![]() |
Alıntı:
http://www.dizimanya.com/kurtlar-vadisi-27-bolum-izle |
bende son 30 dkyı izledim.Şimdi bakimde izlemeye başliyim:) |
Hüsnü'nün muronun arabasına çarptığı sahne süperdi :D :D |
nefesleri tutun 1 hafta daha beklenecek önümüzdeki bölümü kan görmeye dayanamayanlar izlemesin bence hakan'dan bol miktarda kan toprağa karışacak :) abdül şimdiden yatırmıştır elektirik faturasını hakan geldiğinde keser meserler mazallah :D |
ayrıca pastacı reklamı kaçmadı gözümden :D cici pasta :D |
bi daha pasta satamaz artık pastayı götürecek eve "anamm çocuk kaçıran pastacı *** bunlarr nerde benim beylik tabancam" gibi :D |
muro günlükte yazarmış:D artık muro sahneleri insanı hep güldürüyor:D |
muro ve çeto 2lisini senaristler bize acaip sevdirdi :D bu akşamki bölümde hüsnü-muro diyaloglarında yerlere yattım :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
--- hüsnü : sağ kolunun sağ koluyum muro : lololo lolo lo |
bu haftaki 28. bölümmüydü izleyemedim netten izlicem :D |
27 . |
ya dikkatimi çeken bişey daha; iskenderin adamı bebeği alırken yukarı çıktı çıkmasına ama kutu aşağıdaydı nasıl içine koydu bebeği, hizmetçinin yanındayken anlamadım.. |
Alıntı:
|
ona bakarsan fragmanda hakan kanas la polatı gözlüyordu oysa bölümde hakan polatı hiç görmüyor |
Alıntı:
|
çok zekisin abi yaaaaaa |
Alıntı:
siz muro filen boşverinde Hakan'a ne tür işkence yapar şimdi abdül? kurguları bekliyoz. |
Bu bölüm saçmalıklarla doluydu en güzel kısım, tek beğendiğim kısım polat'ın hakan'ı paketlemesi oldu :) |
Kurtlar Vadisi 27. Bölüm - DiziManya.Com 7. part dk: 6.06 dan itibaren izleyin (geri sayımda) muro-çeto-hüsnü sahnesi sabahtan beri 4-5 kere izledim hala gülüyorum:D |
Muro :):) On Numara adam:d |
dün kv yi son izleyişimdii resmen örgüt propogandası yaptılar devrimci lider!ne demiş miş bizene ***!kv artık benim için bitmiştir.kendilerini bitirdiler. |
artık konuyu sabit olsun istiyoruz :) |
Görelim bakalım işkence nasıl oluyormuş ;) |
süper bir dizi hic bir bölümünü kacırmadım :D |
evet işkence çok merakla bekleniyor.. |
yeni bölümü 4gözle bekliyoruz |
Bari fragman çıksa:) |
fragman çarşambaları çıkıyor sanıyoruım |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
dizideki muro karakteride extremum bir karakter . |
Alıntı:
|
Alıntı:
arkadaşlar bu izlenme paylarının türkçesi ne bilen varmı:) yani 16 izlenme oranı derken neyi kasdetmişler..yani kaç kişi izlemiş bilen varmı ? |
Artık konu sabitlenmeli ya şuraya bak :) |
5.000'de sabitlerler :p |
Haftada 2 kez yayınlasalar.:( |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:39:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.