R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Kurtlar Vadisi" Topiği (https://www.r10.net/off-topic/83095-kurtlar-vadisi-topigi.html)

salomonis 22-02-2008 00:25:35

Alıntı:

hengame Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503394)
youtube linki varmı atıldımı kaçırdım ben yaw

ben birazdan buradan izlemeye başlıyorum.

http://www.dizimanya.com/kurtlar-vadisi-27-bolum-izle

Red John 22-02-2008 00:28:18

bende son 30 dkyı izledim.Şimdi bakimde izlemeye başliyim:)

okyay58 22-02-2008 00:29:05

Hüsnü'nün muronun arabasına çarptığı sahne süperdi :D :D

ReFLeX 22-02-2008 00:58:05

nefesleri tutun 1 hafta daha beklenecek önümüzdeki bölümü kan görmeye dayanamayanlar izlemesin bence hakan'dan bol miktarda kan toprağa karışacak :)

abdül şimdiden yatırmıştır elektirik faturasını hakan geldiğinde keser meserler mazallah :D

ach 22-02-2008 01:47:55

ayrıca pastacı reklamı kaçmadı gözümden :D
cici pasta :D

ReFLeX 22-02-2008 02:15:03

bi daha pasta satamaz artık pastayı götürecek eve

"anamm çocuk kaçıran pastacı *** bunlarr nerde benim beylik tabancam"

gibi :D

Red John 22-02-2008 02:33:02

muro günlükte yazarmış:D
artık muro sahneleri insanı hep güldürüyor:D

R@p£dooR 22-02-2008 02:56:06

muro ve çeto 2lisini senaristler bize acaip sevdirdi :D
bu akşamki bölümde hüsnü-muro diyaloglarında yerlere yattım :D

UndeaD 22-02-2008 02:57:49

Alıntı:

R@p£dooR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503941)
muro ve çeto 2lisini senaristler bize acaip sevdirdi :D
bu akşamki bölümde hüsnü-muro diyaloglarında yerlere yattım :D

aynen öyle oldu :D - fotoğraf çekerken verdiği poz manyaktı ehhehe

R@p£dooR 22-02-2008 02:59:52

Alıntı:

UndeaD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1503945)
aynen öyle oldu :D - fotoğraf çekerken verdiği poz manyaktı ehhehe

aynen :D

---

hüsnü : sağ kolunun sağ koluyum
muro : lololo lolo lo

rnmks 22-02-2008 03:57:22

bu haftaki 28. bölümmüydü izleyemedim netten izlicem :D

vezir 22-02-2008 09:12:13

27 .

MicroChip 22-02-2008 11:06:43

ya dikkatimi çeken bişey daha; iskenderin adamı bebeği alırken yukarı çıktı çıkmasına ama kutu aşağıdaydı nasıl içine koydu bebeği, hizmetçinin yanındayken anlamadım..

okyay58 22-02-2008 11:12:04

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1504381)
ya dikkatimi çeken bişey daha; iskenderin adamı bebeği alırken yukarı çıktı çıkmasına ama kutu aşağıdaydı nasıl içine koydu bebeği, hizmetçinin yanındayken anlamadım..

orası hâla benimde aklımda bir soru işareti :confused: :D

Labidu 22-02-2008 11:14:36

ona bakarsan fragmanda hakan kanas la polatı gözlüyordu

oysa bölümde hakan polatı hiç görmüyor

Ufuk Gedik 22-02-2008 11:16:15

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1504399)
ona bakarsan fragmanda hakan kanas la polatı gözlüyordu

oysa bölümde hakan polatı hiç görmüyor

ekşın olsun diye yapmışlardır sıtkı :D

Labidu 22-02-2008 11:17:22

çok zekisin abi yaaaaaa

Ufuk Gedik 22-02-2008 11:19:31

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1504408)
çok zekisin abi yaaaaaa

sağol :P

siz muro filen boşverinde Hakan'a ne tür işkence yapar şimdi abdül?
kurguları bekliyoz.

RAMBilisim 22-02-2008 11:22:13

Bu bölüm saçmalıklarla doluydu en güzel kısım, tek beğendiğim kısım polat'ın hakan'ı paketlemesi oldu :)

MicroChip 22-02-2008 11:31:25

Kurtlar Vadisi 27. Bölüm - DiziManya.Com

7. part dk: 6.06 dan itibaren izleyin (geri sayımda) muro-çeto-hüsnü sahnesi sabahtan beri 4-5 kere izledim hala gülüyorum:D

Ali21 22-02-2008 11:39:24

Muro :):) On Numara adam:d

strhost 22-02-2008 13:21:43

dün kv yi son izleyişimdii resmen örgüt propogandası yaptılar devrimci lider!ne demiş miş bizene ***!kv artık benim için bitmiştir.kendilerini bitirdiler.

