R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

DarK 06-03-2008 23:16:56

abi verem oldum ya, öle bi yerde bitirdilerki >.<

HERSOY 06-03-2008 23:18:17

füze geri dönüp iskender güm :D

vezir 06-03-2008 23:21:44

amaaan kim bekleyecek 1 hafta :o

ach 06-03-2008 23:23:00

polatı mematinin kel adamı satmıştır kesin, ondan erhan falanda hiç hoşlanmıyordu, o söylemiş olabilir iskenderlere

Mertcan03 06-03-2008 23:23:53

şimdi füze ne olacak :D

Fibonacci 06-03-2008 23:24:20

Füze İskender'in içinde patlarsa ilerki olaylar zincirine yazık olur. Poli İskender'e teke tekte fatality çekmezse dizinin hakkı verilmez.

ach 06-03-2008 23:33:58

Bence hiç patlamaz.

mcsoft 06-03-2008 23:34:50

polat bozdu oyuncakları.
füze elinde patlar onun.

MicroChip 06-03-2008 23:39:01

şu ihtiyarları görseydim başka bişey istemiyorum:D

Red John 06-03-2008 23:49:48

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1554981)
anlamadığım tek şey bu adam nasıl öğrendi polata gelen kağıdı

aynen nerden bildi kız kulesini
Muro gene komikti
kim yüzünden geldin buraya Senin yüzünden BAŞKANIM:D:D

Hostsahibi 06-03-2008 23:52:09

bakalım şimdi kim gelip kurtaracak, yoksa gene mi pusu yaptı mematiler??

Labidu 06-03-2008 23:52:57

sorun yok nasılsa supermen polat:D

caliente 06-03-2008 23:53:53

o değil de, bende sandım bir ara kız kulesinin orada görünce, ihtiyarlarla bir bağlantısı mı var acaba diye iskenderin, ama füzecisi geldi.. Bence ihtiyarlar kurtulacak.. Polatın vardır bir planı mutlaka..

Polat füzelerde oynama yapmıştı gibi geldi, o değil de hakan ne olacak, bir türlü gebermedi :)

Şimdi vakit geçmek bilmez, öteki perşembeye kadar peeh.

WebStyle 07-03-2008 00:04:50

Füzeleri teslim ederken ve Polat'ın adamlarının çatıştığı sahnelerdeki çalan müzikler lazım? Müziklerin isimlerini bilen varmı?

hengame 07-03-2008 00:06:27

haftaya cuma ist. gittiğinizde kız kulesi yok olacak :)

Hostsahibi 07-03-2008 00:07:29

valla onu bunu bilmem de dizi iyice sapıttı :D adam yok ortada tek başına dünyayı kurtaran adam oldu... kitaplara efsan olarak yazılacak artik polat :D

Fhenix 07-03-2008 00:26:56

Artık muroyuda diziden çıkarmaları lazım,adam dizide pkknın istanbul sorumlusu fakat halka sempatik gösteriyolar kaldı ki ağzından kapitalizm,devrim lafları düşmüyor ve teroristler sosyalist demeye getiriyor.

SABOCES 07-03-2008 00:28:06

youtube düştümü bütün parça videolar link verene + rep :D

Red John 07-03-2008 00:29:26

bence patlamaz füze :)

SABOCES 07-03-2008 00:33:34

7. video yok ama full yükleyen biri var mı ?

TheeRsin 07-03-2008 00:33:43

Arkadaşlar acaba füze patlıcakmı

polat füzelerle oynuyordu büyük ihtimal patlamıcak :)

dynasty 07-03-2008 00:35:59

Alıntı:

TheeRsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1555351)
Arkadaşlar acaba füze patlıcakmı

polat füzelerle oynuyordu büyük ihtimal patlamıcak :)

Patlarsa İstanbul'da güzel bir gösteri olur.
Polat Alemdar ile birlikte yaşlılarıda İskendercum Marmaray hattının üstüne gömer. Akıllı olsun altından kaç milyar dolarlık proje geçiyor :D:D

HKNOCN 07-03-2008 00:44:00

Güzel bölümdü. Kefiyle izledim izlettim :D

GoLDeNLaNd 07-03-2008 09:55:37

Füze patlamıcak arkadaşlar vadinin sitesinde biri yazmış :D

Ufuk Gedik 07-03-2008 09:58:32

Hakana noldu ?

GoLDeNLaNd 07-03-2008 10:14:36

Alıntı:

Ufuk Gedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1556179)
Hakana noldu ?

tek gözü kaldı :D

Macabré 07-03-2008 11:39:03

Tek gözlü canavar oldu.

fraklit 07-03-2008 11:41:54

belki doktor gelince kurtulacaktı o göz.iskender manyağı çıkardı attı.zaten 2 bölüm daha yaşar yaşamaz.:D

Macabré 07-03-2008 11:52:48

Niye çıkardı attı onu da anlamış degilim :D

MicroChip 07-03-2008 17:08:26

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1556466)
Niye çıkardı attı onu da anlamış degilim :D

bence polata yakalandığı için yaptı. bi piskopattan ne beklersin:)

Gangstamonu 07-03-2008 17:09:42

dün kısa sürmedimi ya

karaLi 07-03-2008 17:10:46

Alıntı:

Gangstamonu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1557624)
dün kısa sürmedimi ya

evet kısa sürdü :S

MicroChip 07-03-2008 17:32:49

Alıntı:

karaLi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1557627)
evet kısa sürdü :S

hep öle yapıyorlar :S saat 21:30 da anca başladı..23 gibi bitti.. yarısı reklam zaten:S 50-60 dk. izliyoruz topu topu

GoLDeNLaNd 07-03-2008 17:47:46

bu sefer uzun gibiydi

fatihbaz 07-03-2008 17:58:48

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1557721)
hep öle yapıyorlar :S saat 21:30 da anca başladı..23 gibi bitti.. yarısı reklam zaten:S 50-60 dk. izliyoruz topu topu

normalde zaten bi dizinin süresi de o civarda olması gerek :) fazlası zarar :D

vezir 07-03-2008 18:06:10

şükredin :D

salomonis 07-03-2008 18:08:43

her seferinde 50-60 dakika zaten daha fazlasını görmedikki.

MicroChip 07-03-2008 18:30:27

Alıntı:

fatihbaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1557827)
normalde zaten bi dizinin süresi de o civarda olması gerek :) fazlası zarar :D

kurtlar vadisi bu başka bişeye benzemez :)

Duygusal 07-03-2008 19:19:10

Alıntı:

WebStyle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1555215)
Füzeleri teslim ederken ve Polat'ın adamlarının çatıştığı sahnelerdeki çalan müzikler lazım? Müziklerin isimlerini bilen varmı?

Yok mu:o. .

ach 07-03-2008 23:00:01

bende tüm müziği var nasıl birşeydi müzik


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:06:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.