showtvnet Yayınakışı
bende buraya baktım tekrar diyor çok saçma olur neyi tekrar edecekler yeni bölümde çekmişsiniz 1 hafta mal gibi bekletmeyin :)

Duygusal 19-03-2008 18:46:20

iyice karıştıdırlar ya. Yanlışmış

MicroChip 19-03-2008 18:54:29

böle bi hata olmaması lazım kskoca show tv.. herneyse yarın kv olsunda başka bişeye gerek yok.. önümüzdeki haftalar bol ekşın izliycez

WebWorm 19-03-2008 19:01:29

bu hafta yok yani vadi..

kv hep böle yapıyor yaa.. önemli yerlerde hep 1 hafta mola.. bu şekilde izleyicilerini kaybedicek..

HaytaWeb 19-03-2008 19:09:14

31.Bölüm Fragmanı ;)

[media]http://www.kurtlarvadisi.com/frgkvp31.swf[/media]

MicroChip 19-03-2008 19:10:55

Alıntı:

WebWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604654)
bu hafta yok yani vadi..
kv hep böle yapıyor yaa.. önemli yerlerde hep 1 hafta mola.. bu şekilde izleyicilerini kaybedicek..

hayır var..31. bölüm fragmanını verdiler tv de yarın olduğunu gösteriyorlar. sadece show tv sitesinde yanlış yazılmış

ach 19-03-2008 19:13:55

ShowTV'de yarında yok gözüküyor kim dedi yarın var diye :S

kædævræ 19-03-2008 19:30:01

Showtvnet Yayınakışı

yeni bölüm yok herhalde tekrar yazıyor.

MicroChip 19-03-2008 19:32:14

Alıntı:

kædævræ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604763)
Showtvnet Yayınakışı
yeni bölüm yok herhalde tekrar yazıyor.

https://www.r10.net/1604513-post2095.html
https://www.r10.net/1604523-post2096.html

tv de yarın yeni bölüm diyor. sadece showtv sitesinde hata var sanırım

Labidu 19-03-2008 19:33:38

fragman verildi arkadaşlar bundan sora dönüş olmaz :D

kædævræ 19-03-2008 19:34:50

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604772)
https://www.r10.net/1604513-post2095.html
https://www.r10.net/1604523-post2096.html
tv de yarın yeni bölüm diyor. sadece showtv sitesinde hata var sanırım

birkaç kere daha aynısı yapmışlardı yeni bölüm diye fragmanları vermişlerdi tekrar bölümünü yayınlamışlardı.umarım aynısı olmaz.

MicroChip 19-03-2008 19:37:04

Alıntı:

kædævræ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604792)
birkaç kere daha aynısı yapmışlardı yeni bölüm diye fragmanları vermişlerdi tekrar bölümünü yayınlamışlardı.umarım aynısı olmaz.

bu sefer farklı.yayınlamazlarsa müthiş tepki çekerler çünkü öyle bir yerde bitirdilerki dönüşü olmayan bir hata yaparlar

SABOCES 19-03-2008 19:40:31

dünkü fragmandan başka bir fragman mı çıktı bugün ?

yarın yokmuş sanırım 31.bölüm bir daha çekilecekmiş bu hafta diye duydum :s

ach 19-03-2008 19:44:18

Digitürk'de program listesine baktım bugün var mısın yok musun dudaktan kalbe var yarın ise kurtlar vadisi pusu 21:15'de

MicroChip 19-03-2008 19:44:28

herkes bişey söylüyor.en iyisi yarın saat 21:10 da tv başına geçip show tv yi açmak ve ağzı açık beklemek :D

Data Teknoloji 19-03-2008 19:59:35

Kurtlar vadisi yarın tekrar bölümü yayınlanacaktır.Kesin bilgi. :)

kædævræ 19-03-2008 20:01:42

Alıntı:

Data Teknoloji Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604877)
Kurtlar vadisi yarın tekrar bölümü yayınlanacaktır.Kesin bilgi. :)


bende öyle düşünüyorum tipik panafilm taktiği bekletip daha fazla merak uyadıracaklar.

ach 19-03-2008 20:04:52

Alıntı:

Data Teknoloji Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604877)
Kurtlar vadisi yarın tekrar bölümü yayınlanacaktır.Kesin bilgi. :)

Kesin bilgi derken tanıdık mı var Show TV'de

Data Teknoloji 19-03-2008 20:09:30

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604899)
Kesin bilgi derken tanıdık mı var Show TV'de

Hayır, ancak bir müşterim show tv yi aramış ve çıkan kişi bölümün yetişmediğiniz o yüzden tekrar bölümünün yayınlanacağını söylemiş.