Must4f4 22-02-2008 19:44:28

artık konuyu sabit olsun istiyoruz :)

HaytaWeb 23-02-2008 11:42:22

Görelim bakalım işkence nasıl oluyormuş ;)

M3DL1N3 23-02-2008 13:08:18

süper bir dizi hic bir bölümünü kacırmadım :D

Yigit 23-02-2008 13:11:04

evet işkence çok merakla bekleniyor..

Geveze1 23-02-2008 19:32:21

yeni bölümü 4gözle bekliyoruz

GoogleFan 23-02-2008 19:54:14

Bari fragman çıksa:)

Geveze1 23-02-2008 20:02:49

fragman çarşambaları çıkıyor sanıyoruım

salomonis 23-02-2008 21:28:47

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1511333)
Asıl tam tersi hizmet etmektedir kurtlar vadisi. Dizide ki örgütün dilinden devrim lafı,devrimciler,lenin,marx düşmemektedir. Allah aşkına bu kavramların bu örgüt ile alakası nedir ? Kurtlar vadisi işini güzel yapıyor,sosyalist ler teröristtir dedirtmeye getiriyor,amaç o ama sen anlamamışsın.

Bi devrimci devrimden bahseder,lenin'i örnek alır.

böyle senaristin ben ta ****

aynı düşüncedeyim. birkaç kişiye söylemiştim aynısını. dizi sanırım bir taraftaki! kutba doğru iyice çekiliyor sanki.

okyay58 23-02-2008 21:57:32

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1511333)
Asıl tam tersi hizmet etmektedir kurtlar vadisi. Dizide ki örgütün dilinden devrim lafı,devrimciler,lenin,marx düşmemektedir. Allah aşkına bu kavramların bu örgüt ile alakası nedir ? Kurtlar vadisi işini güzel yapıyor,sosyalist ler teröristtir dedirtmeye getiriyor,amaç o ama sen anlamamışsın.
Bi devrimci devrimden bahseder,lenin'i örnek alır.
böyle senaristin ben ta ****

manson asıl sen yanlış anlamışsın orda sosyalistler teröristtir demiyor teröristler sosyalisttir diyor...

salomonis 23-02-2008 21:58:22

Alıntı:

okyay58 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1511508)
manson asıl sen yanlış anlamışsın orda sosyalistler teröristtir demiyor teröristler sosyalisttir diyor...

sen buna inanıyor musun? :)

okyay58 23-02-2008 22:13:31

Alıntı:

salomonis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1511513)
sen buna inanıyor musun? :)

ben dizinin anlatmak istediğini söyledim kendi görüşümü değil :rolleyes:

ach 23-02-2008 23:09:50

dizideki muro karakteride extremum bir karakter .

salomonis 24-02-2008 00:26:40

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1512120)
Bu dizi bir felsefe dizisi değil,eğer orada örgüt adına bir kişi sürekli sosyalizm üzerinden gidiyorsa bu sosyalistler teröristtir demektir. Ama halbu ki bilmiyorlar ki o kötüledikleri insanlar olmasaydı bugün belki o diziyi çekemeyeceklerdi bile :cool:

:) çok güldüm son cümleye:) güzel cevap.

MicroChip 25-02-2008 17:51:47

Alıntı:

www.KurtlarVadisi.com Nickli Üyeden Alıntı
21 Şubat Perşembe akşamı, 27. bölümüyle nefesleri kesen Kurtlar Vadisi Pusu, yine zirvede...


İşte Polat’ın Hakan’ı yakaladığı Kurtlar Vadisi Pusu’nun 27. bölümünün ratingleri…


Kurtlar Vadisi Pusu, 27. bölümüyle genel izleyicide 16 izlenme oranı (rating), 34,20 izlenme payı (share) ile ve AB kategorisinde 15,50 izlenme oranı (rating), 33,50 izlenme payı (share) ile birinci oldu.



arkadaşlar bu izlenme paylarının türkçesi ne bilen varmı:) yani 16 izlenme oranı derken neyi kasdetmişler..yani kaç kişi izlemiş bilen varmı ?

Macabré 25-02-2008 18:38:06

Artık konu sabitlenmeli ya şuraya bak :)

ach 25-02-2008 18:55:00

5.000'de sabitlerler :p

GoogleFan 25-02-2008 19:10:35

Haftada 2 kez yayınlasalar.:(

MicroChip 25-02-2008 19:49:36

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1516276)
5.000'de sabitlerler :p

bikaç hafta ekşın lı geçsin bak hemen 5000 deyiz:p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:39:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.