![]() |
abi verem oldum ya, öle bi yerde bitirdilerki >.< |
füze geri dönüp iskender güm :D |
amaaan kim bekleyecek 1 hafta :o |
polatı mematinin kel adamı satmıştır kesin, ondan erhan falanda hiç hoşlanmıyordu, o söylemiş olabilir iskenderlere |
şimdi füze ne olacak :D |
Füze İskender'in içinde patlarsa ilerki olaylar zincirine yazık olur. Poli İskender'e teke tekte fatality çekmezse dizinin hakkı verilmez. |
Bence hiç patlamaz. |
polat bozdu oyuncakları. füze elinde patlar onun. |
şu ihtiyarları görseydim başka bişey istemiyorum:D |
Alıntı:
Muro gene komikti kim yüzünden geldin buraya Senin yüzünden BAŞKANIM:D:D |
bakalım şimdi kim gelip kurtaracak, yoksa gene mi pusu yaptı mematiler?? |
sorun yok nasılsa supermen polat:D |
o değil de, bende sandım bir ara kız kulesinin orada görünce, ihtiyarlarla bir bağlantısı mı var acaba diye iskenderin, ama füzecisi geldi.. Bence ihtiyarlar kurtulacak.. Polatın vardır bir planı mutlaka.. Polat füzelerde oynama yapmıştı gibi geldi, o değil de hakan ne olacak, bir türlü gebermedi :) Şimdi vakit geçmek bilmez, öteki perşembeye kadar peeh. |
Füzeleri teslim ederken ve Polat'ın adamlarının çatıştığı sahnelerdeki çalan müzikler lazım? Müziklerin isimlerini bilen varmı? |
haftaya cuma ist. gittiğinizde kız kulesi yok olacak :) |
valla onu bunu bilmem de dizi iyice sapıttı :D adam yok ortada tek başına dünyayı kurtaran adam oldu... kitaplara efsan olarak yazılacak artik polat :D |
Artık muroyuda diziden çıkarmaları lazım,adam dizide pkknın istanbul sorumlusu fakat halka sempatik gösteriyolar kaldı ki ağzından kapitalizm,devrim lafları düşmüyor ve teroristler sosyalist demeye getiriyor. |
youtube düştümü bütün parça videolar link verene + rep :D |
bence patlamaz füze :) |
7. video yok ama full yükleyen biri var mı ? |
Arkadaşlar acaba füze patlıcakmı polat füzelerle oynuyordu büyük ihtimal patlamıcak :) |
Alıntı:
Polat Alemdar ile birlikte yaşlılarıda İskendercum Marmaray hattının üstüne gömer. Akıllı olsun altından kaç milyar dolarlık proje geçiyor :D:D |
Güzel bölümdü. Kefiyle izledim izlettim :D |
Füze patlamıcak arkadaşlar vadinin sitesinde biri yazmış :D |
Hakana noldu ? |
Alıntı:
|
Tek gözlü canavar oldu. |
belki doktor gelince kurtulacaktı o göz.iskender manyağı çıkardı attı.zaten 2 bölüm daha yaşar yaşamaz.:D |
Niye çıkardı attı onu da anlamış degilim :D |
Alıntı:
|
dün kısa sürmedimi ya |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bu sefer uzun gibiydi |
Alıntı:
|
şükredin :D |
her seferinde 50-60 dakika zaten daha fazlasını görmedikki. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bende tüm müziği var nasıl birşeydi müzik |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:06:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.