Sizde show tv yi arayıp, öğrenebilirsiniz.

ManuaL 19-03-2008 20:55:27

bölüm yetişmez mi be her dizi en az 2 bölüm ileriden gider yoksa 2 haftada bir patlar çekilemez senaryo'da değişiklik yapılıyor sanırım :)

SABOCES 19-03-2008 20:57:46

ben demiştim :D

Fhenix 19-03-2008 20:57:56

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1605157)
bölüm yetişmez mi be her dizi en az 2 bölüm ileriden gider yoksa 2 haftada bir patlar çekilemez senaryo'da değişiklik yapılıyor sanırım :)


kurtlar vadisi güncel olayları izleyen bir dizi ama :)

MicroChip 19-03-2008 21:14:00

Alıntı:

ManuaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1605157)
bölüm yetişmez mi be her dizi en az 2 bölüm ileriden gider yoksa 2 haftada bir patlar çekilemez senaryo'da değişiklik yapılıyor sanırım :)

kurtlar vadisini her diziyle karıştırmamak lazım :)

SABOCES 19-03-2008 21:21:58

haydaaa haber geldi şimdi memati ölecekmiş :S

Fhenix 19-03-2008 21:23:44

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1605260)
haydaaa haber geldi şimdi memati ölecekmiş :S


nerden geldi ya nerden geldi :(

MicroChip 19-03-2008 21:25:18

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1605260)
haydaaa haber geldi şimdi memati ölecekmiş :S

nerden geldi kim dedi nasıl olur :S

SABOCES 19-03-2008 21:27:58

isim verirsem olmaz ama sağlam elemandan geldi :(:( umarım ölmez

Forumum 19-03-2008 21:33:09

Fragmanı izlemeye çalışıyorum bir türlü açılmadı interneti hızlı olan birisi izleyip bilgi verebilirmi :(

Edit: Fragmanı izledim ama yeni bölümle ilgili bişey göremedim

EFO 19-03-2008 21:34:55

Bencede ölecek içimden bir his öyle diyor.

Fhenix 19-03-2008 21:35:16

Burdan izleyebilirsin.

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601711)


SABOCES 19-03-2008 21:47:45

Mematinin bir resmi :D

http://img526.imageshack.us/img526/3630/mematilp3.jpg

canerevcik 19-03-2008 21:54:43

seviyorum Len bu adamı :(

oyuncul 19-03-2008 21:56:14

hiç sevmem bu diziyi...Hatta "Köprü" dışında dizi sevmem...

SABOCES 19-03-2008 23:04:26

Memati gider müslüm gürses gelir polatla birleşir iskenderin canını okur.. derin konular olacak ilerleyen bölümlerde

ach 19-03-2008 23:52:09

Fragmanı gördüm yeni bölüm 21:15'de Show TV'de

vezir 19-03-2008 23:59:01

niye böyle yapıyorlar anlamadımki.

bence çok zararları oluyor.

eğer yarın yeni bölüm varsa çıksınlar bir açıklama yapsınlar showtv sitesi yanlış desinler. yoksa izleyici kaybedecekler.

yarın yeni bölüm yoksa yine çıksınlar yok desinler, showtvde fragman, kurtlar vadisi sitesinde fragman milletin kafa karıştı yine izleyici tepkili olacak yine zararlarına.

ilginç :cool:

Jason 20-03-2008 00:01:06

yarın var mı vadi yok mu ?

WebWorm 20-03-2008 00:04:26

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1606020)
yarın var mı vadi yok mu ?

ben varmısın yok musunu izlerken alttan reklamı çıktı yarın eski bölüm var diye gözüküyordu. arkadaşlar fragmanı görmüşler yarın yeni bölüm diye. yayın akışında yarın kv yok gözüküyor..

ortalık karıştı yaa :D

vezir 20-03-2008 00:05:30

Alıntı:

Jason Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1606020)
yarın var mı vadi yok mu ?

ne sen sor ne biz kesin bişey söyleyelim ama sormuşsun

kötüye alıştıralım kendimizi :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.