![]() |
mms://opim-showtv2.wm.llnwd.net/opim_SHOWTV2?MSWMExt=.asf (internetten seyretmek isteyenlere..) |
demekki hakan ölecek :) duble iskender adama yol verdi. ;) |
Polat deli laf etti :rolleyes: |
Baya güzel gidiyor :) |
yine polat yine polat :) |
Alıntı:
|
halil ibrahim revire gitmek istemio :S |
güllü iş elbisesinde bile gülünü eksik etmemiş :) |
mematinin manitada taş gibi :) |
telefon dökümünde ismimi gördüm :) |
Alıntı:
|
bağlayın şunu yarın sabah devam edicez:D |
çeto da çok çakal ya:D |
Feodal puşt zuhahahah :D:D:D |
rütbelerini geri aldım :) |
|
sabahtan beri bişey yemedim söz verdiysek yicezz ya delikanlı yaaaa :) |
hakan uff olmuş .. füzelere bak yav napıcak ki onları :S |
abdül sana ne diyim :mad: :cool: |
yine kaçtı hakan ya yine kaçtı ya |
abdüş oldumu şimdi bu yaptığın :s |
Ulaaa hakan kaçmışya ! |
Ahh aklımdan geçmişti ya offf saçmalık ama yaaaa :mad: |
Alıntı:
|
İskender hakanı yaşatmazzzzz |
kaçtımı kaçırıldımı oda muamma 2 gündür aç adam okadar dayak yedi elleri ayakları bağlı |
Kaçmıştır o ya Ama iskender Hakan'ı uçurur bu sefer.. |
ipleri çözerken gösterdi işte :) bu hakan yapacak bi güzellik durun bakalım |
ben hakanın yerinde olsam iskenderi de beni yarı yolda bıraktığı için gebertirdim:D |
hakanı öpeyim size bişe olmasın |
Alıntı:
ipleri çözüyodu ya |
Çok erken bitti :( |
bu vadi beni bir gün ya verem eder yada kanser :) |
abdülhey şimdi işkenceyi haketti :D:D:D:D |
Ahh Abdül şimdi olacak işmiydi bu ? :( Polat acaip kızdı ya.. |
ya sıkıldım harbi ya yeter bir bölümde de böyle aptal bir durum olmayı versin. |
Alıntı:
|
eline alacan bir jop yatıracan abdüşü yermisin yemezmisin. bana bu çektirdiklerinin acısını nasıl çıkarırdım ama :) |
Alıntı:
|
delircem abi ya izlenmez bu KV, hakanı yakaladı derken, güvercin gibi uçuruverdi:D:D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:40:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.