R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

Erol 28-02-2008 21:43:27

mms://opim-showtv2.wm.llnwd.net/opim_SHOWTV2?MSWMExt=.asf

(internetten seyretmek isteyenlere..)

Must4f4 28-02-2008 21:45:11

demekki hakan ölecek :) duble iskender adama yol verdi. ;)

brtkgzdm 28-02-2008 21:45:16

Polat deli laf etti :rolleyes:

Onurss 28-02-2008 21:45:24

Baya güzel gidiyor :)

Fhenix 28-02-2008 21:47:23

yine polat yine polat :)

HaytaWeb 28-02-2008 21:49:26

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526314)
mms://opim-showtv2.wm.llnwd.net/opim_SHOWTV2?MSWMExt=.asf
(internetten seyretmek isteyenlere..)

ya bende ses gelmiyor,sorun ne olabilir :(

RebeLMasteR 28-02-2008 22:00:13

halil ibrahim revire gitmek istemio :S

Must4f4 28-02-2008 22:04:19

güllü iş elbisesinde bile gülünü eksik etmemiş :)

Must4f4 28-02-2008 22:24:33

mematinin manitada taş gibi :)

dabilyu 28-02-2008 22:25:45

telefon dökümünde ismimi gördüm :)

Must4f4 28-02-2008 22:31:26

Alıntı:

dabilyu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526519)
telefon dökümünde ismimi gördüm :)

numaranıda gördün mü :)

Labidu 28-02-2008 22:33:56

bağlayın şunu yarın sabah devam edicez:D

Fhenix 28-02-2008 22:36:02

çeto da çok çakal ya:D

brtkgzdm 28-02-2008 22:36:25

Feodal puşt


zuhahahah :D:D:D

Must4f4 28-02-2008 22:37:16

rütbelerini geri aldım :)

LuGeSoft 28-02-2008 22:37:38

Buyrun burdan izleyin

Kurtlar Vadisi Pusu 28. Bölüm [İlk 2 Parça] - DiziManya.Com

dabilyu 28-02-2008 22:44:40

sabahtan beri bişey yemedim söz verdiysek yicezz

ya delikanlı yaaaa :)

TeXaS 28-02-2008 22:58:47

hakan uff olmuş .. füzelere bak yav napıcak ki onları :S

vezir 28-02-2008 22:58:55

abdül sana ne diyim :mad: :cool:

Fhenix 28-02-2008 22:59:10

yine kaçtı hakan ya yine kaçtı ya

Must4f4 28-02-2008 22:59:12

abdüş oldumu şimdi bu yaptığın :s

brtkgzdm 28-02-2008 22:59:16

Ulaaa hakan kaçmışya !

Macabré 28-02-2008 22:59:33

Ahh aklımdan geçmişti ya offf saçmalık ama yaaaa :mad:

Must4f4 28-02-2008 23:00:03

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526663)
hakan uff olmuş .. füzelere bak yav napıcak ki onları :S

duble iskender harita karaladı görmedin mi :) onları uçuracak :cry

TRN 28-02-2008 23:00:34

İskender hakanı yaşatmazzzzz

Labidu 28-02-2008 23:00:57

kaçtımı kaçırıldımı oda muamma

2 gündür aç adam okadar dayak yedi elleri ayakları bağlı

Macabré 28-02-2008 23:01:27

Kaçmıştır o ya
Ama iskender Hakan'ı uçurur bu sefer..

Must4f4 28-02-2008 23:01:53

ipleri çözerken gösterdi işte :) bu hakan yapacak bi güzellik durun bakalım

fraklit 28-02-2008 23:02:33

ben hakanın yerinde olsam iskenderi de beni yarı yolda bıraktığı için gebertirdim:D

pRoFeSSioNaL 28-02-2008 23:03:29

hakanı öpeyim size bişe olmasın

Fhenix 28-02-2008 23:03:36

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526676)
kaçtımı kaçırıldımı oda muamma

2 gündür aç adam okadar dayak yedi elleri ayakları bağlı


ipleri çözüyodu ya

iBiL 28-02-2008 23:08:00

Çok erken bitti :(

Must4f4 28-02-2008 23:08:44

bu vadi beni bir gün ya verem eder yada kanser :)

TeKKursun 28-02-2008 23:09:25

abdülhey şimdi işkenceyi haketti :D:D:D:D

Macabré 28-02-2008 23:10:26

Ahh Abdül şimdi olacak işmiydi bu ? :( Polat acaip kızdı ya..

salomonis 28-02-2008 23:11:53

ya sıkıldım harbi ya yeter bir bölümde de böyle aptal bir durum olmayı versin.

Macabré 28-02-2008 23:13:19

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526742)
ya sıkıldım harbi ya yeter bir bölümde de böyle aptal bir durum olmayı versin.

Öyle olmasa kendi başına izlersin :D:D

Must4f4 28-02-2008 23:13:48

eline alacan bir jop yatıracan abdüşü yermisin yemezmisin. bana bu çektirdiklerinin acısını nasıl çıkarırdım ama :)

EuDownload 28-02-2008 23:15:01

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1526733)
Ahh Abdül şimdi olacak işmiydi bu ? :( Polat acaip kızdı ya..

cok kızdıysa soğuk suya girer bişeyi kalmaz :)

TeKKursun 28-02-2008 23:16:03

delircem abi ya izlenmez bu KV, hakanı yakaladı derken, güvercin gibi uçuruverdi:D:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:40:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.